SabotazNic Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 3 λεπτά πριν, bushidocougar είπε Αν θες 2nd chance, παίξε το medium armor που δίνει 50% να μην φας το lethal damage. Δουλεύει καλά! Προτιμω το med μιας και πιο πολλες φορες εχω χρειαστει το +2s /+2 stims, αλλα δεν ειναι αυτο το Point μου. Οταν το Game αποφασιζει στο extraction να μου δωσεις 5 Titans, καπως πρεπει και να τα ριξω, και να ζησω. Εστω να κανουν τα hit boxes πιο σταθερα. Μπορει απο 100μ να κανω headshot τιταν, αλλα απο κοντα απλα να σπασω το αρμορ στο κεφαλι του. Το one shot cannon ξαφνικα δεν κανει one shot τους titan εδω και 3 μερες. Εχει δουλεια, αλλα σιγουρα ο helldiver με railgun/guard dog δεν ειναι op για το game. 1
bushidocougar Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, alet είπε Πες μου το counter σε 5+ chargers στην δυσκολία 9, έτσι όπως είναι τώρα το game. Οταν κάνεις κάτι nerf to the ground buffαρεις κάτι άλλο και βρίσκεις middle ground. Θα μπορούσαν να buffαρουν τα sniper rifles οσο αφορα το ΑΡ ετσι ωστε μια coordinated ομάδα να έχει και την stealth επιλογή στην προσέγγιση του gameplay, εκτός του 2 τραβάνε aggro τρέχοντας γύρω γύρω και άλλοι 2 ασχολούνται με το objective που συμβαίνει τώρα. Σε armored units το counter ήταν το railgun, τώρα το πολύ πολύ θα χρησιμοποιείς Arc, που είναι ο ορισμός του no brainer και απο κει και πέρα δεν υπάρχει κάτι άλλο. Μέχρι πριν το σημερινό patch, στα Terminid Missions του lvl 9, έχουμε και οι 4 Δημοκρατικοί Orbital Railcannon Strikes για να μειώνουμε τον πληθυσμό των chargers αν είναι πάνω δύο. Όπως είπα τα bile titans είναι δυστυχώς one-shot (για να δουλέψει πρέπει να περιμένεις να ανοίξει το weakness spot στο ανοιχτό στόμα πριν ρίξει το acid). Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα Stalkers. Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2024 από bushidocougar
alet Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 2 λεπτά πριν, bushidocougar είπε Μέχρι πριν το σημερινό patch, στα Terminid Missions του lvl 9, έχουμε και οι 4 Δημοκρατικοί Orbital Railcannon Strikes για να μειώνουμε τον πληθυσμό των chargers αν είναι πάνω δύο. Όπως είπα τα bile titans είναι δυστυχώς one-shot. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα Stalkers. Στους Stalkers αν είναι coordinated η ομάδα σου,γινονται control με τα υπάρχοντα εργαλεια. Συγνώμη αλλά παίζουμε άλλο παιχνίδι τοτε σε αυτη τη δυσκολια . Στο helldive difficulty στα δικά μου games εχεις συνεχώς Chargers.To railcannon θα το χρησιμοποιησεις μια φορα ,σε ενα Charger και μετα πάει σε cooldown για κανενα 5λεπτο. Χώρια που δείχνει poor design αν το να πετάς μια μπάλα ,είναι πλέον το μοναδικό counter αντι να κάνεις promote το active gameplay
SabotazNic Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 @alet @bushidocougar για πείτε καμιά ιδέα να ρίχνουμε τους charger τώρα. Να στοχεύουμε πωπό? Όχι και ricochet ρε παιδιά, το άλλο άκρο είναι αυτό.
bushidocougar Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) @SabotazNic Κοίτα τι συμβαίνει, είναι διαφορετικό το Heavy unit με το Armored Unit. Π.χ. όσον αφορά τα Terminids που είναι τα πιο πολυπαιγμένα enemies, έχεις κυρίως Chargers που ειναι +Heavy +Armor και τα Stalkers που είναι +Heavy -Armor. Επομένως το (νέο) Railgun θα συνεχίζει να δουλεύει στα Stalkers αλλά όχι στα Chargers, γιατί του κρατήσαν το dmg αλλά του αφαιρέσαν το armor penetration. Ένας στην ομάδα θα πρέπει να συνεχίσει να παίζει railgun γιατί θα συνεχίσει να κάνει one-shot το stalker σε full charge στο weakness spot, γιατί το stalker δεν έχει durable parts. Για Chargers orbital rail cannon για να μειώσεις όταν είναι πολλά και αν έχουν όλοι cooldown ρίχνεις recoiless σε ένα μπροστινό πόδι για να του βγάλεις το armor και μόλις γίνει πορτοκαλί του αδειάζεις το magazine του κυρίως όπλου σου. Σε μεγάλα groups βοηθάει και το slow του EMS. Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2024 από bushidocougar
alet Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε @alet @bushidocougar για πείτε καμιά ιδέα να ρίχνουμε τους charger τώρα. Να στοχεύουμε πωπό? Όχι και ricochet ρε παιδιά, το άλλο άκρο είναι αυτό. Πάλι railgun θα παίξει, απλά θα παίζει παραπάνω ρίσκο στο unsafe mode.Έτσι κι αλλιώς unsafe το έπαιζα, απλά δεν θα είναι rewarding όσο ήταν πιο πριν. Δεν υπάρχει κάτι άλλο viable και consistent. Πάντως το patch ήταν απογοήτευση. ΥΓ:Το οτι κάνανε το όπλο που υποτίθεται είναι για AP, να μην μπορεί να κάνει ΑΡ στη default ρύθμιση με ξεπερνά 😂
SabotazNic Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 8 λεπτά πριν, bushidocougar είπε @SabotazNic Κοίτα τι συμβαίνει, είναι διαφορετικό το Heavy unit με το Armored Unit. Π.χ. όσον αφορά τα Terminids που είναι τα πιο πολυπαιγμένα enemies, έχεις κυρίως Chargers που ειναι +Heavy +Armor και τα Stalkers που είναι +Heavy -Armor. Επομένως το (νέο) Railgun θα συνεχίζει να δουλεύει στα Stalkers αλλά όχι στα Chargers, γιατί του κρατήσαν το dmg αλλά του αφαιρέσαν το armor penetration. Ένας στην ομάδα θα πρέπει να συνεχίσει να παίζει railgun γιατί θα συνεχίσει να κάνει one-shot το stalker σε full charge στο weakness spot, γιατί το stalker δεν έχει durable parts. Για Chargers orbital rail cannon για να μειώσεις όταν είναι πολλά και αν έχουν όλοι cooldown ρίχνεις recoiless σε ένα μπροστινό πόδι για να του βγάλεις το armor και μόλις γίνει πορτοκαλί του αδειάζεις το magazine του κυρίως όπλου σου. Σε μεγάλα groups βοηθάει και το slow του EMS. Ξαναλέω, όλα αυτά θα τα έχω υπόψιν στο extraction με 3-4 charger, 3-4 titans κτλ. Χθες σε starting point που δεν ήταν καν κόκκινο μας βγήκαν 6-7 chargers και συνέχιζαν
bushidocougar Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Ξαναλέω, όλα αυτά θα τα έχω υπόψιν στο extraction με 3-4 charger, 3-4 titans κτλ. Χθες σε starting point που δεν ήταν καν κόκκινο μας βγήκαν 6-7 chargers και συνέχιζαν Τρέχεις σαν τον βέγγο και συγχρόνως EMS (stun) ή Orbital Laser Strikes (dmg+slow) και recoiless για να απογυμνώσεις το armor. Αν είσαι μερακλής reinforce όποιον πεθαίνει πάνω στους charger για instakill με το drop. Τα πολλά chargers έρχονται συνήθως από κάποιο λάθος, π.χ. πολλά Bug Breach συγχρόνως ή πολλά patrols μαζεμένα. Υ.Γ. και να πεθάνεις βρε αδερφέ, θα έρθουν οι επόμενοι Δημοκρατικοί να σώσουν την Super Earth. Είμαστε όλοι αναλώσιμοι!!! Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2024 από bushidocougar
alet Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, bushidocougar είπε Τα πολλά chargers έρχονται συνήθως από κάποιο λάθος, π.χ. πολλά Bug Breach συγχρόνως ή πολλά patrols μαζεμένα. Τα πολλά chargers έρχονται out of thin air στην κυριολεξία (βλέπεις το περίγραμμα τους να σχηματίζεται δίπλα σου όταν είσαι στατικός γύρω από κάποιο σημείο) , όταν παίζεις helldive difficulty. Είναι προφανές οτι παίζουμε διαφορετικό παιχνίδι. Απο οτι θυμάμαι είχες γράψει οτι παίζεις σε ps5. Ενδεχομένως να έχεις διαφορετικο challenge σε σχέση με το pc Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2024 από alet
bushidocougar Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Να σε μυρίσουν θέλουν! Μην τρέχεις τα ενθουσιάζεις! 😂 Θεωρώ ότι είναι το ίδιο πράγμα μεταξύ PC και PS5 αφού έχεις crossplay. 2
alet Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, bushidocougar είπε Θεωρώ ότι είναι το ίδιο πράγμα μεταξύ PC και PS5 αφού έχεις crossplay. Ειχα διαβάσει αυτό: PS5 Players have an easier game than PC players που λίγο πολύ λέει οτι ανάλογα με το ποιος κάνει host ,οι εχθροί "πέφτουν" πιο ευκολα. Δεν έδωσα μεγάλη σημασία αλλά διαβάζοντας αυτά που γράφεις και ειδικά αυτό: Αναφορά σε κείμενο Μέχρι πριν το σημερινό patch, στα Terminid Missions του lvl 9, έχουμε και οι 4 Δημοκρατικοί Orbital Railcannon Strikes για να μειώνουμε τον πληθυσμό των chargers αν είναι πάνω δύο καταλαβαίνω οτι έχουμε διαφορά στο τι παίζουμε.Στο 9 δυσκολία δεν υπάρχει αν. 2 charger θα υπάρχουν για πλάκα ,ενω σε side objectives οπως nests κτλ γινονται 4-5 .Δεν αναφέρομαι μονο σε bug breaches ή patrols. Και αντε να ήμουν μόνο εγω ,κατι πες παει στραβά με μένα.Τα ίδια βλέπω και σε κανα 2 streamers που εχω δει ,τα ίδια λεει και ο συμφορουμιτης πιο πάνω ...Αρα δεν ειναι δυνατόν να έχεις τόσο διαφορετική εμπειρία. Οπότε λέω μήπως αν τα παιδια που παίζεις ,ειναι όλα στο ps5 οπως εσυ ,ενδεχομένως τελικά να ισχύει κάποια μικρότερη δυσκολία
SabotazNic Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 20 λεπτά πριν, alet είπε τα ίδια λεει και ο συμφορουμιτης πιο πάνω . Εγώ έτσι είμαι όταν παίζω. Σιγουρακι 2-3 charger και κάνα titan με το καλημέρα, για το κάθε παίκτη. Και ίσως να ισχύει αυτό περί host. Δεν γινεται σε κάποια game να κάνω 1 hit τα titans, και σε άλλα όχι (safe πάντα). Θα δοκιμάσω να παίξω το unsafe mode να δω τι λέει. Από το discord: Ποιο το νόημα να χάσω ταχύτητα αν είναι και πάλι να είμαι 1 shot με τα heavy armor? Μαλλον δεν έφτιαξαν το θέμα με τα armor ratings
alet Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Θα δοκιμάσω να παίξω το unsafe mode να δω τι λέει. To unsafe πριν το nerf ήταν beast mode πραγματικά. Ειχε το ρίσκο του να εκραγεί στα μουτρα σου 😛,αλλά ηταν rewarding και ήθελε σκιλλ για να έχεις καλό timing,πάντα σε 1st person view. Μια μπάρα πριν το full charge ήταν το optimal σε dmg. Δωσε feedback πως είναι,γιατί ενω περίμενα πως και πως το update να μου δώσει κινητρο να ξαναπαίξω,με αυτό που βγάλανε δεν μoυ κανει ορεξη
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς κάνουν balance. 1
alet Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Νταξ απο τα καλύτερα αυτογκολ που θα μπορουσαν να βάλουν. Μιλάνε για support weapons τα οποία μετα το nerf του railgun είναι σε τραγικη θέση. Ας το κανουν eagle/orbital strike simulation Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2024 από alet
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα