Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dimitris1090t είπε

Το ίδιο μήνυμα πήρα και γω για καλημέρα. Εντωμεταξύ οι μαμουνιάριδες πήγαν και φτιάξανε νέο κωδικό για το προϊόν ώστε να μην τους πεις να αφού το έχετε διαθέσιμο.

🤣🤣🤣

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

αυτές οι ακυρώσεις,εφοσον πληρωσες ,δεν σηκωνουν καταγγελέια στον συνηγορο του καταναλωτη;

Δεν με απασχολεί αν εχγινε λάθος,και μάλιστα μαζικό,και δεν ειναι ευθυνη του καταναλωτή να γνωρίζει πως διαμορφώνονται οι τιμές.Εφοσον πληρώνεις κατι σε μια συμφωνημένη τιμή,το να στο ακυρώνει για τον οποιοδήποτε λόγο το θεωρώ παράνομο.

Δημοσ.

παιδια......χαλαρωστε..!!    Λαθη ειμαστε,....ανθρωπους κανουμε...................!!!!! 

 

οταν εχουμε γνωση της αγορας, και που παιζουν οι τιμες των διαφορων προιοντων......... ξαφνικα δεν γινεται να το πουλαει καποιος τσαμπα....!!! Εκτος και αν εχει βγει καποια ανακοινωση απο την μαμα εταιρεια να μειωθει η τιμη του συγκεκριμενου προιοντος (που θα ειχε βουηξει ο τοπος...), τοτε προφανως....., καποιο λαθος ειναι...! μην αρπαζεστε επειδη εγινε ενα λαθος, ειτε απο καταστημα, ειτε απο τον προμηθευτη.

εξ αλλου..., και σε αυτες τις επιχειρησεις, καποιος γνωστος-φιλος σας μπορει να δουλευει, και να εκανε αυτο το λαθος. αυριο το πρωι ο προμηθευτης μπορει να τον απολυσει εξ' αιτιας του λαθους αυτου.....! θα ειναι ωραιο....??  

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, HatTrick είπε

αυτές οι ακυρώσεις,εφοσον πληρωσες ,δεν σηκωνουν καταγγελέια στον συνηγορο του καταναλωτη;

Δεν με απασχολεί αν εχγινε λάθος,και μάλιστα μαζικό,και δεν ειναι ευθυνη του καταναλωτή να γνωρίζει πως διαμορφώνονται οι τιμές.Εφοσον πληρώνεις κατι σε μια συμφωνημένη τιμή,το να στο ακυρώνει για τον οποιοδήποτε λόγο το θεωρώ παράνομο.

Δεν έχεις να κερδίσεις κάτι και θα πρέπει να καταφέρεις να αποδείξεις δόλο. Όλοι καταλάβαμε ότι πρόκειται για λάθος και είπαμε να δοκιμάσουμε μπας και...

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδια δεν υπαρχουν προσφορες στους επεξεργαστες ξεχαστε το. Το μονο που μπορειτε να ευχεστε ειναι να μειωθει η τιμη απο κατασκευαστη. Αλλα μιλαμε για πλατφορμα 7 χρονων οποτε εκτος τα 3δ τσιπ ολα τα υπολοιπα θα εξαντληθουν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fmarkos είπε

Δεν έχεις να κερδίσεις κάτι και θα πρέπει να καταφέρεις να αποδείξεις δόλο. Όλοι καταλάβαμε ότι πρόκειται για λάθος και είπαμε να δοκιμάσουμε μπας και...

Αυτό που λες δεν ισχύει.

Δεν μπορει κανένας ουτε να φανταστεί ουτε να θεωρήσει ότι αυτό το λάθος έγινε απο αβλεψία ή απο δόλο.Το κατάστημα ωφείλει να έχει δικλείδες ασφαλείας που θα αποτρέπουν τέτοια λάθη και θα αποζημείωνει τους αγοραστές.Τα 70 ευρώ που δαπάνησα για μία αγορά δεν ειναι απαραίτητο ότι τα διαθέτω για να τα ξαναδώσω για να συμπληρώσω την (σωστή) τιμή του προιόντος,με δεδομένο ότι η επιστροφή χρημάτων παίρνει κάποιες μέρες.Συνεπώς αδιάφορα απο το αν υπάρχει ή όχι δόλος, εμένα μου στερεί την δυνατότητα να κάνω την δουλειά μου,παρακρατώντας μου χωρίς λόγο ένα χρηματικό ποσό,ασε που αποτελεί και αθέμιτη πρακτική.

 

Επίσης παραθέτω μήνυμα απο τον @Sotosgl

 

Αναφορά σε κείμενο

Διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

 

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9στ «Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών» : «Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: … ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπόψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα») στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: … ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο …»

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, dj_aggelos said:

Ρε παιδιά τι περιμένετε αφού είναι ξεκάθαρο ότι όλοι από το ίδιο μαγαζί ψωνίζουνε έκανε λάθος ο προμηθευτης στην τιμή  το αρχείοέβγαλα αλλά ντάλα τιμή μη περιμένετε ότι θα παραλάβετε 

Άσε ρε πονηρέ... Ζηλεύεις γιατί δεν πρόλαβες να παραγγείλεις 🤣

Δημοσ.
12 minutes ago, HatTrick said:

Δεν μπορει κανένας ουτε να φανταστεί ουτε να θεωρήσει ότι αυτό το λάθος έγινε απο αβλεψία ή απο δόλο.

Βασικά όλοι έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για λάθος εκτός από εσένα.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, HatTrick είπε

Επίσης παραθέτω μήνυμα ...

10 χρονια υπαρχει το σχετικο καρφιτσωμενο στην ενοτητα

 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Βασικά όλοι έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για λάθος εκτός από εσένα.

ο καθένας καταλαβαίνει οτι μπορεί.

Αν δεχεσαι να τρως ακυρα απο καταστήματα εχοντας πληρώσει ενα προιον,ειναι επιλογη σου.

Για αυτό υπάρχει ο συνήγορος του καταναλωτή για να μας βοηθάει απέναντι σε κάτι τέτοιες πρακτικές.

  • Like 3
  • Sad 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...