Προς το περιεχόμενο

OnePlus 12 Review


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτά τα χρήματα, θα ήθελα είτε να έχει τον κύριο αισθητήρα κάμερας σε 1 ίντσα (imx989), είτε τον νεο LYT900 που είναι κι αυτός σ 0.98", είτε τουλάχιστον τον LYT-T800 που έχει και το oneplus open και μαζεύει λίγο παραπάνω φως που χρειάζεται στα σκοτεινά, σε σχέση με τον απλό LYT-800.

 

Επεξ/σία από warewolf
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, sved είπε

Όσο καλά κινητά σε θέμα hardware να βγάλει, η OnePlus δεν θα φθάσει ποτέ Samsung, Google Kai Apple. Και αυτό γιατί φταίει η "νοοτροπία" της και θα σας εξηγήσω ένα πολύ απλό, προσωπικό παράδειγμα.

Αγόρασα το Νοέμβριο το one plus open. 1799 euro, το προτίμησα αντί του fold 5 για ΠΟΛΛΟΥΣ λόγους. Όντως, το κινητό ήταν πάρα πολύ καλό σε όλα του. Η κάμερα του σε θέμα φωτογραφίας ήταν καλή αλλά στο βίντεο μέτρια. Αυτά είχα να πω μέχρι που είδα ότι η συσκευή, μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου, είχε android 13! Που συσκευές mid range όπως κάτι Samsung series A το είχαν πάρει ένα μήνα και δύο πριν. 

Άνοιξα λοιπόν στο ΟΡ community ένα thread και ρώτησα πότε θα είναι διαθέσιμο το 14 ή αν υπάρχει κάποια ενημέρωση. Το αποτέλεσμα? Δύο τρεις φανατικοί ΟΡακιδες με έβρισαν κανονικά λέγοντας να πάω να πάρω iphone Kai Samsung και ότι δεν είναι υποχρεωμένη η εταιρία επειδή έδωσα 1800 ευρώ να βγάζει ενημερώσεις γρήγορα. Πλήρης παράνοια δηλαδή. Όταν πληρώνεις κάτι τόσο ακριβό έχεις απαιτήσεις! Παντού, σε όλους τους τομείς και αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στις προσδοκίες, να δέχεσαι κριτική. 

Για να μην τραβήξει περαιτέρω αυτό το μήνυμα... Το αποτέλεσμα? Μου έκλεισε το post ένας moderator με τη δικαιολογία ότι η ΟΡ δεν δεσμεύεται για τίποτα στο θέμα αναβαθμίσεων. Του έστειλα προσωπικά μήνυμα, κάνοντας του απλά paste ένα λινκ δύο περίπου χρόνια πριν, που η ΟΡ έλεγε και δεσμευόταν ότι θα είναι η πρώτη εταιρία android που θα δίνει τις αναβαθμίσεις! 

Και (επιτέλους) τέλος, την ίδια μοίρα με μένα στο φόρουμ είχε και ένας στη σελίδα ΟΡ στο ινστα όταν ρώτησε για την αναβάθμιση ένα μήνα μετά!! Η OP του έσβηνε σχόλια (από ότι έλεγε) και τον έκανε restrict(block?) Να μην μπορεί να γράφει άλλο...

Αυτή είναι η νοοτροπία που προσωπικά δεν ανέχομαι από εταιρίες, ειδικά από αυτές που θέλουν να ανταγωνιστούν μεγαθήρια. Ας είναι μια καλή συσκευή το 12R, αλλά να ξέρουμε με ποια εταιρία "μπλέκουμε" για όσο καιρό έχουμε το κινητό, για να μην διαμαρτυρόμαστε μετά.

επιβεβαίωνω για τη νοοτροπία. Είχα πάρει τα oneplus στέκα, που το βασικό τους χαρακτηριστικό ήταν ότι όταν είχες κλήση και ξεκόλλαγες τα 2 ακουστικά για να τα φέρεις στα αυτιά σου έκανε και αυτόματα απάντηση στην κλήση και το αντίστοιχο στο κλείσιμο της κλήσης. Μέτα την αναβάθμιση σε 11 ή 12 δεν θυμάμαι πότε έγινε η ενσωμάτωση στο color os, προφανώς επειδή το color os δεν είχε αυτό το χαρακτηριστικό, κόπηκε από τις δυνατότητες του handsfree. Μίλησα 2-3 φορές με την εξυπηρέτηση, τους τα είπα όπως είναι τα γεγονότα και μου άρχιζαν το κατεβατό του τύπου, σας έχει πέσει κάτω;, reset κάνατε; δοκιμάσατε με άλλο τηλέφωνο; κλπ κλπ. Αντί να πουν στα ίσα ότι το χαλάσαμε πάρτε στην τελική ένα κουπόνι πχ για τα buds. Όχι, αυτοί έκαναν τους κινέζους. Όσο κάνεις τον κινέζο σε τέτοια θέματα, ε θα παραμείνεις κινέζος και σαν brand. Απλά πράγματα. Κατά τα άλλα από 8 pro που έχω 4 χρόνια σχεδόν είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν κολλάει και η μπαταρία τώρα δείχνει κάποια σημάδια εξασθένισης δλδ φυσιολογικό για όλα τα κινητά. Αλλά δεν θα με χαλούσε να είχα υποστήριξη για άλλο ένα ή δύο έτη. Γιατί βλέπω η συσκευή αντέχει. Άντε να άλλαζα την μπαταρία. Άλλο 50€ έξοδο και άλλο 1000€.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, spirit)earth)aflame said:

Δηλαδή παίρνεις ακόμα ενημερώσεις ασφαλείας; Συναλλαγές κάνεις με το κινητό; Υποθέτω πως όχι αν του φοράς ότι ρομ κυκλοφορεί. Οπότε υπάρχουν και άλλοι λόγοι να αλλάξεις εκτός του αν λειτουργεί. 

Στα της φόρτισης, τούμπανο η γρήγορη και πολύ βολική. Το δικό μου Nord 2T είναι στα 80W, όμως δε βγάζει μέρα με εξοικονόμηση μπαταρίας, όλα τα apps στο auto optimise battery, χαμηλά Hz στην οθόνη. Για power bank γρήγορη φόρτιση ούτε λόγος, και με αργή δεν είμαι σίγουρος ποιο θα δουλεύει. Βολεύει η γρήγορη, αλλά..

Αυτή είναι η δική μου εμπειρία και δε θα ξαναπάω σε 1+

Προφανώς και δεν παίρνω ενημερώσεις ασφαλείας και δεν είμαι με custom rom αυτήν τη στιγμή. Συναλλαγές κάνω ναι, αλλά δεν είμαι άνθρωπος που θα δώσει 500+ ευρώ ( τόσο κόστιζε περίπου τότε ) και ανα 2 χρόνια θα αλλάζω συσκευή. Καλός ή κακός παίρνω το ρίσκο εν γνώση μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Thresh said:

Από το perishop? Καλή τύχη και κουράγιο...

 

Εισαι και παλαιος, δεν περίμενα να το γράψεις εσυ αυτο. Εχω φολντ 5 απ το Jmctech. Οταν οι αλυσίδες πούλαγαν 2100 το πηρα 1200 (σε κανα 3μηνο , μαζι με τον 1 μηνα που περίμενα,  απο οταν βγηκε ,οχι πολυ αργά δηλαδή).  Τα μεταχ εδω τα πούλαγαν 1800.. Το fold της oneplus  μπορεί και να το προτιμούσα αλλα ,guess what?  Ακομα δεν ειχε βγει. Και οταν βγηκε εκανε 2000+ και δεν έπεφτε γιατι το πούλαγαν μονο οι αλυσίδες. 

Τα μαγαζια στο BestPrice  πουλάνε ασφαλισμένα τα προϊόντα. Αν υπάρξει πρόβλημα αποζημιώνεσαι απο ασφαλιστική εταιρεία. 

Εχω 100% δίκιο στο συγκεκριμένο θεμα. Πανω απο 10 φίλοι μου παίρνουν απο αυτα τα ποιο φτηνά μαγαζιά και κανείς δεν είχε ποτέ πρόβλημα.  Επίσης διάφορα που διαβάζω ότι δεν δίνουν αποδείξεις, εμενα + άλλους 10 μια χαρα αποδείξεις δωσανε.

Σε αυτά τα μαγαζιά οι περισσότεροι που βαζουν κακη βαθμολογία ,δεν ξέρουν τι τους γίνεται . Αφου το μαγαζί γράφει 20 εργάσιμες ημέρες δηλαδη ενα μηνα περίπου.  Το γνωρίζεις εξ αρχής.  Αμα δεν μπορείς να περιμένεις παρε απο αλλου ακριβότερα. Και γράφουν,  εχω 2 βδομάδες περιμένω και ακομα τίποτα..

Και επειδή άργησαν και 5 μερες παραπάνω απο οτι ηταν η ημερομηνία μου δώσανε και ενα power pack  δωρο. Δεν εχω κανενα λογο να γράφω καλα λόγια,  ούτε μετοχές εχω αλλα μια χαρα μου φέρθηκανε επανηλημενα . Μη αρχίσω να αναφέρω παράδειγματα απο φυσικά καταστήματα.. Αρνητικά θα έγραφα. 

7 hours ago, TrObAs said:

Καλημέρα. Το ότι το βρίσκεις σε τέτοια τιμή είναι πιθανό , το θέμα είναι αν το κατάστημα που το βρήκες είναι αξιόπιστο και θα λάβεις κινητό.  Εγώ σαν κάτοχος ενος Huawei mate 20 pro δεν θα άλλαζα συσκευή μετά από 4,5 χρόνια ,αλλά καήκαν  αρκετά pixel μετά από πτώση που είχε η συσκευή και είναι λίγο κουραστικό.   

 

Σκεφτόμουν να επιλέξω κάτι ανάμεσα σε s23+ για πιο βολικό μέγεθος  / s23 ultra  μικρή διαφορά από το + / oneplus 12 / s24 ultra (πιο απίθανο γιατί 1400 δεν δίνω για συσκευή). Παρακολουθώ τιμές αλλά τα s23 ακόμα καλά κρατουν..... Βλέπεις διάφορες τιμές στα skroutz , best price αλλά τα καταστήματα είναι άγνωστα.

 

Σε μια τέτοια κατηγορία τιμής όλο είναι πολύ καλές συσκευές απλά παλαιότερα φαινόντουσαν και πιο προσιτά τα one plus γιατί και τα αντίστοιχα samsung / apple κόστιζαν λιγότερο.

Δες την απάντηση που έδωσα. Δεν τίθεται θέμα αξιόπιστιας σε ασφαλισμένα προϊόντα.  Επίσης η ασφάλεια τους είναι 100% η ιδια με τα φυσικά καταστήματα.  Δεν ασχολήσαι καν με το eshop  ,στη σαμσουνγκ κατευθείαν απευθύνεσαι. Τουλάχιστον στα σαμσουνγκ . Στην oneplus  δεν ισχύει,  αλλα ετσι και αλλιώς δεν πουλάει σε BestPrice . 

Επεξ/σία από oldnew
  • Super Moderators
Δημοσ.
17 minutes ago, oldnew said:

Εισαι και παλαιος, δεν περίμενα να το γράψεις εσυ αυτο.

Με κόσμο στο συγκεκριμένο topic να έχει παραγγείλει από Νοέμβριο και Δεκέμβριο, να έχει πληρώσει και να μην έχει παραλάβει ακόμα, προφανώς να περιμένεις να το γράφω. Κι άντε να πω ok για το χρονικό διάστημα αυτό, το ότι κάνουν επίσης 200 χρόνια για επιστροφή χρημάτων όταν ζητάει ακύρωση ο κόσμος, αφού τους έχουν βγάλει πρώτα το λάδι, είναι τελείως αδικαιολόγητο.

Το θέμα δεν είναι να είμαστε καλυμμένοι εμείς λόγω της ασφάλισης του bestprice, αλλά να σταματήσει αυτή την πρακτική το συγκεκριμένο κατάστημα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, Thresh said:

Με κόσμο στο συγκεκριμένο topic να έχει παραγγείλει από Νοέμβριο και Δεκέμβριο, να έχει πληρώσει και να μην έχει παραλάβει ακόμα, προφανώς να περιμένεις να το γράφω. Κι άντε να πω ok για το χρονικό διάστημα αυτό, το ότι κάνουν επίσης 200 χρόνια για επιστροφή χρημάτων όταν ζητάει ακύρωση ο κόσμος, αφού τους έχουν βγάλει πρώτα το λάδι, είναι τελείως αδικαιολόγητο.

Στο παρελθόν γινόταν αυτα, καμία αντίρρηση.  Και παλι ειναι μειοψηφία οταν βλέπεις ενα μαγαζι να είναι silver τουλάχιστον, (δεν αγοράζεις κατω απο silver) ,το υπόλοιπο 95% δεν ειχε κανενα πρόβλημα. Αυτο το 5% γράφει σεντόνια στα φόρουμ (και συχνα εχει αδικο). Το υπόλοιπο 95% δε γράφει πουθενά. Επίσης το παράδειγμα σου είναι ατυχο. Γι αυτό διαμαρτυρονται οι περισσότεροι, επειδή άργησαν να παραλάβουν . Οταν το κατάστημα σου λεει 1 μηνα θα περιμένεις και κανείς θεμα γιατι περίμενες 35 μερες οκ, παρε απ το φυσικό στη διπλάσια τιμη (και εκει υπάρχουν παραπονα).

Υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν δικιο. Και σε αυτη την ΣΠΑΝΙΑ περιπτώση τελικά τα λεφτά σου τα παίρνεις απλα ταλαιπωρησαι.

Αυτή τη στιγμή ενεργοποίεις την ασφαλιστική εταιρεία αμα έχεις πρόβλημα.  (Δεν υπήρχε παλαια).

Ωραία ολα αυτα αλλά υπάρχουν και οι αντίθετες περίπτωσεις. Την τελευταία φιλου που ξερω ,αμα στην πω δε θα με πιστέψεις.  Προκειμένου να αποσυρει την αρνητική κριτική σχεδόν του δώσανε ενα ιδιο κινητό δώρο. Αμα το κανει ποτε αυτό φυσικό κατάστημα ,γράψε μου. Και ηταν αρνητική για 5 μερες καθυστέρηση,  τίποτα σοβαρό. 

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος που υπήρχε ηταν μη κλείσει το μαγαζί.  Με την ασφάλεια αυτο τελείωσε. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
11 minutes ago, oldnew said:

Στο παρελθόν γινόταν αυτα, καμία αντίρρηση.  Και παλι ειναι μειοψηφία οταν βλέπεις ενα μαγαζι να είναι silver τουλάχιστον,  το υπόλοιπο 95% δεν ειχε κανενα πρόβλημα. Αυτο το 5% γράφει σεντόνια στα φόρουμ (και συχνα εχει αδικο). Το υπόλοιπο 95% δε γράφει πουθενά. 

Δεν είναι απλά 5%, βλέπω κανονικά μια μια τις αξιολογήσεις που έχουν γινει στο bestprice. Όποιος θέλει 20 αρτηριακή πίεση, ελεύθερα...

Δημοσ.
2 minutes ago, Thresh said:

Δεν είναι απλά 5%, βλέπω κανονικά μια μια τις αξιολογήσεις που έχουν γινει στο bestprice. Όποιος θέλει 20 αρτηριακή πίεση, ελεύθερα...

Που είναι όλοι αυτοί οι δυσάρεστημενοι? Εχω τουλάχιστον 10 φίλους, συν εγω ,μονίμως BestPrice.  Ούτε που διανοειται κανείς να παρει απο φυσικό με τέτοια διαφορά τιμής.  Καθυστερήσεις να παραλάβουν ναι ,υπάρχουν.  Δυσκολία επικοινωνίας επίσης.  Λεφτα δεν εχασε κανείς ποτε. Η προσωπική μου εμπειρία σε μεγάλο όγκο προϊόντων σε βάθος χρόνου είναι εντελώς διαφορετικη. Και εγω διαβάζω τις αξιολογήσεις.  Στις περισσότερες γράφουν για καθυστέρηση επειδή δεν έχουν παρει χαμπάρι οτι γράφει αναμονή 1 μηνα ,ο οποίος δεν έχει περάσει. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, oldnew said:

Που είναι όλοι αυτοί οι δυσάρεστημενοι?

Όλα τα 1star φαίνεται είναι κρυφοικανοποιημένες αξιολογήσεις, τέσπα ό,τι νομίζεις, προφανώς δεν πρόκειται να σου αλλάξω γνώμη για το συγκεκριμένο κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα κόσμε!

Δεν ξέρω τι λέτε και πως την έχετε αυτή την άποψη για το OnePlus 12, άλλα θα σας παραθέσω μερικές πληροφορίες!!!

Κάτοχος Xiaomi mi 11 τα τελευταία 2 μισή χρόνια!

Αγόρασα το oneplus 12 από το GIZTOP σε προσφορά πριν 15 μέρες στα 760€ το 16/512 σε πράσινο!!!!

Ήρθε στα χέρια μου σε ούτε 10 μέρες.

Το κινητό απλά είναι από άλλη διάσταση.....

Φόρτιση από το 10% στο 100 σε 20 λεπτά!!!!

Παρά πολύ γρήγορο! Ασύλληπτη εικόνα!!!! Φοβερές κάμερες!!! Στιβαρό!!!!

Με αρκετή χρήση βγάζει πάνω από μέρα και πολλά άλλα!!!!

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα από 1150 έπεσε στα 1030.

Πάντως είναι κινητάρα που συναγωνίζεται άνετα και για πλάκα κινητά της τάξης 1500€

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, oldnew είπε

Στο παρελθόν γινόταν αυτα, καμία αντίρρηση.  Και παλι ειναι μειοψηφία οταν βλέπεις ενα μαγαζι να είναι silver τουλάχιστον, (δεν αγοράζεις κατω απο silver) ,το υπόλοιπο 95% δεν ειχε κανενα πρόβλημα. Αυτο το 5% γράφει σεντόνια στα φόρουμ (και συχνα εχει αδικο). Το υπόλοιπο 95% δε γράφει πουθενά. Επίσης το παράδειγμα σου είναι ατυχο. Γι αυτό διαμαρτυρονται οι περισσότεροι, επειδή άργησαν να παραλάβουν . Οταν το κατάστημα σου λεει 1 μηνα θα περιμένεις και κανείς θεμα γιατι περίμενες 35 μερες οκ, παρε απ το φυσικό στη διπλάσια τιμη (και εκει υπάρχουν παραπονα).

Υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν δικιο. Και σε αυτη την ΣΠΑΝΙΑ περιπτώση τελικά τα λεφτά σου τα παίρνεις απλα ταλαιπωρησαι.

Αυτή τη στιγμή ενεργοποίεις την ασφαλιστική εταιρεία αμα έχεις πρόβλημα.  (Δεν υπήρχε παλαια).

Ωραία ολα αυτα αλλά υπάρχουν και οι αντίθετες περίπτωσεις. Την τελευταία φιλου που ξερω ,αμα στην πω δε θα με πιστέψεις.  Προκειμένου να αποσυρει την αρνητική κριτική σχεδόν του δώσανε ενα ιδιο κινητό δώρο. Αμα το κανει ποτε αυτό φυσικό κατάστημα ,γράψε μου. Και ηταν αρνητική για 5 μερες καθυστέρηση,  τίποτα σοβαρό. 

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος που υπήρχε ηταν μη κλείσει το μαγαζί.  Με την ασφάλεια αυτο τελείωσε. 

Περιμενω κινητο απο Perishop απο δεκεμβριο και μολις προσεξα οτι αυτος δεν ειναι πιστοποιημενος….

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, StergiosGeo said:

Περιμενω κινητο απο Perishop απο δεκεμβριο και μολις προσεξα οτι αυτος δεν ειναι πιστοποιημενος….

Εμ τα κοιτάμε αυτά για να μην έχουμε ανχος..  Οσα γράφω ειναι για πιστοποίημενα ακόμα και με κακή φήμη. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.
10 ώρες πριν, StergiosGeo είπε

Περιμενω κινητο απο Perishop απο δεκεμβριο και μολις προσεξα οτι αυτος δεν ειναι πιστοποιημενος….

Τι εννοείς ότι δεν είναι πιστοποιημένος? Το κινητό που παίρνεις από αυτά τα μαγαζιά είναι EU και η OnePlus τα καλύπτει με 2 χρόνια εγγύηση και δωρεάν μεταφορικά που σου στέλνουν κούριερ στο σπίτι σου και το παραλαμβάνουν!  Εκτός και αν εννοείς ότι το συγκεκριμένο κατάστημα αργεί να τα φέρει από το εξωτερικό, που αυτό είναι άλλο θέμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, hasiotis_john said:

Τι εννοείς ότι δεν είναι πιστοποιημένος?

Εννοεί ότι δεν έχει την ασφάλιση αγοράς του bestprice όπως άλλα καταστήματα.

Άρα δεν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όπως σε άλλες περιπτώσεις που έγραφε ο oldnew.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...