Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Vesouvious είπε

Αν είναι ιδιώτης δεν θα το ενεργοποιήσουν. Πάει και αυτό… 

Πριν λιγες μερες ενεργοποιησα. Ιδιωτης και εγω

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, kaklikos είπε

Πριν λιγες μερες ενεργοποιησα. Ιδιωτης και εγω

Η ενημέρωση που έχουν είναι ότι καταργείται στα οικιακά προγράμματα. Τώρα πως θα εφαρμοστεί θα δείξει.. μάλλον ένα πρωί θα ξυπνήσουμε και δεν θα υπάρχει 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vesouvious είπε

Η ενημέρωση που έχουν είναι ότι καταργείται στα οικιακά προγράμματα. Τώρα πως θα εφαρμοστεί θα δείξει.. μάλλον ένα πρωί θα ξυπνήσουμε και δεν θα υπάρχει 

Συνηθισμένα τα βουνά στα χιονια...

Δημοσ.

Καλησπέρα, σήμερα πήραν κ εμένα για την προσφορά, έκπτωση λέει 40%,  10 ευρώ η extra sim. Άκουσα υπομονετικά, της είπα ότι έχω κάνει αίτηση φορητότητας-που λογικά το γνώριζε- ευχαρίστησα, και το κλείσαμε. 

Δημοσ.

Μολις μιλησα με cosmote chat για να με βγαλουν απο CGNAT και μου ειπαν οτι δεν ειναι πλεον διαθεσιμο εμπορικα, συγκεκριμενα
 

Αναφορά σε κείμενο

Η υπηρεσία VPN Internet , πλέον είναι μη εμπορικά διαθεσιμη και έχει καταργηθεί . Δεν δίνεται η δυνατότητα ενεργοποίησης.

Και δεν μπορώ να βγω από το CGNAT?

 

 

Μάλιστα, καθώς έχει καταργηθεί η υπηρεσία πλεόν δεν θα μπορεσει να υποβληθεί καποιο αίτημα .

Πως το καταφέρατε και σας το έκαναν;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, _2fast είπε

Μολις μιλησα με cosmote chat για να με βγαλουν απο CGNAT και μου ειπαν οτι δεν ειναι πλεον διαθεσιμο εμπορικα, συγκεκριμενα
 

Πως το καταφέρατε και σας το έκαναν;

Δοκίμασε στο 13788

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, alexx είπε

Δοκίμασε στο 13788

Πηρα πριν λιγο, με έκαναν ping pong 4 υπάλληλοι όπου οι 3 πρώτοι δεν είχαν ιδέα, η τελευταία το έψαξε και τελικά μου είπε οτι είναι κάτι που δεν υποστηρίζεται γενικά σε συνδέσεις κινητής γιατί "είναι θέμα προδιαγραφών".
Προφανώς κάνει λάθος αλλά τι αλλο να κάνω.
 

Θα δοκιμάσω αυτές τις μαιμουδιές με το Wireguard, έχω διαθέσιμους server που μπορώ να το στήσω. Προσπαθώ να το αποφύγω όμως..

 

Επεξ/σία από _2fast
Δημοσ.

Εμένα με κάλεσαν και μου πρόσφεραν μια έξτρα σιμ μόνο από τις 4 που έχω στα 10€ και είπε ότι αυτή είναι η οδηγία μέχρι σήμερα για 1 μόνο και όχι για τις υπόλοιπες…. Εγώ φταίω τώρα να κάνω αίτημα φορητότητας στην κόκκινη ; 

Δημοσ.

Προσοχή στις extra sim που τις δίνουν 10 ευρώ. Δεν είναι πουθενά γραμμένο και μετά από 21/1/2025, ημερομηνία λήξης του 2μηνου που μπορείς να φύγεις αζημίως, μπορεί να το ξανπάνε στα 25 ευρώ. Μπέσα στην cosmote δεν δίνω.

  • Like 4
Δημοσ.

Παιδιά έχει κανείς εμπειρία για φορητότητα; Αν κάνω ηλεκτρονικά για κόκκινη καρτοκινητή θα δεχτώ στο μεταξύ μέχρι να έρθει η νέα σιμ αντιπροσφορά από κοσμοτε και μπορώ να ακυρώσω την φορητότητα και να παραμείνω κοσμοτε ή ολοκληρώνεται έτσι κι αλλιώς και ξανά επιστρέφεις μετά ; 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Υπάρχει κάποιος/κάποια που την extra sim 4sharing την πληρώνει με 10 ευρώ ;

 

 

Δημοσ.

Παρακαλώ για τα φώτα σας! Έπειτα από καταγγελία της συμβασης με τις extra sim στην cosmote και την αίτηση για αλλαγή του συμβολαίου σε καρτοκινητό, από τις 30/12/24 που θεωρητικά έγινε η αλλαγή, η γραμμή μου είναι νεκρή. Μάλιστα όταν καλείς βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν χρησιμοποιείται.... Καλώ συνέχεια στο 11888 και στι 11788 και μου λένε ότι το βάζουν σε προτεραιότητα στο τεχνικό τμήμα και ότι το πρόβλημα είναι συστημικό! Μάλιστα μου λέγανε να κάνω συνέχεια επανεκκινήσεις γιατι θα διορθωνόνταν σε λίγες ώρες.  Στην αρχή έπαιρνα 1 φορά τη μέρα και τις τελευταίες μέρες παίρνω τουλάχιστον 3 φορές. Χθες έστειλα και εμαιλ περιγράφοντας το πρόβλημα και αναφέροντας όλη την επικοινωνία τονίζοντας ότι αν δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα θα ακολουθήσω νομική οδό... Δεν ίδρωσε το αυτί τους. Το πρόβλημα είναι ότι μαλλον δεν μπορώ να κάνω και μεταφορά σε άλλον πάροχο. Νομίζω ότι το έχουν κάνει επίτηδες. Και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν σε επαγγελματικό πρόγραμμα τουλάχιστον για 3 χρόνια και έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά. Καμμία ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ikontiphone είπε

Παρακαλώ για τα φώτα σας! Έπειτα από καταγγελία της συμβασης με τις extra sim στην cosmote και την αίτηση για αλλαγή του συμβολαίου σε καρτοκινητό, από τις 30/12/24 που θεωρητικά έγινε η αλλαγή, η γραμμή μου είναι νεκρή. Μάλιστα όταν καλείς βγάζει μήνυμα ότι ο αριθμός αυτός δεν χρησιμοποιείται.... Καλώ συνέχεια στο 11888 και στι 11788 και μου λένε ότι το βάζουν σε προτεραιότητα στο τεχνικό τμήμα και ότι το πρόβλημα είναι συστημικό! Μάλιστα μου λέγανε να κάνω συνέχεια επανεκκινήσεις γιατι θα διορθωνόνταν σε λίγες ώρες.  Στην αρχή έπαιρνα 1 φορά τη μέρα και τις τελευταίες μέρες παίρνω τουλάχιστον 3 φορές. Χθες έστειλα και εμαιλ περιγράφοντας το πρόβλημα και αναφέροντας όλη την επικοινωνία τονίζοντας ότι αν δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα θα ακολουθήσω νομική οδό... Δεν ίδρωσε το αυτί τους. Το πρόβλημα είναι ότι μαλλον δεν μπορώ να κάνω και μεταφορά σε άλλον πάροχο. Νομίζω ότι το έχουν κάνει επίτηδες. Και να σκεφτεί κανείς ότι ήταν σε επαγγελματικό πρόγραμμα τουλάχιστον για 3 χρόνια και έχω πληρώσει ένα σκασμό λεφτά. Καμμία ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Πολυ φοβαμαι πως επεσες σε ασχετο υπαλληλο, που κατα λαθος σου εκανε διακοπη και διαγραφη αριθμου, οποτε μαλλον δεν ξερουν πλεον πως να το μπαλωσουν... Πες τους οτι αν δε βρεθει λυση αμεσα, θα κινηθεις εναντιον τους μεσω του συνηγορου του καταναλωτη και οτι σου οφειλουν ετσι κ αλλιως αποζημιωση για οσες μερες σε αφησαν χωρις τηλεφωνο.

Επεξ/σία από arvacon
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...