korakios Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 9 ώρες πριν, endeavour είπε Οχι, δεν έγινε έτσι. η αντικατάσταση είχε εγγύηση μέχρι να λήξη η αρχική. Αυτό μου απάντησαν οι ιδιοι απο την Sony (αφου εφαγα πόρτα στο service). κατάλαβα οτι δεν έγινε έτσι και οτι σε παραμύθιασαν απο τη sony δυστυχώς
endeavour Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 12 minutes ago, korakios said: κατάλαβα οτι δεν έγινε έτσι και οτι σε παραμύθιασαν απο τη sony δυστυχώς Βασικά εκείνη την περίοδο δεν είχα ούτε όρεξη ούτε καιρά να αρχίσω αλληλογραφίες, απο εδω και από εκεί. 1
manolis940 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, panther_512 είπε Μακάρι να ήταν έτσι, όμως στην πραγματικότητα, το κόστος της εγγύησης οποιοδήποτε προϊόντος, κρύβεται μέσα στην τιμή αγοράς του. Απλά η εκάστοτε εταιρεία αποφασίζει πόσο ποσοστό του κόστους απορροφάται από την ίδια και πόσο μετακυλεί στον καταναλωτή. Μα δεν διαφωνώ ότι γίνεται. Απλώς λέω τι μπορεί να γίνει. Μία λογιστική μελέτη μπορεί να δώσει φως στο αν αισχροκερδεί ή όχι μια εταιρεία όπως και αν το κόστος της εγγύησης συνυπολογίζεται ως λειτουργικό κόστος. 1
filip123go Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2 hours ago, alet said: Είααι σίγουρος γι αυτό? Εχω την εντύπωση οτι ισχύει ναι μεν η εγγυηση του λάπτοπ μένει στους 3 μηνες αλλά ο ssd ακολουθεί κανονικά την ας πουμε 2ετη εγγυηση του ως ανταλλακτικό . Όχι είμαι πολύ σίγουρος (το λένε και άλλοι μέσα στο thread. ) Επίσης όταν πας το λάπτοπ γενικά για επισκευή εντός εγγύησης, έχει δικαίωμα ο τεχνικός να σου βάλει μεταχειρισμένο κομμάτι (οθόνη, σκληρό κλπ κλπ). Επαναλαμβάνω, μόνο όταν είναι μέσα στην εγγύηση και η επισκευή είναι δωρεάν. 1
ideal09 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Η LG 100 χρόνια μπροστά. Για κάθε ανταλλακτικό έδινε εγγύηση +2 χρόνια. Καιρός να βάλουν μυαλό όλοι.
Diavolos666 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 9 hours ago, alex8850 said: Άμα μπορείς να επισκευάσεις αντιστάσεις σε μέγεθος κόκκου και επεξεργαστή 4nm έλα και πες το μου. Επίσης είναι εκτός θέματος αυτό που λες. Το αν είναι η όχι επισκευάσιμο κάτι δεν το καθορίζει η νομοθέτηση για minimum εγγύηση αλλά η ίδια η φύση των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Η επισκευή αυτών των συσκευών δεν είναι αλλαγή ενός πυκνωτή στα 4nm, είναι το να μπορείς να αλλάξεις μπαταρία ή οθόνη ή κάτι άλλο. Όταν βάζεις κάτι καινούργιο εκείνο οφείλει να έχει και εγγύηση, καινούργια μπαταρία αν δεν έχει εγγύηση τότε τι καινούργια είναι; Δεν είναι ανάγκη να είναι για όλη την συσκευή. Φαντάσου να αλλάξεις μπαταρία και να σου χαλάσει σε 3 μήνες, εφόσον έγινε αλλαγή/επισκευή τότε οφείλει το νέο αντικείμενο που έβαλες να έχει δική του εγγύηση 1 έτους. 1
alex8850 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 47 minutes ago, Diavolos666 said: Η επισκευή αυτών των συσκευών δεν είναι αλλαγή ενός πυκνωτή στα 4nm, είναι το να μπορείς να αλλάξεις μπαταρία ή οθόνη ή κάτι άλλο. Όταν βάζεις κάτι καινούργιο εκείνο οφείλει να έχει και εγγύηση, καινούργια μπαταρία αν δεν έχει εγγύηση τότε τι καινούργια είναι; Δεν είναι ανάγκη να είναι για όλη την συσκευή. Φαντάσου να αλλάξεις μπαταρία και να σου χαλάσει σε 3 μήνες, εφόσον έγινε αλλαγή/επισκευή τότε οφείλει το νέο αντικείμενο που έβαλες να έχει δική του εγγύηση 1 έτους. Τώρα έχεις ή δεν έχεις εγγύηση όταν αλλάζεις κάτι? Έχεις πάει ποτέ σε service? Δεν χρειάζεται να φανταστώ κάτι.
Dimitris_1981 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Μα δεν διαφωνώ ότι γίνεται. Απλώς λέω τι μπορεί να γίνει. Μία λογιστική μελέτη μπορεί να δώσει φως στο αν αισχροκερδεί ή όχι μια εταιρεία όπως και αν το κόστος της εγγύησης συνυπολογίζεται ως λειτουργικό κόστος. Το δύσκολο είναι να υπάρχουν ελεύθεροι επαγγελματίες και μικρά μαγαζιά που κάνουν Service που να εμπιστευτούμε. Αν μπορούσαν να πάρουν με λογικό κόστος πιστοποίηση από τον κατασκευαστή τα πράγματα θα ήταν αλλιώς. Όσο και αν οι μεγάλοι καρτελοποιούσαν τις τιμές , οι μικροί θα ήταν ανταγωνιστικοί οπότε δεν θα ανέβαιναν οι τιμές πέρα του φυσιολογικού. Η ΕΕ πρέπει να λύσει αυτά πρώτα. Εύκολους τρόπους να μην γίνονται καρτέλ και διασφάλιση ποιότητας προϊόντων & υπηρεσιών. Είναι σαν τις τιμές στο ρεύμα και τα σούπερ μάρκετ, αν δεν σπάσουν τα καρτέλ τότε όσα Pass και να δώσουν τίποτα δεν κάνουν. Ίσα ίσα ενισχύουν με τα φορολογικά έσοδα (δικά μας χρήματα) τα καρτέλ. Edit: @filip123go Λάθος μνμ στον @manolis940 ήθελα να γράψω Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Dimitris_1981
Filip Katund Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 21 ώρες πριν, alex8850 είπε Ελεύθερη αγορά σου λέει μετά. Πες μας οτι εισαι χαζουλης χωρις να μας λες οτι εισαι χαζουλης.
Diavolos666 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 5 hours ago, alex8850 said: Τώρα έχεις ή δεν έχεις εγγύηση όταν αλλάζεις κάτι? Έχεις πάει ποτέ σε service? Δεν χρειάζεται να φανταστώ κάτι. Εννοείται πως όχι, είχαμε αλλάξει κεφαλή σε έναν εκτυπωτή επειδή μου είπαν ότι μόνο έτσι θα διορθωθεί ενώ η κεφαλή δεν είχε κάτι, η καινούργια λειτούργησε μία εβδομάδα και είδα κι έπαθα να τους πω να την πάρουν πίσω και να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί το πρόβλημα δεν ήταν στην κεφαλή. Ο εκτυπωτής ήταν της Canon και έπαψε να τυπώνει το μελάνι του κειμένου ακριβώς πάνω στον χρόνο όταν έληξε η εγγύηση, μου έβαλαν και καλά αλλαγή κεφαλής που ήταν ακριβή και εκτύπωσε μία εβδομάδα και μετά πάλι σταμάτησε. Η canon σαν την ΗΡ μέσω firmware σου χαλάνε τον εκτυπωτή γι ανα πάρεις καινούργιο. Αν πας σε ένα repair shop και σου αλλάξουν την μπαταρία, ποιος θα σου δώσει εγγύηση για την μπαταρία, η εταιρία που της παράγει ή το κατάστημα που απλώς σου την τοποθέτησε; Φυσικά και έχω πάει πράγματα σε service Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Diavolos666
freegr Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Να δούμε μεγάλους κατασκευαστές να το υιοθετούν γιατί έχουν υποχρεώσεις και μετά την πώληση προϊόντων
dieksodo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δηλαδη μεταφραση για τους χαζους : μεγαλυτερο κοστος επισκευης γιατι η εταιρια πρεπει να συμπεριλαβει το κοστος αντικαταστασης εντος του ετους σμεγαλυτερη δυσκολια και σε περιπτωσεις αρνηση επισκευης αφου σου λεει ο αλλος γιατι να μπλεξω μεγαλυτερη ασυμβατοτητα αφου σε περιπτωσεις οπως η αππλ που δεν θα επιτρεπει τριτους απλουστατα ο πωλητης δεν θα εχει δικαιωμα να σου παρεχει επισκευη και φυσικα ολα αυτα τα αρνητικα θα γινουν για αλλη μια φορα για το καλο μας αφου ο γραφειοκρατης των βρυξξελων με τον 5000 μισθο ξερει καλυτερα απο μενα τι χρειαζομαι ευχαριστουμε για αλλη μια φορα ΕΕσσδ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα