Προς το περιεχόμενο

POCO X6 PRO 12GB/512GB στα 325 ευρώ @DHgate.


black66.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 620
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ρε παιδιά πιστεύω ειναι πολυ λογικό να ζεστενεται λιγο παραπάνω γιατι μιλαμε για εναν πολυ δυνατό επεξεργαστή και αυτοί οι επεξεργαστές παντα ανεβαζουν την θερμοκρασία !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, makhs5 είπε

Με λιγα λογια ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ σε οσα εχουν εισαχθει απο ευρωπαικη χωρα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ Η INFOQUEST ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

Δεν με εκπλήσσει η απάντηση.

Η ιδιαιτερότητα της infoquest ειναι οτι αποτελεί εισαγωγέα και όχι αντιπρόσωπο. Δεν υποχρεούται δηλαδή να ακολουθήσει κάποιους κανόνες περί ευρωπαικής εγγύησης του παραγωγού. Φαντάσου το ουσιαστικά σαν ένα μεγάλο μαγαζί που έχει απλά από κάτω του "resellers".

Όσα χρόνια παρακολουθώ συζητήσεις σε insomnia, Myphone, ελληνική κοινότητα xiaomi κλπ, δεν είδα ποτέ περίπτωση που να κάλυψαν συσκευή που δεν εισήχθηκε από αυτούς.

Προσωπικά, όπως είπα, το αγόρασα λόγω της εξαιρετικά χαμηλής τιμής. Ακόμα και να χαλάσει, στην απίθανη περίπτωση που δεν με καλύψει ο seller, το πιθανότερο είναι να μου βγει φτηνότερα η επισκευή από τη διαφορά χρημάτων που έπρεπε να δώσω για infoquest.

Βασικά η διαφορά χρημάτων είναι σχεδόν όσο να αγοράσεις νέο κινητό. Το πετάς που λεει ο λόγος και παίρνεις άλλο.

Επεξ/σία από Antretng
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε παρομοια περιπτωση απο την παλαι τοτε toshiba μου ειχαν αρνηθει εγγυηση λαπτοπ απο αγγλια με παρομοια αιτιολογια, η δε τοτε εταιρεια ηταν και αντιπροσωπεια τους στην ελλαδα-κυπρος, οποτε εγραψα ενα πολυ ωραιο email προς τνη μαμα εταιρεια και ω του θαυματος με καλυψανε με νεο λαπτοπ...

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, forgotten είπε

σε παρομοια περιπτωση απο την παλαι τοτε toshiba μου ειχαν αρνηθει εγγυηση λαπτοπ απο αγγλια με παρομοια αιτιολογια, η δε τοτε εταιρεια ηταν και αντιπροσωπεια τους στην ελλαδα-κυπρος, οποτε εγραψα ενα πολυ ωραιο email προς τνη μαμα εταιρεια και ω του θαυματος με καλυψανε με νεο λαπτοπ...

 

Γι'αυτό θέλει ένα mail στην μαμά Xiaomi, για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, forgotten είπε

σε παρομοια περιπτωση απο την παλαι τοτε toshiba μου ειχαν αρνηθει εγγυηση λαπτοπ απο αγγλια με παρομοια αιτιολογια, η δε τοτε εταιρεια ηταν και αντιπροσωπεια τους στην ελλαδα-κυπρος, οποτε εγραψα ενα πολυ ωραιο email προς τνη μαμα εταιρεια και ω του θαυματος με καλυψανε με νεο λαπτοπ...

 

Μονο που η toshiba στην ελλάδα ειναι με αντιπροσωπεία και όχι απλώς εισαγωγέας.

Παρόλα αυτά στείλτε ένα email. Τσάμπα ειναι. Αν βγει κάτι, σούπερ! Περισσότερο τα γράφω για να μην παρασύρουμε κόσμο που δεν θα αγόραζε χωρίς εγγύηση.

Κρατήστε μικρό καλάθι παιδιά.

Επεξ/σία από Antretng
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Antretng είπε

Μονο που η toshiba στην ελλάδα ειναι με αντιπροσωπεία και όχι απλώς εισαγωγέας.

Παρόλα αυτά στείλτε ένα email. Τσάμπα ειναι. Αν βγει κάτι, σούπερ! Περισσότερο τα γράφω για να μην παρασύρουμε κόσμο που δεν θα αγόραζε χωρίς εγγύηση.

Κρατήστε μικρό καλάθι παιδιά.

Δεν έχω αγοράσει το συγκεκριμένο , είχα ωστοσο xiaomi 11+12 και τωρά μαθαίνω ότι η πανευρωπαικη εγγύηση τελικως δεν ισχυει αν ισχυουν τα λεγόμενα κάτι που για μένα αποτελεί παραλογισμο και ένα πραγματι αυτό ισχυει θα πρέπει να ενημερωσουν τον ακολουθο σύνδεσμο https://www.mi.com/global/support/contact/

Επεξ/σία από forgotten
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραπάνω είναι που μου κάνει εντύπωση και εμένα. Αφού η Infoquest δεν είναι επίσημο service της Xiaomi αλλά εισαγωγέας/διανομέας, για ποιο λόγο υπάρχει στην κεντρική σελίδα της Xiaomi σαν επισημο service/υποστήριξη της εταιρείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω παιδιά. Αν καταφέρετε να βγάλετε άκρη, μπράβο.

Άλλα τόσα χρόνια που πουλάει η infoquest κινητά xiaomi, δεν έχω δει κανέναν να καταφέρνει να του το επισκευάσουν αν δεν είναι από το δικό της δίκτυο. 

Αυτο αποτελούσε ίσως το πιο κλασσικό θέμα συζήτησης στο παλιό myphone όπου ενώ των άλλων εταιριών από σκρουζομαγαζα έχουν επίσημη εγγύηση, τα xiaomi δεν έχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και η main camera επειδή γίνεται αρκετός λόγος,μια χαρά είναι.δεν πιστεύω να απογοητεύσουν κανέναν.το έχω για την σύζυγο και όταν θέλω να βγάλω το μωρό καμία φωτό,ενώ έχω το pixel 7 pro,δεν νιώθω την ανάγκη να βγάλω με εκείνο αντί για το poco.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά, μια χαρά είναι η κάμερα. Βέβαια για συσκευή 460€ δεν είναι τόσο όσο θα έπρεπε, μάλλον η τιμή.

Μερικές φορές ο κορεσμός είναι υπερβολικός, μόνο αυτό με χαλάει προσωπικά. Πιστεύω πως ίσως θα μπορούσαν να το φτιάξουν με μελλοντική ενημέρωση. Προσωπικά είμαι υπέρ ευχαριστημένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, scirocco 13 είπε

Να ρωτήσω κάτι. Η δόνηση του πως σας φαίνεται? Ειναι κάπως αδυναμη? Επίσης βγάζει η μπαταρία 6-7 ωρες sot χωρίς παιχνίδια (youtube, bf, chrome ktl)? 

Η δόνηση μου φαίνεται πιο αδύναμη σε σχέση με ένα tcl 10 pro που είχα. Δηλαδή όταν το έχω στο αθόρυβο και στην τσέπη μου, τις ειδοποιήσεις τις αντιλαμβάνομαι από το ρολόι. 

Το θέμα που έχω εγώ είναι με την χαμηλή ακρίβεια στο maps. Είναι μόνιμα στη χαμηλή ακρίβεια, και έχω δοκιμάσει αρκετά πράγματα (καλιμπραρισμα, εκκαθάριση κλπ) αλλά τίποτα. Το θέμα ουσιαστικά είναι με το περπάτημα που δείχνει εντελώς λάθος ο προσανατολισμός. Και όταν ανοίγω τους χάρτες, το μπλε σήμα, δείχνει σε λάθος κατεύθυνση γυρνώντας το κινητό. Σε εσάς δουλεύει οκ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα η δόνηση μου φαίνεται πιο αδύναμη από άλλες συσκευές. Στην τσέπη ποτέ μέχρι τώρα δεν κατάλαβα καμία. Στο γραφείο μου φαίνεται πολύ καλή αλλά στην τσέπη όχι.

26 λεπτά πριν, nikotsal είπε

Το θέμα που έχω εγώ είναι με την χαμηλή ακρίβεια στο maps. Είναι μόνιμα στη χαμηλή ακρίβεια, και έχω δοκιμάσει αρκετά πράγματα (καλιμπραρισμα, εκκαθάριση κλπ) αλλά τίποτα. Το θέμα ουσιαστικά είναι με το περπάτημα που δείχνει εντελώς λάθος ο προσανατολισμός. Και όταν ανοίγω τους χάρτες, το μπλε σήμα, δείχνει σε λάθος κατεύθυνση γυρνώντας το κινητό. Σε εσάς δουλεύει οκ; 

Δεν ξέρω αν αυτό λύνεται αλλά η συσκευή είχε το Google location accuracy απενεργοποιημένο, το ενεργοποίησα όπως και τα Wi-Fi scanning και Bluetooth scanning. Δεν ξέρω αν βοηθάνε και αυτά αλλά φαίνεται να λειτουργεί μια χαρά σε σχέση με πριν.

Κάνε μια δοκιμή να ενεργοποιήσεις το Google location accuracy και βλέπεις, αν δεν, τότε ενεργοποιείς και τα άλλα 2. Όλες αυτές τις ρυθμίσεις τις βρίσκεις στα settings > location > location services

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...