OpusEponymus33 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλημέρα σε όλους. Χθες δοκίμασα να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου στο Viva Wallet, ώστε να λάβω το Youth Pass, αλλά εκεί που πήγε να γίνει η συνδεση, μου γράφει "Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί λόγω αδράνειας ή κάποιου άλλου λόγου. Για να τον ενεργοποιήσετε ξανά, επικοινωνήστε μέσω live chat". Δοκίμασα να ανοίξω το live chat, αλλά μου ζητάει να ξανακάνω συνδεση και συνάμα με ξαναοδηγεί στην ενεργοποίηση λογαριασμού. Μήπως κατά τύχη συνέβη αυτό και σε άλλους χρήστες? Αν ναι, θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα χέρι βοηθείας? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2024 από OpusEponymus33
andreassssss Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 πρέπει πριν το πρώτο λογκ ιν να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός από το λινκ που αποστέλλει η βιβα όπου θα δημιουργήσει ο χρήστης τον κωδικό πρόσβασης. μετά θα μπορεί να κάνει λογκ ιν. αν δεν έχετε λάβει μαιλ ενεργοποιήσεις της κάρτας τότε επικοινωνήστε με το σαπορτ της βιβα, καλό είναι να τους στείλετε και ένα πριντ σκριν από την αίτηση στο γκοβ.γρ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα