Antretng Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, manthos_27 είπε Ναι τα είδα αλλα στο Poco φαίνεται λίγο καλύτερα δίπλα δίπλα δεν ξέρω γιατί Μπορεί να διαφέρουν σε λογισμικό. Και το x6 έχει ίδια πίσω κάμερα με το x6 pro αλλά έχει πολύ χειρότερες επιδόσεις τη νύχτα. Επεξ/σία 12 Απριλίου από Antretng 1
manthos_27 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 5 λεπτά πριν, Antretng είπε Μπορεί να διαφέρουν σε λογισμικό. Και το x6 έχει ίδια πίσω κάμερα με το x6 pro αλλά έχει πολύ χειρότερες επιδόσεις τη νύχτα. Μπορει και να παιζει ρόλο ο επεξεργαστής που ειναι καλύτερος
Antretng Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 1 λεπτό πριν, manthos_27 είπε Μπορει και να παιζει ρόλο ο επεξεργαστής που ειναι καλύτερος Μπα. Η δυναμη σημαίνει απλά γρηγορότερη επεξεργασία. Το μονο που μπορεί να επηρεάσει είναι τυχόν διαφορετικη αρχιτεκτονικη και εφόσον δεν ασχολήθηκαν με την διαφορετική υλοποίηση. 1
Chaq Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Στις 10/4/2024 στις 3:20 ΜΜ, black66.gr είπε Γι'αυτό λέω ότι πρέπει να γίνει ερώτηση στην μαμά Xiaomi. Ας το κάνει κάποιος που γνωρίζει καλά Αγγλικά να συντάξει κάποιο κείμενο για να δούμε τι θα απαντήσουν. Dear Sir/Madam, Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Steven. We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this. At Xiaomi’s request, all local authorized dealers must provide warranties and repair services for original purchasers. In short, after purchasing the device from local authorized dealers, you are entitled to the warranty and repair services without having to register it separately. The warranty period of the device is offered since the date it was purchased. Note: This warranty and repair services are limited to the country in which it was purchased. Είχε και συνέχεια το μήνυμα, περιλιπτικά αν τους έστελνα serial number και imei θα μπορούσαν να μου πουν από που αγοράστηκε ώστε να με κατευθύνουν πως να έρθω σε επικοινωνία για χρήση της εγγύησης. 1
Antretng Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 57 λεπτά πριν, Chaq είπε At Xiaomi’s request, all local authorized dealers must provide warranties and repair services for original purchasers. In short, after purchasing the device from local authorized dealers, you are entitled to the warranty and repair services without having to register it separately. Δεν καταλαβαινω αν λεει το αν η αγορά από ένα dealer καλύπτεται με εγγυηση από άλλον άλλης χώρας. Γιατι στη περίπτωση μας αυτή ειναι η απορία μας.
xartemporas Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 1 hour ago, Chaq said: Dear Sir/Madam, Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Steven. We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this. At Xiaomi’s request, all local authorized dealers must provide warranties and repair services for original purchasers. In short, after purchasing the device from local authorized dealers, you are entitled to the warranty and repair services without having to register it separately. The warranty period of the device is offered since the date it was purchased. Note: This warranty and repair services are limited to the country in which it was purchased. Είχε και συνέχεια το μήνυμα, περιλιπτικά αν τους έστελνα serial number και imei θα μπορούσαν να μου πουν από που αγοράστηκε ώστε να με κατευθύνουν πως να έρθω σε επικοινωνία για χρήση της εγγύησης. Λέει authorized local dealers οπότε φαντάζομαι για Ελλάδα , service μέσω εγγύησης ισχύει μόνο για αγορές μέσω info quest.
Antretng Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 1 λεπτό πριν, xartemporas είπε Λέει authorized local dealers οπότε φαντάζομαι για Ελλάδα , service μέσω εγγύησης ισχύει μόνο για αγορές μέσω info quest. Αν με το local εννοει ότι η εγγυηση ειναι localy, τότε ναι.
Chaq Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω, επίσης στην τελευταία γραμμή γράφει αυτό Note: This warranty and repair services are limited to the country in which it was purchased. 1
Antretng Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 31 λεπτά πριν, Chaq είπε Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω, επίσης στην τελευταία γραμμή γράφει αυτό Note: This warranty and repair services are limited to the country in which it was purchased. Οπότε ειναι δυστυχώς ότι σας είπα. Αλλα οκ, μια χαρα ειναι και ετσι. Μη σκατε. 1
xartemporas Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) Μολις μιλησα με το σκρουτζομαγαζο σχετικα με αυτο(οσον αφορα την παραγγελια μου για το redmi note 13 pro+ που ανεφερα παραπανω) αναφεροντας την info quest και μου ειπαν οτι αν συμβει κατι στην εγγυηση , επικοινωνω μαζι τους, μετα αυτοί επικοινωνουν με την Info quest για να μπορεσω να απευθυνθω εγω μετα εκει(info quest) και να αναλαβουν το service. Τωρα τι να πω, ελπιζω να ισχυει αυτο. Επεξ/σία 12 Απριλίου από xartemporas
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Chaq είπε Dear Sir/Madam, Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Steven. We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this. At Xiaomi’s request, all local authorized dealers must provide warranties and repair services for original purchasers. In short, after purchasing the device from local authorized dealers, you are entitled to the warranty and repair services without having to register it separately. The warranty period of the device is offered since the date it was purchased. Note: This warranty and repair services are limited to the country in which it was purchased. Είχε και συνέχεια το μήνυμα, περιλιπτικά αν τους έστελνα serial number και imei θα μπορούσαν να μου πουν από που αγοράστηκε ώστε να με κατευθύνουν πως να έρθω σε επικοινωνία για χρήση της εγγύησης. Κοινώς ότι ξέραμε μέχρι τώρα. Δηλαδή λόγω απουσίας αντιπροσωπείας στην χώρα μας, έχεις εγγύηση καταστήματος αγοράς και για την Infoquest, πρέπει να αγοραστεί η συσκευή από μεγάλη αλυσίδα. Μια από τα ίδια και σε αγορά από Amazon, aliexpress, dhgate κλπ, πρέπει να απευθυνθείς στον πωλητή από όπου αγοράστηκε η συσκευή. @black66.gr Επεξ/σία 12 Απριλίου από Fulgore
makhs5 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 15 λεπτά πριν, Fulgore είπε Κοινώς ότι ξέραμε μέχρι τώρα. Δηλαδή λόγω απουσίας αντιπροσωπείας στην χώρα μας, έχεις εγγύηση καταστήματος αγοράς και για την Infoquest, πρέπει να αγοραστεί η συσκευή από μεγάλη αλυσίδα. Μια από τα ίδια και σε αγορά από Amazon, aliexpress, dhgate κλπ, πρέπει να απευθυνθείς στον πωλητή από όπου αγοράστηκε η συσκευή. @black66.gr Απλα σας μπερδεψανε παιδια, σας ελεγαν "Αναλαμβανουμε την επισκευη της" και εσεις νομιζατε εγγυηση, ενω αυτοι εννοουσαν (χωρις να το λενε βεβαια ξεκαθαρα) "Με το αζημιωτο" , δηλ τελειως απλα να το πω, να τους πληρωσεις για να στο φτιαξουν.
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, makhs5 είπε Απλα σας μπερδεψανε παιδια, σας ελεγαν "Αναλαμβανουμε την επισκευη της" και εσεις νομιζατε εγγυηση, ενω αυτοι εννοουσαν (χωρις να το λενε βεβαια ξεκαθαρα) "Με το αζημιωτο" , δηλ τελειως απλα να το πω, να τους πληρωσεις για να στο φτιαξουν. Στα όρια της παραπληροφόρησης είναι αυτό, από την στιγμή που σε ρωτάει κάποιος κάτι συγκεκριμένο, εσύ δεν το αρνείσαι αλλά το πάς σε υπονοούμενα. Προσωπικά αν γνώριζα ότι ίσχυε αυτό, δεν θα αγόραζα από εξωτερικό παρά την χαμηλότερη τιμή. Τέλος πάντων κρατάμε από όλα αυτά τι ισχύει περί εγγύησης για μελλοντικές προσφορές και πάμε παρακάτω. Επεξ/σία 12 Απριλίου από Fulgore
makhs5 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 8 λεπτά πριν, Fulgore είπε Στα όρια της παραπληροφόρησης είναι αυτό, από την στιγμή που σε ρωτάει κάποιος κάτι συγκεκριμένο, εσύ δεν το αρνείσαι αλλά το πάς σε υπονοούμενα. Ειναι καλυμενοι βαση νομου, σου λενε ειπαμε για επισκευη, ο πελατης μας ρωτησε για εγγυηση, και εμεις του ειπαμε οτι το επισκευαζουμε, δεν φταιμε εμεις αν δεν καταλαβε ο πελατης. Ειναι καλυμενοι, μην το ψαχνεις. Αυτοι εχουν "τα φραγκα" αυτοι εχουν και τη δυναμη, με χιλιους δικηγορους πχ. Ασε που και η "μαμα" xiaomi, περιπου το ιδιο ειπε, δεν το ειπε τελειως ξεκαθαρα. Με λιγα λογια ο ενας υποστηριζει τον αλλον, αστα να πανε. Κι ο πελατης ας παει να πνιγει, το χρημα υπολογιζει το χρημα, ετσι πηγαινε παντα και ετσι δυστυχως θα πηγαινει. 1
Fulgore Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Βασικά δεν είναι καλυμμένοι βάση νόμου να μην απαντάνε σε αυτό που τους ρωτάς συγκεκριμένα. Ειναι καλυμμένοι στην αναλυτική απάντηση που έδωσαν σε εσένα που σου απαντάνε πλήρως σε αυτό που τους ρωτάς. Δεν πειράζει, είπαμε, το πάθημα να μας γίνει μάθημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις