Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν υπάρχουν στατιστικά. Όλα τα καταστήματα το κάνουν, είναι κυρίως θέμα διευθυντή καταστήματος και πόσο πιέζει να πιάσει τους στόχους. Εμένα με ενοχλεί

γιατί υποτίθεται ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι έχουν και κώδικα δεοντολογίας με κύριο όρο ότι δεν θα πουν ψέμματα στον πελάτη για να πουλήσουν προιόν της τράπεζας

και έχω προσωπικά παραδείγματα που αν δεν κάνανε την ασφάλεια δεν τους έβγαζαν κάρτα και είχαν πάει 2-3 φορές παρακαλώντας και τους έδιωχναν,  μέχρι που μου το είπαν και τους είπα να πάνε με ανοικτή ακρόαση την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας (210κλπ) και μπροστά τους, είπε η εξυπηρέτηση τι ισχύει και το βούλωσαν και έδωσαν την κάρτα σαν βρεγμένες γάτες. Και ειδικά σε κάποιους ηλικιωμένους που έχω δει να το κάνουν είναι για καταγγελία και άμεση απόλυση. Αλλά και από τα κεντρικά προφανώς το ξέρουν αλλά κάνουν τους κινέζους για να βγουν οι προμήθειες. 

Εγώ χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω την ασφάλεια για ένα συμβάν κλοπής που είχα. Είμαι παραπάνω από ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση που είχα και συνεχίζω να κρατάω την ασφάλιση. ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ (τα κεφαλαία πάνε στις τράπεζες).

  • Like 2
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 11/02/2024 at 14:03, mrmerfeor4 said:

Σας έχουνε χρέωσή εσάς για άνοιγμά λογαριασμού; Έμενα μου βάλανε κάτι ασφάλειά ERGO για κάλυψή κλοπής (κάρτας, πορτοφόλι, ταμπλέτ κτλ.) στα 30€ (28€ με κάτι προσφορά), αν και διάβαζα στο ίντερνετ πως είναι δωρεάν να άνοιξης λογαριασμό. Δεν είναι μεγάλη τραγωδία τα 28€ και μπορώ να το κόψω του χρόνου, άπλα άπορο εάν θα γινόταν το ίδιο πράγμα και σε άλλες τράπεζες, η Πειραιώς είχε το κοντινότερο ραντεβού άρα εκεί πήγα.

Μου είχανε πουλήσει αυτόν τον παπά σε Πειραιώς προ αμνημονεύτων χρόνων. Τους είχα ανάγκη γιατί ήταν εποχές capital controls και δεν τον συνέχισα παρόλο που ήξερε οτι ήταν "απάτη". Τον επόμενο χρόνο κάνανε ανανέωση μόνοι τους, τους έκανα πανηγύρι, έκαναν refund και όλα καλά. Επανήλθε η ισορροπία στον κόσμο όταν το branch τους έκλεισε και εκείνο το π@π@ρι έμεινε στον αέρα. Ναί είμαι bitter για 25 ευρώ και γιατί κοροιδεύουν τον κόσμο.

Δημοσ.

Ξέρει κάποιος πως ακυρώνετε η ασφάλιση καρτών που έβαλε η Εθνική σε καινούριο λογαριασμό?

Δεν βλέπω να γίνετε online.

Δημοσ.
18 hours ago, BlackBoldog said:

Όλο το λάθος ξέρετε που γίνεται? Πλέον όλα τα κάνουν ηλεκτρονικά το 99% όσων ανοίγουν λογαριασμό ή γράφονται σε κάτι δεν διαβάζουν τους όρους πριν υπογράψουν μα γιατί δεν μπορούν κιόλας η άλλη στα έχει ετοιμάσει υπέγραψε εδώ υπέγραψε εκεί δεν ξέρεις τι υπέγραψες έφυγες και κατόπιν γιορτής καταλαβαίνεις το τι έγινε. Μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου όμως εγώ κάθομαι και το τονίζω είμαι έτοιμος ψυχολογικά για καβγά το έκανα πέρυσι με την Eurobank στο άνοιγμα λογαριασμού  είμαι έτοιμος λοιπόν για κάθε περίπτωση, δεν φταίω εγώ αλλά όταν πας να μου πλασάρεις κάρτα ή υπηρεσία που δεν ζήτησα που δεν μου ενημέρωσες ε θα τα ακούσεις. Για να γυρίσω στο θέμα μας, είμαι 99% πως κανείς μας όταν ανοίγει δεν λέει "Πριν υπογράψω θέλω να μου δώσετε να διαβάσω τους όρους και μετά θα υπογράψω" ή "στείλτε μου σας παρακαλώ τους όρους στο mail μου αφήστε ανοιχτεί την αίτηση και θα υπογράψω αφού το μελετήσω" αύριο η μεθαύριο. Θυμάμαι η Άλφα όπου άνοιξε ο αδερφός μου μισθοδοσίας, χωρίς να του πουν τίποτα του έβγαλαν την κάρτα με μπόνους που το χρόνο σου χρέωναν 10 ευρώ. Βιαζόταν να γυρίσει στην δουλειά άνοιξε τον λογαριασμό δεν του είπαν τίποτα και του έδωσαν την συγκεκριμένη κάρτα αλλά επειδή εγώ είμαι της οικογένειας που τα μελετάω όλα το είδα, μετά από ένα διάστημα από το κινητό το ακύρωσα και του έβγαλα απλή κάρτα,

Άλλη περίπτωση στον θείο μου όταν έσπασε η κάρτα της Εθνικής πήγε να την πάρει από το κατάστημα και του ζητούσαν 25 ευρώ αλλιώς να την παραγγείλουν να έρθει σπίτι, δεν είδα πουθενά να λέει νόμος ότι για να την πάρεις από το κατάστημα πρέπει να πληρώσεις για ασφάλεια. 

Αυτή τη δουλεία θα κάνουμε ομως; να ψαχνόμαστε σε 10 κιλά ιστοσελίδες που δεν γίνεται ανθρωπινά να ψάξεις; Εγώ προσκοπικά για άπλες αγορές το άνοιξα άρα δεν πρόκειται να έχω πάνω από 100+ ευρώ στην κάρτα άρα πάνω κάτω και να εξαφανιστεί η τράπεζά μια μέρα δε με χαλάει.

Όμως πρέπει να λένε τέτοια ψέματά ένας υπάλληλος; Πραγματικά ότι ποιο γέλιο έχω δει προσκοπικά με εξυπηρέτησή πελατών. Πήγα σήμερα και μου λέει από τρίτη θα μου επιστρέψει τα λεφτά αν και η υποστήριξή ergo μου είπε πως θα το έκανε σχεδόν άμεσα, πραγματικά ότι νάνε. Πάλι καλά που δεν γράφτηκα eurobank

18 hours ago, Joshua21 said:

Εδώ που τα λέμε δεν είναι και ότι πιο εύκολο να γίνει αυτό που περιγράφεις, για να φτάσεις στο σημείο να ασχοληθεί κάποιος δίνοντας σου ή στέλνοντας σου τους όρους θα πρέπει να έχεις κλείσει ραντεβού ~15 ημέρες πριν (ανάλογα το κατάστημα, σε μερικά είναι περισσότερο), και φυσικά θα πρέπει να κλείσεις ξανά ραντεβού μετά από 15 ημέρες για να υπογράψεις αφού διαβάσεις τους όρους. Τέτοια πολυτέλεια σίγουρα δεν την έχουν πχ όσοι καίγονται να ανοίξουν λογαριασμό για να μπαίνει η μισθοδοσία τους, συνήθως σε αυτούς φορτώνουν χωρίς να πουν τίποτα χρεωστικές με ετήσια χρέωση, ασφαλιστικά προγράμματα, χρεώσιμα πακέτα υπηρεσιών κτλ.

Και ειδικά εάν δεν έχεις πολλά λεφτά για να σε νοιάζει λολ, προσκοπικά εάν είχα δουλεία δεν θα με χάλαγε να έπαιρνα τέτοιου τύπου ασφάλειά.

18 hours ago, BlackBoldog said:

Έχεις δίκιο αλλά τι να κάνω? Πάντα ευγενικά πάω, ευγενικά πήγα ας πούμε προχθές να παραδώσω το pos στην Εθνική επαγγελματίας είμαι λέω προτεραιότητα έχω λέω όπως γίνεται σε σχέση με απλό ιδιώτη και γυρνάει να μου πει να κλείσω ραντεβού σαν ιδιώτης κιόλας. Σε γραφεία άδεια που είχαν και πινακίδα επάνω, business banking 

Αν υπάρχει επίσημος οργανισμός όπως αντίστοιχο του Συνήγορο του καταναλωτή (όχι αυτούς 2 μήνες κάνουν να δούμε αποτέλεσμα)

Κάποιος μου είπε να ζητήσεις αίτηση παραπόνου. Θα το δοκιμάσω και αυτό

Σου λέει κυριολεκτικά μεγάλα ψέματά εάν βλέπει πως είσαι εύκολο θύμα, έμενα μου έλεγε κάτι βλακιες πως είναι υποχρεωτικό και θα έπρεπέ να πας σε άλλο κατάστημά (eurobank, εθνίκη κτλ). Ενώ σήμερα μου έλεγε πως δεν ήταν υποχρεωτικό κτλ και άλλες βλάκιες, ευγένειά πρέπει να υπάρχει άπλα όταν μιλάμε για υπηρεσίες της τράπεζας αυτά πάνε έξω. Έπρεπέ να τους πιέσω αρκετά να κάνουνε την δουλεία τους, που στημένη άπλα να επαναλαμβάνεις 3-10 φορές αυτά που ισχύουν. Πραγματικά κρίμα την σπάταλη χρόνου άλλα τι να κάνεις, άμα ξεκινήσουν μετά δεν θα σταματάνε

2 hours ago, for4 said:

δεν υπάρχουν στατιστικά. Όλα τα καταστήματα το κάνουν, είναι κυρίως θέμα διευθυντή καταστήματος και πόσο πιέζει να πιάσει τους στόχους. Εμένα με ενοχλεί

γιατί υποτίθεται ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι έχουν και κώδικα δεοντολογίας με κύριο όρο ότι δεν θα πουν ψέμματα στον πελάτη για να πουλήσουν προιόν της τράπεζας

και έχω προσωπικά παραδείγματα που αν δεν κάνανε την ασφάλεια δεν τους έβγαζαν κάρτα και είχαν πάει 2-3 φορές παρακαλώντας και τους έδιωχναν,  μέχρι που μου το είπαν και τους είπα να πάνε με ανοικτή ακρόαση την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας (210κλπ) και μπροστά τους, είπε η εξυπηρέτηση τι ισχύει και το βούλωσαν και έδωσαν την κάρτα σαν βρεγμένες γάτες. Και ειδικά σε κάποιους ηλικιωμένους που έχω δει να το κάνουν είναι για καταγγελία και άμεση απόλυση. Αλλά και από τα κεντρικά προφανώς το ξέρουν αλλά κάνουν τους κινέζους για να βγουν οι προμήθειες. 

Εγώ χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω την ασφάλεια για ένα συμβάν κλοπής που είχα. Είμαι παραπάνω από ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση που είχα και συνεχίζω να κρατάω την ασφάλιση. ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ (τα κεφαλαία πάνε στις τράπεζες).

Και εγώ προσκοπικά σκεφτόμουν να πάρω ασφάλειά εάν είχα κάποιου τύπου εισόδημά + ότι είχα άριστη εξυπηρέτησή κατά τη δημιουργία του λογαριασμού. Άλλα με τέτοια κόλπα όχι ευχαριστώ

1 hour ago, Damned7 said:

Ξέρει κάποιος πως ακυρώνετε η ασφάλιση καρτών που έβαλε η Εθνική σε καινούριο λογαριασμό?

Δεν βλέπω να γίνετε online.

 Θα πρέπει προσκοπικά να πας στο ίδιο μέρος σου βγάλανε την ασφάλισή και τα τους πεις πως έμαθες πως δεν είναι υποχρεωτικό και ότι θες τα λεφτά σου πίσω. Θα έλεγα να σιγουρευτείτε στην γραμμή εξυπηρετήσεις πελατών επειδή η κλίσεις ηχογραφούντε άρα δεν μπορούν να πούνε ψέματά εκεί. Έπεισες πάρτε την ERGO η οπού σας βάλανε για σιγουριά τι γίνεται. Έμενα από επομένη Τρίτη με βάλανε να συμπλήρωσή μια φόρμά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/2/2024 στις 8:07 ΜΜ, northjohn είπε

Έχεις κάποιο παράδειγμα; Άνοιξα δυο λογαριασμούς φέτος (2024) στην Εθνική για να μεταφέρω τα χρήματα από eurobank (μετά τις χρεώσεις που ανακοίνωσε)

Tι χρεωσεις ανακοινωσε η eurobank που δεν εχουν οι αλλες τραπεζες μπορεις να αναφερεις συνοπτικα?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
2 minutes ago, Pwpwpw said:

Tι χρεωσεις ανακοινωσε η eurobank που δεν εχουν οι αλλες τραπεχες μπορεις να αναφαρεις συνοπτικα?

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Δεν το ειχα παρει καν χαμπαρι, παντως σε 2 λογαριασμους που εχω στην eurobank μεχρι στιγμης δεν εχει υπαρξει καποια χρεωση, δεν ξερω απο ποτε θα εφαρμοστει.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Δεν το ειχα παρει καν χαμπαρι, παντως σε 2 λογαριασμους που εχω στην eurobank μεχρι στιγμης δεν εχει υπαρξει καποια χρεωση, δεν ξερω απο ποτε θα εφαρμοστει.

Αν είναι μισθοδοσίας ή σύνταξης ή το ποσό υπερβαίνει τις 10.000€ δεν χρεώνει τίποτα ,προς το παρόν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, northjohn είπε

Αν είναι μισθοδοσίας ή σύνταξης ή το ποσό υπερβαίνει τις 10.000€ δεν χρεώνει τίποτα ,προς το παρόν. 

Δεν είναι ούτε μισθοδοσίας, ούτε σύνταξης,  ούτε το ποσό που έχει μέσα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Δεν είναι ούτε μισθοδοσίας, ούτε σύνταξης,  ούτε το ποσό που έχει μέσα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ.

Θα σου παρακρατούν κάθε μήνα 0,60€ για κάθε λογαριασμό σου εκτός και αν τον /τους μετατρέψεις σε «αποταμιεύω» χωρίς μηνιαία χρέωση αλλά με δικαίωμα μόνο για αναλήψεις - καταθέσεις χωρίς καμία άλλη δυνατότητα (χρήση κάρτας για αγορές, προγράμματα επιβράβευσης κ.λ.π)

Προσωπικά έκλεισα και τους τρείς λογαριασμούς μου και πήγα Εθνική, όπως και ΟΛΟΙ οι γνωστοί και συγγενείς μου που είχαν λογαριασμό πήγανε σε άλλες τράπεζες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, northjohn είπε

Θα σου παρακρατούν κάθε μήνα 0,60€ για κάθε λογαριασμό σου εκτός και αν τον /τους μετατρέψεις σε «αποταμιεύω» χωρίς μηνιαία χρέωση αλλά με δικαίωμα μόνο για αναλήψεις - καταθέσεις χωρίς καμία άλλη δυνατότητα (χρήση κάρτας για αγορές, προγράμματα επιβράβευσης κ.λ.π)

Προσωπικά έκλεισα και τους τρείς λογαριασμούς μου και πήγα Εθνική, όπως και ΟΛΟΙ οι γνωστοί και συγγενείς μου που είχαν λογαριασμό πήγανε σε άλλες τράπεζες.

Ο λογαριασμός είναι παλιός ανοιγμένος προ 15ετιας, δεν ξέρω ακριβώς τι είδος λογαριασμού είναι. Παντως είναι συνδεμένος κανονικά με χρωστική με την οποία πραγματοποιώ αγορές κανονικά, προφανως γίνονται αναλήψεις/καταθεσεις κανονικά και μέχρι στιγμής η προμήθεια των 0,60 δεν μου έχει εμφανιστεί

Μήπως η χρέωση   δεν έχει προλάβει να εφαρμοστεί  ακόμη σε όλους τους λογαριασμούς και θα μου εμφανιστεί μελλοντικα; 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Μήπως η χρεώσει  δεν έχει προλάβει να εφαρμοστεί  ακόμη σε όλους τους λογαριασμούς και θα μου εμφανιστεί μελλοντικα; 

Η χρέωση δεν εφαρμόζεται ταυτόχρονα σε όλους, εμένα με ενημερώσανε ότι θα γινόταν τον Μάρτιο και μέχρι προχθές είχα δικαίωμα να αλλάξω τον λογαριασμό.

Μέσω  e-banking μπορείς να δεις τι λογαριασμός είναι, μου κάνει εντύπωση που δεν σε ενημερώσανε.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, northjohn είπε

 

Μέσω  e-banking μπορείς να δεις τι λογαριασμός είναι, μου κάνει εντύπωση που δεν σε ενημερώσανε.

Η ενημέρωση πως γίνετε; Με email η στέλνουν χαρτι; Δεν μου έχει έρθει ούτε email ούτε έχουν στείλει κάποιο χαρτι που να ενημερώνει για τις καινούργιες χρεώσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...