Προς το περιεχόμενο

Skoop by Skroutz ( Customer to Customer Sales)


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Privacy3571,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ne0n είπε

Σε τέτοια θέματα  χέρι με χέρι πάντα , ξεκάθαρα πράγματα.

Στο δεύτερο σενάριο όμως δεν μπορεί να σε παίξει , αφού όλες οι κάρτες έχουν και ένα s/n , barcode και έχεις τραβήξει από πριν κανένα video,φωτο κτλ.

Αν εισαι εμπειρος ναι δεν μπορει αλλα αν δεν εισαι και δεν εχεις σκεφτει να βγαλεις φωτογραφια.

Ασε που και παλι μπορει να σου πει ειχες δυο καρτες εβγαλες φωτογραφια την καλη και μου εστειλες την χαλασμενη.

Χερι με χερι μονο.

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 hours ago, Ne0n said:

Στο δεύτερο σενάριο όμως δεν μπορεί να σε παίξει , αφού όλες οι κάρτες έχουν και ένα s/n , barcode και έχεις τραβήξει από πριν κανένα video,φωτο κτλ.

Επιτελους, κάποιος με στοιχειώδη λογική. 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ η απορία που έχω είναι πως για να πουλήσεις, θέλουν αποδεικτικό κατοικίας, iban, εκκαθαριστό, selfie, βεβαίωση εργοδότη, δηλαδή ώπα ρε φίλε μήπως να στείλουμε και δείγμα σπέρματος? Το ebay πχ που κάνει και αυτό εδώ και χρόνια διαχείρηση πληρωμών γιατί δεν θέλει τίποτε από αυτά? 

Μακριά και αγαπημένοι επομένως. 

  • Like 5
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/4/2024 στις 3:01 ΜΜ, Adrastus είπε

Εγώ η απορία που έχω είναι πως για να πουλήσεις, θέλουν αποδεικτικό κατοικίας, iban, εκκαθαριστό, selfie, βεβαίωση εργοδότη, δηλαδή ώπα ρε φίλε μήπως να στείλουμε και δείγμα σπέρματος? Το ebay πχ που κάνει και αυτό εδώ και χρόνια διαχείρηση πληρωμών γιατί δεν θέλει τίποτε από αυτά? 

Μακριά και αγαπημένοι επομένως. 

Φίλε μου, πραγματικά υπερβολική γραφειοκρατία. Ακραίο φακέλωμα  ακόμα και για fintech εταιρεία. 

Επίσης, η όλη διαδικασία και διεπαφή είναι λες και βγήκε από τα '90s και είναι 1000% σίγουρο ότι δεν θα πετύχει (5 λεπτά θέλει για έλεγχο ταυτότητας). Πιο εύκολο να πεις ότι είσαι ελέφαντας μάλλον. 

Επίσης, λες να πουλάνε τα δεδομένα μας σε διαφημιστικές;;

Εκτός από σπέρμα, θέλει δείγμα αίματος εβδομάδας 1 λιτρο, αντιντοπινγκ τεστ, και αριθμό τέκνων εκτός γάμου. 

Στις 25/3/2024 στις 2:09 ΜΜ, V1ckey είπε

Καλησπερα, γνωριζει καποιος πως μπορουμε να αλλαξουμε Iban απο την υπηρεσια του Skoop?

Αυτό είναι ένα ζήτημα,  όπως και το πώς κάνεις απεγγραφή. 

Επεξ/σία από svartevarg
Δημοσ.

Μακριά, δεν καλύπτει τον πωλητή σε περίπτωση που συμβεί κάτι.. Ο αγοραστής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε 2 μέρες χωρίς λόγο, και επίσης να το αντικαταστήσει κ να το επιστρέψει με κάτι άλλο χωρίς να υπάρξει κάποιος ελεγχος απο σκρουτζ.

Είμαι παθών δυστυχώς

  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ.
3 hours ago, Privacy3571 said:

Μακριά, δεν καλύπτει τον πωλητή σε περίπτωση που συμβεί κάτι.. Ο αγοραστής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε 2 μέρες χωρίς λόγο, και επίσης να το αντικαταστήσει κ να το επιστρέψει με κάτι άλλο χωρίς να υπάρξει κάποιος ελεγχος απο σκρουτζ.

Είμαι παθών δυστυχώς

μπορεις να περιγραψεις τι σου συνέβει?

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, cyberguy είπε

μπορεις να περιγραψεις τι σου συνέβει?

Συγκεκριμένα έβαλα αγγελία μέσω skoop για ενα Apple προϊόν (δεν θέλω να αναφέρω τι ακριβώς) 

μετά απο περίπου 4-5 μέρες, έλαβα παραγγελία οπου την αποδέχτηκα και την απέστειλα με τον κωδικό που μου έδωσαν μέσω ACS. Μετά απο 2 μέρες, ο αγοραστής μου την επέστρεψε πίσω χωρίς να αναφέρεται κάπου ο λόγος της επιστροφής, στέλνοντας προϊόν παρόμοιο με αυτό που είχα αλλα φυσικά με διαφορετικό serial number κλπ στοιχεία

Να επισημάνω πως απο την αρχή που συσκευασα το προϊόν μέχρι την επιστροφή, έχω βγάλει τα πάντα βιντεο το ανέφερα στο σκρουτζ αλλά δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται. Μετά απο αρκετές μέρες απάντησαν χθες, προσθέτοντας στο skroutz wallet μου απλά 10€ ως ένδειξη κατανόησης του ζητήματος... με ευχαριστήσαν για το "feedback" γιατί έτσι το έλαβαν και επίσης, μου είπαν πως μπορώ να καταχωρήσω ξανά το προϊόν προς πώληση μέσω Skoop .....

 

Κατανοώ ότι είναι ακόμη beta η υπηρεσία, αλλά έπρεπε να υπήρχαν κάποια μέτρα στα πιο σημαντικά ζητήματα

  • Thanks 2
  • Confused 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Privacy3571 είπε

Μετά απο 2 μέρες, ο αγοραστής μου την επέστρεψε πίσω χωρίς να αναφέρεται κάπου ο λόγος της επιστροφής, στέλνοντας προϊόν παρόμοιο με αυτό που είχα αλλα φυσικά με διαφορετικό serial number κλπ στοιχεία

Είναι γνωστό scam που πραγματοποιούν κάποιοι κυρίως στο Amazon συνήθως αγοράζοντας κάτι καινούριο και επιστρέφοντας κάτι μεταχειρισμένο. Το Amazon πολύ συχνά δεν κάνει επαρκείς ελέγχους στις επιστροφές και το αποτέλεσμα είναι κάποιος άτυχος στο μέλλον να λάβει ένα προϊόν που μόνο καινούριο δεν είναι.

Αλλά ότι θα δούμε αυτό το scam τόσο γρήγορα στο marketplace του Skroutz δεν είναι κάτι που το είχα φανταστεί. Δυστυχώς, όταν το ίδιο το Amazon αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα δε νομίζω πως το Skroutz θα καταφέρει να βρει μία καλή λύση. Το γεγονός πως ο πωλητής δεν έχει κανένα τρόπο να επικοινωνήσει με τον αγοραστή είναι μεγάλο πρόβλημα. Και κάνοντας τη σχέση πωλητή αγοραστή τόσο απρόσωπη δίνει μεγάλα περιθώρια στο να γίνει abuse.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, Privacy3571 said:

Συγκεκριμένα έβαλα αγγελία μέσω skoop για ενα Apple προϊόν (δεν θέλω να αναφέρω τι ακριβώς) 

μετά απο περίπου 4-5 μέρες, έλαβα παραγγελία οπου την αποδέχτηκα και την απέστειλα με τον κωδικό που μου έδωσαν μέσω ACS. Μετά απο 2 μέρες, ο αγοραστής μου την επέστρεψε πίσω χωρίς να αναφέρεται κάπου ο λόγος της επιστροφής, στέλνοντας προϊόν παρόμοιο με αυτό που είχα αλλα φυσικά με διαφορετικό serial number κλπ στοιχεία

Να επισημάνω πως απο την αρχή που συσκευασα το προϊόν μέχρι την επιστροφή, έχω βγάλει τα πάντα βιντεο το ανέφερα στο σκρουτζ αλλά δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται. Μετά απο αρκετές μέρες απάντησαν χθες, προσθέτοντας στο skroutz wallet μου απλά 10€ ως ένδειξη κατανόησης του ζητήματος... με ευχαριστήσαν για το "feedback" γιατί έτσι το έλαβαν και επίσης, μου είπαν πως μπορώ να καταχωρήσω ξανά το προϊόν προς πώληση μέσω Skoop .....

 

Κατανοώ ότι είναι ακόμη beta η υπηρεσία, αλλά έπρεπε να υπήρχαν κάποια μέτρα στα πιο σημαντικά ζητήματα

πολύ σοβαρό κενό!!!

Το προιόν που σου έστειλε είναι το ίδιο λειτουργικό με το αυτό που του έστειλες? Θα μπορούσε δηλαδή να σου επιστρέψει και κάτι εντελώς χαλασμένο και το skroutz απλά να σου δώσει 10€ για το feedback χωρίς καμία άλλη ενέργεια κατά του αγοραστή?

Επεξ/σία από BillT
  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, crispy_mummy είπε

 

Αλλά ότι θα δούμε αυτό το scam τόσο γρήγορα στο marketplace του Skroutz δεν είναι κάτι που το είχα φανταστεί. Δυστυχώς, όταν το ίδιο το Amazon αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα δε νομίζω πως το Skroutz θα καταφέρει να βρει μία καλή λύση. Το γεγονός πως ο πωλητής δεν έχει κανένα τρόπο να επικοινωνήσει με τον αγοραστή είναι μεγάλο πρόβλημα. Και κάνοντας τη σχέση πωλητή αγοραστή τόσο απρόσωπη δίνει μεγάλα περιθώρια στο να γίνει abuse.

 

 

Και στο Vendora τα ίδια κάνουν... Εδώ και μήνες. 

  • Like 3
  • Λύση
Δημοσ.
1 ώρα πριν, BillT είπε

πολύ σοβαρό κενό!!!

Το προιόν που σου έστειλε είναι το ίδιο λειτουργικό με το αυτό που του έστειλες? Θα μπορούσε δηλαδή να σου επιστρέψει και κάτι εντελώς χαλασμένο και το skroutz απλά να σου δώσει 10€ για το feedback χωρίς καμία άλλη ενέργεια κατά του αγοραστή?

Νομίζω ναι ίδιο λειτουργικό (δεν είναι κινητό..) , επίσης δεν ασχολήθηκα πολύ μόλις το έλαβα πίσω γιατί ξενέρωσα αρκετά μετά απο αυτό που έγινε. Αυτός έδωσε μια δικαιολογία για αιτία επιστροφής στο σκρουτζ και αυτό ήταν όλο. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι υπήρχε ζήτημα κατα την σύνδεση με bluetooth οπότε γι'αυτους ήταν αρκετό. Επομένως ναι θα μπορούσε να γίνει το οτιδήποτε και να βγεί χαμένος ο πωλητής.

Η ACS μου έδωσε τα στοιχεία του όταν έστειλα το δέμα αρα δεν είναι και 100% ανώνυμη η συναλλαγή, το ερώτημα είναι αμα αξίζει να τον "τρέξω" ή απλά θα φαω τον χρόνο μου.. που μάλλον έτσι το βλέπω στο Ελλαδιστάν....

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.

Ωραιοι στελνεις MB M3 σου στελνουν πισω MB M1 και το Skroutz σου βαζει 10 ευρω. 😂

Στις 18/3/2024 στις 2:50 ΜΜ, Aggeluska είπε

Επιτελους, κάποιος με στοιχειώδη λογική. 

Αν διαβασεις παρακατω η λογικη πηγε περιπατο.

  • Like 2
Δημοσ.

Είχα κακό προαίσθημα όταν είδα αυτό με τη δυνατότητα επιστροφής εντός 48ωρών. 

Δηλαδή θα banαριστεί κάποιος αφερέγγυος από το scoop μόνο αν μαζευτούν πολλές καταγγελίες εις βάρος του;;

1 λεπτό πριν, LLLEFTERIS είπε

Ωραιοι στελνεις MB M3 σου στελνουν πισω MB M1 και το Skroutz σου βαζει 10 ευρω. 😂

Αν διαβασεις παρακατω η λογικη πηγε περιπατο.

Τα 10€ για ποιό λόγο είναι;;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...