Oscar_Mike Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ακύρωση και εδώ, βέβαια το περίμενα γιατί τις προάλλες μου ακύρωσαν παραγγελία επειδή δεν βρήκαν το προϊόν στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία ενώ το αμέσως ακριβότερο είχε μια διαφορά της τάξεως των 2-3 €. Απ το κακό στο χειρότερο τον τελευταίο καιρό το Skroutz, από μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση ακόμα και στις "express", τραγικά λάθος περιγραφές σε προϊόντα σε σημείο παραπλάνησης (λάθος αναφορά τεμαχίων ανα συσκευασία), λάθος τιμές, και ολα αυτά χωρίς καν να είναι ανταγωνιστές οι τιμές του πια Να 'ναι καλά το Best Price και το JMC που ναι μεν αργεί αλλά στο λέει και οι τιμές του είναι όντως χώμα Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2024 από Oscar_Mike 3
Moderators matrixxx Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Moderators Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Επομενως ερωτηση: η περιπτωση τους ειναι αυτη, καλα καταλαβα, αυτο λενε στο κειμενο τους, αναφερονται σε ελλειψη διαθεσιμοτητας; Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο; Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Oscar_Mike Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 13 λεπτά πριν, matrixxx είπε Επομενως ερωτηση: η περιπτωση τους ειναι αυτη, καλα καταλαβα, αυτο λενε στο κειμενο τους, αναφερονται σε ελλειψη διαθεσιμοτητας; Ναι, λένε: "Δυστυχώς, μέρος της παραγγελίας σου δεν είναι διαθέσιμο. Αναζητήσαμε τα παραπάνω προϊόντα σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, αλλά δυστυχώς κανένα δεν τα διέθετε στο ίδιο εύρος τιμής." Ενω και αμέσως μετά την παραγγελία αλλά και μεγάλο χρονικό διάστημα το προϊόν παρέμενε με την ένδειξη "Διαθέσιμο" 3
LouCi4er Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, Oscar_Mike είπε Ακύρωση και εδώ, βέβαια το περίμενα γιατί τις προάλλες μου ακύρωσαν παραγγελία επειδή δεν βρήκαν το προϊόν στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία ενώ το αμέσως ακριβότερο είχε μια διαφορά της τάξεως των 2-3 €. Απ το κακό στο χειρότερο τον τελευταίο καιρό το Skroutz, από μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση ακόμα και στις "express", τραγικά λάθος περιγραφές σε προϊόντα σε σημείο παραπλάνησης (λάθος αναφορά τεμαχίων ανα συσκευασία), λάθος τιμές, και ολα αυτά χωρίς καν να είναι ανταγωνιστές οι τιμές του πια Να 'ναι καλά το Best Price και το JMC που ναι μεν αργεί αλλά στο λέει και οι τιμές του είναι όντως χώμα Αυτο που εκαναν ειναι παρανομο,τα δυστυχως και τα πρασινα αλογα ειναι κουραφεξαλα.Να κοψουν το λαιμο τους να βρουνε 5600x και να τους στειλουν.Το Σκρουτζ θελει κλεισιμο,ειναι ενα μπαχαλο μεγαλο.Εφαγα τεραστια ταλαιπωρια στον Daniel με πλυντηριο που δεν ηρθε ποτε και δεν καταφερα και ποτε να επικοινωνησω μαζι τους,το ειχα παρει με το καλαθι του σκρουτζ.
grayden Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 47 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε Ενω και αμέσως μετά την παραγγελία αλλά και μεγάλο χρονικό διάστημα το προϊόν παρέμενε με την ένδειξη "Διαθέσιμο" Το Skroutz δεν έχει στοκ, τραβάει την πληροφορία από τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Έκανε το λάθος ο χονδρέμπορος το οποίο πήρε ώρες μέχρι να το τραβήξουν σιγά-σιγά όλα τα καταστήματα και στην συνέχεια το λάθος το το ανέβασαν με την σειρά τους στην πλατφόρμα του Skroutz. Το Skroutz τράβηξε την λάθος τιμή/διαθεσιμότητα με τους πρώτους συγχρονισμούς (γίνονται ανά μια ώρα). Όταν άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες παραγγελίες τα καταστήματα κατάλαβαν το λάθος και ενημέρωσαν τον χονδρέμπορο. Ο χονδρέμπορος έκανε την διόρθωση αλλά πήρε ώρες να συγχρονιστούν όλα τα καταστήματα. Το Skroutz τράβηξε την λάθος τιμή/διαθεσιμότητα με την πρώτη αλλά την διόρθωση την ανέβασε τελευταίο γιατί πρώτα έπρεπε όλα τα καταστήματα να περάσουν την διόρθωση και στην συνέχεια έπρεπε να περάσει και η ώρα για να συγχρονίσει το Skroutz (αν υπάρχει ένα κατάστημα με την λάθος χαμηλή τιμή το Skroutz προφανώς την εμφανίζει ως την χαμηλότερη, δεν ξέρει ότι θ' αλλάξει και αυτή). Αυτή η αλυσίδα είναι και ο λόγος που περνάνε ώρες από την πρώτη ενημέρωση για το λάθος μέχρι να το διορθώσουν όλοι (με Skroutz/BestPrice/κτλ να είναι προφανώς πάντα τελευταίοι).
Oscar_Mike Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 20 λεπτά πριν, grayden είπε Το Skroutz δεν έχει στοκ XX τεμάχια στις Αποθήκες Skroutz 3
grayden Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε XX τεμάχια στις Αποθήκες Skroutz Fulfillment center. To Skroutz δεν πουλάει τίποτα, την αποστολή αναλαμβάνει για λογαριασμό του καταστήματος που σου γράφει. Η τιμή του προϊόντος ορίζεται από το εκάστοτε κατάστημα. Όταν αρχίζει να γράφει "Sold by Skroutz" (κατά το sold by Amazon) θα είναι διαφορετική ιστορία.
Oscar_Mike Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Με συγχωρείς αλλά παίζουμε με τις λέξεις τώρα 4
grayden Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 2 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε Με συγχωρείς αλλά παίζουμε με τις λέξεις τώρα Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνομικός είναι όργανο άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι. Αν δεν έχεις ιδέα ποιος σου πουλάει τι υπάρχει και το Google για να μάθεις τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σου. 1
Oscar_Mike Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 2 λεπτά πριν, grayden είπε Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνομικός είναι όργανο άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι. Αν δεν έχεις ιδέα ποιος σου πουλάει τι υπάρχει και το Google για να μάθεις τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σου. Καλά μην συγχύζεσαι, ηρέμησε θα στο δώσει το μπόνους σου η Σκρουτζ άντε κανε μας τη χάρη ρε που πουλάς και ειρωνεία 8
grayden Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 1 λεπτό πριν, Oscar_Mike είπε Καλά μην συγχύζεσαι, ηρέμησε θα στο δώσει το μπόνους σου η Σκρουτζ άντε κανε μας τη χάρη ρε που πουλάς και ειρωνεία Το αστείο είναι ότι το νομικό τμήμα του Skroutz ξέρει ποιος και τι είμαι και όχι από την καλή. Ξεκίνα να διαβάζεις περι honest mistake laws και τα ξαναλέμε.
fmarkos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 6 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε Με συγχωρείς αλλά παίζουμε με τις λέξεις τώρα To skroutz προσφέρει το logistics σε κάποια καταστήματα. Θα στο περιγράψω με παράδειγμα το κατάστημα Χ το οποίου είμαι εικονικός ιδιοκτήτης. Ανοίγω εγώ ένα κατάστημα που εμπορεύομαι προϊόντα Α,Β και Γ. Θεωρώ ότι χρειάζομαι 10 και μπορώ να έχω στο μαγαζί 10 κομμάτια από κάθε ένα τα 3 προϊόντα. Αλλά επειδή πιστεύω ότι θα πουλήσω μέχρι την επόμενη παραγγελία 100 κομμάτια από το κάθε ποιόν. Νοικιάζω λοιπών μια αποθήκη και βάζω το στοκ μου μέσα. Στο τελευταίο κομμάτι λοιπόν έρχεται ο σκρουτζ (και άλλες εταιρίες αλλά τώρα μιλάμε για σκρουτζ) και σου λέει, μεγάλε αντί να δίνεις Χ λεφτά και να πληρώνεις και έναν υπάλληλο γι αυτή την δουλειά, θα στο την κάνω εγώ, θα σου δώσω χώρο στην αποθήκη μου για τα εμπορεύματα σου και θα σε εξυπηρετώ κι εσένα. Εσύ τώρα σαν πελάτης επιλέγεις από το κατάστημα Χ να αγοράσεις το Β ποιον και εγώ έχω δώσει το Logistics στο σκρουτζ (γιατί είμαι ο ιδιοκτήτης του Χ). Ο Σκρούτζ αναλαμβάνει να πάρει το εμπόρευμα από την αποθήκη του (ταυτόχρονα εσύ έχεις την εγγύηση ότι το προϊόν υπάρχει και θα έρθει στην ώρα του) και δρομολογεί με την εταιρεία μεταφορών του την παραγγελία προς εσένα. Το πρωιόν όμως θα το τιμολογήσω εγώ από την Χ αφού εγώ είμαι ο εμπορος που στο πουλάει. Ο Σκρουτζ προσφέρει το logistics του θέματος (αποθήκευση, συσκευασία και μεταφορά) και εγώ το εμπόρευμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ελπίζω να κατάφερα να στο εξηγήσω και να καταλάβεις ότι δεν είναι παιχνίδι με τις λέξεις. 2 1
SeNNinhA Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, grayden είπε Fulfillment center. To Skroutz δεν πουλάει τίποτα, την αποστολή αναλαμβάνει για λογαριασμό του καταστήματος που σου γράφει. Η τιμή του προϊόντος ορίζεται από το εκάστοτε κατάστημα. Όταν αρχίζει να γράφει "Sold by Skroutz" (κατά το sold by Amazon) θα είναι διαφορετική ιστορία. Εχω πληρως αναμικτα συναισθηματα για το Skroutz: Αρνητικα: Μπαχαλο με τις αναζητησεις και τις περιγραφες. Διπλοεγγραφες, Περιγραφες που δεν συναδουν με τα προιοντα στην λιστα, Λιστες που αλλα προιοντα συναδουν με την περιγραφη και αλλα οχι. Πολυ προσοχη να διαβασετε σωστα το προιον απο το site του προμηθευτη πριν το πληρωσετε για να μην παιδευεστε με ασκοπες επιστροφες και χασιμο χρονου. Απαραδεκτη η αυτοματη εξυπηρετηση του και καλυψη σε τετοιες περιπτωσεις με την πολιτικη "ψαχνουμε να βρουμε εναλλακτικο προμηθευτη" αφου δεν λειτουργει ποτε υπερ του αγοραστη. Παντα καταληγει σε επιστροφη χρηματων αφου εχεις φαει τον χρονο σου περιμενοντας εχοντας χασει στο μεταξυ και επιλογες απο αλλους προμηθευτες διαθεσιμους σε ανταγνωνιστικη τιμη κατα την ημερομηνια της αγορας σου. Απαραδεκτη η πολιτικη του να μην επιτρεπει τους χρηστες να επικοινωνουν με τους προμηθευτες (οταν αγοραζεις μεσω σκρουτζ) καθως και απαγορευει στους προμηθευτες να σε ενημερωσουν για την παραγγελια σου (εαν εσυ τους παρεις τηλεφωνο). Εαν θεωρουν ότι ειναι οι ιδιοι οι "πωλητες" τοτε να τυπωνουν αποδειξεις πωλησης δικες τους και να αναλαμβανουν και τις νομικες υποχρεωσεις μετα την πωληση ή της παραλαβης, διαθεσιμοτητας κλπ. Επισης να αναλαμβανουν την ευθυνη για την σωστη ενημεροτητα διαθεσιμοτητας απο τους συνεργαζομενους προμηθευτες. Αλλιως ωφειλουν να απελευθερωσουν την αμεση επικοινωνια αγοραστη-προμηθευτη. Απαραδεκτο το συστημα ενημερωσης διαθεσιμοτητας και τιμών. Στο 2024 δεν δικαιολογείται κατάστημα ή υπηρεσία τύπου Σκρουτζ να μην έχει πλήρως αυτοματοποιημενο συστημα διαθεσιμότητας αποθήκης. Είναι απλά αδιαφορία Θετικα: Παροχη επιπλεον "εγγυσης" οταν αγοραζεις μεσω καλαθιου. Στη πραξη δεν αποτελει εγγυηση αλλα εγγυση οτι ο προηθευτης θα τηρησει την δικη του εγγυηση. Οι περισσοτεροι (οχι ολοι) υπαλληλοι στην εξυπηρετηση πελατων ειναι πολύ εξυπηρετικοι και με διαθεση να βοηθησουν πραγματικα. Μου εχουν τυχει τελευταια πολλες (δυστυχω περιπτωσεις) με προβληματα και όχι μονο το ανελαβαν αλλα το ελυσαν επιτυχως και με καθημερινη προσωπικη ενημερωσω. Πρεπει να πω ενα μεγαλο ευχαριστω απο καρδιας αλλα δυστυχως αυτο εναποκειται στον καθε υπαλληλο και δεν ειναι μια στανταρ αυτοματοποιημενη διαδιακασια και απαιτει αρεκτο προσωπικο χρονο και κοπο απο ολους (και εμενα και αυτους). Θα ελεγα οτι προς το παρον η θετικη εμπειρια ειναι περισσοτερη απο την αρνητικη σε προσωπικο επιπεδο οποτε λογικα και θα ανανεωσω την συνδρομη μου. Να τα λεμε ολα. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2024 από SeNNinhA 1
sdikr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Νομίζω τα πράγματα είναι απλά, η ΕΕ λέει πως μπορούμε να κάνουμε υπαναχώρηση και να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω (αυτό το κάνανε). Μπορούμε ακόμα να κάνουμε καταγγελία στον ΣτΚ ή και στο Εμπορίου μετά. Όποιος θέλει το κάνει, απλά να έχει στο μυαλό του οτι σχεδόν όλα τα καταστήματα έχουν όρο που λέει για μεγάλες διαφορές απο την συνήθη τιμή που πουλιέται κάτι.
grayden Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 4 λεπτά πριν, sdikr είπε Όποιος θέλει το κάνει, απλά να έχει στο μυαλό του οτι σχεδόν όλα τα καταστήματα έχουν όρο που λέει για μεγάλες διαφορές απο την συνήθη τιμή που πουλιέται κάτι. Είτε έχουν είτε δεν έχουν όρο ο νομοθέτης ποτέ δεν πρόκειται να υποχρεώσει τα καταστήματα να πουλήσουν προϊόν σε λάθος τιμή εφόσον η λάθος τιμή δεν ήταν λόγο δόλου αλλά πραγματικού λάθους. Στην προκειμένη, το λάθος έγινε από έναν προμηθευτή και όλα ανεξαιρέτως τα καταστήματα το διόρθωσαν με το που το κατάλαβαν, επέστεψαν τα χρήματα και ζήτησαν και συγνώμη. Το πνεύμα του νόμου είναι να προστατεύεται ο καταναλωτής από λάθη και απάτες και αυτό έγινε στην προκειμένη. (Τώρα το ότι κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να ζητήσουν και τα ρέστα από πάνω με ξεπερνά. Όπως με ξεπερνά το ότι οι ίδιοι κάποιοι τις περιπτώσεις πραγματικού δόλου από γνωστές αλυσίδες τις κάνουν γαργάρα.) 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις