Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. Χθες δοκίμασα να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου στο Viva Wallet, ώστε να λάβω το Youth Pass, αλλά εκεί που πήγε να γίνει η συνδεση, μου γράφει "Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί λόγω αδράνειας ή κάποιου άλλου λόγου. Για να τον ενεργοποιήσετε ξανά, επικοινωνήστε μέσω live chat". Δοκίμασα να ανοίξω το live chat, αλλά μου ζητάει να ξανακάνω συνδεση και συνάμα με ξαναοδηγεί στην ενεργοποίηση λογαριασμού. Μήπως κατά τύχη συνέβη αυτό και σε άλλους χρήστες? Αν ναι, θα μπορούσατε να μου δώσετε ένα χέρι βοηθείας?  Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από OpusEponymus33
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

πρέπει πριν το πρώτο λογκ ιν να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός από το λινκ που αποστέλλει η βιβα όπου θα δημιουργήσει ο χρήστης τον κωδικό πρόσβασης. μετά θα μπορεί να κάνει λογκ ιν. αν δεν έχετε λάβει μαιλ ενεργοποιήσεις της κάρτας τότε επικοινωνήστε με το σαπορτ της βιβα, καλό είναι να τους στείλετε και ένα πριντ σκριν από την αίτηση στο γκοβ.γρ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...