nchatz Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Η εφαρμογή τηλεματικής του ΟΑΣΑ για smartphones έλαβε πρόσφατα σημαντική αναβάθμιση, 8 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία της όπως μας ενημερώνει το athenstransport.com. Μέσω του app, οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε real-time πληροφορίες δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ. H ανανεωμένη εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη σε iPhone ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσει και η έκδοση για Android. Η παλαιότερη εφαρμογή είχε δεχθεί αρκετά σχόλια κριτικές για bugs και την έλλειψη ενημερώσεων, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η έκδοση για την πλατφόρμα του Android είχε μείνει αμετάβλητη από το 2020. Εκτός από την ανανέωση στο περιβάλλον και την υποστήριξη dark mode, μεταξύ των νέων δυνατοτήτων στην ενημερωμένη εφαρμογή για iPhone είναι οι ειδοποιήσεις για επόμενες αφίξεις λεωφορείων ακόμα και με την εφαρμογή κλειστή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η εφαρμογή χρησιμοποιεί τη λειτουργία των Live Activities που παρουσιάστηκαν αρχικά με το iOS 16. Επίσης, στην αρχική οθόνη εμφανίζεται πλέον χάρτης με κοντινές στάσεις βάσει τοποθεσίας. H αναβάθμιση της εφαρμογής έρχεται μέσα στο πλαίσιο ευρύτερου εκσυγχρονισμού του συστήματος τηλεματικής του OΑΣΑ. Αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την τοποθέτηση QR codes σε 7. 500 στάσεις μέσω των οποίων οι επιβάτες έχουν πρόσβαση στη σελίδα της τηλεματικής με τις αφίξεις των επόμενων λεωφορείων. Στόχος των τελευταίων είναι η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό μέσω της τεχνολογίας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την ανανεωμένη εφαρμογή για iPhone πατώντας εδώ, ενώ σύντομα θα ενημερωθεί και η έκδοση για Android μέσω Play Store που βρίσκεται εδώ. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
skapodis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Ωραία. Και τώρα ας ξεκινήσουν να φτιάξουν τις χαλασμένες οθόνες και πομπούς μέσα στα λεωφορεία. Έχω δει να περνάει λεωφορείο από στάση το οποίο δεν υπήρχε στην οθόνη της στάσης... και αυτό μου έχει συμβεί για αρκετά λεωφορεία... ακόμα και στο Χ95 του αεροδρομίου! Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από skapodis 13 2
inetien12 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Εγώ βλέπω στον Ψηφιακό χάρτη να περνάει το λεωφορείο και από κοντά να μην υπάρχει σίγουρα είναι διαδρομή φάντασμά 1 1
SkaL- Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 12 λεπτά πριν, inetien12 είπε Εγώ βλέπω στον Ψηφιακό χάρτη να περνάει το λεωφορείο και από κοντά να μην υπάρχει σίγουρα είναι διαδρομή φάντασμά Μήπως είναι από αυτά που περνάνε 1-2 στο 24 Ώρο σαν φαντάσματα ; 😛
Koopas Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Μια χαρά δείχνουν οι νέες δυνατότητες, κι ας περιμένουμε λίγο ακόμα τα ανδροειδή. Σίγουρα έχουν τύχει κουφά και παράλογα σε όλους μας (και διαδρομές φαντάσματα, και κολλήματα), αλλά δεν είναι ο κανόνας. Μην τα ισοπεδώνετε όλα έτσι ρε παιδιά. 12
Diavolos666 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εν τω μεταξύ αυτό που δεν μπορούν να βάλουν σωστούς πομποδέκτες για να βλέπει ο κόσμος σε πραμγατικό χρόνο που είναι το κάθε λεωφορείο-αστικό με προσπερνάει. Ποιος ξέρει τι κουμάσια έχουν εκεί στο δημόσιο για να κάνουν τέτοιες απλές εφαρμογές και να αποτυγχάνουν. Να μας πουν και πόσα εκατομμύρια κόστισε. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από Diavolos666 3 1
spectaculator Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 8 minutes ago, Diavolos666 said: Εν τω μεταξύ αυτό που δεν μπορούν αν βάλουν σωστούς πομποδέκτες για να βλέπει ο κόσμος σε πραμγατικό χρόνο που είναι το κάθε λεωφορείο-αστικό με προσπερνάει. Ποιος ξέρει τι κουμάσια έχουν εκεί στο δημόσιο για να κάνουν τέτοιες απλές εφαρμογές και να αποτυγχάνουν. Να μας πουν και πόσα εκατομμύρια κόστισε. Μα υπάρχουν και υπάρχει και η δυνατότητα να δεις το που είναι το λεωφορείο σε πραγματικό χρόνο και δουλεύει μια χαρά! Καλό είναι πριν γράψουμε κάτι για την πλάκα μας, να τσεκάρουμε το τι συμβαίνει. Ιδού στο Android: 6
nikolakis3 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Ούτε στη Θεσσαλονίκη δουλευει καλά το όλο σύστημα της ενημέρωσης. Εδω δεν υπάρχουν λεωφορία. Το καλό είναι οτι έχει "προσφορα". Δεν χρειάζεται να κόψεις εισητήριο. Τα λεωφορεία είναι φουλ τακτικά, οπότε ελεγκτής δεν μπορεί να μπει για να ελεγξει !!!!! Μετά σου λέει ΑΙ στο δημόσιο ........ 2
ardi21 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, skapodis said: Ωραία. Και τώρα ας ξεκινήσουν να φτιάξουν τις χαλασμένες οθόνες και πομπούς μέσα στα λεωφορεία. Έχω δει να περνάει λεωφορείο από στάση το οποίο δεν υπήρχε στην οθόνη της στάσης... και αυτό μου έχει συμβεί για αρκετά λεωφορεία... ακόμα και στο Χ95 του αεροδρομίου! Μπορει να μην ειναι καν χαλασμενα αλλα ρωτας αν τα ενεργοποιουν οι οδηγοι? Γιατι οταν ειχε ξεκινησει η τηλεματικη υπηρχαν αντιδρασεις απο μερους τους γιατι "το gps κανει κακο στην υγεια". Μιλαμε για ανεκδοτο. Εγω πλεον το λεωφορειο θα το χρησιμοποιησω μονο αν μου βαλουν το πιστολι στο κεφαλι. Μονο τρενο, ποδια και αν ειναι λιγο πιο μακρυα ενα ταξακι μεσω εφαρμογης για να ειναι ανθρωπινες οι συνθηκες. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από ardi21 2
Diavolos666 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 21 minutes ago, spectaculator said: Μα υπάρχουν και υπάρχει και η δυνατότητα να δεις το που είναι το λεωφορείο σε πραγματικό χρόνο και δουλεύει μια χαρά! Καλό είναι πριν γράψουμε κάτι για την πλάκα μας, να τσεκάρουμε το τι συμβαίνει. Ιδού στο Android: Περνάνε λεωφορεία και δεν τα βγάζει καν που είναι κάποιες φορές. Καλό είναι να μην βασιζόμαστε μόνο σε ένα screenshot μιας εφαρμογής και να βλέπουμε και τι γίνεται στην πραγματικότητα. 1
filip123go Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 6 minutes ago, ardi21 said: Μπορει να μην ειναι καν χαλασμενα αλλα ρωτας αν τα ενεργοποιουν οι οδηγοι? Για ποιον λόγο έχουν τη δυνατότητα οι οδηγοί να το απενεργοποιούν;;; 4 1
Diavolos666 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 44 minutes ago, filip123go said: Για ποιον λόγο έχουν τη δυνατότητα οι οδηγοί να το απενεργοποιούν;;; Για τον ίδιο λόγο που είχαν έναν απόφοιτο δημοτικού βολεμένο σε υπουργείο και λίγο πριν την συνταξιοδότησή του στα 60 του τον κάνανε σταθμάρχη στα τραίνα για να πάρει συνταξάρα των 3,5 χιλιάδων και "πάμε και όπου βγει". Ούτε εκεί είχε τηλεδιοίκηση ενώ το είχαμε πληρώσει από το 2002 αν θυμάμαι καλά. Οι περισσότεροι οδηγοί στα ΚΤΕΛ ειδικά στα υπεραστικά που είναι ιδιωτικά και κλειστό επάγγελμα έχουν σκατοχαρακτήρα. Στις Σέρρες είχαν γίνει μηνύσεις για κάτι οδηγούς που δεν άφηναν κόσμο να ανέβει στα λεωφορεία τους γιατί είχαν λάσπες τα παπούτσια τους, για κάτι λεωφορεία με σκισμένα καθίσματα που τα είχαν φέρει προς απόσυρση από Γερμανία. Σε κάποιες πόλεις ακόμα και τα αστικά είναι ιδιωτικά. Είμαστε μία χώρα καρτέλ. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από Diavolos666 10 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα