Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ηταν πιο σωστο αν ξεραμε και το συνολο των οδηγων σε καθε κατηγορια γιατι στην παραγωγικη ηλικια των 25-49 μαλλον ειναι οι πιο πολλοι οδηγοι επι των συνολικων οδηγων, οι μικρες και οι πολυ μεγαλες ηλικιες εχουν παρα πολλα θυματα αν αντιπροσωπευουν μικρο κοματι του συνολου των οδηγων

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Narayan είπε

Τα στατιστικά πάντως δείχνουν πως είσαι τελείως λάθος.

https://www.statistics.gr/documents/20181/54426469-2621-7f5c-47e6-3cbecd595a3b

stats.png

Αυτη η στατιστικη δεν λεει απολυτως τιποτα.

Δεν λεει ουτε για ωρες οδηγησης, ουτε για διανυομενα χιλιομετρα.

Λεει μονο για νεκρους και δεν εμφανιζει κανενα στοιχειο για το ποιος μπορει να φταιει.

Και στο 0-24 εχεις ατομα που δεν οδηγανε καν, αρα τι στατιστικο αποτελεσμα βαζεις? Αν η νταλικα πατησει ενα 5χρονο θα πουμε φταιει ο 5χρονος που ειναι ανωριμος και δεν οδηγουσε σωστα?

  • Like 1
Δημοσ.
On 08/02/2024 at 00:17, StamTheMan said:

Ελπιζω να ερθει συντομα αυτο.
Εκει δεν πιστευω να δωσει κανεις το ΟΚ.

Αντε τωρα καπως το δικαιολογουν,καπως το μαγειρευουν οτι ηταν οκ οταν περασε τις εξετασεις,ωστε αν σε περιπτωση ατυχηματος καποιος τους κυνηγησει,να ειναι καλυμενοι.

Ενας επικινδυνος λιγοτερος,αλλα ειναι μερικα εκατομμυρια ακομα και νομιμοι κιολας..

Το θέμα είναι ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, αν ο πρώτος (normal) γιατρός δηλώσει πως ήρθε ο τάδε για εξέταση, και ΔΕΝ βρέθηκε κατάλληλος, η γνωμάτευση θα καταγραφεί. Μετά ο επόμενος ας κάνει ό,τι θέλει.

Είτε θα "χτυπάει" σε αντικρουόμενη γνωμάτευση, οπότε θα μπαίνει επιτροπή, ή που αν γίνει μ@λακία και ο λαδάς σκοτώσει κανέναν, θα είναι γνωστό ότι προ-υπήρχε αρνητική γνωμάτευση (και άρα δεν καλύπτει καμία ασφάλεια τον δεύτεο γιατρό - κατσαπλιά, αφού έχει υπάρξει δόλος).

Προφανώς δε θα εξαλειφθεί 100% το φαινόμενο (αρκετοί είναι οι «έλα μωρέ, τι θα γίνει»), αλλά θα περιοριστεί τρομερά. Λιγότεροι χάροι στο δρόμο.

20 hours ago, Narayan said:

Τα στατιστικά πάντως δείχνουν πως είσαι τελείως λάθος.

stats.png

11 minutes ago, Ntinaras said:

Αυτη η στατιστικη δεν λεει απολυτως τιποτα.

Δεν λεει ουτε για ωρες οδηγησης, ουτε για διανυομενα χιλιομετρα.

Λεει μονο για νεκρους και δεν εμφανιζει κανενα στοιχειο για το ποιος μπορει να φταιει.

Και στο 0-24 εχεις ατομα που δεν οδηγανε καν, αρα τι στατιστικο αποτελεσμα βαζεις? Αν η νταλικα πατησει ενα 5χρονο θα πουμε φταιει ο 5χρονος που ειναι ανωριμος και δεν οδηγουσε σωστα?

Ακριβώς. Τις στατιστικές πρέπει να ξέρουμε και να τις ερμηνεύουμε, όχι μόνο να τις βλέπουμε. Έχει νόημα να γνωρίζουμε ποσοστό τροχαίων ανά ηλικία, αλλά ταυτόχρονα ανά ωρο-χιλιόμετρο. Αλλιώς είναι ένα άχρηστο νούμερο.

Αν ένας κάνει π.χ. 2.500 χλμ το χρόνο, ενώ κάποιος άλλος 100.000 χλμ στο ίδιο διάστημα, είναι αυτονόητο ότι ο δεύτερος εκτίθεται σε μεγαλύτερο συνολικά κίνδυνο. Τον ίδιο ρόλο παίζουν και οι συνθήκες (π.χ. οι ώρες που οδηγεί κάποιος (αιχμής, ήσυχες, κ.λπ), οι περιοχές (μεγάλο αστικό κέντρο, επαρχιακή πόλη, χωριό), αλλά και φυσικά το είδος των δρομολογίων - διαδρομών (π.χ. χερσαίες μεταφορές εντός πόλης, ή διανομές, ή υπεραστικές, ή μεταφορές επιβατών, ή, ή, ή ...).

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Αυτη η στατιστικη δεν λεει απολυτως τιποτα.

Δεν λεει ουτε για ωρες οδηγησης, ουτε για διανυομενα χιλιομετρα.

Λεει μονο για νεκρους και δεν εμφανιζει κανενα στοιχειο για το ποιος μπορει να φταιει.

Και στο 0-24 εχεις ατομα που δεν οδηγανε καν, αρα τι στατιστικο αποτελεσμα βαζεις? Αν η νταλικα πατησει ενα 5χρονο θα πουμε φταιει ο 5χρονος που ειναι ανωριμος και δεν οδηγουσε σωστα?

Δες την δεύτερη στήλη, "Κατηγορία παθόντα", "Οδηγοί". Δεδομένου πως όπως σωστά επισημαίνεις, οι οδηγοί μπορεί να είναι μόνο άνω των 18, τα δυστυχήματα της στήλης αφορούν τις ηλικίες οδηγών 18-24 μόνο. Εκτός κι αν είναι τόσο άτυχοι στη συγκεκριμένη ομάδα που πέφτουν επάνω τους όλοι οι ανίκανοι/μεθυσμένοι οδηγοί μεγαλύτερης ηλικίας, είναι λογικό να συμπεράνουμε πως κάποιοι εξ αυτών είχαν ευθύνη για το τροχαίο.

Το ακριβές ποσοστό δεν μας αφορά για τον σκοπό της παράθεσης, ο οποίος δεν ήταν να βγει συγκεκριμένο συμπέρασμα για το πόσο ικανοί είναι οι νέοι οδηγοί, ήταν για να καταρριφθούν γενικότητες τύπου

Στις 8/2/2024 στις 3:15 ΜΜ, StamTheMan είπε

Πολλα λες.

Στα 70 επρεπε να γινονται  ΣΟΒΑΡΕΣ εξετασεις,εκει θα βλεπαμε ποσοι ειναι ικανοι.

Βεβαια,ουτε στα 18 ειναι ικανοι,για μενα το διπλωμα για αυτοκινητο επρεπε να διδεται το λιγοτερο στα 21,με τουλαχιστον 1 χρονο μαθηματα.

Οχι να πληρωνει το καθε κωλοπαιδο για το διπλωμα  και μετα να βγαινει σβαρνα με το φτιαγμενο seat και να μετραμε ποσα ποδια τους λειπουν..

Το πόσο έμπειρος είναι ένας οδηγός εξαρτάται από την ηλικία. Το πόσο ικανός είναι εξαρτάται από άλλους παράγοντες.

Δημοσ.
1 hour ago, Narayan said:

Το πόσο έμπειρος είναι ένας οδηγός εξαρτάται από την ηλικία.

Ούτε αυτό είναι απόλυτο. Εμπειρία αποκτάει κάποιος όχι με τα χρόνια, αλλά με τα διανυθέντα χιλιόμετρα / ώρες στο τιμόνι / καταστάσεις που έχει βιώσει. Απλά λέμε ότι με τα χρόνια αποκτάς εμπειρία, διότι υποτίθεται ότι οδηγούμε. Αλλά προφανώς κάποιος με 10 χρόνια φουλ οδήγηση, και πολλά χιλιόμετρα, είναι τρομερά πιο έμπειρος από κάποιον που οδηγεί 25 χρόνια "πουυυ και που".

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Narayan είπε

Το πόσο έμπειρος είναι ένας οδηγός εξαρτάται από την ηλικία

Όχι μόνο.Απο τα χλμ που έχει κάνει,από το που έχει οδηγήσει,από το σε τι καιρικές συνθηκες έχει οδηγήσει.

Οσο πιο πολλά μέρη,πόλεις,εθνική οδό,βουνά,χωριά,ακόμα και σε άλλες χωρες κπλ,

,όσο πιο πολλά με κάθε καιρό,βροχή,πάγο,χιόνι.οσο πιο πολλά χλμ και όσο περισσότερα χρόνια τόσο μεγαλύτερη εμπειρία έχει.

Το πιο σημαντικό όμως,πάνω από τα πάντα,από έμπειρια και από όχημα,είναι να έχει το μυαλό στο κεφάλι και τα σβέλτα αντανακλαστικά.ΟΛΑ παίζουν τον ρόλο τους.

Απλά από μια ηλικία και μετά αρχίζει η κάτω βόλτα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Ούτε αυτό είναι απόλυτο. Εμπειρία αποκτάει κάποιος όχι με τα χρόνια, αλλά με τα διανυθέντα χιλιόμετρα / ώρες στο τιμόνι / καταστάσεις που έχει βιώσει. Απλά λέμε ότι με τα χρόνια αποκτάς εμπειρία, διότι υποτίθεται ότι οδηγούμε. Αλλά προφανώς κάποιος με 10 χρόνια φουλ οδήγηση, και πολλά χιλιόμετρα, είναι τρομερά πιο έμπειρος από κάποιον που οδηγεί 25 χρόνια "πουυυ και που".

Σύμφωνοι, όμως και πάλι η εμπειρία δεν συσχετίζεται απόλυτα με τον αριθμό τροχαίων στον οποίο έχει συμμετοχή ο εκάστοτε οδηγός. Μπορεί κάποιος να οδηγά 20 χρόνια και να έχει 10 ατυχήματα, μπορεί κάποιος άλλος με τον ίδιο χρόνο και χιλιόμετρα στο τιμόνι να μην έχει κανένα επειδή είναι πιο ικανός.

Το μόνο που ισχυρίζομαι είναι πως βάσει ηλικιακής κατανομής της χώρας, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια ηλικιακή ομάδα που να έχει σημαντικά περισσότερα τροχαία από κάποια άλλη. 

53 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όχι μόνο.Απο τα χλμ που έχει κάνει,από το που έχει οδηγήσει,από το σε τι καιρικές συνθηκες έχει οδηγήσει.

Οσο πιο πολλά μέρη,πόλεις,εθνική οδό,βουνά,χωριά,ακόμα και σε άλλες χωρες κπλ,

,όσο πιο πολλά με κάθε καιρό,βροχή,πάγο,χιόνι.οσο πιο πολλά χλμ και όσο περισσότερα χρόνια τόσο μεγαλύτερη εμπειρία έχει.

Το πιο σημαντικό όμως,πάνω από τα πάντα,από έμπειρια και από όχημα,είναι να έχει το μυαλό στο κεφάλι και τα σβέλτα αντανακλαστικά.ΟΛΑ παίζουν τον ρόλο τους.

Απλά από μια ηλικία και μετά αρχίζει η κάτω βόλτα.

Συμφωνώ με το bold, αυτό είναι που θεώρω "ικανότητα" οδήγησης.

Και επειδή η τελευταία πρόταση ισχύει σε διαφορετικό βαθμό από παππού σε παππού, καλώς πρέπει να ανανεώνεται η άδεια οδήγησης περιοδικά μετά τα 65.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Narayan είπε

Μπορεί κάποιος να οδηγά 20 χρόνια και να έχει 10 ατυχήματα, μπορεί κάποιος άλλος με τον ίδιο χρόνο και χιλιόμετρα στο τιμόνι να μην έχει κανένα επειδή είναι πιο ικανός.

Σωστό,αλλά παίζει ρόλο και ποιος προξένησε το ατύχημα.

Εγω οδηγώ από το 1994,έχω γυρίσει σχεδόν  όλη την Ελλάδα και Ευρώπη με ΙΧ και με φορτηγό,με κάθε καιρό,μέχρι το 2023 δεν είχα ποτέ μου χτυπήσει ή να με χτυπήσουν.Τύχη,εμπειρία,ικανότητα,όπως θέλεις πέστο.

Περυσι με τράκαραν 2 φορές σε έναν μήνα,τον Ιούλιο,παραβίασαν Stop και τις δυο φορές.Μια στουκα έφαγε το clk,και μια το Corolla,ευτυχώς και τις 2 φορές η πλαϊνή πόρτα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Haldol είπε

Εμπειρία αποκτάει κάποιος όχι με τα χρόνια

15 χρονια στα μπουζουκια,αλλα μπουζουκι δεν εμαθα.
Δε λενε τιποτε τα χρονια,αλλα ουτε και τα χιλιομετρα,αν ο αλλος δεν εχει αντιληψη.

6 ώρες πριν, jmmys είπε

Μπορεί κάποιος να οδηγά 20 χρόνια και να έχει 10 ατυχήματα, μπορεί κάποιος άλλος με τον ίδιο χρόνο και χιλιόμετρα στο τιμόνι να μην έχει κανένα επειδή είναι πιο ικανός.

Κατα κυριο λογο ειναι τυχερος.

Σιγουρα βοηθαει το ικανος,αλλα η τυχη ειναι πανω απο ολα.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Κατα κυριο λογο ειναι τυχερος.

Σιγουρα βοηθαει το ικανος,αλλα η τυχη ειναι πανω απο ολα.

Λαθος άτομο έκανες παράθεση.

Όλα παίζουν ρόλο,ανάλογα την κάθε περίπτωση.Η τύχη είναι ένας αστάθμητος παράγοντας,πολύ σημαντικός.Όλα τα άλλα,όχι.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Λαθος άτομο έκανες παράθεση.

Όλα παίζουν ρόλο,ανάλογα την κάθε περίπτωση.Η τύχη είναι ένας αστάθμητος παράγοντας,πολύ σημαντικός.Όλα τα άλλα,όχι.

δε φταιω εγω,το ρημαδι το ινσομνια που μπαγκαρει με αυτες τις παραθεσεις :P

και εγω οδηγαω 20 χρονια αυτοκινητο,24 μηχανακι,εχω τρακαρει πανω στη δουλεια με το μηχανακι 4 φορες,ολες εφταιγαν οι αλλοι,μερικες χιλιαδες τις εχω αποφυγει εγω,αλλα και εκει επαιξε ρολο η τυχη.

Με το αυτοκινητο 1 φορα,βγηκε ενας απο πεζοδρομο σε τυφλη γωνια,εκει δεν προλαβα να κανω κατι.

Θεωρω οτι ειμαι τυχερος,αλλα παιζει τεραστιο ρολο το οτι δεν αφαιρουμαι απο κινητα,συζητησεις και λοιπα.
Ειδικα στο παπι,ειμαι ολη την ωρα με κορνα,για να μην πεταχτουν απο τα στενα,κατι που με εχει σωσει επισης μερικες χιλιαδες φορες.
Κορναρω προληπτικα,εαν δω υποπτη κινηση.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

15 χρονια στα μπουζουκια,αλλα μπουζουκι δεν εμαθα.
Δε λενε τιποτε τα χρονια,αλλα ουτε και τα χιλιομετρα,αν ο αλλος δεν εχει αντιληψη.

 

Το νου σου μήπως από ντέντεκτιβ γίνεις μπουζούκι!

42 λεπτά πριν, StamTheMan είπε


Ειδικα στο παπι,ειμαι ολη την ωρα με κορνα,για να μην πεταχτουν απο τα στενα,κατι που με εχει σωσει επισης μερικες χιλιαδες φορες.
Κορναρω προληπτικα,εαν δω υποπτη κινηση.

Αν βάλεις και έναν φάρο θα είσαι κομπλέ!

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Το νου σου μήπως από ντέντεκτιβ γίνεις μπουζούκι!

56 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Μπαγλαμας να μη γινω και ολα τα αλλα διορθωνονται.

Δημοσ.
9 hours ago, StamTheMan said:

Δε λενε τιποτε τα χρονια,αλλα ουτε και τα χιλιομετρα,αν ο αλλος δεν εχει αντιληψη.

Ακόμα πιο σωστό. Απλά δυστυχώς αυτό δε "μετριέται" με κάτι. Όχι ότι δε φαίνεται η αντίληψη κάποιου στο δρόμο. :P

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...