gazp Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Καλησπέρα σε όλους και ζητώ εκ των προτέρων την κατανόησή σας για το σεντόνι. Πριν περίπου δυο μήνες μου έκλεψαν το αμάξι μου, ένα i20 του 2009. Πλέον, έχοντας αποζημιωθεί από την ασφαλιστική μου κοιτάζω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μιας και για καινούριο δε με βγάζει. Σκέφτομαι και προσανατολίζομαι για πετρέλαιο, μιας και μόνο για τη δουλειά μου κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και συνολικά κάθε χρόνο διανύω λίγο λιγότερα από 20.000 χιλιόμετρα. Ιδανικά, θα ήθελα ένα αυτοκίνητο από το 2016-17 και μετά μιας και σκοπεύω να το κρατήσω καιρό. Το μπάτζετ είναι γύρω στις 10.000€ αλλά αν χρειαστεί θα ανέβω και λίγο. Ψάχνω για κάτι αξιόπιστο που να μην το πληρώνω συνέχεια σε ζημιές αλλά θέλω και μια σχετική άνεση* μιας και στην οικογένεια υπάρχουν κινητικά προβλήματα. Το αμάξι θα είναι τόσο εργαλείο δουλειάς όσο και το οικογενειακό αυτοκίνητο, για 3 ενήλικες, πια. Δεν θέλω να πάω σε SUV/Crossover αλλά κοιτάω για Supermini στυλ i20, Clio, Corsa κλπ. *Αναφέροντας σχετικά με την άνεση, δεν εννοώ απαραίτητα ότι θέλω τεράστιους χώρους όσο ότι θα ήθελα να είναι αναπαυτικά τα καθίσματα, η εργονομία καλή κλπ μιας και στο παλιό μου αμάξι τα καθίσματα ήταν πολύ σκληρά λες και κάθεσαι σε κόντρα πλακέ και μετά από κάποια ώρα οδήγησης έπρεπε να σταματήσω λόγω των κινητικών θεμάτων που ανέφερα. Έχοντας αποκλείσει για διάφορους λόγους κάμποσα μοντέλα, όπως το Peugeot 208 (λόγω του γνωστού θέματος με το Urea Blue HDI), τα Opel Astra & Corsa λόγω υψηλού κόστους αντικατάστασης της καδένας, Nissan Micra (απλά δεν μου αρέσει καθόλου), Yaris (δεν με ικανοποιεί ο χώρος για τους πίσω επιβάτες), Colt (δεν μου αρέσει), i10 (πολύ μικρό για τις ανάγκες μου), έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα: Renault Clio IV και Hyundai i20 GB 2014-2019. Εδώ πάλι αρχίζουν οι δυσκολίες. Αρχικά, να πω ότι και τα 2 αυτά αμάξια χρησιμοποιήθηκαν αρκετά ως leasing, όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σε δίλημμα μεταξύ των 2: Clio: Μοτέρ διαμάντι, ο 1.5 dci της Renault, καθίσματα πιο αναπαυτικά σε σχέση με το i20, καλύτερα (κατ' εμένα) πλαστικά στην καμπίνα, cruise control σε όλες τις εκδόσεις. Από την άλλη, υψηλότερη τιμή σε σχέση με το i20 και πιο μικροί χώροι ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Αρκετός θόρυβος απ τον κινητήρα περνάει στην καμπίνα. Το design είναι υποκειμενικό, ούτε τρελαίνομαι αλλά ούτε και χαλιέμαι. i20: Overall απ' ότι ακούω και διαβάζω αν εξαιρέσει κανείς τον κινητήρα που δεν είναι άσχημος αλλά δεν έχει τη φήμη του 1.5dci, θεωρείται πιο αξιόπιστο από το Clio. Οι χώροι του μέσα είναι αρκετά μεγαλύτεροι, νιώθω ότι ανασαίνω σε σχέση με Clio. Πιο πολύ "αμάξι" και μου αρέσει περισσότερο μεν αλλά ο 1.1 diesel είναι "ψόφιος" και σε 1.4 βρίσκω μόνο εισαγωγής. Επίσης, τα καθίσματά του αρκετά πιο σκληρά σε σύγκριση με το Γαλλικό, τόσο που ενώ το αμάξι είναι απείρως καλύτερο από το προηγούμενο i20, φοβάμαι μήπως μετά από κάποια ώρα οδήγησης υπάρχουν πάλι τα ίδια πρακτικά θέματα που είχα στο παλιό. Γενικώς δεν έχω αποκλείσει κάποιο από τα 2 και θα πάρω ότι βρω σε πιο καλή κατάσταση, όμως θα ήθελα και τις γνώμες σας. Να σημειώσω ότι το να έχει οθόνη δεν είναι και απαραίτητο αλλά συγκαταλέγεται σε αυτά που καλό θα ήταν να έχει τα αυτοκίνητο. Φιλολογική ερώτηση, αν κάποιος έχει καμμια ιδέα: Σήμερα είδα ένα Clio, το έλεγξε ο μηχανικός μου και το βρήκε σωστό.Τον προβληματίζει όμως ότι έχει αλλαχθεί ο ιμάντας χρονισμού καμμιά 30αριά χιλιάδες χιλιόμετρα νωρίτερα απ το προβλεπόμενο και έχει μπει ιμάντας no name επάνω. Επίσης, η αντικατάσταση του ιμάντα δεν αναγράφεται πουθενά στα αρχεία Service της εταιρείας Leasing...Αν χρειάστηκε νωρίτερα αλλαγή ιμάντα, είναι "νορμάλ" αυτό; Και αν ναι, γιατί δεν φαίνεται πουθενά στα αρχεία; Γιατί να γίνει σε εξωτερικό συνεργείο ενώ η αντικατάστασή του θα ήταν στο πακέτο του Leasing και θα γινόταν χωρίς κόστος και γιατί να μπει κάποιος στον κόπο να το κάνει τη στιγμή που η μίσθωση έληγε; Ο μαντράς δεν γνώριζε τίποτε και φυσικά απάντηση δεν πήρα. Ίσως να ψειρίζω τη μαΐμού και εγώ αλλά είναι μεγάλο το έξοδο και δεν θέλω να την πατήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Black Demis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου μπικα στο car οτιδιποτε λίγο αξιόλογο που βλεπω εχει και πάνω του 150+++++ χιλιαδες χιλομετρα και είπες θέλεις να κρατήσεις το αμαξι πρεπει να καθεσαι να ψαχνεις μπας και αν βρεθει καμια ευκαιρια με μισα απο αυτά χιλομετρα σε αυτα τα λεφτά και να ειναι και οκ το αμάξι
Nabuko Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 11 ώρες πριν, gazp είπε Το μπάτζετ είναι γύρω στις 10.000€ αλλά αν χρειαστεί θα ανέβω και λίγο. Ανέβα στα 12.000 και πάρε πάλι το i20 πενταετίας
newnick Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Το Citroen το C4 γιατί δεν το σκέφτεσαι? Χώρους έχει καλύτερους από clio, i20 Ο κινητήρας του είναι πολύ καλός (φτάνει να μην είναι το ad blue) Η άνεση του είναι πολύ καλή τώρα το μόνο που είναι λίγο ερωτηματικό είναι η ποιότητα κατασκευής αλλά και πάλι δεν νομίζω να έχει τρελές διαφορές από τα clio και i20
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 16 ώρες πριν, gazp είπε Καλησπέρα σε όλους και ζητώ εκ των προτέρων την κατανόησή σας για το σεντόνι. Πριν περίπου δυο μήνες μου έκλεψαν το αμάξι μου, ένα i20 του 2009. Πλέον, έχοντας αποζημιωθεί από την ασφαλιστική μου κοιτάζω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μιας και για καινούριο δε με βγάζει. Σκέφτομαι και προσανατολίζομαι για πετρέλαιο, μιας και μόνο για τη δουλειά μου κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και συνολικά κάθε χρόνο διανύω λίγο λιγότερα από 20.000 χιλιόμετρα. Ιδανικά, θα ήθελα ένα αυτοκίνητο από το 2016-17 και μετά μιας και σκοπεύω να το κρατήσω καιρό. Το μπάτζετ είναι γύρω στις 10.000€ αλλά αν χρειαστεί θα ανέβω και λίγο. Ψάχνω για κάτι αξιόπιστο που να μην το πληρώνω συνέχεια σε ζημιές αλλά θέλω και μια σχετική άνεση* μιας και στην οικογένεια υπάρχουν κινητικά προβλήματα. Το αμάξι θα είναι τόσο εργαλείο δουλειάς όσο και το οικογενειακό αυτοκίνητο, για 3 ενήλικες, πια. Δεν θέλω να πάω σε SUV/Crossover αλλά κοιτάω για Supermini στυλ i20, Clio, Corsa κλπ. *Αναφέροντας σχετικά με την άνεση, δεν εννοώ απαραίτητα ότι θέλω τεράστιους χώρους όσο ότι θα ήθελα να είναι αναπαυτικά τα καθίσματα, η εργονομία καλή κλπ μιας και στο παλιό μου αμάξι τα καθίσματα ήταν πολύ σκληρά λες και κάθεσαι σε κόντρα πλακέ και μετά από κάποια ώρα οδήγησης έπρεπε να σταματήσω λόγω των κινητικών θεμάτων που ανέφερα. Έχοντας αποκλείσει για διάφορους λόγους κάμποσα μοντέλα, όπως το Peugeot 208 (λόγω του γνωστού θέματος με το Urea Blue HDI), τα Opel Astra & Corsa λόγω υψηλού κόστους αντικατάστασης της καδένας, Nissan Micra (απλά δεν μου αρέσει καθόλου), Yaris (δεν με ικανοποιεί ο χώρος για τους πίσω επιβάτες), Colt (δεν μου αρέσει), i10 (πολύ μικρό για τις ανάγκες μου), έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα: Renault Clio IV και Hyundai i20 GB 2014-2019. Εδώ πάλι αρχίζουν οι δυσκολίες. Αρχικά, να πω ότι και τα 2 αυτά αμάξια χρησιμοποιήθηκαν αρκετά ως leasing, όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σε δίλημμα μεταξύ των 2: Clio: Μοτέρ διαμάντι, ο 1.5 dci της Renault, καθίσματα πιο αναπαυτικά σε σχέση με το i20, καλύτερα (κατ' εμένα) πλαστικά στην καμπίνα, cruise control σε όλες τις εκδόσεις. Από την άλλη, υψηλότερη τιμή σε σχέση με το i20 και πιο μικροί χώροι ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Αρκετός θόρυβος απ τον κινητήρα περνάει στην καμπίνα. Το design είναι υποκειμενικό, ούτε τρελαίνομαι αλλά ούτε και χαλιέμαι. i20: Overall απ' ότι ακούω και διαβάζω αν εξαιρέσει κανείς τον κινητήρα που δεν είναι άσχημος αλλά δεν έχει τη φήμη του 1.5dci, θεωρείται πιο αξιόπιστο από το Clio. Οι χώροι του μέσα είναι αρκετά μεγαλύτεροι, νιώθω ότι ανασαίνω σε σχέση με Clio. Πιο πολύ "αμάξι" και μου αρέσει περισσότερο μεν αλλά ο 1.1 diesel είναι "ψόφιος" και σε 1.4 βρίσκω μόνο εισαγωγής. Επίσης, τα καθίσματά του αρκετά πιο σκληρά σε σύγκριση με το Γαλλικό, τόσο που ενώ το αμάξι είναι απείρως καλύτερο από το προηγούμενο i20, φοβάμαι μήπως μετά από κάποια ώρα οδήγησης υπάρχουν πάλι τα ίδια πρακτικά θέματα που είχα στο παλιό. Γενικώς δεν έχω αποκλείσει κάποιο από τα 2 και θα πάρω ότι βρω σε πιο καλή κατάσταση, όμως θα ήθελα και τις γνώμες σας. Να σημειώσω ότι το να έχει οθόνη δεν είναι και απαραίτητο αλλά συγκαταλέγεται σε αυτά που καλό θα ήταν να έχει τα αυτοκίνητο. Φιλολογική ερώτηση, αν κάποιος έχει καμμια ιδέα: Σήμερα είδα ένα Clio, το έλεγξε ο μηχανικός μου και το βρήκε σωστό.Τον προβληματίζει όμως ότι έχει αλλαχθεί ο ιμάντας χρονισμού καμμιά 30αριά χιλιάδες χιλιόμετρα νωρίτερα απ το προβλεπόμενο και έχει μπει ιμάντας no name επάνω. Επίσης, η αντικατάσταση του ιμάντα δεν αναγράφεται πουθενά στα αρχεία Service της εταιρείας Leasing...Αν χρειάστηκε νωρίτερα αλλαγή ιμάντα, είναι "νορμάλ" αυτό; Και αν ναι, γιατί δεν φαίνεται πουθενά στα αρχεία; Γιατί να γίνει σε εξωτερικό συνεργείο ενώ η αντικατάστασή του θα ήταν στο πακέτο του Leasing και θα γινόταν χωρίς κόστος και γιατί να μπει κάποιος στον κόπο να το κάνει τη στιγμή που η μίσθωση έληγε; Ο μαντράς δεν γνώριζε τίποτε και φυσικά απάντηση δεν πήρα. Ίσως να ψειρίζω τη μαΐμού και εγώ αλλά είναι μεγάλο το έξοδο και δεν θέλω να την πατήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Δες και τα VW Polo,
gazp Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Καλησπέρα, άργησα να απαντήσω, συγγνώμη. Τελικά βρήκα σε καλή τιμή και σε άριστη κατάσταση ένα Renault clio του 2018 από γνωστό οπότε το έκλεισα. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! 5
gbras Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Ωραια , καλοταξιδο. Να το σκεφτεις να του βαλεις και υγραεριο . 1
DiV92 Δημοσ. 29 Αυγούστου Δημοσ. 29 Αυγούστου Καλησπέρα σε όλους. Τι γνώμη έχετε για το Peugeot 208 και γενικά για τα γαλλικά αυτοκίνητα; Είδα μια αγγελία που μου φαίνεται ενδιαφέρουσα την οποία σας επισυνάπτω. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338177423-peugeot-208
TechnoState Δημοσ. 29 Αυγούστου Δημοσ. 29 Αυγούστου (επεξεργασμένο) .... εσύ τι γνώμη έχεις είναι το θέμα. Το αυτοκίνητο φαίνεται σε άψογη κατάσταση (για όχημα 9 ετών). Πιθανό να έχει περάσει κ απο επαγγελματικό detailing. Πραγματικά μοναδικό ψεγάδι το σημάδι- ξήλωμα στο κάθισμα του οδηγού κ ίσως κάποια μικρά σημάδια στο πλαστικό στην πίσω δεξιά πόρτα (ίσως κ να κάνω λάθος) και στα τριμ των χειρολαβών στις πόρτες (στα piano black κομμάτια) και κάποια μικρά σημάδια στο χώρο της ρεζέρβας. Δεν αναφέρεται ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας κ απο το αγγλικό μενού του infotainment ίσως κ να είναι εισαγωγής (βέβαια δεν είναι απόλυτο αυτό - κ το δικό μου έχει πλήρες ελληνικό μενού αλλά είναι επιλογή μου να το έχω στην αγγλική γλώσσα). Σίγουρα ο δια ζώσης έλεγχος (κ test drive) καθώς κ ο έλεγχος αριθμού πλαισίου (τύπου car-vertical) να λύσει πολλές απορίες. Στα θετικά ότι είναι απο ιδιώτη (εάν είναι κ πρώτο χέρι, σε περίπτωση που δεν είναι εισαγωγής)....βέβαια δεν ζητάει κ λίγα. Update: αναφέρεται ότι είναι εισαγωγής στις ιδιαιτερότητες - οπότε RED FLAGS Επεξ/σία 29 Αυγούστου από TechnoState
minim3 Δημοσ. 30 Αυγούστου Δημοσ. 30 Αυγούστου Στις 13/2/2024 στις 11:43 ΜΜ, gazp είπε Καλησπέρα σε όλους και ζητώ εκ των προτέρων την κατανόησή σας για το σεντόνι. Πριν περίπου δυο μήνες μου έκλεψαν το αμάξι μου, ένα i20 του 2009. Πλέον, έχοντας αποζημιωθεί από την ασφαλιστική μου κοιτάζω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μιας και για καινούριο δε με βγάζει. Σκέφτομαι και προσανατολίζομαι για πετρέλαιο, μιας και μόνο για τη δουλειά μου κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και συνολικά κάθε χρόνο διανύω λίγο λιγότερα από 20.000 χιλιόμετρα. Ιδανικά, θα ήθελα ένα αυτοκίνητο από το 2016-17 και μετά μιας και σκοπεύω να το κρατήσω καιρό. Το μπάτζετ είναι γύρω στις 10.000€ αλλά αν χρειαστεί θα ανέβω και λίγο. Ψάχνω για κάτι αξιόπιστο που να μην το πληρώνω συνέχεια σε ζημιές αλλά θέλω και μια σχετική άνεση* μιας και στην οικογένεια υπάρχουν κινητικά προβλήματα. Το αμάξι θα είναι τόσο εργαλείο δουλειάς όσο και το οικογενειακό αυτοκίνητο, για 3 ενήλικες, πια. Δεν θέλω να πάω σε SUV/Crossover αλλά κοιτάω για Supermini στυλ i20, Clio, Corsa κλπ. *Αναφέροντας σχετικά με την άνεση, δεν εννοώ απαραίτητα ότι θέλω τεράστιους χώρους όσο ότι θα ήθελα να είναι αναπαυτικά τα καθίσματα, η εργονομία καλή κλπ μιας και στο παλιό μου αμάξι τα καθίσματα ήταν πολύ σκληρά λες και κάθεσαι σε κόντρα πλακέ και μετά από κάποια ώρα οδήγησης έπρεπε να σταματήσω λόγω των κινητικών θεμάτων που ανέφερα. Έχοντας αποκλείσει για διάφορους λόγους κάμποσα μοντέλα, όπως το Peugeot 208 (λόγω του γνωστού θέματος με το Urea Blue HDI), τα Opel Astra & Corsa λόγω υψηλού κόστους αντικατάστασης της καδένας, Nissan Micra (απλά δεν μου αρέσει καθόλου), Yaris (δεν με ικανοποιεί ο χώρος για τους πίσω επιβάτες), Colt (δεν μου αρέσει), i10 (πολύ μικρό για τις ανάγκες μου), έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα: Renault Clio IV και Hyundai i20 GB 2014-2019. Εδώ πάλι αρχίζουν οι δυσκολίες. Αρχικά, να πω ότι και τα 2 αυτά αμάξια χρησιμοποιήθηκαν αρκετά ως leasing, όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σε δίλημμα μεταξύ των 2: Clio: Μοτέρ διαμάντι, ο 1.5 dci της Renault, καθίσματα πιο αναπαυτικά σε σχέση με το i20, καλύτερα (κατ' εμένα) πλαστικά στην καμπίνα, cruise control σε όλες τις εκδόσεις. Από την άλλη, υψηλότερη τιμή σε σχέση με το i20 και πιο μικροί χώροι ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Αρκετός θόρυβος απ τον κινητήρα περνάει στην καμπίνα. Το design είναι υποκειμενικό, ούτε τρελαίνομαι αλλά ούτε και χαλιέμαι. i20: Overall απ' ότι ακούω και διαβάζω αν εξαιρέσει κανείς τον κινητήρα που δεν είναι άσχημος αλλά δεν έχει τη φήμη του 1.5dci, θεωρείται πιο αξιόπιστο από το Clio. Οι χώροι του μέσα είναι αρκετά μεγαλύτεροι, νιώθω ότι ανασαίνω σε σχέση με Clio. Πιο πολύ "αμάξι" και μου αρέσει περισσότερο μεν αλλά ο 1.1 diesel είναι "ψόφιος" και σε 1.4 βρίσκω μόνο εισαγωγής. Επίσης, τα καθίσματά του αρκετά πιο σκληρά σε σύγκριση με το Γαλλικό, τόσο που ενώ το αμάξι είναι απείρως καλύτερο από το προηγούμενο i20, φοβάμαι μήπως μετά από κάποια ώρα οδήγησης υπάρχουν πάλι τα ίδια πρακτικά θέματα που είχα στο παλιό. Γενικώς δεν έχω αποκλείσει κάποιο από τα 2 και θα πάρω ότι βρω σε πιο καλή κατάσταση, όμως θα ήθελα και τις γνώμες σας. Να σημειώσω ότι το να έχει οθόνη δεν είναι και απαραίτητο αλλά συγκαταλέγεται σε αυτά που καλό θα ήταν να έχει τα αυτοκίνητο. Φιλολογική ερώτηση, αν κάποιος έχει καμμια ιδέα: Σήμερα είδα ένα Clio, το έλεγξε ο μηχανικός μου και το βρήκε σωστό.Τον προβληματίζει όμως ότι έχει αλλαχθεί ο ιμάντας χρονισμού καμμιά 30αριά χιλιάδες χιλιόμετρα νωρίτερα απ το προβλεπόμενο και έχει μπει ιμάντας no name επάνω. Επίσης, η αντικατάσταση του ιμάντα δεν αναγράφεται πουθενά στα αρχεία Service της εταιρείας Leasing...Αν χρειάστηκε νωρίτερα αλλαγή ιμάντα, είναι "νορμάλ" αυτό; Και αν ναι, γιατί δεν φαίνεται πουθενά στα αρχεία; Γιατί να γίνει σε εξωτερικό συνεργείο ενώ η αντικατάστασή του θα ήταν στο πακέτο του Leasing και θα γινόταν χωρίς κόστος και γιατί να μπει κάποιος στον κόπο να το κάνει τη στιγμή που η μίσθωση έληγε; Ο μαντράς δεν γνώριζε τίποτε και φυσικά απάντηση δεν πήρα. Ίσως να ψειρίζω τη μαΐμού και εγώ αλλά είναι μεγάλο το έξοδο και δεν θέλω να την πατήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Επειδή έχω clio diesel και κάνω τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Για ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού (πάνε μαζί αυτά) λέει ή πόσα Χλμ (δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς) ή 6 χρόνια. Εγώ δεν είχα συμπληρώσει τα χλμ προφανώς αλλά τα άλλαξα όπως και να έχει. Τώρα αν βάλανε μαϊμού δεν έχω άποψη, ιμάντες όλοι ίδιοι είναι γενικώς. Οπότε καλά έκανε και το άλλαξε στην ώρα του υποθέτω. 1
vamvakoolas Δημοσ. 30 Αυγούστου Δημοσ. 30 Αυγούστου 14 hours ago, TechnoState said: .... εσύ τι γνώμη έχεις είναι το θέμα. Το αυτοκίνητο φαίνεται σε άψογη κατάσταση (για όχημα 9 ετών). Πιθανό να έχει περάσει κ απο επαγγελματικό detailing. Πραγματικά μοναδικό ψεγάδι το σημάδι- ξήλωμα στο κάθισμα του οδηγού κ ίσως κάποια μικρά σημάδια στο πλαστικό στην πίσω δεξιά πόρτα (ίσως κ να κάνω λάθος) και στα τριμ των χειρολαβών στις πόρτες (στα piano black κομμάτια) και κάποια μικρά σημάδια στο χώρο της ρεζέρβας. Δεν αναφέρεται ότι είναι ελληνικής αντιπροσωπείας κ απο το αγγλικό μενού του infotainment ίσως κ να είναι εισαγωγής (βέβαια δεν είναι απόλυτο αυτό - κ το δικό μου έχει πλήρες ελληνικό μενού αλλά είναι επιλογή μου να το έχω στην αγγλική γλώσσα). Σίγουρα ο δια ζώσης έλεγχος (κ test drive) καθώς κ ο έλεγχος αριθμού πλαισίου (τύπου car-vertical) να λύσει πολλές απορίες. Στα θετικά ότι είναι απο ιδιώτη (εάν είναι κ πρώτο χέρι, σε περίπτωση που δεν είναι εισαγωγής)....βέβαια δεν ζητάει κ λίγα. Update: αναφέρεται ότι είναι εισαγωγής στις ιδιαιτερότητες - οπότε RED FLAGS πολυ σωστα. Για να κανω ακομα καλυτερο στον υποψηφιο αγοραστη με 1600 χλμ το μηνα επι 9 χρονια ειναι πολυ λιγα για να ειναι αληθινο. Και δε μιλαμε για σουπερ καρ ή ογκωδες ιχ για να βγαινει βολτα το σ/κ. Σιγουρα ελεγχο στα χαρτια (κτεο συνεργεια) και επειδη ειναι εισαγωγης να αγοραζα καρ βερτικαλ να δω αν εχει ατυχημα και πραγματικα χλμ...
gazp Δημοσ. 30 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 10 ώρες πριν, minim3 είπε Επειδή έχω clio diesel και κάνω τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Για ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού (πάνε μαζί αυτά) λέει ή πόσα Χλμ (δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς) ή 6 χρόνια. Εγώ δεν είχα συμπληρώσει τα χλμ προφανώς αλλά τα άλλαξα όπως και να έχει. Τώρα αν βάλανε μαϊμού δεν έχω άποψη, ιμάντες όλοι ίδιοι είναι γενικώς. Οπότε καλά έκανε και το άλλαξε στην ώρα του υποθέτω. Καλησπέρα! Ναι, είχαμε λίγο προβληματιστεί πριν την αγορά γιατί ούτε τα χιλιόμετρα, ούτε τα χρόνια είχαν περάσει. Κανονικά θέλει στις 120.000 ή στα 6 χρόνια και είχε αλλαχτεί στα 4 χρόνια και στις 90.000. Μέχρι στιγμής, πάντως, πηγαίνει απροβλημάτιστα, 6 μήνες και σχεδόν 10.000 χιλιόμετρα από την αγορά του.
minim3 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου αν το πηρες, ειναι σκυλι αμαξι παντως. Θα το ευχαριστηθεις. Τα μονα θεματα (που στην ουσια δεν ειναι θεματα αλλα κατασκευαστικα) θα αλλαζεις δισκοπλακες με καθε δευτερο σετ τακακια συνηθως. Και αλλαγη μπαταριας καθε 3-4 χρονια. Εγω μονιμα απενεργοποιω το start/stop αλλα και παλι θελει αλλαγη. Και καλο ειναι να το πατατε λιγο λογω dpf φιλτρο να κανει αναγεννηση. Και προσοχη το πετρελαιο που βαζεις. Εγω βαζω το Shell V.power καθε πεμπτη που το εχει προσφορα απο εταιρικο βενζιναδικο και δεν ειχα ποτε θεμα. 1
KOPENHAGEN_1 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου μπορούμε να ανανέωσουμε το θέμα συζητώντας ιδέες και προτάσεις για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα? κάνω σκέψεις για ένα τζιπακι μεταχειρισμένο με όριο τα 25χιλ ευρώ μέχρι 1800 cc. Θα προτείναμε κάτι ? ένας φίλος μου πρότεινε το Χ1 της Bmw. Έχει κάποιος κάνει παρομοια έρευνα και σκέψεις για κάτι παρόμοιο?
Tsino Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Και εγώ κοιτάω για BMW X1 diesel. Έχω βρεί ένα του 2016. Έχει κανένας εμπειρία που "πονάει" αυτό το μοντέλο ? Διαβάζω για βάση μηχανής 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα