uniquegr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 9 ώρες πριν, nat10 είπε Έχεις δίκιο σε ότι λες, αυτό με τα δέματα σε όλες τις εταιρείες είτε γενική είτε αcs, ελτα..λένε ότι τάχα μου πέρασαν, ενώ είσαι σπίτι (αν όχι εσύ κάποιο άλλο μέλος) απλα το κάνουν αυτό, για να πας από μόνος σου κ να παραλάβεις τα δέματα (λιγότερα χρήματα σε ταχυδρομους) τόσο λίγοι ταχυδρομοι που είναι, δεν τα βγάζουν πέρα κ απλά αναγκαζονται να κάνουν αυτήν την τακτική (πιστεύω οι εταιρείες δεν καίγονται καρφί γτ επικρατεί χάος με τα δέματα σε κάθε ταχυδρομείο) Γι'αυτό τους πάει αίμα τώρα το boxnow...
Mythoplasths Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 11 ώρες πριν, filip123go είπε Εαν αλλάξεις σκληρό δίσκο, και τους επόμενους 6 μήνες χαλάσει ο σκληρός δίσκος που έβαλες, πάει να πει ότι φταίει ο δίσκος και υπάγεται στην (καινούρια) 12μηνη εγγύηση, άσχετα από το αν η εγγύηση του λάπτοπ έληγε σε 3 μήνες (γιατί συνήθως εκεί υπήρχε το πρόβλημα). Εάν χαλάσει η οθόνη, δεν καλύπτεται. Και αν χαλάσει οι θύρες usb και μετά χαλάσει η ασύρματη καρτα.. Και αν χαλάσει. Και τι αν χαλάσει η μητρική σε 2 διαφορετικά σημεία και δεν ανοίγει; εσύ έχεις τον εντύπωση ότι ξέρουν; 8 στους δέκα το βλέπουν σαν σύνολο που χάλασε... Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. 7 ώρες πριν, evark είπε Να δω τι θα κάνει η Apple, η οποία κάνει ότι μπορεί, σκοπίμως, ωστε τα προιόντα της να μην ειναι επισκευάσιμα.... Το αντίθετο.. Εγώ την απλ την διέγραψα από το τότε που αφησε τα power pc και το γύρισε σε χ86..αλλα αν τις αναγνωρίζω κατι είναι ότι οι συσκευές τις είναι προσβάσιμες για επισκευή... Κάτι οι περισσότερες δεν είναι πλέον.. Την συχαίνομαι την απλ.. Κινέζια είναι πλέον. Αλλά σε αυτό φίλε είσαι λάθος. Έλα ρε παίδες.. Θα είναι ακριβώς το ίδιο όπως και η εγγύηση που πουλάνε τα παιδιά εδώ στις κάρτες... Καλημερες. Και τα άχρηστα εγγλέζικα της ημέρας Charisma. Legit. Warranty. Flint and steel..
Tlykog Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 30 λεπτά πριν, uniquegr είπε Γι'αυτό τους πάει αίμα τώρα το boxnow... Που, από την άλλη, δουλέυει με ένα κλάσμα του προσωπικού απ' ότι οι άλλες.... Δίκοπο μαχαίρι... το "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι" είναι μία λογική που δε μου αρέσει. Αν το κάνει κάποιος υπάλληλος ζητάς να του γίνει επίπληξη από τον υπεύθυνο του υποκαταστήματος και αν δε βρεθεί λύση κάνεις μία αναφορά στα κεντρικά.
uniquegr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, Tlykog είπε Που, από την άλλη, δουλέυει με ένα κλάσμα του προσωπικού απ' ότι οι άλλες.... Δίκοπο μαχαίρι... το "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι" είναι μία λογική που δε μου αρέσει. Αν το κάνει κάποιος υπάλληλος ζητάς να του γίνει επίπληξη από τον υπεύθυνο του υποκαταστήματος και αν δε βρεθεί λύση κάνεις μία αναφορά στα κεντρικά. Όπως το βλέπω, δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο, αλλά για τον ανταγωνισμό που ανεβάζει αναπόφευκτα τον πήχη των προσδοκιών. Όταν όλες οι εταιρείες courier λειτουργούσαν με τον ίδιο τρόπο ( μαζί και τα ελτα ), χρειαζόταν να είμαστε διαρκώς με ένα πληκτρολόγιο ή ένα τηλέφωνο στο χέρι να κάνουμε παράπονα, άσε το χρόνο που χάναμε περιμένοντας να στείλουν εκ νέου το δέμα, όποτε βόλευε τον courier και όχι όποτε βόλευε εμάς. Με τη boxnow, επιλέγουμε το box που μας εξυπηρετεί και μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, μπορούμε να πάμε, όποια ώρα βολεύει εμάς και να παραλάβουμε το δέμα μας, ενώ αυτό έρχεται συνήθως το πολύ μέσα σε μια ημέρα απο την αποστολή του. Είναι καλό να υπάρχουν πολλές εταιρείες σε κάθε τομέα, φτάνει η μια να παρασύρει τις υπόλοιπες στο να κάνουν ακόμα καλύτερη τη δουλειά τους και όχι να παγιώνουν ένα κατεστημένο κακής εξυπηρέτησης. 1
manolis940 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 10 ώρες πριν, Tlykog είπε Τι σχέση έχει με την ελεύθερη αγορά; Δηλαδή τι θες να γίνει; Να πας για επισκευή και αν σου χαλάσει το ανταλλακτικό σε μια εβδομάδα να το πληρώσεις εξαρχής; Αυτο είναι στη λογική: αν δε γουστάρω κάποιον τον σκοτώνω και δε με τιμωρούνε γιατί έχω δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή… Μερικοί έχουν μπερδέψει την άναρχη αγορά με την ελεύθερη. Δε φταίνε αυτοί, έτσι τους λέει η κυβέρνηση ότι είναι όταν θέλει να δικαιολογήσει τις τιμές του βρεφικού γάλακτος, της 6αδας των νερών στους πλημμυροπαθείς και γενικότερα τις τιμές των super market. 3 ώρες πριν, alex8850 είπε Άμα μπορείς να επισκευάσεις αντιστάσεις σε μέγεθος κόκκου και επεξεργαστή 4nm έλα και πες το μου. Σίγουρα αυτό δεν επισκευάζεται. Άλλωστε σε τέτοια μεγέθη ούτε την κατασκευή δεν την κάνει το ανθρώπινο χέρι. Ωστόσο μπορεί να επισκευαστεί ένα πυκνωτής, μία αντίσταση σε μέγεθος μισού κόκκου ρίζιου(0402) εύκολα και μια μητρική που δεν παίρνει μπροστά, να πάρει. Κατανοώ βέβαια ότι το κόστος για τον καταναλωτή πάει στα 80€, δεν είναι κάτι που γίνεται με 5€ και 10€ αλλά δεν χρειάζεται να μετατραπεί όλη η συσκευή σε σκουπίδι. Από κει και πέρα σίγουρα καλό θα ήταν η ΕΕ να δει και τα προβλήματα ότι τα εξωτερικά επισκευαστικά κέντρα πολλές φορές δεν έχουμε πρόσβαση στα σχηματικά των συσκευών, σε γνήσια ανταλλακτικά και άλλα τέτοια. Τέλος αυτό που καταλαβαίνω η συγκεκριμένη τροποποίηση δεν αφορά τα 3rd party επισκευαστικά κέντρα αλλά τους πωλητές τον προϊόντων που επιλέγουν εντός εγγύησης να προβούν σε επισκευή. 1 4
Dimitris_1981 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, endeavour είπε Μην δίνεις φρουδες ελπίδες. Οι "συνήγοροι" ειναι απλά μια γραφειοκρατική διαδικασία και τίποτα άλλο. Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ δύναμη. Και το υπουργείο Ανάπτυξης (εμπορίου παλια) το ίδιο, δεν ασχολούνται. Αντε να σου απαντήσουν με μπλα μπλα. Έχω 2 φορές προβάλλει την απαίτηση ότι είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν 2 έτη εγγύηση. Και τις δύο λύθηκε σχετικά άμεσα. Η τελευταία φορά ήταν πριν χρόνια. Και τις δυο φορές δεν χρειάστηκε να κάνω καταγγελία γιατί πιστεύω δεν θα ήθελαν να μπλέξουν σε κάτι που θα το έχαναν. Επίσης πιθανόν θα χάλαγε και η φήμη τους. Αν δεν εμπιστεύεσαι με τον συνήγορο τότε ξεκίνα με ένα εξώδικο. Συνήθως παίρνω από μεγάλα καταστήματα και δεν έχω θέματα. Ακόμα και για συσκευές που δίνει η μαμά εταιρία 1 χρόνο καλύπτουν οι ίδιοι τον 2ο χρόνο. Αυτή η λογική του "δεν πρόκειται να κερδίσεις κάτι" είναι που τους έχει κάνει ασύδοτους.... σ.σ. Ποτέ δεν το έκανα για τα χρήματα αλλά για το **μώτο.... Ακόμα και αν με το που επιδιορθωθεί το πετάξω ή το χαρίσω θα το πάω για service αν είναι εντός εγγύησης. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Dimitris_1981 3
Mythoplasths Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 12 ώρες πριν, filip123go είπε Δεν είναι καθόλου ειδικοί όροι και ψιλά γράμματα. Οι έμποροι και οι τεχνικοί, τα γνωρίσουν πολύ καλά. (Τουλάχιστον αυτούς που έχω γνωρίσει εγώ ). Να σου πω το πιο απλό. Ο πατέρας μου πριν μερικά χρόνια είχε πληρώσει 600€ για αλλαγή ac σε αυτοκίνητο. Μετά από 5 μήνες, πάλι χάλασε και ο "μάστορας" του έλεγε βλακείες και δεν το επισκεύαζε. Είμαι σίγουρος πως όλοι έχουν παρόμοια περιστατικά είτε με αυτοκίνητα, είτε με pc είτε με άλλες συσκευές. Όταν είσαι τεχνικός, πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στις επισκευές σου. Εγώ (όταν ακόμα εξασκούσα το επάγγελμα) έδινα 6 μήνες εγγύηση επίσημα, αλλά όποιος ερχόταν σε λιγότερο από χρόνο και είχα κάνει εγώ βλακεία, του επισκεύαζα το λάπτοπ χωρίς χρέωση (έκανα επισκευές σε component level, πυκνωτές κλπ κλπ) Συνάδελφε με κάθε σεβασμό.. Τι συμβαίνει όταν η Χ βλάβη είναι από κακή χρήση; ιδικά σε λαπ τοπ το ξέρεις καλά..
Tlykog Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 46 λεπτά πριν, manolis940 είπε Μερικοί έχουν μπερδέψει την άναρχη αγορά με την ελεύθερη. Δε φταίνε αυτοί, έτσι τους λέει η κυβέρνηση ότι είναι όταν θέλει να δικαιολογήσει τις τιμές του βρεφικού γάλακτος, της 6αδας των νερών στους πλημμυροπαθείς και γενικότερα τις τιμές των super market. Σωστός και περιεκτικός. 49 λεπτά πριν, uniquegr είπε Όπως το βλέπω, δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο, αλλά για τον ανταγωνισμό που ανεβάζει αναπόφευκτα τον πήχη των προσδοκιών. Όταν όλες οι εταιρείες courier λειτουργούσαν με τον ίδιο τρόπο ( μαζί και τα ελτα ), χρειαζόταν να είμαστε διαρκώς με ένα πληκτρολόγιο ή ένα τηλέφωνο στο χέρι να κάνουμε παράπονα, άσε το χρόνο που χάναμε περιμένοντας να στείλουν εκ νέου το δέμα, όποτε βόλευε τον courier και όχι όποτε βόλευε εμάς. Με τη boxnow, επιλέγουμε το box που μας εξυπηρετεί και μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, μπορούμε να πάμε, όποια ώρα βολεύει εμάς και να παραλάβουμε το δέμα μας, ενώ αυτό έρχεται συνήθως το πολύ μέσα σε μια ημέρα απο την αποστολή του. Είναι καλό να υπάρχουν πολλές εταιρείες σε κάθε τομέα, φτάνει η μια να παρασύρει τις υπόλοιπες στο να κάνουν ακόμα καλύτερη τη δουλειά τους και όχι να παγιώνουν ένα κατεστημένο κακής εξυπηρέτησης. Δεν λέω ότι δεν έχει πλεονεκτήματα. Σίγουρα θα ανεβάσει τον πήχη, αλλά ,για να κρατήσει χαμηλό το κόστος, λειτουργεί με το ελάχιστο προσωπικό και κάνει χρήση έξυπνων μεθόδων στις μεταφορές. 1
panther_512 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Πολύ καλή απόφαση, αλλά να ξέρουμε ότι την όποια εγγύηση την πληρώνει ο καταναλωτής. Η εγγύηση δεν δημιουργείται από αέρα κοπανιστό. Δηλαδή, μία επισκευή εκτός αρχικής εγγύησης που θα σου κόστιζε μέχρι τώρα ας πούμε 100 ευρώ, τώρα με την 12μηνη εγγύηση θα σου κοστίσει 120/130 ευρώ.
Tlykog Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε Έχω 2 φορές προβάλλει την απαίτηση ότι είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν 2 έτη εγγύηση. Και τις δύο λύθηκε σχετικά άμεσα. Η τελευταία φορά ήταν πριν χρόνια. Και τις δυο φορές δεν χρειάστηκε να κάνω καταγγελία γιατί πιστεύω δεν θα ήθελαν να μπλέξουν σε κάτι που θα το έχαναν. Επίσης πιθανόν θα χάλαγε και η φήμη τους. Αν δεν εμπιστεύεσαι με τον συνήγορο τότε ξεκίνα με ένα εξώδικο. Συνήθως παίρνω από μεγάλα καταστήματα και δεν έχω θέματα. Ακόμα και για συσκευές που δίνει η μαμά εταιρία 1 χρόνο καλύπτουν οι ίδιοι τον 2ο χρόνο. Αυτή η λογική του "δεν πρόκειται να κερδίσεις κάτι" είναι που τους έχει κάνει ασύδοτους.... σ.σ. Ποτέ δεν το έκανα για τα χρήματα αλλά για το **μώτο.... Ακόμα και αν με το που επιδιορθωθεί το πετάξω ή το χαρίσω θα το πάω για service αν είναι εντός εγγύησης. να προσθέσω ότι μετράει και το κόστος επισκευής/δικηγόρου. Επειδή οι επισκευές έχουν μικρότερο κόστος από μία γραφειοκρατική διαδικασία, όπως η δίκη, τα περισσότερα μαγαζιά σκέφτονται ότι δε θα καταφύγεις δικαστικά. Σου πετάνε και ένα "δε θα κερδίσεις τίποτα" για να αποθαρρύνουν περαιτέρω και τελείωσε. Προσωπικά έχω κάνει συμβόλαιο νομικής προστασίας για ιδιώτες που βγαίνει περίπου 50€/έτος και σου καλύπτει τα έξοδα του δικηγόρου και του δικαστηρίου και καλύπτει περιπτώσεις όπως η άρνηση της νόμιμης εγγύησης. Αυτοί που είναι κατά συρροή απατεώνες γνωρίζουν ότι η πλειοψηφία δε θα πάει σε δίκη και τα εξώδικα δεν έχουν νομική ισχύ. Είναι ουσιαστικά μία έμμεση προειδοποίηση ότι θα καταφύγεις σε δίκη και μία πρόταση για συμβιβασμό. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Tlykog 1
manolis940 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 35 λεπτά πριν, panther_512 είπε Πολύ καλή απόφαση, αλλά να ξέρουμε ότι την όποια εγγύηση την πληρώνει ο καταναλωτής. Η εγγύηση δεν δημιουργείται από αέρα κοπανιστό. Δηλαδή, μία επισκευή εκτός αρχικής εγγύησης που θα σου κόστιζε μέχρι τώρα ας πούμε 100 ευρώ, τώρα με την 12μηνη εγγύηση θα σου κοστίσει 120/130 ευρώ. Δυστυχώς σε όλα τα πράγματα στην ζωή δεν είναι λύνονται μονόπλευρα. Θα πρέπει σίγουρα να ενισχυθούν οι επιτροπές ανταγωνισμού για να μπορούν να εντοπίσουν τέτοια φαινόμενα, διότι η εγγύηση υπάρχει όχι για αποτελεί λειτουργικό κόστος του κατασκευαστή αλλά για να εξασφαλίζει την ποιότητα και την καλή λειτουργία του προϊόντος. 1
Marcos_Aurilius Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 9 hours ago, evark said: Να δω τι θα κάνει η Apple, η οποία κάνει ότι μπορεί, σκοπίμως, ωστε τα προιόντα της να μην ειναι επισκευάσιμα.... Νομίζω εκεί στοχεύει αυτή η νομοθέτηση - στις τακτικές της Apple (που αποτελούν αντι-έμπνευση) και κάθε παρόμοιας. 1
evark Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Στην Ευρώπη φαίνεται ότι κάτι επιρρεάζει το κίνημα "Δικαίωμα στην Επισκευή", ενω στην Αμερική οι φωνές ειναι λίγες και ισχνές (με εξαίρεση ίσως την Καλιφόρνια). Ειδικά η apple το εχει τερματίσει, κάνει ότι μπορεί να σχεδιάσει τα προιόντα της, να είναι δύσκολα στην επισκευή, είτε εξαιτίας δύσκολης συναρμολόγησης, είτε κρυβοντας παγίδες, είτε χρησιμοποιώντας custom υλικά χωρίς κάποιο τεχνικό λόγο (αποκορύφωμα ο κωδικοποιημένος hall sensor στο lid του laptop της). Ο Luiss Rossmann, γνωστός ανεξάρτητος επισκευαστής και youtuber, εχει δεκάδες βίντεο επισκευών που δείχνουν τα κόλπα της Apple που κάνουν χωρίς τεχνικό λόγο (το τονίζω αυτό) την επισκευή δύσκολη και με μεγάλο ρίσκο. Αυτές οι πρακτικές μπορεί να φαινονται ελκυστικές και σε άλλες εταιρίες (βλέπε Samsung). Φυσικά η τεχνολογία όσο αυξάνεται η ολοκλήρωση των συστημάτων, οδηγεί σε πιο compact λύσεις που εκ των πραγμάτων πολλά πράγματα δεν είναι επισκευάσιμα, όμως το να κάνεις ότι μπορείς για να εμποδίσεις πρακτικά την επισκευή ή να κρύβεις εξαρτήματα με σκοπό ο κόσμος να πετάει τη συσκευή του ακόμα και με μια minor βλάβη είναι αν μη τι άλλο ανήθικο, καταχρηστικό και αν θέλετε εναντίον μια πιο πράσινης νοοτροπίας, που τόσο πολύ θέλει η Ευρώπη να λέει ότι έχει. ΥΓ: Θα βρείτε πολύ ενδιαφέρον αυτό το video Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από evark 1
alet Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, filip123go είπε Όχι, αν το λάπτοπ έχει 3 μήνες εγγύηση και χαλάσει ο ssd, ο σκληρός που θα μπει επάνω (η δωρεάν αλλαγή ας το πούμε έτσι) ακολουθεί το υπόλοιπο εγγύησης του λάπτοπ. Εάν τον αγοράσει ο πελάτης, τότε ναι, έχει δική του εγγύηση κανονικά. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ότι έκανε και με τη θύρα φόρτισης. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Πουν πολλοί εδώ μέσα ,όταν βγηκε η είδηση ήταν σε φάση "σιγά μην τη νοιάξει την apple η ΕΕ" και "σιγά μην αλλάξει τη θύρα, απλά θα σταματήσει να πουλάει στην ΕΕ" , λες και η apple είναι ελληνική μικρό-μεσαία επιχείρηση. Είααι σίγουρος γι αυτό? Εχω την εντύπωση οτι ισχύει ναι μεν η εγγυηση του λάπτοπ μένει στους 3 μηνες αλλά ο ssd ακολουθεί κανονικά την ας πουμε 2ετη εγγυηση του ως ανταλλακτικό .
panther_512 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 1 hour ago, manolis940 said: Δυστυχώς σε όλα τα πράγματα στην ζωή δεν είναι λύνονται μονόπλευρα. Θα πρέπει σίγουρα να ενισχυθούν οι επιτροπές ανταγωνισμού για να μπορούν να εντοπίσουν τέτοια φαινόμενα, διότι η εγγύηση υπάρχει όχι για αποτελεί λειτουργικό κόστος του κατασκευαστή αλλά για να εξασφαλίζει την ποιότητα και την καλή λειτουργία του προϊόντος. Μακάρι να ήταν έτσι, όμως στην πραγματικότητα, το κόστος της εγγύησης οποιοδήποτε προϊόντος, κρύβεται μέσα στην τιμή αγοράς του. Απλά η εκάστοτε εταιρεία αποφασίζει πόσο ποσοστό του κόστους απορροφάται από την ίδια και πόσο μετακυλεί στον καταναλωτή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα