fast8 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Ok, δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα. Αν εννοούν οτι στοχεύουν στο να αναγκάσουν τους κατασκευαστές να αλλάξουν τακτικές για τις επίσημες εγγυήσεις, συμφωνώ, μέχρι τώρα κάνουν ότι μπορούν για να θέσουν εκτός εγγύησης το προϊόν και να μην χρεωθούν μια επισκευή. Αν εννοούν να αναγκάσουν του πωλητές πωλητές, πχ τα σκρουτζομάγαζα, τότε μας περιμένουν αρνητικές εκπληξεις στην ποικιλία και τις τιμές των μελλοντικόν πωλητών. Αν όντως στοχεύει και τα μικρά e-shop, σε εμένα μοιάζει περισσότερο κίνηση των λομπυ των πολυεθνικών να σμπρώξουν τους μικρούς εκτός αγοράς. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από fast8 1
alex8850 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2 hours ago, filip123go said: Εαν αλλάξεις σκληρό δίσκο, και τους επόμενους 6 μήνες χαλάσει ο σκληρός δίσκος που έβαλες, πάει να πει ότι φταίει ο δίσκος και υπάγεται στην (καινούρια) 12μηνη εγγύηση, άσχετα από το αν η εγγύηση του λάπτοπ έληγε σε 3 μήνες (γιατί συνήθως εκεί υπήρχε το πρόβλημα). Εάν χαλάσει η οθόνη, δεν καλύπτεται. Ο σκληρός έχει από μόνος του εγγύηση. Άρα αν διαγνωστεί έτσι κι αλλιώς θα γινότανε η αλλαγή. Άρα προς τι επιπλέον θα προσφέρει η νομοθέτηση? 1 hour ago, Tlykog said: Τι σχέση έχει με την ελεύθερη αγορά; Δηλαδή τι θες να γίνει; Να πας για επισκευή και αν σου χαλάσει το ανταλλακτικό σε μια εβδομάδα να το πληρώσεις εξαρχής; Αυτο είναι στη λογική: αν δε γουστάρω κάποιον τον σκοτώνω και δε με τιμωρούνε γιατί έχω δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή… Ότι γίνεται και τώρα. Ένας δίνει το minimum 3 μήνες εγγύηση, άλλος δίνει ένα χρόνο και ο καταναλωτής διάλεγει. Οι δύσκολες περιπτώσεις να αποδείξεις ως καταναλωτής ότι κάτι έχει πάει λάθος είναι σε μηχανικούς αυτοκινήτων, υδραυλικούς κλπ. Αλλά και πάλι ας υποθέσουμε ότι μπει η νομοθεσία πιστεύεις ότι με μαύρες δουλειές θα έβρισκες το δίκιο σου? 1 1
Black Demis Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου δεν κατάλαβα ακριβός το αρθρο , αναγκάζει τους κατασκευαστές να αλλάξουν τους όρους εγγύησης? (θετικό) η τους πωλητές (βλ μαγαζιά στο skrutz κλπ) να τραβήξουν ολη την διαδικασία αυτοι? αν το δεύτερο την κάτσαμε την βαρκα θα πληρώνουμε ΑΔΡΑ οτι και να πάρουμε
Brainkill4r Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Τέλος τα service εντός εγγύησης, έρχεται το "φτιάξτο-μόνος-σου" (πχ της Apple?!) 😁 Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Brainkill4r
Ardov Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Η έννοια της εγγύησης δυστυχώς είναι μια αρκετά "ρευστή" έννοια και ειδικά σε ορισμένες αγορές συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής. Είναι δυστυχώς στη διακριτική ευχέρεια του παρόχου υπηρεσιών service να σε καθυστερήσει όσο θέλει ή ακόμη και να ισχυριστεί υπαιτιότητα πελάτη. Προσοχή στο σημείο της υπαιτιότητας πελάτη γιατί είναι ενα "χαρτί" που παίζεται με πολύ μεγαλύτερη συχνότητα από όσο φανταζόμαστε. Είτε πρόκειται για μια απλή μικρή συσκευή είτε για εξοπλισμό δεκάδων/εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Εναπόκειται στην δεοντολογία του εκάστοτε παρόχου τεχνικών υπηρεσιών εάν θα σεβαστεί και θα τηρήσει τους όρους της εγγύησης και με τρόπο συμβατό με τις αναγκαιότητες του αγοραστή. Είναι πάρα πολλές οι φορές που επαγγελματίες αδυνατούν να περιμένουν Χ χρονικό διάστημα για μια επισκευή του εξοπλισμού τους καθώς αυτό συνεπάγεται διαφυγών τζίρο για την επιχείρησή τους, και αναγκαστικά επιλέγουν την αγορά νέου εξοπλισμού ή αγορά μεγαλύτερου (και ακριβότερου) τμήματος ανταλλακτικών με κόστος που αναλαμβάνουν οι ίδιοι με σκοπό την ταχύτερη επισκευή ώστε η παραγωγικότητα να επανέλθει σε υγιή επίπεδα. Κι από την άλλη μεριά υπάρχουν και ορισμένοι καταναλωτές που κάνουν κατάχρηση της εγγύησης, καταστρέφουν προϊόντα εσκεμμένα για να έρθει RMA με μεταγενέστερης γενιάς αντικατάσταση, ή κάνουν χρήση της εγγύησης επιστρέφοντας προϊον που βρήκαν στα σκουπίδια ή που αγόρασαν από αγγελία και βγήκε ελαττωματικό και πάει λέγοντας. Και στο τέλος αρμόδια υποτίθεται είναι η δικαιοσύνη και τα δικαστήρια. Αρκεί και πάλι να έχεις την ευχέρεια και την όρεξη/διάθεση να εμπλακείς και οικονομικά (δικηγόροι, αμοιβές, έξοδα κλπ.) αλλά και χρονικά μέχρι να δικαιωθείς κι αν θα δικαιωθείς (διαδικασίες που κρατούν τουλάχιστον 2-3 χρόνια). Στο μεσοδιάστημα όμως πώς θα κάνεις τη δουλειά σου αν είσαι επαγγελματίας? Ή και επαγγελματίας να μην είσαι και να επένδυσες χρήματα για να αγοράσεις ενα υλικό αγαθό το οποίο θα χρησιμοποιήσεις και τελικά δεν θα μπορείς μέχρι/όταν/αν επισκευαστεί, πάλι δεν είναι ενα πρόβλημα? Πόσα καταστήματα επίσης ανοίγουν και κλείνουν σαν τα μανιτάρια και μαζί εξαφανίζονται και τα προϊόντα που είχαν παραλάβει για σέρβις μέχρι εκείνη τη στιγμή που τερμάτισαν τις δραστηριότητές τους? Θεωρώ πως είναι να μη σου τύχει να πρέπει να ενεργοποιήσεις την εγγύηση. Όταν ενα αγαθό αποκτά ελάττωμα και χρήζει επισκευής ή αντικατάστασης, αυτή η διαδικασία απαιτεί κάποιο έργο και κάποιο χρονικό διάστημα. Να επικοινωνήσεις με το service, να πάς ή να έρθουν στον χώρο σου, να βρεθούν χρόνοι, να βρείς τρόπο/μέσο μεταφοράς, να πληρώσεις ίσως για πιο γρήγορα, να περιμένεις Χ χρόνο μέχρι την αντικατάσταση/επισκευή. Στο τέλος, η όποια ζημία είτε χρονικά είτε οικονομικά, είτε άμεσα είτε έμμεσα (από τη μη κατοχή του αγαθού) , είτε ακόμη και ψυχολογικά, βαρύνει σχεδόν πάντοτε τον αγοραστή. Ο κατασκευαστής, το κατάστημα, ο πάροχος τεχνικών υπηρεσιών, έχουν τους όρους όλους με το μέρος τους. Έχουν το μαχαίρι έχουν και το καρπούζι που λέει η λαϊκή ρήση. Και κάπως έτσι αυτή την "υπόσχεση" αρτιότητας και λειτουργικότητας ενός αγαθού για πεπερασμένο χρονικό διάστημα την βαφτίζουμε "εγγύηση" με όρους και προϋποθέσεις και μια ρευστή εν τέλει χρηστική αξία. 2
georgiosmix Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Λογικά θα δίνουν ότι εγγύηση έδιναν και αυτοί οι δύο..
evark Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Να δω τι θα κάνει η Apple, η οποία κάνει ότι μπορεί, σκοπίμως, ωστε τα προιόντα της να μην ειναι επισκευάσιμα.... 5
nick_corobos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, endeavour είπε Επιτέλους ! Sony κινητό, φούσκωσε η μπαταρία στον 1,5 χρόνο. Μου έδωσαν καινούργιο και σε 8 μήνες πάλι το ίδιο. Και τέλος, δεν το κάλυψαν μια και η συνολική εγγύηση 2 ετών είχε λήξει. Βέβαια από τότε δεν τους ξαναέδωσα τα λεφτάκια μου (που με ΚΟΠΟ βγάζω) και τα δίνω στην Xiaomi (τα μισά από ότι στην Sony). Γιατί τόσο χάλια η sony στα κινητά. Και ο αδερφός μ οταν είχε και ναυαρχίδα ολη την ωρα στην Δωδεκανήσου στο service ήταν Αρα θα ανεβουν κιαλο οι τιμες. Ολα αυτα ακουγονται καλα αλλα στο τελος ανεβαινουν οι τιμεσ για να καλυπτεται η διαφορα με αποτελεσμα να το πληρωνουμε ολοι μας θελουμε δε θελουμε.
endeavour Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 4 hours ago, korakios said: το καινούριο που σου δώσανε είχε ήδη εγγύηση 2ετίας , μόνο σε περίπτωση επισκευής και όχι αντικατάστασης με καινούριο συνεχίζει να μετρά αντίστροφα η εγγύηση (δλδ να αλλάζανε μόνο την μπαταρία) Οχι, δεν έγινε έτσι. η αντικατάσταση είχε εγγύηση μέχρι να λήξη η αρχική. Αυτό μου απάντησαν οι ιδιοι απο την Sony (αφου εφαγα πόρτα στο service).
Tlykog Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, alex8850 είπε Ότι γίνεται και τώρα. Ένας δίνει το minimum 3 μήνες εγγύηση, άλλος δίνει ένα χρόνο και ο καταναλωτής διάλεγει. Οι δύσκολες περιπτώσεις να αποδείξεις ως καταναλωτής ότι κάτι έχει πάει λάθος είναι σε μηχανικούς αυτοκινήτων, υδραυλικούς κλπ. Αλλά και πάλι ας υποθέσουμε ότι μπει η νομοθεσία πιστεύεις ότι με μαύρες δουλειές θα έβρισκες το δίκιο σου? Αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Η ευρωπαϊκή ένωση έχει θεσπίσει τους κανόνες ελάχιστης εγγύησης ειδικά σε προϊόντα τεχνολογίας. Πχ για τα κινητά είναι τα 2 έτη. Κάποιοι πονηροί αναγράφουν στο site πχ στα iPhones οτι η εγγύηση δίνει ένας έτος γιατί η Apple δίνει τόσο ακολουθώντας τη νομοθεσία των ΗΠΑ. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία, θα πρέπει το κατάστημα να δώσει εγγύηση για το 2 έτος. Στο παράδειγμα που έφερες αν επιδιορθώσεις την ιδια βλάβη, τότε οφείλουν να μη σε χρεώσουν. Είναι απλό. Εξάλλου ο μηχανικός θα ζητήσει να του σταλεί νέο ανταλλακτικό χωρίς χρέωση, βάσει της εγγύησης του προμηθευτή του. Αν ο μηχανικός ή ο υδραυλικός δεν το παραδέχεται απλά θα σε χάσει από πελάτη… Αν το κάνει σε αρκετούς στο τέλος δε θα έχει έσοδα και θα του φταίει η κρίση, η έλλειψη ρευστότητας, το ότι οι πελάτες είναι στριμμένοι, ότι ο Ερμής είναι ανάδρομος κτλ. Αν είναι χαζός, ας το κάνει. Οι μαύρες δουλειές έχουν περισσότερη ανάγκη να γίνονται σωστά. Εκείνες στηρίζονται περισσότερο ακόμη στην αξιοπιστία του μάστορα. Ειδικά αν ο μάστορας παίξει παιχνίδι του τύπου «αφού δε σου έκοψα απόδειξη την πάτησες»… 7 ώρες πριν, evark είπε Να δω τι θα κάνει η Apple, η οποία κάνει ότι μπορεί, σκοπίμως, ωστε τα προιόντα της να μην ειναι επισκευάσιμα.... Πρόβλημα της. Σε περίπτωση χρήσης της εγγύησης της στοιχίζει ακόμα ακριβότερα και μετά τον νέο νόμο του άρθρου το κόστος της θα ανεβεί κι άλλο. Εκτός αυτού πρόβλημα τέτοιου είδους έχουν πολλές εταιρείες. Ειδικά οι μεγάλες. Τουλάχιστον η Apple έβγαλε και κάποια κιτ για αντικατάσταση από το χρήστη. Τέλος η ποιότητα πχ των ηλκτρονικών δεν είναι το ίδιο σε όλα τα κινητά. Σε κάθε παρτίδα γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος, όταν βρεθουν πολλά ελαττωματικά το εργοστάσιο τα διαθέτει σε χαμηλότερη τιμή και κάποιος τα αγοράζει. Άρα μειώνει το κόστος. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά αν το κάνει σε πολλά components, τότε αυξάνεται η πιθανότητα να χαλάσει η συσκευή. Ο καθένας παίρνει το ρίσκο του... Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Tlykog
Diavolos666 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 6 hours ago, alex8850 said: Ελεύθερη αγορά σου λέει μετά. κοίτα κι εγώ υποστηρίζω την ελεύθερη αγορά αλλά πρέπει να υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο όταν γίνονται ηλεκτρονικοί ρύποι από κινητά και τάμπλετ που διορθώνονται και απλά δεν συμφέρει οπότε παίρνεις νέο. Είναι σαν να λέμε έχω το ελεύθερο να χ3ζ0 όπου βρεθώ... η ελεύθερη αφόδευση αφορά και τον άλλο που θα περάσει από εκεί. Στο θέμα της επισκευασιμότητας των ηλεκτρονικών συσκευών προσωπικά συμφωνώ.
alex8850 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Diavolos666 said: κοίτα κι εγώ υποστηρίζω την ελεύθερη αγορά αλλά πρέπει να υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο όταν γίνονται ηλεκτρονικοί ρύποι από κινητά και τάμπλετ που διορθώνονται και απλά δεν συμφέρει οπότε παίρνεις νέο. Είναι σαν να λέμε έχω το ελεύθερο να χ3ζ0 όπου βρεθώ... η ελεύθερη αφόδευση αφορά και τον άλλο που θα περάσει από εκεί. Στο θέμα της επισκευασιμότητας των ηλεκτρονικών συσκευών προσωπικά συμφωνώ. Άμα μπορείς να επισκευάσεις αντιστάσεις σε μέγεθος κόκκου και επεξεργαστή 4nm έλα και πες το μου. Επίσης είναι εκτός θέματος αυτό που λες. Το αν είναι η όχι επισκευάσιμο κάτι δεν το καθορίζει η νομοθέτηση για minimum εγγύηση αλλά η ίδια η φύση των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. 1 hour ago, Tlykog said: Αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Η ευρωπαϊκή ένωση έχει θεσπίσει τους κανόνες ελάχιστης εγγύησης ειδικά σε προϊόντα τεχνολογίας. Πχ για τα κινητά είναι τα 2 έτη. Κάποιοι πονηροί αναγράφουν στο site πχ στα iPhones οτι η εγγύηση δίνει ένας έτος γιατί η Apple δίνει τόσο ακολουθώντας τη νομοθεσία των ΗΠΑ. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία, θα πρέπει το κατάστημα να δώσει εγγύηση για το 2 έτος. Στο παράδειγμα που έφερες αν επιδιορθώσεις την ιδια βλάβη, τότε οφείλουν να μη σε χρεώσουν. Είναι απλό. Εξάλλου ο μηχανικός θα ζητήσει να του σταλεί νέο ανταλλακτικό χωρίς χρέωση, βάσει της εγγύησης του προμηθευτή του. Αν ο μηχανικός ή ο υδραυλικός δεν το παραδέχεται απλά θα σε χάσει από πελάτη… Αν το κάνει σε αρκετούς στο τέλος δε θα έχει έσοδα και θα του φταίει η κρίση, η έλλειψη ρευστότητας, το ότι οι πελάτες είναι στριμμένοι, ότι ο Ερμής είναι ανάδρομος κτλ. Αν είναι χαζός, ας το κάνει. Οι μαύρες δουλειές έχουν περισσότερη ανάγκη να γίνονται σωστά. Εκείνες στηρίζονται περισσότερο ακόμη στην αξιοπιστία του μάστορα. Ειδικά αν ο μάστορας παίξει παιχνίδι του τύπου «αφού δε σου έκοψα απόδειξη την πάτησες»… Πρόβλημα της. Σε περίπτωση χρήσης της εγγύησης της στοιχίζει ακόμα ακριβότερα και μετά τον νέο νόμο του άρθρου το κόστος της θα ανεβεί κι άλλο. Εκτός αυτού πρόβλημα τέτοιου είδους έχουν πολλές εταιρείες. Ειδικά οι μεγάλες. Τουλάχιστον η Apple έβγαλε και κάποια κιτ για αντικατάσταση από το χρήστη. Πρώτον όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος. Αυτά τα φαινομενικά 2 έτη είναι όπως η μπαρούφα με τα δωρεάν λεπτά στην Ε.Ε που όταν έγινε όλες οι εταιρείες στην Ε.Ε αύξησαν τα τιμολόγια. Δεύτερον αν υπήρχε πραγματικά ελεύθερη αγορά θα γινόταν ακριβώς το ίδιο με τον υδραυλικό που ανέφερες.
filip123go Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 5 hours ago, alex8850 said: Ο σκληρός έχει από μόνος του εγγύηση. Άρα αν διαγνωστεί έτσι κι αλλιώς θα γινότανε η αλλαγή. Άρα προς τι επιπλέον θα προσφέρει η νομοθέτηση? Όχι, αν το λάπτοπ έχει 3 μήνες εγγύηση και χαλάσει ο ssd, ο σκληρός που θα μπει επάνω (η δωρεάν αλλαγή ας το πούμε έτσι) ακολουθεί το υπόλοιπο εγγύησης του λάπτοπ. Εάν τον αγοράσει ο πελάτης, τότε ναι, έχει δική του εγγύηση κανονικά. 4 hours ago, evark said: Να δω τι θα κάνει η Apple, η οποία κάνει ότι μπορεί, σκοπίμως, ωστε τα προιόντα της να μην ειναι επισκευάσιμα.... Spoiler Ότι έκανε και με τη θύρα φόρτισης. Spoiler Πουν πολλοί εδώ μέσα ,όταν βγηκε η είδηση ήταν σε φάση "σιγά μην τη νοιάξει την apple η ΕΕ" και "σιγά μην αλλάξει τη θύρα, απλά θα σταματήσει να πουλάει στην ΕΕ" , λες και η apple είναι ελληνική μικρό-μεσαία επιχείρηση. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από filip123go
Nabuko Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Αναφορά σε κείμενο The legislation agreed today will make it easier for consumers to seek repair instead of replacement by making the access to repair services easier, faster, transparent, and more attractive. Εγώ γιατί πιστεύω ότι στην ουσία αναφέρονται στις τακτικές της Apple χωρίς να την κατονομάζουν? 4
Tlykog Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, alex8850 είπε Πρώτον όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος. Αυτά τα φαινομενικά 2 έτη είναι όπως η μπαρούφα με τα δωρεάν λεπτά στην Ε.Ε που όταν έγινε όλες οι εταιρείες στην Ε.Ε αύξησαν τα τιμολόγια. Δεύτερον αν υπήρχε πραγματικά ελεύθερη αγορά θα γινόταν ακριβώς το ίδιο με τον υδραυλικό που ανέφερες. Το ποσοστό βλαβών έιναι μονοψήφιο νούμερο επί τοις 100. Αυτό πχ με τα 2 χρόνια εγγύηση ισχύει και τώρα και εφαρμόζεται. Αναγράφεται και επίσημα: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/gr/ Στην πράξη έχω καταφέρει να περάσω επισκευή εντός εγγύησης στου 19 μήνες σε site που έγραφε στη σελίδα του ότι τα iPhones που πουλούσε είχαν 1 χρόνο. Μου έλεγαν στην αρχή ότι είναι εκτός εγγύησης και μόλις τους έστειλα την παραπάνω σελίδα μου το επισκεύασαν. Είχα πάει ακόμα και στα Public και η πωλήτρια μου είπε να αγοράσω μια επέκταση εγγύησης για το IPhone 12, που μόλις είχα αγοράσει. Της απάντησα ότι τα 2 χρόνια είναι αρκετά και μου ανταπάντησε ότι έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση. Της είπα ότι βάσει Ε.Ε. είναι δυο χρόνια και επειδή την είδα να κάνει γκριμάτσες συμπλήρωσα «με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι γιατί αν παθει κάτι μέσα στη διετία θα στο φέρω με δικηγόρο που δεν τον πληρώνω γιατί έχω ασφάλεια νομικής προστασίας, μαζί με καταγγελία στο Συνήγορο». Απλά πολλοί ποντάρουν στην άγνοια σου και μόλις επιμείνεις το παίρνουν πίσω… Η αγορά, ελεύθερη και μη, έχει κανόνες. Η ασύδοτη αγορά που εννοείς δεν εχει καμία σχέση με την ελεύθερη αγορά. Είναι παράνομη σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες και υπάρχει εκεί που δεν γίνονται επαρκείς έλεγχοι, όπως πχ στην χώρα μας. Είναι σαν να λες ότι η Κίνα ή η Ρωσία έχουν κομμουνισμό, ενώ στην πραγματικότητα έχουν κάτι ανάμεσα από τυραννία και σκληρό καπιταλισμό, που το έχουν βαπτίσει κομμουνισμό. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Tlykog 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα