pigos23 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Γεια σας Πρόσφατα έχω πάρει ένα Audi q2 1.4 150hp Θα ήθελα να ρωτήσω οποίοι ξέρουν πως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων?? Ξέρουμε σε τι φάσμα στροφών κ σε τι ταχύτητες? Έκανα πριν μια βδομάδα προγραμματισμό σε 170 άλογα κ σε ταξίδι είδα ότι ακόμα κ σε ταχύτητες 120χλμ κ με 6 πχ με βάζει σε mode 2 κυλινδρων...είναι νορμάλ? ή έχουν κάνει καμιά βλακεία εκεί που έβαλα το πρόγραμμα?? Εγώ νόμιζα ότι αυτό το mode αυτό είναι σε χαμηλές ταχύτητες.... Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου από pigos23 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Σε χαμηλό φορτίο ενεργοποιείται, οχι απαραιτητα σε χαμηλες ταχυτητες... Στο μανιουαλ σου λογικα θα το περιγραφει ενδελεχως το πως/ποτε απενεργοποιουνται οι 2 κυλ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ribopaido Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Το φορτίο του κινητήρα δεν εχει σχέση με τις χαμηλές στροφές εξαρτάται απο το πόσο πατάς γκάζι κυρίως αρα τι εισαγωγή αέρα υπάρχει για να καλυφθεί στοιχειομετρικά με καύσιμο και να παραχθεί η ανάλογη δύναμη. Χαμηλές στροφές με μεγάλη ταχύτητα πιέζει πχ το σύστημα ανάφλεξης και γιαυτό ετσι δοκιμάζουμε κυρίως του πολλαπλασιαστές και τα μπουζοκαλώδια αν υπάρχουν. Tο σύστημα λειτουργεί συνδυαστικα υδραυλικα και ηλεκτρικά. ΤΟ solenoid δεν ενεργοποιει βαλβίδες εισαγωγής και φυσικά ρευμα και καυσιμο ΔΕΝ ψεκαζεται στους κυλινδρους αυτούς. Ολα εχουν να κανουν με το φορτιο του κινητήρα- αν δεις obd ποτε ειναι η τιμη calculated load value 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα