Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, dandri είπε

Σε καρτοκινητό με τι πακέτο ; Ρωτάω ιδιαίτερα ως προς τα data.

Εγώ έκανα νέα σύνδεση unlimited, ίδια με αυτή που διέκοψα, με νέο νούμερο στα 24.90€ τελικά, μιας και είναι προσφορά που τρέχει αυτες τις μέρες λόγω επαγγελματικου σταθερού. Διαφορετικά το πρόγραμμα έχει 27.50€ αν θυμάμαι καλά. Το νούμερο αυτό θα μπει στην mikrotik μόνο για ίντερνετ, κ ας ελπίσουμε ότι δε θα μας επιφυλάσσουν κ άλλες εκπλήξεις στο μέλλον τα φιλαράκια μας στην cosmopote...

Επεξ/σία από arvacon
Δημοσ.
10 ώρες πριν, arvacon είπε

Εγώ έκανα νέα σύνδεση unlimited, ίδια με αυτή που διέκοψα, με νέο νούμερο στα 24.90€ τελικά, μιας και είναι προσφορά που τρέχει αυτες τις μέρες λόγω επαγγελματικου σταθερού. Διαφορετικά το πρόγραμμα έχει 27.50€ αν θυμάμαι καλά. Το νούμερο αυτό θα μπει στην mikrotik μόνο για ίντερνετ, κ ας ελπίσουμε ότι δε θα μας επιφυλάσσουν κ άλλες εκπλήξεις στο μέλλον τα φιλαράκια μας στην cosmopote...

24.90€ πολλααααααααα. Άλλη λύση ;

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, dandri είπε

24.90€ πολλααααααααα. Άλλη λύση ;

Μα και με κάρτα να πας, αν δίνεις 6.5€ τη βδομαδα για το gigaweek, περισσότερα θα σου βγαίνει (4*6.5=26€). Δεν υπάρχει άλλη λύση για εμάς στην επαρχία. Μια σύνδεση adsl τόσο θα έβγαινε έτσι κ αλλιώς, οπότε...

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, arvacon είπε

Μα και με κάρτα να πας, αν δίνεις 6.5€ τη βδομαδα για το gigaweek, περισσότερα θα σου βγαίνει (4*6.5=26€). Δεν υπάρχει άλλη λύση για εμάς στην επαρχία. Μια σύνδεση adsl τόσο θα έβγαινε έτσι κ αλλιώς, οπότε...

Frog unlimited με 109 το μήνα. 9 το μήνα. Αυτό έκανα και ησύχασα. Επαρχία είμαι και εγώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Arkin είπε

Frog unlimited με 109 το μήνα. 9 το μήνα. Αυτό έκανα και ησύχασα. Επαρχία είμαι και εγώ. 

Ναι αλλά δεν έχουμε όλοι την τύχη να μας εξυπηρετούν συγγενείς ή γνωστοί για πακέτο frog...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, arvacon said:

Ναι αλλά δεν έχουμε όλοι την τύχη να μας εξυπηρετούν συγγενείς ή γνωστοί για πακέτο frog...

Αν έλεγες τίποτα όλο και κάποιος θα σε εξυπηρετούσε.

 

Επεξ/σία από prefuse
  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, prefuse said:

Αν έλεγες τίποτα όλο και κάποιος θα σε εξυπηρετούσε.

 

Εμένα μπορεί να με εξυπηρετήσει κανείς;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 26/11/2024 στις 12:12 ΜΜ, dnikos είπε

Ζητησα διακοπη του συμβολαιου και μετατροπη του αριθμου σε καρτοκινητο και μου ειπαν οτι επειδη ειμαι δεσμευμενος (???????) θα πρεπει να καταργηθει ο αριθμος αλλιως θα πρεπει να πληρωσω ρητρα

Θα προχωρήσω σε αιτηση φορητοτητας σε vodafone για να δουμε πως θα παει

Στις 26/11/2024 στις 12:17 ΜΜ, AntonisKo είπε

Το ίδιο θα πάει, αν έχεις ενεργό συμβόλαιο, πάλι θα πρέπει να πληρώσεις 

Στις 26/11/2024 στις 3:02 ΜΜ, arvacon είπε

Ναι πράγματι, μονο αυτή είναι η λύση, οπότε οπλιστείτε με υπομονή και επιμονή!

Μια μικρή ενημέρωση,γιατι  είχα μια εξέλιξη σήμερα. Μου είχαν πει ότι η διακοπή και μετατροπή του αριθμού σε καρτοκινητο, θα γινόταν Δευτέρα βράδυ, αλλά τελικά κάτι τέτοιο δε συνέβη, οπότε κάλεσα πριν λίγο την εξυπηρέτηση, όπου το αυτοματοποιημενο με ρώτησε "έχετε καλέσει για το αίτημα διακοπής που έχετε υποβάλει;", οπότε λέγοντας ναι, με σύνδεσε με υπάλληλο και ρώτησα τι έχει συμβεί και δεν προχώρησε.

Τότε η υπάλληλος με ενημέρωσε, ότι η διαδικασία έχει κολλήσει γιατί περιμένει το σύστημα λέει να δει ότι έκανα την πληρωμή του τελευταίου λογαριασμού πρώτα, οπότε όταν λέει τον πληρώσετε, απόψε θα συνεχίσει η διαδικασία. Μόλις τώρα όμως μου ήρθε ένα μήνυμα, αφού πληρώσα το λογαριασμό πριν δέκα λεπτα, ότι η διακοπή θα γίνει τελικά στις 28-11 στις 12 το βράδυ, οπότε για την ώρα όλα βαίνουν καλώς...

Θα σας κρατάω ενήμερους.

Παιδιά η ΕΕΤΤ είναι σαφής και η ανακοίνωση της Cosmote σαφέστερη.Μπορείτε ΑΤΕΛΩΣ είτε να καταργήσετε τον αριθμό σας,να τον μεταφέρετε σε άλλο πάροχο ή να το κάνετε καρτοκινητό εως τις 21/1 (2 μηνες από την ανακοίνωση).Και τα 3 αποτελούν καταγγελία σύμβασης λόγω μονομερούς αλλαγής των όρων.Το τι μπαρούφα θα σκαρφιστεί να σας πει ο κάθε υπάλληλος για να σας τρομοκρατήσει να μη διακόψετε το συμβόλαιο δεν έχει καμία ισχύ έναντι της επίσημης ανακοίνωσης της εταιρίας αλλά και του κανονισμού της ΕΕΤΤ.

Και penalty να σας στείλουν,μια καταγγελία σε ΕΕΤΤ-Συνηγορο του Καταναλωτη + ενα email στη cosmote οτι η πράξη σας (φορητότητα,διαγραφή,μετατροπή) αποτελεί καταγγελία σύμβασης λόγω των αλλαγών που ανακοινώθηκαν την 1/10 (την επίσημη ανακοίνωση) και δεν υπάρχει κανενα penalty.Το μονο που θα πρέπει να πληρώσετε είναι σε περίπτωση φορητότητας-μετατροπή σε καρτοκινητό τυχόν οφειλές ή για τις ημέρες του μήνα που κάνατε χρήση των παροχών μέχρι να μεταβεί στον άλλο πάροχο ή να γίνει καρτοκινητό.Απλά τα πράγματα.

image.png.fb547c5513315f13b5ae87940e6cbdce.png2024-11-23141115.png.ee91f6a5df2c1c30890263c651de3b0b.png

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Τελικά ο αριθμός μου μετατράπηκε σε Cosmokarta σημερα το πρωί, αφού διεκόπη το σήμα απ τις 12 το βράδυ όπως είχαν πει. Δε δίνουν τίποτα από δωρεάν βέβαια για καλωσόρισμα, μαλλον θα θύμωσαν... lol

Ας ελπίσουμε ότι στον τελικό λογαριασμό που θα εκδοθεί κατά τις 8 Δεκέμβρη, δε θα χουμε αλλά παρατράγουδα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/11/2024 στις 1:23 ΜΜ, Blackbusa είπε

Μόλις με κάλεσαν από cosmote, κάποια ρύθμιση έκαναν στην κάρτα φαντάζομαι και τώρα όλα καλά...ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια...

Εχω το ιδιο προβλημα, ενω δουλευει στο κινητο, δε δουλευει στην κεραια... Τους καλεσα και δηλωσα προβλημα δικτυου, αλλα περιμενω απ την Παρασκευη και ακομα τιποτα. Ποσες μερες σου πηρε να βγαλεις ακρη? Θυμασαι τι ειπαν οτι ηθελε τελικα ρυθμιση?

Επεξ/σία από arvacon
Δημοσ.
Στις 28/11/2024 στις 1:59 ΜΜ, Niko Bellic είπε

Παιδιά η ΕΕΤΤ είναι σαφής και η ανακοίνωση της Cosmote σαφέστερη.Μπορείτε ΑΤΕΛΩΣ είτε να καταργήσετε τον αριθμό σας,να τον μεταφέρετε σε άλλο πάροχο ή να το κάνετε καρτοκινητό εως τις 21/1 (2 μηνες από την ανακοίνωση).Και τα 3 αποτελούν καταγγελία σύμβασης λόγω μονομερούς αλλαγής των όρων.Το τι μπαρούφα θα σκαρφιστεί να σας πει ο κάθε υπάλληλος για να σας τρομοκρατήσει να μη διακόψετε το συμβόλαιο δεν έχει καμία ισχύ έναντι της επίσημης ανακοίνωσης της εταιρίας αλλά και του κανονισμού της ΕΕΤΤ.

Και penalty να σας στείλουν,μια καταγγελία σε ΕΕΤΤ-Συνηγορο του Καταναλωτη + ενα email στη cosmote οτι η πράξη σας (φορητότητα,διαγραφή,μετατροπή) αποτελεί καταγγελία σύμβασης λόγω των αλλαγών που ανακοινώθηκαν την 1/10 (την επίσημη ανακοίνωση) και δεν υπάρχει κανενα penalty.Το μονο που θα πρέπει να πληρώσετε είναι σε περίπτωση φορητότητας-μετατροπή σε καρτοκινητό τυχόν οφειλές ή για τις ημέρες του μήνα που κάνατε χρήση των παροχών μέχρι να μεταβεί στον άλλο πάροχο ή να γίνει καρτοκινητό.Απλά τα πράγματα.

image.png.fb547c5513315f13b5ae87940e6cbdce.png2024-11-23141115.png.ee91f6a5df2c1c30890263c651de3b0b.png

 

 

Χρειάζεται να συμπληρώσουμε κάποιο έντυπο;

Δημοσ.

Αν δεν κάναμε καμία ενέργεια το πρόγραμμα των extra sim που είχαμε δεν μετατρέπεται σε 40gb με 5€/μήνα;

Στο cosmote app όσοι το έχετε, φαίνεται από κάπου η αλλαγή στο νέο πρόγραμμα των 40gb?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, prefuse είπε

Αν δεν κάναμε καμία ενέργεια το πρόγραμμα των extra sim που είχαμε δεν μετατρέπεται σε 40gb με 5€/μήνα;

Στο cosmote app όσοι το έχετε, φαίνεται από κάπου η αλλαγή στο νέο πρόγραμμα των 40gb?

Έγινε αυτόματα 40gb στις 21/11 εφόσον δεν τους είπες να την γυρίσουν σε απεριόριστα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...