Προς το περιεχόμενο

Helldivers 2 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ το ήξερα ότι θα καταντάει βαρετό όπως όλα του είδους αλλά το πήρα για να ''σπάσω'' λίγο απ' το D4, κατά τα άλλα εντάξει 30 ευρώ έχει, θα ήταν καλύτερα στα 20 βέβαια.

  • Απαντ. 377
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το L4D δηλαδη ειχε τιποτα παραπανω και ειχε τοσο μεγαλη επιτυχια;

Τα ιδια maps επαιζε ο κοσμος καμια 10αρια χρονια. Οκ εκει ειχε και PvP αλλα αρκετος κοσμος επαιζε εναντιον του ΑΙ.

Υπερβολικους σας βρισκω, χωρις να εχω προλαβει να παιξω ιδιαιτερα το παιχνιδι, καμια ωριτσα μονο χθες.

  • Like 4
Δημοσ.

Omg 2024 game στο release και δεν έχει τρελό content, shocking! :P Τουλάχιστον έχει solid gameplay και οι devs φαίνονται transparent, πάλι καλά να λέμε, όταν triple A εταιρίες κάνουν χειρότερα. Γιατί δεν παίζεται Suicide Squad?! :P

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

30 και 40 ευρω για 40+ ωρες παιχνιδιου ( προς το παρον στο μελλον οταν προσθεσουν παραπανω content θα ειναι ακομα περισοτερες ) το θεωρω πολυ τιμιο παντως. 

  • Like 3
Δημοσ.

Συμφωνώ. Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες εταιρίες αυτό το μοτίβο.

Έχω γεμίσει τo library του Steam με παιχνίδια των 70+ ευρώ που δεν έχω χαρεί καθόλου, κι ας παρουσιάζονται ως ΑΑΑ...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dantε είπε

Το L4D δηλαδη ειχε τιποτα παραπανω και ειχε τοσο μεγαλη επιτυχια;

Τα ιδια maps επαιζε ο κοσμος καμια 10αρια χρονια. Οκ εκει ειχε και PvP αλλα αρκετος κοσμος επαιζε εναντιον του ΑΙ.

Υπερβολικους σας βρισκω, χωρις να εχω προλαβει να παιξω ιδιαιτερα το παιχνιδι, καμια ωριτσα μονο χθες.

Εντάξει και γω σε μια ώρα δε τα είχα δει, για προχώρα και πες μας αν θα έχεις φλέβες σε κάποιες ώρες:P.

Αλλά όχι δα!
Είχε πολλά παραπάνω το l4d, άπειρα παραπάνω.
Τα l4d ήταν διαμάντια και δε τα έχει ξεπεράσει κανένα παιχνίδι. Ούτε καν οι ίδιοι που έφτιαξαν το παιχνίδι κατάφεραν με άλλες σειρές να το ξεπεράσουν.
Tα l4d είχαν ένα σορό χάρτες, μαζί και τα 2 παιχνίδια ακόμα πιο πολλούς. 
Για το setting που είχε η σειρά l4d, τα όπλα ήταν μια χαρά όσα είχε και τα είχες και με το καλημέρα, άσε που δε ξεκλείδωνες τίποτα ήταν όλα εκεί.
Είχε και διαφορετικά game modes και εννοείται υποστήριξή mods, άπειρα mods θα βρεις!
Σου ερχόντουσαν τόσο μεγάλος όγκος ζομπιων, που πραγματικά όλα τα άλλα επιχειρήματα πάνε άπατα που γράφεις για το συγκεκριμένο παιχνίδι.


Αλλά ότι και να λέμε δεν είναι σωστό γιατί συγκρίνεις ανόμοια παιχνίδια.
Τέσπα, ότι έκανε το l4d το έκανε τέλεια και το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό εδώ δε θα το παίζει κανείς στα επόμενα 10 χρόνια 😛.


Πέταξαν οι devs μερικά ψίχουλα και μαζεύτηκαν οι πεινασμένοι από κάτω και πανηγυρίζουν.
Δηλαδή νταξ, ποιό μοτίβο; Που κατάφεραν και έκαναν playable τους servers μετά από κάποιο καιρό και τα ποσταρίσματα του τι θα βάλουν στο μέλλον; WOW τρομερό. Να τους δώσουμε κανά λεφτό παραπάνω :P.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε με ελάχιστο content ειδικά για live service, από κει και πέρα, γούστα σας είναι, τσέπη σας είναι ότι θέτε κάντε.

Προσοχή δε λέω ότι είναι κακό παιχνίδι, ούτε για την τιμή του είπα κάτι, γιατί αναφέρθηκαν ένα SS και τιμές πιο πάνω, αλλά είπα ότι γίνεται βαρετό το παιχνίδι μετά από κάποια ώρα, επείδηΣ είναι λειψό και γίνεται τρομερά επαναλήψιμο.
Μακάρι να μπει άμεσα υλικό να έχουμε να παίζουμε!
Οι τιμές, θα ήταν θέμα αν ζητούσε 50€ και πάνω ή βγουν τίποτα πλερωτά 1-2 πραγματάκια.

Η αλήθεια απλώς είναι γραμμένη στο ποστ μου, όποιος θέλει τη συμμερίζεται και σώζει τα φράγκα του για την ώρα, όποιος όχι, προσπερνά.
Καλή συνέχεια δημοκράτες.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Δημοσ.

Ok τραγικο balance patch απο οτι διαβάζω απο τα patch notes.
Aναμενόμενα  nerfs σε breaker/railgun/shield pack αφου ολοι αυτά παιζανε (ειδικά το railgun το τελειώσανε με το nerf στο ΑΡ,περίμενα κάποιο nerf στο magazine capacity και στα reload times) και κάποια buffs σε flame thrower και στο ΑΡ του breaker/laser canon.

Με αυτα που διαβάζω το 90% των όπλων παραμένουν άχρηστα στις δυσκολίες impossible/helldive ,το ίδιο και τα stratagems και άρα θα έχουμε την ίδια loopα απο τακτικής πλευράς ingame σε αυτές τις δυσκολίες .

Επίσης προσθέτουν random environmental challenges  σε μια προσπάθεια να αυξήσουν την δυσκολία και στις eradicate αποστολές buffαρουν τον αριθμο των spawn των εχθρών
 

  • Moderators
Δημοσ.

Τα Patch Notes.

Και από το Discord που γράφουν με τι σκεπτικό κάνουν balance:

Spoiler
Αναφορά σε κείμενο

We have issued a patch for PC players (PS5 patch is coming soon - we will let you know when it's ready) that introduces planetary hazards, balancing updates, and more!

Regarding some of the changes, designer Alex K. has written a few words on how we approach balancing in Helldivers 2:

This is the first round in a never-ending series of balance changes. And we believe it's important to be completely transparent about our approach to game balance, especially when it comes to weapons and stratagems that you have strong opinions about.

Our goal is to give you a wide range of weapon choices, where each gun has its purpose and none is strictly better than another. Sure, you will have your own favorite, but it should come from your personal preference, not from the universally agreed knowledge of which gun is the strongest. Generally, we balance each item according to its quirks, so if a weapon is very effective at what it does, it should come with significant disadvantages to balance its power.

The AC-8 Autocannon is a good example of a well-balanced weapon: it packs a powerful punch, has a very good range, but requires you to carry an ammo backpack or have a friend assist you. The GL-21 Grenade Launcher is the opposite example. It's a good general purpose weapon that gives you so much flexibility, it obviously can't deal too much damage without becoming overpowered.

But weapons that are both powerful and versatile become a no-brainer choiсe during the weapon selection phase. It robs you of your own agency, as stale "meta" builds force you to make an unfair choice between a fun weapon and an effective one. In short: Powerful weapons can't be too versatile, versatile weapons can't be too powerful.
Having said all that, after analyzing player feedback and the data we've collected over the past month, we found three biggest offenders of that principle:
SG-225 Breaker
RS-422 Railgun
SH-32 Shield Generator Backpack

All three of those were quite strong with too little downsides, overshadowing all other options on higher difficulty levels. So with this patch, they're getting significant downsides to balance their power. However, we strongly believe that the changes won't ruin this build, but rather help the affected items find their place among the other options and stay effective in capable hands.

On a more personal note, I know that having your favorite toy nerfed absolutely sucks. Investing countless hours into mastering a weapon is an incredible dedication from you. which is the main reason we're making this game in the first place. And then having that weapon weakened feels like a punishment for being too good at the game.

But I implore you not to compare a changed item with its older version, but to evaluate the existing one as it is and see if it still has a place in your heart.
We thank you for your dedication and commitment to spreading Democracy in the most optimal way possible! Now it's up to us to make it as fun and entertaining as we can
Oh and we also buffed a bunch of weapons as well!

And an additional note from AHGS_Fluffy on the Railgun's balancing changes:
"The Railgun was overperfoming in it's ease of use and convenience. We therefore made it so that the safe mode of the Railgun is not able to penetrate heavier armor, but the unsafe overcharged mode is still able to penetrate the heavier armor. In addition the damage that the Railgun does to massive body parts is reduced, meaning you need to land headshots and other specific weakpoint shot for it to have maximum efficiency."

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μια χαρά τα λέει ο κυριούλης "The Railgun was overperforming". Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις σχετικά εύκολα lvl 9 missions κουβαλόντας 1-2 κουτσούς μέσα, επειδή τα 2-3 άτομα παίζουν με τα σωστά δυνατά builds ανά περίπτωση mission. Με το Railgun κανουμε one-shοt Bile Titans ffs.

Έχουν πει και σε παλαιότερα posts τους στο discord ότι όλα τα weapons έχουν δεκάδες stats και attributes κρυμμένα και είναι σχεδιασμένα για να είναι χρήσιμα σε συγκεκριμένους εχθρούς και καταστάσεις το καθένα, ασχέτως που στην οθόνη επιλογής βλέπουμε μόνο τα βασικά 2-3 attributes. Είναι θετικό ότι το παιχνίδι σε οδηγεί σε ένα σωστό team management build και όχι στο single Rambo mode.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, alet είπε

Ok τραγικο balance patch απο οτι διαβάζω απο τα patch notes.
Aναμενόμενα  nerfs σε breaker/railgun/shield pack αφου ολοι αυτά παιζανε (ειδικά το railgun το τελειώσανε με το nerf στο ΑΡ,περίμενα κάποιο nerf στο magazine capacity και στα reload times) και κάποια buffs σε flame thrower και στο ΑΡ του breaker/laser canon.

Με αυτα που διαβάζω το 90% των όπλων παραμένουν άχρηστα στις δυσκολίες impossible/helldive ,το ίδιο και τα stratagems και άρα θα έχουμε την ίδια loopα απο τακτικής πλευράς ingame σε αυτές τις δυσκολίες .

Επίσης προσθέτουν random environmental challenges  σε μια προσπάθεια να αυξήσουν την δυσκολία και στις eradicate αποστολές buffαρουν τον αριθμο των spawn των εχθρών
 

Ορίστε βρε, τα έκαναν τα παιδιά εν τέλει αυτά:

image.png.6c47d12846ae6c471c341917a574e1d3.png

ΥΓ,
Πάλι καλά πρόλαβα να ξεκλειδώσω το railgun και να νιώσω λίγο σουπερήρωας :D 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, bushidocougar είπε

Μια χαρά τα λέει ο κυριούλης "The Railgun was overperforming". Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις σχετικά εύκολα lvl 9 missions κουβαλόντας 1-2 κουτσούς μέσα, επειδή τα 2-3 άτομα παίζουν με τα σωστά δυνατά builds ανά περίπτωση mission. Με το Railgun κανουμε one-shοt Bile Titans ffs.

Ναι, αλλα εκτος του railgun δεν κανει καποιο αλλο κατι στα armored enemies. Αν μεσω των lvl ειχαμε και λιγο armor/health/damage buff θα το συζητουσα, αλλα ετσι οπως ειναι το game, θελει buffed weapons. Ακομα και με railgun και guard dog (δεν παιζω με ασπιδα γιατι τα μικρα mobs με συμφερει να τα σκοτωνει αυτο), και ακομα τρεχω σαν χαζος συνεχεια στο 90% των περιπτωσεων για να ξεφυγω. Και οχι, δεν πεφτω πανω σε patrols συνεχεια. 

Το προβλημα μου για την ωρα ειναι οτι με medium armor, παραμενω 1-hit απο καποιες επιθεσεις των hulk και κανονιων (ειτε τανκ ειτε πυργων), αλλα και απο τα Bugs απο το πρασινο που πετανε εκεινα τα χοντρα και οι titan. Θα ηθελα ενα καποιο 2nd chance να υπαρχει. Ειδικα ο titan, παρολο που δεν σε πετυχαινει, το εφε του slow το τρως κανονικα. 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά παίζω recoilless γιατί παίζω με fixed 4αδα. Επίσης το Guard Dog το χρησιμοποιώ μόνο σε Terminid missions ενώ το Shield Generator σε Automaton. Γενικά παίζω διαφορετικά builds αναλόγως τον πλανήτη και τον εχθρό.

8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ναι, αλλα εκτος του railgun δεν κανει καποιο αλλο κατι στα armored enemies. Αν μεσω των lvl ειχαμε και λιγο armor/health/damage buff θα το συζητουσα, αλλα ετσι οπως ειναι το game, θελει buffed weapons. Ακομα και με railgun και guard dog (δεν παιζω με ασπιδα γιατι τα μικρα mobs με συμφερει να τα σκοτωνει αυτο), και ακομα τρεχω σαν χαζος συνεχεια στο 90% των περιπτωσεων για να ξεφυγω. Και οχι, δεν πεφτω πανω σε patrols συνεχεια. 

Το προβλημα μου για την ωρα ειναι οτι με medium armor, παραμενω 1-hit απο καποιες επιθεσεις των hulk και κανονιων (ειτε τανκ ειτε πυργων), αλλα και απο τα Bugs απο το πρασινο που πετανε εκεινα τα χοντρα και οι titan. Θα ηθελα ενα καποιο 2nd chance να υπαρχει. Ειδικα ο titan, παρολο που δεν σε πετυχαινει, το εφε του slow το τρως κανονικα. 

Αν θες 2nd chance, παίξε το medium armor που δίνει 50% να μην φας το lethal damage. Δουλεύει καλά! :)

 

 

Επεξ/σία από bushidocougar
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bushidocougar είπε

Μια χαρά τα λέει ο κυριούλης "The Railgun was overperforming". Δεν είναι δυνατόν να βγάζεις σχετικά εύκολα lvl 9 missions κουβαλόντας 1-2 κουτσούς μέσα, επειδή τα 2-3 άτομα παίζουν με τα σωστά δυνατά builds ανά περίπτωση mission. Με το Railgun κανουμε one-shοt Bile Titans ffs.

Έχουν πει και σε παλαιότερα posts τους στο discord ότι όλα τα weapons έχουν δεκάδες stats και attributes κρυμμένα και είναι σχεδιασμένα για να είναι χρήσιμα σε συγκεκριμένους εχθρούς και καταστάσεις το καθένα, ασχέτως που στην οθόνη επιλογής βλέπουμε μόνο τα βασικά 2-3 attributes. Είναι θετικό ότι το παιχνίδι σε οδηγεί σε ένα σωστό team management build και όχι στο single Rambo mode.

Πες μου το counter σε 5+ chargers στην δυσκολία 9, έτσι όπως είναι τώρα το game. Οταν κάνεις κάτι nerf to the ground buffαρεις κάτι άλλο και βρίσκεις middle ground. Θα μπορούσαν να buffαρουν τα sniper rifles οσο αφορα το ΑΡ ετσι ωστε μια coordinated ομάδα να έχει και την stealth επιλογή στην προσέγγιση του gameplay, εκτός του 2 τραβάνε aggro τρέχοντας γύρω γύρω και άλλοι 2 ασχολούνται με το objective που συμβαίνει τώρα. 

Σε armored units το counter ήταν το railgun, τώρα το πολύ πολύ θα χρησιμοποιείς Arc, που είναι ο ορισμός του no brainer και απο κει και πέρα δεν υπάρχει κάτι άλλο. 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...