Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Evangelos Anagnostou said:

Αν θέλουν να κάνουν βιώσιμες τις πόλεις ας αρχίσουν να σκέφτονται μέτρα απαγόρευσης όλων των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης στα κέντρα των πόλεων.

αυτό ειναι αδύνατον εκτός και αν μετακομίσουν όλοι η πλούσιοι στην πόλη και όλοι η φτωχού εκτός (κάτι σαν περιοχές) γιατι πάρα παρααα πολλά άτομα δεν ειναι σε θέση να πάρουν ev της προκοπης (απο οικονομική πλευρά)

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, alan_dalon είπε

τα ποδηλατα ηρθαν γιατι μετα την συγκριση SUV-μικρα πολης και την ''δαιμονοποιηση'' των SUV, το επομενο που μενει ειναι η συγκριση μικρα πολης-ποδηλατα και η ''διαμονοποιηση'' των μικρων πολης.

τωρα βγαινοντας για λιγο εκτος τοπικ: απο που προκυπτει οτι ειναι προτιμοτερο? γιατι εμενα πχ δεν μαρεσει. δεν ειμαστε τπτ hobos ή παιδακια για να μετακινουμαστε με ποδηλατα. εργαζομαστε για να εχουμε καποιες ''ανεσεις'' και οχι να λιωνουμε στο πηγαινελα φορτωμενοι, (η αθηνα ετσι και αλλιως ειναι ακρως ακαταλληλη για ποδηλατα), ουτε μας περισσευουν για να πληρωνουμε ''servicers'' που δεν ζητησε ποτε κανεις. προφανως δεν αρεσει και στους ιδιοκτητες 2,5Μ αυτοκινητων στην αθηνα. αρα στην Αθηνα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ το ποδηλατο. τωρα αν εσυ θες να παρεις το ποδηλατο να κανεις το κυψελη-περιστερι να πιεις καφε, επειδη το ειπε καποιος στο ροτερνταμ, στο παρισι ή το μοναχο, παω πασο. εγω ξερω οτι με τα ποδηλατα παιζουν τα παιδακια. 

για το ον τοπικ εχεις κατι? 

δηλαδη το ιδιο ''SUV'' του ντοπιου ειναι λιγοτερο επικινδυνο απο το SUV του μη-ντοπιου ή μολυνει λιγοτερο και ''τιμωρειται'' μονο ο περαστικος?

ειπα μαζι με τα ΜΜΜ. το οτι η αθηνα ειναι ενα μπουρδελο δε λεει κατι, δε καταλαβαινω γιατι κυνηγαμε τα αμερικανικα προτυπα και οχι τα ευρωπαικα. αλλωστε η αμερικη το εχει δειξει στη πραξη, οσο μεγαλυτεροι και περισσοτεροι δρομοι τοσο μεγαλυτερο το κυκλοφοριακο χαος. η λυση σ αρεσει ή οχι ειναι να ξεκουμπιστουν τα αμαξια απο τις πολεις.

ον τοπικ βασικα ειναι ακριβως αυτο που λεω παραπανω, ΔΕΝ θελουν αμαξια μεσα στις πολεις και το πανε σταδιακα. στη συγκεκριμενη περιπτωση σου λενε ή θα αφησεις τη μαουνα σου εξω ή θα πληρωσεις. πολλοι (οχι ολοι) θα την αφησουν εξω. αργοτερα πιστευω θα πιασουν και τους ντοπιους. ακομα πιο μετα οπως λες και εσυ θα πιασουν τα μικρα αμαξια.

τελος μιας και αναφερεις ανεσεις κλπ, θα ηθελα να κοιταξεις το "διλημμα του φυλακισμενου". κοιταμε ο καθενας τη παρτη του και στο τελος καταλληγουμε να ειμαστε ολοι χειροτερα*. μια χαρα ανετα θα ησουν αν αυριο εξαφανιζοταν ολα τα αυτοκινητα και στη θεση τους υπηρχαν γρηγορα ΜΜΜ (δε θα υπηρχε κινηση να τα εμποδιζει) αλλα και μικροτερες αποστασεις (οι δρομοι ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ χασουρα χωρου που θα μπορουσε να ειχε αξιοποιηθει αλλιως)

 

*οχι μονο στο τομεα του αυτοκινητου, αλλα σχεδον σε οτι εχει να κανει με το πως θα μπορεσει ο ανθρωπος να συνυπαρξει αρμονικα με το περιβαλλον γυρω του (αλλοι ανθρωποι, φυση, κλπ).

Επεξ/σία από Chachanoulis
  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, Chachanoulis said:

η λυση σ αρεσει ή οχι ειναι να ξεκουμπιστουν τα αμαξια απο τις πολεις.

 

οταν βγει η τηλεμεταφορα (προφανώς αστειεύομαι) η βγουν αυτόνομα ταξί (αυτό ναι) τοτε με μεγαλη χαρά μεχρι τοτε άλλος τρόπος μετακίνησης δεν υπάρχει (εκτός και αν δια μαγείας εφαρμοστεί καποιος έλεγχος ποιος μπαίνει στα μμμ γιατι σε πολλά λεφωρεια (όχι μόνο στην ελλαδα) ειναι αουσβιτς, μπαίνει οποίος ναναι και φέρετε όπως ναναι ετσι πόλοι προτιμάνε ακομη και με πόδια παρα με μμμ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Αν θέλουν να κάνουν βιώσιμες τις πόλεις ας αρχίσουν να σκέφτονται μέτρα απαγόρευσης όλων των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης στα κέντρα των πόλεων.

Μακάρι να φτιάξουν τα μμμ να φτιάξουν ποδηλατοδρόμους κτλπ και ας δυσκολέψουν τα αυτοκίνητα. Οι δικοί μας το μόνο που ξέρουν είναι να δυσκολεύουν τους πάντες με σχέδια και υλοποιήσεις που σκοπό έχουν να φάνε χρήμα και να πουν ότι κάτι κάνανε

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Black Demis είπε

οταν βγει η τηλεμεταφορα (προφανώς αστειεύομαι) η βγουν αυτόνομα ταξί (αυτό ναι) τοτε με μεγαλη χαρά μεχρι τοτε άλλος τρόπος μετακίνησης δεν υπάρχει (εκτός και αν δια μαγείας εφαρμοστεί καποιος έλεγχος ποιος μπαίνει στα μμμ γιατι σε πολλά λεφωρεια (όχι μόνο στην ελλαδα) ειναι αουσβιτς, μπαίνει οποίος ναναι και φέρετε όπως ναναι ετσι πόλοι προτιμάνε ακομη και με πόδια παρα με μμμ

το μπαινει οποιος να ναι δε λεει κατι, δημοσια μεσα ειναι, το φερετε οπως να ναι ειναι θεμα αλλο και μεγαλο. δεν ειναι λυση να κοιτανε ολοι να εχουν την ατομικη τους φουσκα (αμαξι) διοτι το ιδιο προβλημα τους ακολουθαει και εξω απο τα λεωφορεια. οποτε ειναι κατι που ετσι κι αλλιως πρεπει να λυθει (δε θελω να παρω τωρα θεση σε αυτο, μεγαλη κουβεντα)

Δημοσ.
4 minutes ago, Chachanoulis said:

το μπαινει οποιος να ναι δε λεει κατι, δημοσια μεσα ειναι, το φερετε οπως να ναι ειναι θεμα αλλο και μεγαλο. δεν ειναι λυση να κοιτανε ολοι να εχουν την ατομικη τους φουσκα (αμαξι) διοτι το ιδιο προβλημα τους ακολουθαει και εξω απο τα λεωφορεια. οποτε ειναι κατι που ετσι κι αλλιως πρεπει να λυθει (δε θελω να παρω τωρα θεση σε αυτο, μεγαλη κουβεντα)

και όμως ειναι θέμα να μπαίνει όποιος να ναι αν αυτός που μπαίνει βρομάει τόσο που λιώνουν τα σίδερα επειδή χει μαλώσει με το μπάνιο ειναι μεγαλο θέμα
δεν με νοιάζει προσωπικά αν θα ειμαι με 1 ατομο η  1000 με νοιάζει να πάω το ίδιο ανετα χωρίς να ενοχλούμε από τον κάθε ένα είτε επειδι δεν πλύθηκε είτε επειδι φέρετε όπως ναναι
για αυτό ειπα αν μπει με καποιο μαγικό τρόπο έλεγχος σε αυτό ναι με τα 1000 μμμ αλλιώς χίλιες φορές με τα πόδια

+ εξω πάντα υπάρχει επηλογη το να μην πλησιάζω όποιον να ναι στα μμμ δεν εχεις αυτή την πολυτέλεια 

Δημοσ.

Το λιγότερο είναι οι βρωμιαρηδες. Το κύριο είναι ότι πέρα από το μετρό δεν υπάρχει κάτι άλλο. Όταν το μετρό πάει σε κάθε γωνιά της πόλης και λειτουργεί 24 ώρες τότε θα ησυχάσουμε 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Σαν να λέμε "μολύνετε ρε παιδιά αλλά τουλάχιστον γεμίστε τα ταμεία μας"... είτε μας ενδιαφέρει η μόλυνση είτε όχι, οι φόροι είναι για τις τσέπες των πολιτικών.

Τι θα τα κάνουν τα λεφτά από τους φόρους; Θα φυτέψουν κανένα δέντρο ή θα παράγουν τίποτα υπαίθριες μηχανές καθαρισμού αέρα;

Δεν είπα κάτι διαφορετικό.

Σχολίασα για όσους εύχονται να γίνει κάτι αντίστοιχο εδώ.

Το μόνο που θα αλλάξει είναι ότι θα μπουν περισσότερα λεφτά στα ταμεία.

Δημοσ.
4 hours ago, MikeKata said:

Το κακό δεν είναι ότι μιλάς για "παραμύθι", το κακό είναι ότι συμφωνούν κι άλλοι. Η Φυσική, φαίνεται δεν ήταν δημοφιλές μάθημα...

 Το κακό είναι να μην εμπιστεύεσαι τη φυσική που εσύ έμαθες, τις δικές σου παρατηρήσεις και την δική σου προσωπική κρίση, αλλά τα όσα ακούς και διαβάζεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.  Δυστυχώς το παθαίνουν πολλοί !

Σε προηγούμενο τόπικ σχολιάζαμε ότι πρακτικά μόνο η Ευρώπη παίρνει κάποια λίγα κουτσουρεμένα μέτρα και ότι οι κύριοι υπαίτιοι % περιβαλλοντικής μόλυνσης (Κίνα ΗΠΑ  Ινδία) το έχουν ρίξει στις ευχές. Εαν δεν είναι παραμυθάκι όσα γράφονται ,τότε τρέχουμε ολοταχώς προς το γκρεμό και θα έπρεπε να είχαμε ήδη σοβαρά δείγματα. Έχουμε; Εγώ λέω όχι, όσα βλέπουμε κινούνται σε φυσιολογικά πλαίσια.

Υπενθυμίζω ότι και οι σοβαροι ευρωπαίοι γραφουν στα @@ τους τη μολυνση, προφανως δεν την πιστευουν, αφου ολοκληρη Γερμανια (VW)εκανε επί πολλά χρόνια  κομπινες στα αυτοκινητα και μολυνε καργα, ενω μονο στις μετρησειςτα αυτοκινητα εδειχναν να μην μολυνουν. Δηλαδη πρακτικα γινονται ελαχιστα πραγματα.

Το περιβάλλον θελει προσοχή, με πολλά μέτρα συμφωνώ, αλλά για άλλους λόγους και όχι για το παραμυθάκι της υπερθέρμανσης.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kokoviosR είπε

 Το κακό είναι να μην εμπιστεύεσαι τη φυσική που εσύ έμαθες, τις δικές σου παρατηρήσεις και την δική σου προσωπική κρίση, αλλά τα όσα ακούς και διαβάζεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.  Δυστυχώς το παθαίνουν πολλοί !

Σε προηγούμενο τόπικ σχολιάζαμε ότι πρακτικά μόνο η Ευρώπη παίρνει κάποια λίγα κουτσουρεμένα μέτρα και ότι οι κύριοι υπαίτιοι % περιβαλλοντικής μόλυνσης (Κίνα ΗΠΑ  Ινδία) το έχουν ρίξει στις ευχές. Εαν δεν είναι παραμυθάκι όσα γράφονται ,τότε τρέχουμε ολοταχώς προς το γκρεμό και θα έπρεπε να είχαμε ήδη σοβαρά δείγματα. Έχουμε; Εγώ λέω όχι, όσα βλέπουμε κινούνται σε φυσιολογικά πλαίσια.

...

 

 

Η Ινδια του 1,3 δις πληθυσμού πάντως έχει το 35 % της παραγωγής CO2 σε σχέση με την Ευρώπη των 0,7 δις ή το 70 % σε σχέση με την ΕΕ των 0,45 δις πληθυσμού.

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, basilis_k6 said:

ολοκληρωτικο μπαν απο κεντρα πολεων σε οτιδηποτε ειναι πανω απο 4,5 μετρα η πανω απο 1μιση τονο. 

Γιατί όχι σε όσα είναι πάνω από 4 μέτρα και 1 τόνο? 

Δημοσ.
2 hours ago, Black Demis said:

εχω πάει παρισι μερικές φορές η μοναδική διαφορα με την αθηνα ειναι οτι έχουν ποιο συχνά δρομολόγια (και όχι παντού) το μεγαλύτερο πρόβλημα τον μμμ παραμένει  το να μπαίνει ότι ναναι κόσμος και να κάνει οτι να ναι

Ναι έχουν πιο συχνά δρομόγια, και 50 γραμμές παραπάνω. Τι να σου πω, ολόιδιο με την αθήνα με τις 3 γραμμές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ας κοιταξουν να φτιαξουν τα πραγματικα προβληματα των πολεων (ναρκωτικα, εγκληματικοτητα, μεταναστες, ενοικια) πανευρωπαικως, και αν τους περισσευει χρονος ας ασχοληθουν και με τα ''φτιαχτα΄΄ τα πρασινα και τα αυτοκινητα, που στην αττικη με σταθερο και ελαφρως μειουμενο πληθυσμο εδω και 20 χρονια, και αυτοκινητα με πολυ καλυτερες εκπομπες αεριων σε σχεση με το παρελθον, βρηκανε προβλημα και εχουμε ξαφνικα αναγκη απο πρασινους ''σωτηρες''

 

Επεξ/σία από alan_dalon
  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, Black Demis said:

αυτό ειναι αδύνατον εκτός και αν μετακομίσουν όλοι η πλούσιοι στην πόλη και όλοι η φτωχού εκτός (κάτι σαν περιοχές) γιατι πάρα παρααα πολλά άτομα δεν ειναι σε θέση να πάρουν ev της προκοπης (απο οικονομική πλευρά)

Θα αντιστραφει αυτο το τρεντ μεσα στα επομενα 10 χρόνια. Τα φθηνα ηλεκτροκίνητα θα είναι τα φθηνότερα αυτοκινητα ανεξαρτήτως κινητήρα τριγύρω. Ήδη από τα τέλη του έτους θα δούμε ηλεκτροκίνητα γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών κάτω των 20χιλιαδων.

Επίσης για τις μεταφορές μέσα στα κέντρα μεγαλουπόλεων υπάρχουν πολλοι αλλοι τρόποι μετακινησης, από ηλεκτρικα μικροαυτοκίνητα, μεχρι ηλεκτρικα σκουτερ και μέσα μαζικής μεταφοράς. Τα παλια φθηνα πλην τίμια αυτοκινητα εσωτερικής καύσης δεν αποτελουν βιώσιμη λύση για τα κεντρα των πολεων πλέον.

Μπορει κάποτε ο αγελαδάρης να  ήθελε να συνεχίσει να κινείται με το φθηνό του άλογο, αλλά κάποια στιγμή δεν ήταν αποδεκτό να είναι χε*μενο όλο το κέντρο των πολεων. Μέχρι που το άλογο έπαψε πλεον να ειναι καν φθηνή λυση.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...