makhs5 Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Fulgore είπε Βασικά δεν είναι καλυμμένοι βάση νόμου να μην απαντάνε σε αυτό που τους ρωτάς συγκεκριμένα. Ειναι καλυμμένοι στην αναλυτική απάντηση που έδωσαν σε εσένα που σου απαντάνε πλήρως σε αυτό που τους ρωτάς. Δεν πειράζει, είπαμε, το πάθημα να μας γίνει μάθημα. Μιλησες για νομους, μεγαλυτερος νομος στους ανθρωπους απο τη δυναμη του χρηματος υπαρχει; Αλλα αστο να μη βγω off topic Επεξ/σία 12 Απριλίου από makhs5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afentiko Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πώς, πού, γιατί, σε ποιο κομμάτι μπερδεύεστε όσοι μπερδεύεστε στις απαντήσεις που έδωσε και η infoquest και η xiaomi . Άντε να δεχθώ ότι της xiaomi η απάντηση είναι στα αγγλικά και κάποιοι μπορεί να μην έχουν αρκετά καλή κατανόηση αλλά το γράφουν ξεκάθαρα "all local authorized dealers must provide warranties and repair services for original purchasers" = "όλοι οι τοπικοί (ΤΟΠΙΚΟΙ) εξουσιοδοτημένοι (aka infoquest) πωλητές πρέπει να παρέχουν εγγύηση και επισκευές στους αρχικούς(ΑΡΧΙΚΟΥΣ) αγοραστές. Δε ξέρω τι δεν είναι ξεκάθαρο από αυτό. Και παρόλο που είναι ξεκάθαρο το κάνουν ακόμα πιο λιανά από κάτω "...περιορίζονται στη χώρα που έχουν αγοραστεί" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makhs5 Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Παντως περα απ ολα αυτα, δεν σημαινει οτι θα χαλασουν στανταρ τα κινητα μας πριν το τελος της οποιασδηποτε εγγυησης, εγω οσα κινητα εχω αγορασει κανενα δεν μου χαλασε, μονο ενα ταμπλετ που μου ηρθε doa απο την αρχη, απο κινα μιλαμε, απο banggood, και οκ ψιλοβρηκα ακρη, εστω και μετα απο πολλα μυνηματα 3 λεπτά πριν, afentiko είπε Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πώς, πού, γιατί, σε ποιο κομμάτι μπερδεύεστε όσοι μπερδεύεστε στις απαντήσεις που έδωσε και η infoquest και η xiaomi . Άντε να δεχθώ ότι της xiaomi η απάντηση είναι στα αγγλικά και κάποιοι μπορεί να μην έχουν αρκετά καλή κατανόηση αλλά το γράφουν ξεκάθαρα "all local authorized dealers must provide warranties and repair services for original purchasers" = "όλοι οι τοπικοί (ΤΟΠΙΚΟΙ) εξουσιοδοτημένοι (aka infoquest) πωλητές πρέπει να παρέχουν εγγύηση και επισκευές στους αρχικούς(ΑΡΧΙΚΟΥΣ) αγοραστές. Δε ξέρω τι δεν είναι ξεκάθαρο από αυτό. Και παρόλο που είναι ξεκάθαρο το κάνουν ακόμα πιο λιανά από κάτω "...περιορίζονται στη χώρα που έχουν αγοραστεί" Δεν μπερδευομαστε ακριβως φιλε μου, απλα και αυτοι το πηγαν μεσω παλαιας εθνικη οδου, δηλ δεν ηταν ξεκαθαροι σε ολους. Κοιτα τι γραψανε ΜΟΝΟ στον φιλο μας τον Fulgore: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
black66.gr Δημοσ. 12 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) OK. Δηλαδή όλες οι αγορές οπουδήποτε προϊόντος και οποιαδήποτε μάρκας από το εξωτερικό (Ε.Ε) ΔΕΝ καλύπτονται από εγγύηση στην Ελλάδα. Αν σε όμως σε οποιαδήποτε άλλα αγαθά άλλων εργοστασίων υπάρχει εγγύηση στη Ελλάδα για αγορά απ'έξω, τότε δύο πράγματα συμβαίνουν. Ή η Xiaomi είναι εντελώς fail ή η Infoquest μας δουλεύει. Επεξ/σία 12 Απριλίου από black66.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chaq Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Προσωπικά μου ακούγεται επιλογή της Xiaomi να μην εξυπηρετεί αγορές που έγιναν σε άλλες χώρες. Δεν έχω ιδέα αν είναι νόμιμο, τι λέει ο νόμος ή το οτιδήποτε περί αυτού. Από την στιγμή που πχ Samsung, Apple τα δέχονται σε iStorm και στην αντιπροσωπεία της Samsung εμένα προσωπικά μου φαίνεται σαν επιλογή της Xiaomi. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2 λεπτά πριν, black66.gr είπε OK. Δηλαδή όλες οι αγορές οπουδήποτε προϊόντος οποιαδήποτε μάρκας από το εξωτερικό (Ε.Ε) ΔΕΝ καλύπτονται από εγγύηση στην Ελλάδα. Μόνο σε περιπτώσεις προϊόντων σαν της Xiaomi λόγω έλλειψης αντιπροσωπείας(7χρόνια παρουσία στην χώρα μας). Αρα στο κομμάτι εγγύησης και Xiaomi, ή αγοράζεις από μεγάλες αλυσίδες και σε καλύπτει η Infoquest, ή αγοράζεις από αλλού και σε καλύπτει ο πωλητής(σκρουτζομάγαζο,amazon, aliexpress κλπ). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chaq Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Αλλά αρνούμαι να δώσω 175€ δηλαδή περίπου 67.5% παραπάνω (265€ το πήρα) για να πάρω το Poco X6 PRO 12/512 στα 440€ που το είχαν σε δήθεν προσφορά εδώ μόνο και μόνο για να έχω και την εγγύηση. Ξεφτίλες με την τιμή αυτή. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ένας φίλος εν τω μεταξύ μου είπε σήμερα ότι είχε ένα ρολόι xiaomi που είχε πάρει από Αγγλία, το οποίο έβγαλε ένα πρόβλημα και όταν πήρε τηλ την info quest, του είπαν ότι δεν τον καλύπτουν. Όταν όμως πήγε από εκεί και τους το άφησε(χωρίς να τους αναφέρει το τηλεφώνημα), του το αντικαταστήσανε δωρεάν.. Επεξ/σία 12 Απριλίου από xartemporas 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makhs5 Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου 3 λεπτά πριν, xartemporas είπε Ένας φίλος εν τω μεταξύ μου είπε σήμερα ότι είχε ένα ρολόι xiaomi που είχε πάρει από Αγγλία το οποίο έβγαλε ένα πρόβλημα και όταν πήρε τηλ την info quest του είπαν ότι δεν τον καλύπτουν. Όταν όμως πήγε από εκεί και τους το άφησε(χωρίς να τους αναφέρει το τηλεφώνημα), του το αντικαταστήσανε δωρεάν.. Ναι, αλλα αποδειξη ζητανε παντα, δεν μπορει να μην ζητησανε, πως το κρατησαν τοτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Είχε κανονικά απόδειξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makhs5 Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου 29 λεπτά πριν, xartemporas είπε Είχε κανονικά απόδειξη. Μαλλον ηταν τυχερος και επεσε στη περιπτωση καποιου υπαλληλου που δε ψαχτηκε περισσοτερο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
black66.gr Δημοσ. 12 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 12 Απριλίου 3 ώρες πριν, xartemporas είπε Ένας φίλος εν τω μεταξύ μου είπε σήμερα ότι είχε ένα ρολόι xiaomi που είχε πάρει από Αγγλία το οποίο έβγαλε ένα πρόβλημα και όταν πήρε τηλ την info quest του είπαν ότι δεν τον καλύπτουν. Όταν όμως πήγε από εκεί και τους το άφησε(χωρίς να τους αναφέρει το τηλεφώνημα), του το αντικαταστήσανε δωρεάν.. Άρα είναι εντελώς αυθαίρετος ο ισχυρισμός της Infoquest. Μάλλον θέλει ψάξιμο με τον συνήγορο του καταναλωτή ή με δικηγόρο. 2 ώρες πριν, makhs5 είπε Μαλλον ηταν τυχερος και επεσε στη περιπτωση καποιου υπαλληλου που δε ψαχτηκε περισσοτερο Δηλαδή ο οποιοσδήποτε υπάλληλος ενεργεί κατά το δοκούν και πέρα από την πολιτική της εταιρείας; Θέλει κάποιος να τους τρίξει τα δόντια λίγο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Εντομεταξύ το παραπάνω παράδειγμα αφορά την Αγγλία που έχει βγει εκτός Ευρώπης εδώ και πόσο καιρό. Προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν έριξαν καμια ματιά στην απόδειξη αγοράς να δουν πχ το διαφορετικό κατάστημα, τις λίρες σε νόμισμα κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 12 Απριλίου Share Δημοσ. 12 Απριλίου Τον φιλο που μου το ανεφερε τον εμπιστευομαι 100%, σιγουρα περισσοτερο απο την info quest.. Aπο το επισημο store.. Aξιζει να δωσεις δλδ τοσα παραπανω χρηματα για να εχεις "δωρεαν" service απο info quest ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 13 Απριλίου Share Δημοσ. 13 Απριλίου (επεξεργασμένο) Εντάξει ρε παιδιά, άμα σας χαλάσει πάτε τριξτε δόντια μπας και σταθείτε τυχεροί. Τώρα πολύ θεωρητική συζήτηση για το τίποτα. Άλλωστε η ίδια η Xiaomi επίσημα έγραψε ότι η εγγύηση ισχύει τοπικά σε κάθε χώρα. Για να γυρίσουμε και λίγο on topic, επειδή ενδιαφέρεται και φίλος, ισχύει κάποιο κουπόνι με έκπτωση ή πλέον μόνο ότι γράφουν τα καταστήματα; Επεξ/σία 13 Απριλίου από Antretng 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις