turbat0s Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Αν μαζί με το πορτοφόλι χάσεις και τις κάρτες της τράπεζας πληρώνεις για την επανέκδοσή τους! Τι ακριβώς αποζημιώνει η ασφάλεια? Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2024 από turbat0s 1
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, Maurikycli said: Αν μαζί με το πορτοφόλι χάσεις και τις κάρτες της τράπεζας πληρώνεις για την επανέκδοσή τους! Στην ασφάλεια καρτών που σου προσφέρει η Εθνική τουλάχιστον (αυτή με τα 28€/έτος) δεν ισχύει το συγκεκριμένο, σου καλύπτει το κόστος αντικατάστασης για έως και 3 κάρτες. Ή τουλάχιστον έτσι λέει στα χαρακτηριστικά προγράμματος στο site της: edit Μόλις είδα αυτό: Έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον σου αποζημιώνει και κάρτες και πορτοφόλι, αλλά μόνο εφόσον χάθηκαν ταυτόχρονα. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2024 από Joshua21
northjohn Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 53 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και σίγουρα δεν έκατσα να βγάλω στατιστικά, αλλά από όσα έχω δει μέχρι στιγμής μου έχει μείνει η εντύπωση πως τα περισσότερα παράπονα αφορούν την Εθνική Κι εγώ δεν έκατσα να βγάλω στατιστικά ,ούτε θα το κάνω, ανέφερα προσωπική εμπειρία ετών. Τα παράπονα που παρέθεσες αφορούν χρέωση μη υποχρεωτικής ασφάλισης την οποία κάθε ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να μην αποδεχθεί. Εγώ για την Πειραιώς έφερα ως παράδειγμα την ΚΛΟΠΗ χρημάτων μου και έχω και αρκετά άλλα παρατράγουδα να αναφέρω για την συγκεκριμένη τράπεζα.
qonquer7gate Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 μου το είχαν κάνει κι εμένα , μου είπαν ότι θα είναι δωρεαν και τελικα με χρέωσαν, πήρα τηλέφωνο, μου επεστρεψαν τα χρήματα και ακυρωσαν την ασφάλεια κλοπής
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 33 minutes ago, northjohn said: Κι εγώ δεν έκατσα να βγάλω στατιστικά ,ούτε θα το κάνω, ανέφερα προσωπική εμπειρία ετών. Τα παράπονα που παρέθεσες αφορούν χρέωση μη υποχρεωτικής ασφάλισης την οποία κάθε ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να μην αποδεχθεί. Εγώ για την Πειραιώς έφερα ως παράδειγμα την ΚΛΟΠΗ χρημάτων μου και έχω και αρκετά άλλα παρατράγουδα να αναφέρω για την συγκεκριμένη τράπεζα. Μα αυτό ακριβώς συζητάμε και εδώ, αν δεις το αρχικό post του παρόντος νήματος θα διαπιστώσεις πως είναι πανομοιότυπο με αυτά που παρέθεσα. 1
BlackBoldog Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Όλο το λάθος ξέρετε που γίνεται? Πλέον όλα τα κάνουν ηλεκτρονικά το 99% όσων ανοίγουν λογαριασμό ή γράφονται σε κάτι δεν διαβάζουν τους όρους πριν υπογράψουν μα γιατί δεν μπορούν κιόλας η άλλη στα έχει ετοιμάσει υπέγραψε εδώ υπέγραψε εκεί δεν ξέρεις τι υπέγραψες έφυγες και κατόπιν γιορτής καταλαβαίνεις το τι έγινε. Μέσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου όμως εγώ κάθομαι και το τονίζω είμαι έτοιμος ψυχολογικά για καβγά το έκανα πέρυσι με την Eurobank στο άνοιγμα λογαριασμού είμαι έτοιμος λοιπόν για κάθε περίπτωση, δεν φταίω εγώ αλλά όταν πας να μου πλασάρεις κάρτα ή υπηρεσία που δεν ζήτησα που δεν μου ενημέρωσες ε θα τα ακούσεις. Για να γυρίσω στο θέμα μας, είμαι 99% πως κανείς μας όταν ανοίγει δεν λέει "Πριν υπογράψω θέλω να μου δώσετε να διαβάσω τους όρους και μετά θα υπογράψω" ή "στείλτε μου σας παρακαλώ τους όρους στο mail μου αφήστε ανοιχτεί την αίτηση και θα υπογράψω αφού το μελετήσω" αύριο η μεθαύριο. Θυμάμαι η Άλφα όπου άνοιξε ο αδερφός μου μισθοδοσίας, χωρίς να του πουν τίποτα του έβγαλαν την κάρτα με μπόνους που το χρόνο σου χρέωναν 10 ευρώ. Βιαζόταν να γυρίσει στην δουλειά άνοιξε τον λογαριασμό δεν του είπαν τίποτα και του έδωσαν την συγκεκριμένη κάρτα αλλά επειδή εγώ είμαι της οικογένειας που τα μελετάω όλα το είδα, μετά από ένα διάστημα από το κινητό το ακύρωσα και του έβγαλα απλή κάρτα, Άλλη περίπτωση στον θείο μου όταν έσπασε η κάρτα της Εθνικής πήγε να την πάρει από το κατάστημα και του ζητούσαν 25 ευρώ αλλιώς να την παραγγείλουν να έρθει σπίτι, δεν είδα πουθενά να λέει νόμος ότι για να την πάρεις από το κατάστημα πρέπει να πληρώσεις για ασφάλεια.
csontheline Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 1 hour ago, turbat0s said: Άσχετο, αλλά έχει χρησιμοποιήσει κανείς αυτές τις ασφάλειες κλειδιών κλπ για να αποζημιωθεί? Ποια η διαδικασία? Την έκανα τα 2 πρώτα χρόνια που είχε βγει, τα έβγαλε με το παραπάνω τα λεφτά της. Μετά την διέκοψα και έγινα πολύ πιο προσεκτικός. Σε γενικές γραμμές, χρειάζεται να έχεις χαρτί από την αστυνομία ότι τελέστηκε αδίκημα (σε κλέψανε) και τα περιεχόμενα αυτού. Εννοείται για ότι ζητήσεις να αποζημιωθείς πρέπει να έχεις απόδειξη αγοράς (νέου σε αντικατάσταση του κλαπέντος, το ίδιο και για τα έγγραφα) και για κινητό /ταμπλέτα τις αποδείξεις αρχικής αγοράς και το αίτημα φραγής του IMEI. Είναι ασφάλεια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (πςςς, τι είπα ο φούστης!!) . Σε κάποιους θα αξιοποιηθεί δεόντως, σε κάποιους όχι. Όπως η ασφάλεια του αυτοκινήτου (απλά αυτή δεν είναι υποχρεωτική). Ζυγίζεις και αποφασίζεις. 7 minutes ago, BlackBoldog said: εγώ κάθομαι και το τονίζω είμαι έτοιμος ψυχολογικά για καβγά Τεράστιο λάθος. Υπάρχει και η ευγένεια. Και αυτό το χούι το κουβαλάει μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού. Shits happens. Για αυτό υπάρχει και η περίοδος που μπορείς να το ακυρώσεις και να σου επιστραφούν τα χρήματα. Στην τελική, υπάρχουν και οι σωστά συγκροτημένες καταγγελίες.
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 2 minutes ago, BlackBoldog said: Για να γυρίσω στο θέμα μας, είμαι 99% πως κανείς μας όταν ανοίγει δεν λέει "Πριν υπογράψω θέλω να μου δώσετε να διαβάσω τους όρους και μετά θα υπογράψω" ή "στείλτε μου σας παρακαλώ τους όρους στο mail μου αφήστε ανοιχτεί την αίτηση και θα υπογράψω αφού το μελετήσω" αύριο η μεθαύριο. Εδώ που τα λέμε δεν είναι και ότι πιο εύκολο να γίνει αυτό που περιγράφεις, για να φτάσεις στο σημείο να ασχοληθεί κάποιος δίνοντας σου ή στέλνοντας σου τους όρους θα πρέπει να έχεις κλείσει ραντεβού ~15 ημέρες πριν (ανάλογα το κατάστημα, σε μερικά είναι περισσότερο), και φυσικά θα πρέπει να κλείσεις ξανά ραντεβού μετά από 15 ημέρες για να υπογράψεις αφού διαβάσεις τους όρους. Τέτοια πολυτέλεια σίγουρα δεν την έχουν πχ όσοι καίγονται να ανοίξουν λογαριασμό για να μπαίνει η μισθοδοσία τους, συνήθως σε αυτούς φορτώνουν χωρίς να πουν τίποτα χρεωστικές με ετήσια χρέωση, ασφαλιστικά προγράμματα, χρεώσιμα πακέτα υπηρεσιών κτλ. 2
BlackBoldog Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 6 λεπτά πριν, csontheline είπε Τεράστιο λάθος. Υπάρχει και η ευγένεια. Και αυτό το χούι το κουβαλάει μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού. Shits happens. Για αυτό υπάρχει και η περίοδος που μπορείς να το ακυρώσεις και να σου επιστραφούν τα χρήματα. Στην τελική, υπάρχουν και οι σωστά συγκροτημένες καταγγελίες. Έχεις δίκιο αλλά τι να κάνω? Πάντα ευγενικά πάω, ευγενικά πήγα ας πούμε προχθές να παραδώσω το pos στην Εθνική επαγγελματίας είμαι λέω προτεραιότητα έχω λέω όπως γίνεται σε σχέση με απλό ιδιώτη και γυρνάει να μου πει να κλείσω ραντεβού σαν ιδιώτης κιόλας. Σε γραφεία άδεια που είχαν και πινακίδα επάνω, business banking Αν υπάρχει επίσημος οργανισμός όπως αντίστοιχο του Συνήγορο του καταναλωτή (όχι αυτούς 2 μήνες κάνουν να δούμε αποτέλεσμα) Κάποιος μου είπε να ζητήσεις αίτηση παραπόνου. Θα το δοκιμάσω και αυτό
Maurikycli Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Στην ασφάλεια καρτών που σου προσφέρει η Εθνική τουλάχιστον (αυτή με τα 28€/έτος) δεν ισχύει το συγκεκριμένο, σου καλύπτει το κόστος αντικατάστασης για έως και 3 κάρτες. Ή τουλάχιστον έτσι λέει στα χαρακτηριστικά προγράμματος στο site της: edit Μόλις είδα αυτό: Έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον σου αποζημιώνει και κάρτες και πορτοφόλι, αλλά μόνο εφόσον χάθηκαν ταυτόχρονα. 2 ώρες πριν, turbat0s είπε Τι ακριβώς αποζημιώνει η ασφάλεια? Στην Πειραιώς δεν μου κάλυψαν τις κάρτες και την ακύρωσα
Koopas Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 4 ώρες πριν, northjohn είπε Έχεις κάποιο παράδειγμα; Άνοιξα δυο λογαριασμούς φέτος (2024) στην Εθνική για να μεταφέρω τα χρήματα από eurobank (μετά τις χρεώσεις που ανακοίνωσε) και δεν έχω πληρώσει ΤΙΠΟΤΑ, ούτε μου επιβάλανε ασφάλιση απλά με ενημέρωσαν ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα αν το επιθυμώ. Αντίθετα η Πειραιώς μου χρέωσε ετήσια συνδρομή σε πιστωτική που τους είχα παραδώσει και καταστρέψανε παρουσία μου, αρνούμενη να μου επιστρέψει το ποσό που καταχρηστικά παρακράτησε, οπότε και έκοψα κάθε συνεργασία μαζί τους. Ό,τι θέλουν πάνε να πασάρουν εάν πρόκειται να πιάσουν στόχους. Το λέω γιατί πέσαμε θύματα -με τη σύζυγο- στην Εθνική τον περασμένο μήνα και προβήκαμε σε επίσημη καταγγελία. Λογαριασμό για το παιδί ζητήσαμε, ασφαλιστικό πρόγραμμα μάς άνοιξαν. Αρνηθήκαμε πρόταση έκδοσης πιστωτικής κάρτας και την είδαμε μετά στο web banking. Τα κλείσαμε όλα (έπειτα από αρκετή επικοινωνία) και ρίξαμε μαύρη πέτρα.
panostza Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 7 hours ago, BlackBoldog said: Έχεις δίκιο αλλά τι να κάνω? Πάντα ευγενικά πάω, ευγενικά πήγα ας πούμε προχθές να παραδώσω το pos στην Εθνική επαγγελματίας είμαι λέω προτεραιότητα έχω λέω όπως γίνεται σε σχέση με απλό ιδιώτη και γυρνάει να μου πει να κλείσω ραντεβού σαν ιδιώτης κιόλας. Σε γραφεία άδεια που είχαν και πινακίδα επάνω, business banking Αν υπάρχει επίσημος οργανισμός όπως αντίστοιχο του Συνήγορο του καταναλωτή (όχι αυτούς 2 μήνες κάνουν να δούμε αποτέλεσμα) Κάποιος μου είπε να ζητήσεις αίτηση παραπόνου. Θα το δοκιμάσω και αυτό Επειδή το επάγγελμά σου είναι επιχειρηματίας δε σημαίνει ότι ανήκεις στο Business Banking. Ένα από τα βασικά στοιχεία για να σε εντάξει μια τράπεζα σε "ειδικό πελατολόγιο" είναι να έχεις "ευρεία συνεργασία" ή να ελπίζει να αποκτήσεις τέτοια. Οπότε για την τράπεζα λογικά αν δεν έχεις κάτι τέτοιο απλά θεωρείσαι ιδιώτης. Και όχι ακόμα και στις επιχειρήσεις (ειδικά μια περίοδο όπως αυτή που κατά δεκάδες σε κάθε κατάστημα κάθε τράπεζας τρέχουν να αποκτήσουν ή να επιστρέψουν pos) δεν σε περίμενε υπάλληλος ειδικά για εσένα. Οπότε το ραντεβού δεν είναι παράλογο.
BlackBoldog Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 2 ώρες πριν, panostza είπε Επειδή το επάγγελμά σου είναι επιχειρηματίας δε σημαίνει ότι ανήκεις στο Business Banking. Ένα από τα βασικά στοιχεία για να σε εντάξει μια τράπεζα σε "ειδικό πελατολόγιο" είναι να έχεις "ευρεία συνεργασία" ή να ελπίζει να αποκτήσεις τέτοια. Οπότε για την τράπεζα λογικά αν δεν έχεις κάτι τέτοιο απλά θεωρείσαι ιδιώτης. Και όχι ακόμα και στις επιχειρήσεις (ειδικά μια περίοδο όπως αυτή που κατά δεκάδες σε κάθε κατάστημα κάθε τράπεζας τρέχουν να αποκτήσουν ή να επιστρέψουν pos) δεν σε περίμενε υπάλληλος ειδικά για εσένα. Οπότε το ραντεβού δεν είναι παράλογο. Δυστυχώς σε τέτοια πελατολόγια έχουν ενταχθεί και κάνουν ευρείες συνεργασίες τα εργοστάσια. Τον Δεκέμβριο σε μια μεγάλη βιομηχανία χωρίς να πάνε οι εργαζόμενοι τους άνοιξαν λογαριασμούς μισθοδοσίας τους έβγαλαν και κάρτες από eurobank ήρθε μάλιστα και ο διευθυντής. Οπότε μόνο για τέτοιους είναι εμείς τι να πούμε ένα μαγαζί έχουμε να επιβιώσουμε
ProponitisTouKanape Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2024 15 ώρες πριν, BlackBoldog είπε Έχεις δίκιο αλλά τι να κάνω? Πάντα ευγενικά πάω, ευγενικά πήγα ας πούμε προχθές να παραδώσω το pos στην Εθνική επαγγελματίας είμαι λέω προτεραιότητα έχω λέω όπως γίνεται σε σχέση με απλό ιδιώτη και γυρνάει να μου πει να κλείσω ραντεβού σαν ιδιώτης κιόλας. Σε γραφεία άδεια που είχαν και πινακίδα επάνω, business banking Αν υπάρχει επίσημος οργανισμός όπως αντίστοιχο του Συνήγορο του καταναλωτή (όχι αυτούς 2 μήνες κάνουν να δούμε αποτέλεσμα) Κάποιος μου είπε να ζητήσεις αίτηση παραπόνου. Θα το δοκιμάσω και αυτό Σωστά σου είπε, γιατι οι ελεύθεροι επαγγελματίες σε όλες τις τράπεζες ανήκουν στο retail banking, όχι στο business banking. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα