Προς το περιεχόμενο

POCO X6 PRO 12GB/512GB στα 325 ευρώ @DHgate.


black66.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, black66.gr είπε

Π@π@ριές λένε στην Infoquest. Φαίνεται της έγιναν ερωτήσεις από πολλούς και κατάλαβαν ότι έχουν αγοραστεί πολλές συσκευές απ' έξω, και θέλουν να ξεφορτωθούν κάποιους ή να σταματήσουν την εισαγωγή. 

Το γράφει άλλωστε ξεκάθαρα στο επίσημο site της Xiaomi. 

Μια απλή ανάγνωση αρκεί. Όποιος θέλει ρωτάει κάποιον γνωστό του δικηγόρο, η στέλνει mail κατευθείαν στην Xiaomi. 

https://www.mi.com/global/support/warranty/gr/

Απο αυτη τη σελιδα που ανεβασες εχει μεσα και αυτο το κειμενο:

Τα προϊόντα που δεν έχουν εισαχθεί από την Xiaomi ή με τη συγκατάθεση της Xiaomi στην αγορά του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου / Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών και/ή δεν έχουν κατασκευαστεί νομίμως από την Xiaomi και/ή δεν έχουν αποκτηθεί νομίμως από την Xiaomi ή κάποιον επίσημο πωλητή της Xiaomi δεν καλύπτονται από την παρούσα εμπορική εγγύηση. """Σύμφωνα με το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο, ενδέχεται να επωφελείστε από άλλες εγγυήσεις, όπως για παράδειγμα από τη νόμιμη εγγύηση του μη επίσημου εμπόρου λιανικής πώλησης, ο οποίος πώλησε το προϊόν. Κατά συνέπεια, ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης από τον οποίο αγοράσατε το Προϊόν."""

 

Mηπως πανω σε αυτο το κειμενο κρυβεται καποιο "παραθυρακι" και ειναι καλυμενη η Infoquest;

Το θεμα ειναι οτι θελει κυνηγημα, δεν ειναι οπως τα λεγαμε πριν ετσι με τη μια μας δινει εγγυηση

 

Επεξ/σία από makhs5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

44 λεπτά πριν, makhs5 είπε

@Fulgore

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

Τι να σου πω συμφορουμίτη.

Είχα αναφέρει αναλυτικά τι μου είχαν απαντήσει στο email που ήταν μόνο το πρώτο κομμάτι του παραπάνω που αναφέρεις.

Και εγώ τείνω περισσότερο σε αυτό που αναφέρει ο @black66.gr στο τέλος χωρίς να πάρω κάποιον στον λαιμό μου, ότι δηλαδή τους έχουν ζαλίσει το κεφάλι τον τελευταίο καιρό πολλοί λόγω και των προσφορών από Aliexpress/Plaza, και γύρισαν στο παλιό'' καλύπτουμε μόνο ότι εισάγουμε''.

Αξίζει αναφερθεί πάντως ότι παλιότερα η Infoquest ούτε επισκευές επι πληρωμή δεχόταν αν ήταν από άλλους πωλητές εκτός δικτύου διανομής.

Γενικά ισχύει όντως αυτό που λέμε, μην σου τύχει, και καλό ειναι που αναφέρονται όλα αυτά προς ενημέρωση των υπολοίπων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Τι να σου πω συμφορουμίτη.

Είχα αναφέρει αναλυτικά τι μου είχαν απαντήσει στο email που ήταν μόνο το πρώτο κομμάτι του παραπάνω που αναφέρεις.

Και εγώ τείνω περισσότερο σε αυτό που αναφέρει ο @black66.gr στο τέλος χωρίς να πάρω κάποιον στον λαιμό μου, ότι δηλαδή τους έχουν ζαλίσει το κεφάλι τον τελευταίο καιρό πολλοί λόγω και των προσφορών από Aliexpress/Plaza, και γύρισαν στο παλιό'' καλύπτουμε μόνο ότι εισάγουμε''.

Αξίζει αναφερθεί πάντως ότι παλιότερα η Infoquest ούτε επισκευές επι πληρωμή δεχόταν αν ήταν από άλλους πωλητές εκτός δικτύου διανομής.

Γενικά ισχύει όντως αυτό που λέμε, μην σου τύχει, και καλό ειναι που αναφέρονται όλα αυτά προς ενημέρωση των υπολοίπων.

Εγω πιστευω το αλλο, οτι στην αρχη δεν το λεγανε ξεκαθαρα αλλα πολυ διπλωματικα, για να μην δυσαρεστησουν μελοντικους πελατες, και ποιο ευκολα να μπερδευτει καποιος οπως εμεις, ενω τωρα πλεον το λενε ξεκαθαρα

Ουτε πριν θα αναλαμβανανε εγγυηση για αγορα εκτος απο αυτους ουτε τωρα, εγω αυτο καταλαβαινω με ολα οσα γραφτηκαν εως τωρα.

Επεξ/σία από makhs5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό ακριβώς λέω. Θέλει κυνηγητό η υπόθεση.

Το είχα αναφέρει και σε μερικά ποστ παραπάνω. Το τηλέφωνο το αγόρασα από πωλητή της Xiaomi (κατάστημα mi668 από Dhgate) που με ενημέρωσε ότι είναι επίσημος πωλητής της Xiaomi και ισχύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση. Μάλιστα με παρέπεμψε στο site της Xiaomi στο τμήμα των εγγυήσεων κάθε χώρας, και μου είπε πως εάν αναφέρεται η χώρα μου εκεί, ισχύει και η εγγύηση. 

Τώρα από το AliExpress ή το Gshopper δεν γνωρίζω αν είναι οι πωλητές επίσημοι εισαγωγείς της Xiaomi στην Ευρώπη.

@makhs5 Δεν είναι στο χέρι τους να μην αναλάβουν την εγγύηση. Δεν είναι ούτε πάνω από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία ούτε και από τους κανονισμούς της Xiaomi.

Γι'αυτό λέω ότι μια ερώτηση στην μαμά Xiaomi θα μας έλυνε πολλές απορίες.

Επεξ/σία από black66.gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, makhs5 είπε

Εγω πιστευω το αλλο, οτι στην αρχη δεν το λεγανε ξεκαθαρα αλλα πολυ διπλωματικα, για να μην δυσαρεστησουν μελοντικους πελατες, και ποιο ευκολα να μπερδευτει καποιος οπως εμεις, ενω τωρα πλεον το λενε ξεκαθαρα

Ουτε πριν θα αναλαμβανανε εγγυηση για αγορα εκτος απο αυτους ουτε τωρα, εγω αυτο καταλαβαινω με ολα οσα γραφτηκαν εως τωρα.

Εγώ γιαυτό και από την αρχή θέλησα να ρωτήσω τι παίζει και ήθελα γραπτή απάντηση. Γιατί όντως μπορεί πχ τηλεφωνικά να μου λέγανε άλλα πράγματα και μετά από κοντά να άρχιζε το θέατρο του παραλόγου.

Εμένα μου έδωσαν μια συγκεκριμένη γραπτή απάντηση που μπορώ να τους δείξω σε περίπτωση βλάβης, και από εκεί και πέραν πρόβλημα τους τι ισχύει και τι όχι.

Ας έχουν όμως και οι υπόλοιποι ειδικά που αγόρασαν πρόσφατα από Aliexpress το πιο πίσω υπόψη, και από εκεί και πέραν όντως προσοχή από που αγοράζει ο καθένας.

Ψιλό άσχετο αλλά κάτι τέτοια πάντως(όπως οι Exynos/bloatware σε Samsung κλπ),με σπρώχνουν όλο και περισσότερο σε Apple μεριά μελλοντικά.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα παραλάβει κι εγώ την Παρασκευή από Γάλλο πωλητή, το M1 store. Τους έστειλα mail, απάντησαν ότι είναι Ευρωπαϊκό κλπ και ότι καλύπτεται.

Διαβάζω στους όρους πως θέλουν και απόδειξη αγοράς, θα κάνει αυτή του AliExpress όμως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Chaq είπε

Είχα παραλάβει κι εγώ την Παρασκευή από Γάλλο πωλητή, το M1 store. Τους έστειλα mail, απάντησαν ότι είναι Ευρωπαϊκό κλπ και ότι καλύπτεται.

Διαβάζω στους όρους πως θέλουν και απόδειξη αγοράς, θα κάνει αυτή του AliExpress όμως;

Προσεξε τι σου γραφουν. Καλυπτεται απο εγγυηση απο αυτους, η σου γραφουν αυτο γραψανε και σε μενα;

""Φαίνεται να έχει
εισαχθεί από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και βάσει συστήματος κατασκευαστή μπορούμε να αναλάβουμε την
επισκευή της.""

Για την "Επισκευη της" λενε. Δηλ αυτο σημαινει "με το Αζημιωτο" Δηλ να πληρωθουν για την επισκευη της. Πουθενα δεν λενε για εγγυηση, μην μπερδευεσαι με τα διπλωματικα αυτα

Διαβασε το δικο μου κειμενο τι μου απαντησαν, το ιδιο με σενα αλλα εγγυηση μονο αν εισαχθει "Απο αυτους".

 

Εμενα μου γραψανε παραπανω πληροφοριες απο εσας γιατι ημουν ξεκαθαρος, και ρωτησα 2 φορες αν καλυπτουν 2 χρονια εγγυηση, ναι η οχι.

Και η η ξεκαθαρη απαντηση τους ειναι μονο οταν αποκλειστικα ειναι εισαγωγη δικη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, makhs5 είπε

Προσεξε τι σου γραφουν. Καλυπτεται απο εγγυηση απο αυτους, η σου γραφουν αυτο γραψανε και σε μενα;

""Φαίνεται να έχει
εισαχθεί από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και βάσει συστήματος κατασκευαστή μπορούμε να αναλάβουμε την
επισκευή της.""

Για την "Επισκευη της" λενε. Δηλ αυτο σημαινει "με το Αζημιωτο" Δηλ να πληρωθουν για την επισκευη της. Πουθενα δεν λενε για εγγυηση, μην μπερδευεσαι με τα διπλωματικα αυτα

Διαβασε το δικο μου κειμενο τι μου απαντησαν, το ιδιο με σενα αλλα εγγυηση μονο αν εισαχθει "Απο αυτους".

 

Εμενα μου γραψανε παραπανω πληροφοριες απο εσας γιατι ημουν ξεκαθαρος, και ρωτησα 2 φορες αν καλυπτουν 2 χρονια εγγυηση, ναι η οχι.

Και η η ξεκαθαρη απαντηση τους ειναι μονο οταν αποκλειστικα ειναι εισαγωγη δικη τους.

Έχεις δίκιο, μου έγραψαν ότι φαίνεται να έχει εισαχθεί από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και βάσει συστήματος κατασκευαστή μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή της.

Και την σελίδα που έστειλαν, https://www.mistore-greece.gr/Special-Pages/support/Pick-up-and-Return.aspx δυστυχώς γράφει, διατεθεί στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, makhs5 είπε

Σύμφωνα με το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο, ενδέχεται να επωφελείστε από άλλες εγγυήσεις, όπως για παράδειγμα από τη νόμιμη εγγύηση του μη επίσημου εμπόρου λιανικής πώλησης, ο οποίος πώλησε το προϊόν. Κατά συνέπεια, ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης από τον οποίο αγοράσατε το Προϊόν

Αν αγόρασες από e-shop.gr πχ σου λένε ζήτησε εγγύηση από εκεί. Αυτό καταλαβαίνω εγώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αν αγόρασες από e-shop.gr πχ σου λένε ζήτησε εγγύηση από εκεί. Αυτό καταλαβαίνω εγώ.

Ακριβως αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, makhs5 είπε

Για την "Επισκευη της" λενε. Δηλ αυτο σημαινει "με το Αζημιωτο" Δηλ να πληρωθουν για την επισκευη της. Πουθενα δεν λενε για εγγυηση, μην μπερδευεσαι με τα διπλωματικα αυτα

Διαβασε το δικο μου κειμενο τι μου απαντησαν, το ιδιο με σενα αλλα εγγυηση μονο αν εισαχθει "Απο αυτους".

Εσύ από που αγόρασες την συσκευή που σου στείλανε το πιο πίσω?Αν είναι από Aliexpress, εχεις μιλήσει με τον συγκεκριμένο πωλητή ?

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Fulgore είπε

Εσύ από που αγόρασες την συσκευή που σου στείλανε το πιο πίσω?Αν είναι από Aliexpress, εχεις μιλήσει με τον συγκεκριμένο πωλητή όπως έγραψε ο άλλος συμφορουμίτης πιο πίσω?

 

Απο Ali την αγορασα, αλλα οκ τι να πω του πωλητη;

Να παρει τηλ την infoquest να τους τα πει ενα χερακι;

Ο πωλητης μου ειχε πει οτι εχει τοπικη εγγυηση, οποτε πρεπει να καλυπτεται κανονικα

Αλλα αφου η infoquest λεει τα δικα της, στον πωλητη τι αλλο να πω

Ειναι ου μπλεξεις

Περα απ ολα αυτα, η συσκευη απο τα βιντεο που εβλεπα φαινοταν κακια πλαστικουρα, χαλια,

ενω στο χερι ζωντανα που το εχω δειχνει πολυ premium κατασκευη, πραγματικα δεν το περιμενα ετσι, και πηρα και την μαυρη εκδοση

Πραγματικα στο χερι φαινεται πολυ ακριβοτερο στην αισθηση που σου δινει, δεν το περιμενα ετσι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ασχέτως xiaomi, οποιαδήποτε εταιρεία καλύπτει εγγύηση προϊόντων της (ανεξαρτήτου από πού έχουν εισαχθεί) εφόσον μιλάμε για αντιπροσωπεία. Η xiaomi δεν έχει αντιπροσωπεία στην ελλάδα, έχει επίσημο συνεργάτη, οπότε θα καλύψει μόνο τα κομμάτια που εισάγονται από αυτόν(infoquest). Η samsung πχ έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (samsung, όχι κάποιον συνεργάτη) οπότε και είτε το κινητό το πήρες από τσεχία, είτε ισπανία, είτε ελλάδα το καλύπτει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια κατι απλο.

Να παρει τηλεφωνο το παληκαρι που λεει οτι δεν του φορτιζει να δουμε τι θα του πουν. Ετσι απλα χωρις να γινουμε ολοι δικηγόροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, miltostammy είπε

Ρε παιδια κατι απλο.

Να παρει τηλεφωνο το παληκαρι που λεει οτι δεν του φορτιζει να δουμε τι θα του πουν. Ετσι απλα χωρις να γινουμε ολοι δικηγόροι.

Το παλικαρι που δεν του φορτιζε (scirocco 13) δεν ξαναεγραψε εδω αλλα ειδα οτι παταει like σε καποια μυνηματα, οποτε μπορει να μην ειχε προβλημα το κινητο του τελικα, να ηταν κατι αλλο, γιατι λογικα θα ξαναεγραφε

Παντα γραφουνε οσοι γενικα εχουν προβληματα, οχι οσοι δεν εχουν

 

@scirocco 13 

αφου μας διαβαζεις, πες μας τι εγινε με την φορτιση του κινητου σου βρε φιλε

Ηταν οντως προβλημα, η οχι, κατι δεν εκανες καλα εσυ;

Επεξ/σία από makhs5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...