black66.gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GrEarendil είπε Τότε αυτός είναι λόγος να μην μπλέξω με το συγκεκριμένο site. Όσο το έψαξα, δεν βρήκα αναφορά σε εγγύηση. Επίσης το site είναι marketplace, οπότε η αγορά γίνεται από έναν συγκεκριμένο seller (mi668), ο οποίος έχει μεν καλά ratings, αλλά τι συμβαίνει αν το προϊόν βγάλει πρόβλημα στην πορεία του χρόνου; Κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα του εξωτερικού δεν δίνει εγγύηση πέραν του Amazon, το οποίο δίνει δική του και όχι της Xiaomi. Εγγύηση δεν παρέχεται ούτε από τα ελληνικά καταστήματα παραεισαγωγής. Εγγύηση στην Ελλάδα ισχύει μόνο σε συσκευές που έχουν εισαχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία. https://www.mi.com/global/support/warranty/gr/ "Τα προϊόντα που δεν έχουν εισαχθεί από την Xiaomi ή με τη συγκατάθεση της Xiaomi στην αγορά του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου / Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών και/ή δεν έχουν κατασκευαστεί νομίμως από την Xiaomi και/ή δεν έχουν αποκτηθεί νομίμως από την Xiaomi ή κάποιον επίσημο πωλητή της Xiaomi δεν καλύπτονται από την παρούσα εμπορική εγγύηση. Σύμφωνα με το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο, ενδέχεται να επωφελείστε από άλλες εγγυήσεις, όπως για παράδειγμα από τη νόμιμη εγγύηση του μη επίσημου εμπόρου λιανικής πώλησης, ο οποίος πώλησε το προϊόν. Κατά συνέπεια, ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης από τον οποίο αγοράσατε το Προϊόν." Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από black66.gr
yiorta Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Στα ελληνικά καταστήματα παραεισαγωγής υπάρχει μια "υποτιθέμενη" εγγύηση. Τους το πας και το αναλαμβάνει κάποιο τμήμα service ή κάποιος τρίτος. Στα κινεζομάγαζα μπαίνει στη μέση και η απόσταση, η επικοινωνία κλπ.
raul7 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 44 λεπτά πριν, black66.gr είπε Εγγύηση δεν παρέχεται ούτε από τα ελληνικά καταστήματα παραεισαγωγής. Από τα ελληνικά καταστήματα παρέχεται υποχρεωτικά η 2ετής νόμιμη εγγύηση, ανεξαρτήτως αν είναι επίσημη ή ανεπίσημη εισαγωγή. Το γράφει αυτό και στο κείμενο που παραθέτεις. Απλά την εγγύηση οφείλει να την καλύψει (αντικατάσταση, επισκευή, whatever) το εκάστοτε κατάστημα στο οποίο έγινε η αγορά πχ το σκρουτζομάγαζο, και όχι η αντιπροσωπεία της xiaomi. 1
black66.gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, raul7 είπε Από τα ελληνικά καταστήματα παρέχεται υποχρεωτικά η 2ετής νόμιμη εγγύηση, ανεξαρτήτως αν είναι επίσημη ή ανεπίσημη εισαγωγή. Το γράφει αυτό και στο κείμενο που παραθέτεις. Απλά την εγγύηση οφείλει να την καλύψει (αντικατάσταση, επισκευή, whatever) το εκάστοτε κατάστημα στο οποίο έγινε η αγορά πχ το σκρουτζομάγαζο, και όχι η αντιπροσωπεία της xiaomi. Δεν διαφωνώ. Επίσημη εγγύηση Xiaomi μόνο από μαγαζιά που συνεργάζονται με την αντιπροσωπεία. Τα υπόλοιπα ελληνικά καταστήματα παραεισαγωγής οφείλουν λόγω νομοθεσίας να παρέχουν δική τους εγγύηση. Τώρα κατά πόσο θα είναι εντάξει ή θα είναι ικανοποιητική αυτή η εγγύηση, αυτό είναι που παίζει. Σίγουρα από τα κινεζομάγαζα μην περιμένουμε και πολλά από άποψη εγγύησης. Εγώ πάντως από αγορά πριν μερικά χρόνια που είχα κάνει από μεγάλο κινεζομάγαζο και το τηλέφωνο ήρθε με βλάβη, μου είπαν να το στείλω πίσω και μου έκαναν refund. Απλά μου πήρε 15-20 μέρες όλο αυτό. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από black66.gr 1
GrEarendil Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Επομένως τι θα συμβεί αν αγοράσω από το site που προτείνεις και το προϊόν είναι ελαττωματικό. Διευκρινίζω πως δεν ρωτάω με δεικτικό τόνο ή ειρωνικά, καθώς όντως ενδιαφέρομαι να κάνω την αγορά. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από GrEarendil
black66.gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, GrEarendil είπε Επομένως τι θα συμβεί αν αγοράσω από το site που προτείνεις και το προϊόν είναι ελαττωματικό. Διευκρινίζω πως δεν ρωτάω με δεικτικό τόνο ή ειρωνικά, καθώς όντως ενδιαφέρομαι να κάνω την αγορά. Σε αυτές τις περιπτώσεις (κινεζομάγαζο ή παραεισαγωγή) κανείς τον σταυρό σου να μη σου χαλάσει και προχωράς σε αγορά. 🤪😁 Εάν όχι και θες να πας εκ του ασφαλούς, δίνεις 100+ ευρώ περισσότερα και το αγοράζεις από επίσημο μεταπωλητή. Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο βέβαια και η αξιοπιστία της κάθε επίσημης αντιπροσωπείας. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από black66.gr
@topos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 3 hours ago, black66.gr said: Κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα του εξωτερικού δεν δίνει εγγύηση πέραν του Amazon, το οποίο δίνει δική του και όχι της Xiaomi. Εγγύηση δεν παρέχεται ούτε από τα ελληνικά καταστήματα παραεισαγωγής. Εγγύηση στην Ελλάδα ισχύει μόνο σε συσκευές που έχουν εισαχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία. https://www.mi.com/global/support/warranty/gr/ "Τα προϊόντα που δεν έχουν εισαχθεί από την Xiaomi ή με τη συγκατάθεση της Xiaomi στην αγορά του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου / Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών και/ή δεν έχουν κατασκευαστεί νομίμως από την Xiaomi και/ή δεν έχουν αποκτηθεί νομίμως από την Xiaomi ή κάποιον επίσημο πωλητή της Xiaomi δεν καλύπτονται από την παρούσα εμπορική εγγύηση. Σύμφωνα με το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο, ενδέχεται να επωφελείστε από άλλες εγγυήσεις, όπως για παράδειγμα από τη νόμιμη εγγύηση του μη επίσημου εμπόρου λιανικής πώλησης, ο οποίος πώλησε το προϊόν. Κατά συνέπεια, ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης από τον οποίο αγοράσατε το Προϊόν." Δεν διαφωνώ με το παραπάνω αλλά με αγορά από e-shop.gr (που νομίζω θεωρουντε "παραεισαγωγης" σε 1 xiaomi +1 Poco που εμφάνισαν πρόβλημα στην φόρτιση στους 18-22μηνες μου έγινε επιστροφή χρημάτων(όλου του ποσού- με λίγη γκρίνια βέβαια εκ μέρους μου γιατί αυτοί θέλανε να βγάλουν πιστωτικό). Οπότε μπορεί να μην έχεις επισημη εγγύηση/επισκευή αλλά έχεις σίγουρα support εάν κάτι πάει λάθος (τουλαχιστων από e-shop.gr). Προσωπικά Poco/xiaomi δεν θα αγόραζα στα "κουτουρου" από τυχαίο κατάστημα(παλιά τα παιρναμε από Κίνα αλλά η διαφορά τιμής/specs ήταν τεράστια ,τώρα για ένα 20-30% πιστεύω δεν αξιζει επιπλέον μάλλον έχουν ρίξει και την ποιότητα τους και είναι πιο πιθανο να σου βγάλουν προβλημα)
VagTz Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 1 hour ago, GrEarendil said: Επομένως τι θα συμβεί αν αγοράσω από το site που προτείνεις και το προϊόν είναι ελαττωματικό. Διευκρινίζω πως δεν ρωτάω με δεικτικό τόνο ή ειρωνικά, καθώς όντως ενδιαφέρομαι να κάνω την αγορά. Γενικά από κινεζομαγαζα δεν ξέρεις τι να περιμένεις . Δεν υπόκεινται σε καμία νομοθεσία και προστασία του καταναλωτή . Μπορεί να πέσεις σε καλό πωλητή και να βρεις άκρη μπορεί και όχι . Εμενα προσωπικά μου έχει τύχει να πάρω refund και μου έχει τύχει να χάσω και λεφτά. Αν θες να πάρεις αυτό το ρίσκο αγοράζεις αν όχι πάρτο από αλλού . Δεν έχει νόημα να ρωτάς και να ξαναρωτάς τα ίδια πράγματα 1
black66.gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Οπότε το μόνο δίλημμα είναι αν αξίζει για την διαφορά των 100 ευρώ να ρισκάρει κάνεις την εγγύηση σε περίπτωση βλάβης της συσκευής. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από black66.gr
Fulgore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 2 ώρες πριν, raul7 είπε Απλά την εγγύηση οφείλει να την καλύψει (αντικατάσταση, επισκευή, whatever) το εκάστοτε κατάστημα στο οποίο έγινε η αγορά πχ το σκρουτζομάγαζο, και όχι η αντιπροσωπεία της xiaomi. Ο λόγος που γίνεται αυτό με την εγγύηση σε Xiaomi μεριά, είναι ακριβώς επειδή δεν υπάρχει αντιπροσωπεία Xiaomi στην χώρα μας. Η Infoquest δεν είναι αντιπρόσωπος της Xiaomi. Αυτό σημαίνει ότι και σε περίπτωση βλάβης εκτός εγγύησης(πχ σπασμένη οθόνη), ξεχνάμε το service της Infoquest για αγορά από Κίνα και κοιτάμε σε άλλο. 1 ώρα πριν, GrEarendil είπε Επομένως τι θα συμβεί αν αγοράσω από το site που προτείνεις και το προϊόν είναι ελαττωματικό. Διευκρινίζω πως δεν ρωτάω με δεικτικό τόνο ή ειρωνικά, καθώς όντως ενδιαφέρομαι να κάνω την αγορά. Σου δώθηκε ήδη απάντηση σε αυτό που ρωτάς συμφορουμίτη. Σε περίπτωση προβλήματος εντός εγγύησης, έχεις να κάνεις με τον πωλητή/κατάστημα αγοράς, είτε αυτό είναι Κινεζο site όπως εδώ/Aliexpress κλπ,είτε κατάστημα του skroutz/bestprice. 1
GrEarendil Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 35 λεπτά πριν, VagTz είπε Δεν έχει νόημα να ρωτάς και να ξαναρωτάς τα ίδια πράγματα Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια παιδιά. Μου είναι πλέον ξεκάθαρο και με βοηθήσατε. Για το παραπάνω άστοχο σχόλιο, θα πω πως αυτός είναι ο σκοπός του forum και δεν θα ζητήσω άδεια για το τι θα ρωτήσω. Επίσης δεν ρώτησα καθόλου "τα ίδια και τα ίδια" και μάλιστα αναπτύχθηκαν αρκετά χρήσιμα σχόλια στη συνέχεια συμπεριλαμβανομένου του δικού σου. Οπότε σε ευχαριστώ. 1 ώρα πριν, @topos είπε 1 Poco που εμφάνισαν πρόβλημα στην φόρτιση στους 18-22μηνες Ποιο μοντέλο ήταν; Μήπως το F2 Pro; 1
@topos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 5 minutes ago, GrEarendil said: Ποιο μοντέλο ήταν; Μήπως το F2 Pro; Το Poco ναι.
chefakis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Πολύ καλό κινητό, τουλάχιστον έτσι φαίνεται,αλλά λέω να περιμένω λίγο ακόμα να ακούσω αν υπάρχει κάποιο θέμα και μετά θα το αγοράσω 1
SeNNinhA Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, black66.gr είπε Οπότε το μόνο δίλημμα είναι αν αξίζει για την διαφορά των 100 ευρώ να ρισκάρει κάνεις την εγγύηση σε περίπτωση βλάβης της συσκευής. Τι παραπανω περιμενεις να σου πει καποιος? Τα ειπαμε/ειπανε ολα. Αντε και σου ειπα παρτο. Θα με κυνηγας να μου ζητησεις τα ρεστα εαν ταλαιπωρηθεις? Το παιρνεις με δική σου ευθυνη. Ζυγιζεις τα υπερ και τα κατα και αποφασιζεις. Δικη σου η τσεπη δικη σου η αποφαση. 1
black66.gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε Τι παραπανω περιμενεις να σου πει καποιος? Τα ειπαμε/ειπανε ολα. Αντε και σου ειπα παρτο. Θα με κυνηγας να μου ζητησεις τα ρεστα εαν ταλαιπωρηθεις? Το παιρνεις με δική σου ευθυνη. Ζυγιζεις τα υπερ και τα κατα και αποφασιζεις. Δικη σου η τσεπη δικη σου η αποφαση. Μάλλον σε άλλον θα έπρεπε να απαντήσεις 🤪🤪🤣🤣. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από black66.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις