Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 5 minutes ago, Nabuko said: Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Οκ, δε θα τσιμπήσω στο τρολ σου 0 troll, ο νόμος που προβλέπει την υπαναχώρηση δεν νοιάζεται αν ο πωλητής θεωρεί ότι μειώνεται η αξία της αγοράς από το άνοιγμα της συσκευασίας ή τη χρήση πχ της τηλεόρασης για 1 μέρα. Όποια επιχείρηση νομίζει ότι είναι άδικο υποθέτω ότι μπορεί να το πάει δικαστικά (ΣτΕ), αλλά μετά από τόσα χρόνια για να μην έχει αλλάξει κάτι στην Ελλάδα και στην ΕΕ, φαντάζομαι ότι έχει πέσει κουβάς. 1
filip123go Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Έχω δωθεί η απάντηση στο ερώτημα, από τον δικηγόρο του forum, στο 4ο post. Μερικοί "επιχειρηματίες" βέβαια, ακόμα χτυπιουνται ότι δεν ισχύει η επιστροφή σε 14 ημέρες. Σε αυτούς, κατευθείαν καταγγελία στον Σ.Κ. με cc το κατάστημα, και λύνεται το "πρόβλημα" την ίδια στιγμή. 2 1
geomrk Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 51 λεπτά πριν, filip123go είπε Έχω δωθεί η απάντηση στο ερώτημα, από τον δικηγόρο του forum, στο 4ο post. Μερικοί "επιχειρηματίες" βέβαια, ακόμα χτυπιουνται ότι δεν ισχύει η επιστροφή σε 14 ημέρες. Σε αυτούς, κατευθείαν καταγγελία στον Σ.Κ. με cc το κατάστημα, και λύνεται το "πρόβλημα" την ίδια στιγμή. Καντο παράθεση συμφορουμιτη να καταλάβω για ποιο ποστ αναφέρεσαι
Dante80 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Χρήσιμο συνήθως σε συζητήσεις αυτού του τύπου. Δικαίωμα Υπαναχώρησης Νόμιμη Εγγύηση Εμπορική Εγγύηση Εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2024 από Dante80
phanispal Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Εγώ να ρωτήσω, το χρησιμοποιημένο προϊόν που επιστρέφεται, τι το κάνει το μαγαζί; Επιστροφή στον προμηθευτή; Γιατί αν πάει να το δώσει στον επόμενο (όπως έχει γίνει πλείστες φορές) και ο επόμενος το διαπιστώσει, θα αρχίσει τις αρνητικές κριτικές και τις καταγγελίες (επίσης όπως έχει γίνει πλείστες φορές).
Dante80 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 1 minute ago, phanispal said: Εγώ να ρωτήσω, το χρησιμοποιημένο προϊόν που επιστρέφεται, τι το κάνει το μαγαζί; Επιστροφή στον προμηθευτή; Γιατί αν πάει να το δώσει στον επόμενο (όπως έχει γίνει πλείστες φορές) και ο επόμενος το διαπιστώσει, θα αρχίσει τις αρνητικές κριτικές και τις καταγγελίες (επίσης όπως έχει γίνει πλείστες φορές). It's called, the cost of doing business in the EU. 1
Getta Robo Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, Nabuko said: Είσαι σίγουρος? Ο ts δεν το άνοιξε να δει ότι δουλεύει και ότι είναι όντως αυτό που παρήγγειλε. Το χρησιμοποίησε κανονικά Εχει καθε δικαιωμα του να το χρησιμοποιησει και να δοκιμασει τις λειτουργιες και τα χαρακτηριστικα του. Εαν και εφοσων δεν προκαλεσε καποια φθορα η βλαβη, μπορει βαση νομου να το επιστρεψει για το πληρες ποσο πισω. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#cancel-purchase Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν κάποιο αντικείμενο που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό, εάν δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ή στη διαφημιζόμενη λειτουργία, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει ή να σας επιστρέψει πλήρως ή εν μέρει τα χρήματά σας. Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση, χωρίς καμία επιβάρυνση. Ωστόσο, οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία. Μπορείτε να επιστρέψετε οποιαδήποτε αγορά εντός 14 ημερών χωρίς αιτιολόγηση (βλ. 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης). Μετά από τις 14 ημέρες, κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων. Λάβετε υπόψη ότι ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο (π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD). Οπως και αναφερει ο Ζ1-891/2013, «Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών.». https://www.e-nomothesia.gr/sunegoros-tou-katanalote/kya-z1-891-2013.html 1-2 μερες ηπιας δοκιμης διχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο, ειναι αποδεκτα απο την νομοθεσια. 1 hour ago, doomnx said: Συγγνώμη, αυτό στο gov αναφέρεται σε σύμβαση (πχ προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος, τηλεφωνίας κλπ). Εσύ μιλάς για αγορά προϊόντος. Το αρθρο του gov αναφερει ξεκαθαρα τις λεξεις αγαθα και προιον..... 1 hour ago, Thresh said: Όποια επιχείρηση νομίζει ότι είναι άδικο υποθέτω ότι μπορεί να το πάει δικαστικά (ΣτΕ) Η και να μην πουλανε διαδικτυακα. Αν δεν τους αρεσει η παρουσα νομοθεσια, ας πουλανε αποκλειστικα μεσω φυσικης παρουσιας. @geomrk αν προχωρησεις τελικα σε επιστροφη, φωτογραφησε / τραβα βιντεο το κινητο. Ειναι της μοδας να προφασιζονται βλαβες και φθορες για να μην πραγματοποιουν επιστροφη χρηματων. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2024 από Getta Robo
phanispal Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δηλαδή ο καταναλωτής θέλει να αγοράζει από το πιο φθηνό skroutzομάγαζο (άρα να υπάρχει ανταγωνισμός), και να επιστρέφει κάτι επειδή δεν του άρεσε, αλλά το επόμενο που θα του έρθει να μην είναι επιστροφή από άλλον. ΟΚ.
Dante80 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, phanispal said: Δηλαδή ο καταναλωτής θέλει να αγοράζει από το πιο φθηνό skroutzομάγαζο (άρα να υπάρχει ανταγωνισμός), και να επιστρέφει κάτι επειδή δεν του άρεσε, αλλά το επόμενο που θα του έρθει να μην είναι επιστροφή από άλλον. ΟΚ. Προφανώς. Αυτά είναι τα δικαιώματά του. Αν πας να πουλήσεις ανοιγμένο προϊόν για καινούριο θα φας καταγγελία, όπως πρέπει. Αν πας να χρεώσεις παράνομα restocking fees θα φας καταγγελία, όπως πρέπει. Αν πας να αρνηθείς επιστροφή από ηλεκτρονική αγορά θα φας καταγγελία, όπως πρέπει. Αν δεν μπορείς να συμπεριλάβεις το κόστος των ενδεχομένων επιστροφών στην τιμή των προϊόντων που πουλάς ηλεκτρονικά, ή στην λειτουργία της επιχείρησής σου, να κλείσεις. Δεν μιλάω προσωπικά φυσικά. Απλά αυτός είναι ο νόμος, και ο καταναλωτής στην Ελλάδα έχει τραβήξει τα πάνδεινα από τον κακό Έλληνα "επιχειρηματία". Οι περιπτώσεις εδώ μέσα στο φόρουμ εκατοντάδες. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2024 από Dante80 1 1
filip123go Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 3 minutes ago, phanispal said: Δηλαδή ο καταναλωτής θέλει να αγοράζει από το πιο φθηνό skroutzομάγαζο (άρα να υπάρχει ανταγωνισμός), και να επιστρέφει κάτι επειδή δεν του άρεσε, αλλά το επόμενο που θα του έρθει να μην είναι επιστροφή από άλλον. ΟΚ. Ναι. Αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις, μην πουλάς ηλεκτρονικά. 1
phanispal Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Εντάξει, προς το παρόν θα ταλαιπωρείται με τηλέφωνα/email και επιστροφές κάθε φορά που θα του έρχεται ανοιγμένο, όπως του άλλου παραδίπλα που του είχαν βάλει δεύτερη ταινία στο (φυσικά) Galaxy S24.
Nabuko Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, Getta Robo είπε 1-2 μερες ηπιας δοκιμης διχως να προκαλεσει καποιο προβλημα στο κινητο, ειναι αποδεκτα απο την νομοθεσια. Έχεις την τάση να προσθέτεις πάντα δικές σου εκφράσεις που δεν αναφέρονται πουθενά στο νόμο. Θα επαναλάβω, όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους, ότι ο νόμος γράφει ξεκάθαρα Αναφορά σε κείμενο 2.Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Το οποίο σημαίνει ότι σου έρχεται το κινητό στο σπίτι, ανοίγεις τη συσκευασία, διαπιστώνεις ότι είναι αυτό που παρήγγειλες, το ανοίγεις να δεις αν δουλεύει. Εκεί τελειώνει η υπόθεση. Αν εσύ το πάρεις έξω στον καφέ σου, να το δείξεις σε φίλους, παίζεις παιχνίδια, ή οτιδήποτε άλλο για 1,2,3, 14 μέρες ακόμα και αν δεν έχεις προκαλέσει φθορά τότε ευθύνεσαι για τη μείωση της αξίας γιατί το επιστρέφεις χρησιμοποιημένο. Δεν το λέω εγώ ο νόμος το λέει. 1
Dante80 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, phanispal said: Εντάξει, προς το παρόν θα ταλαιπωρείται με τηλέφωνα/email και επιστροφές κάθε φορά που θα του έρχεται ανοιγμένο, όπως του άλλου παραδίπλα που του είχαν βάλει δεύτερη ταινία στο (φυσικά) Galaxy S24. Ε ναι, αφού αυτούς τους κατσαπλιάδες έχουμε για επιχειρηματίες εδώ, είπαμε εκατοντάδες οι περιπτώσεις μόνο εδώ μέσα στο φόρουμ. Τουλάχιστον το βασικό είναι πως βρίσκεις το δίκιο σου στο τέλος πάντα, μόνο όσοι δεν επιμένουν την πατάνε. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2024 από Dante80 1
Getta Robo Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 1 minute ago, Nabuko said: Έχεις την τάση να προσθέτεις πάντα δικές σου εκφράσεις που δεν αναφέρονται πουθενά στο νόμο. Προφανως αναφερεσαι για τον εαυτο σου, κατα παραδοση. 2 minutes ago, Nabuko said: Θα επαναλάβω, όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους, ότι ο νόμος γράφει ξεκάθαρα Το οποίο σημαίνει ότι σου έρχεται το κινητό στο σπίτι, ανοίγεις τη συσκευασία, διαπιστώνεις ότι είναι αυτό που παρήγγειλες, το ανοίγεις να δεις αν δουλεύει. Εκεί τελειώνει η υπόθεση. Αν εσύ το πάρεις έξω στον καφέ σου, να το δείξεις σε φίλους, παίζεις παιχνίδια, ή οτιδήποτε άλλο για 1,2,3, 14 μέρες ακόμα και αν δεν έχεις προκαλέσει φθορά τότε ευθύνεσαι για τη μείωση της αξίας γιατί το επιστρέφεις χρησιμοποιημένο. Δεν το λέω εγώ ο νόμος το λέει. Επισης δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα. Αν δεν υπαρχει βλαβη η φθορα, το επιστρεφεις πισω. Και θα το δεχθει, βαση νομου. Δικαιωμα να θες να πιστευεις οτι θες, αλλα η πραγματικοτητα του νομου διαφερει.
imr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Αλλο ενα θεμα που ενω εχει λυθει αμεσα, (απο ειδικους κιολας) θα φτασει 15 σελιδες α λεγονται τα ιδια πραγματα 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις