Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Γειά σας Υπάρχει το έξεις πρόβλημα στο ίντερνετ εδώ και κάτι μήνες από τότε που μου έστειλε καινούργιο μοντέλο ρούτερ ο πάροχος για να αντικαταστήσει το παλιό μοντέλο. Το κύριο πρόβλημα είναι στο online gaming όπου υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο ping...σε. πολλά παιχνίδια μου βγάζει packet loss , jitter και κάποιες φορές high ping. Δεν υπήρχαν αυτά προτού αλλαχτεί το ρούτερ κάθε παιχνίδι που βάζω υπάρχει lag σε μερικά παιχνίδια σε βαθμό unplayable από Xbox και Playstation διαφορετικά παιχνίδια ίδια πρόβλημα σε (PvP) Netflix videos ξαφνικά ανεβοκατεβαίνει η ποιότητα έτσι μου φαίνεται. οταν κάλεσα την τεχνική υποστήριξη 2 με 3 φορές μου λένε συνέχεια το ίδιο το προωθούν στους τεχνικούς.... φτιάχνει για 1 μέρα και μετά ξανά τα ίδια...το μόνο που έφτιαξαν ήταν αποσυνδέσεις όπου έκανε κάθε μέρα στης 7 τώρα δεν κάνει αποσυνδέσεις... όταν τους ρώτησα για αντικατάσταση ρούτερ το αρνούνται κ λένε δεν φταίει αυτό και είναι όλα καλά εγώ έτσι όπως το σκέφτομαι και τα προβλήματα packet loss θα φταει το ρούτερ ή κάποια ρύθμιση σε αυτό(από μεριά τους εγώ δεν έχω πειράξει τίποτα)??? τι να κάνω φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.....ή να πω όταν τους ξανακαλεσω Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από Dark_Beast_John_Gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Amaretos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Και εγω αλλαξα router προσφατα nova, μου εδωσαν ενα νεο να αντικαταστησει το παλιο, ειχα και εγω διαφορα προβληματα, μετα απο 2-3 calls και μια επισκεψη τεχνικου γιατι δεν δουλευε ουτε το σταθερο τηλ, δεν ειχαν "περασει" στα συστηματα τους το νεο router μου..... με ειχαν δηλωμενο με το παλιο ακομα.... στην τυχη δουλευεουν οι εταιρειες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Beast_John_Gr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 26 minutes ago, Amaretos said: Και εγω αλλαξα router προσφατα nova, μου εδωσαν ενα νεο να αντικαταστησει το παλιο, ειχα και εγω διαφορα προβληματα, μετα απο 2-3 calls και μια επισκεψη τεχνικου γιατι δεν δουλευε ουτε το σταθερο τηλ, δεν ειχαν "περασει" στα συστηματα τους το νεο router μου..... με ειχαν δηλωμενο με το παλιο ακομα.... στην τυχη δουλευεουν οι εταιρειες ευχαριστώ για την απάντηση θα τους ρωτήσω αν το έχουν "περάσει" όπως είπες μπας κ δουν τίποτα έξτρα το ότι δουλεύουν στην τύχη είναι μεγάλη αλήθεια λες κ ότι κοιτάνε ποτέ τα προβλήματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα