Προς το περιεχόμενο

Απορία ποια οχήματα επιτρέπονται σε λεωφορείο λωρίδα?


rudigarcia222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 hours ago, csontheline said:

Αρκεί να τον γνωρίζεις. (στις ώρες αιχμής, σε οδούς με 3 λωρίδες κυκλοφορίας, οπότε και η κίνηση είναι πυκνή, η μεσαία λωρίδα γίνεται κίνησης και όχι αποκλειστικά προσπέρασης).

Το άρθρο του ΚΟΚ γι' αυτό που γράφεις, αναφέρεται στην αριστερή λωρίδα. Συγκεκριμένα λέει:

«Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.»

Για τις λωρίδες δεξιότερα της αριστερής, δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός. Όμως υπάρχει ο περιορισμός του «δε θέλω να εμποδίζω ή να ενοχλώ τους άλλους οδηγούς». Προφανώς δε τον έχουν όλοι, μιας και βλέπεις πολύ συχνά... "φάλαγγα" στη μεσαία (ακόμα και αν ο δρόμος είναι άδειος),. Όμως ακόμα και όσοι τον έχουν, πολλές φορές αναγκάζονται να οδηγήσουν με τρόπο που δεν θέλουν για να μη ψοφήσουν. Αυτό ήθελα να πω πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, sdikr said:

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός για την αργή  ταχύτητα, εφόσον σαν όχημα επιτρέπεται

Προφανος δεν υπάρχει όπως ανέφερα αρκεί να μην υπάρχει παρεμπόδιση κυκλοφορίας, τότε κανονικά καλείς όργανο και κάνει σύσταση στον ποδήλατι

2 hours ago, JakeKaufman said:

Όσο μαλακάς είναι οποίος δεν σέβεται τους ανάπηρους, τόσο μαλακας είναι οποίος δεν σέβεται την χρήση των ΜΜΜ.

δεν κάνω διακρίσεις :)

Μήπως να ντοπάρουμε τους ποδηλάτες για να μην καθυστερούν τα αυτοκίνητα;

τι γράφετε ώρες ώρες μερικοί ρε παιδιά!!!!

Απλή λογική αν εξαιτίας ενός ατόμου δεν προχωράει ολόκληρη Λεωφόρος, τότε μάλλον αυτό το άτομο είναι το πρόβλημα, επειδή οδηγαω ποδήλατο πάντα κοιτάω πίσω, αν έρχεται λεωφορείο κάνω στην άκρη περνάει και ξανά ξεκινάω για να μην εμποδίζω την ροή 😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Black Demis said:

Προφανος δεν υπάρχει όπως ανέφερα αρκεί να μην υπάρχει παρεμπόδιση κυκλοφορίας, τότε κανονικά καλείς όργανο και κάνει σύσταση στον ποδήλατι

Απλή λογική αν εξαιτίας ενός ατόμου δεν προχωράει ολόκληρη Λεωφόρος, τότε μάλλον αυτό το άτομο είναι το πρόβλημα, επειδή οδηγαω ποδήλατο πάντα κοιτάω πίσω, αν έρχεται λεωφορείο κάνω στην άκρη περνάει και ξανά ξεκινάω για να μην εμποδίζω την ροή 😊

Αν πηγαίνει με 10 και 20 που λες και είναι στα δεξία όπως προβλέπει ο ΚΟΚ τότε δεν υπάρχει παρεμπόδιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Haldol είπε

Το άρθρο του ΚΟΚ γι' αυτό που γράφεις, αναφέρεται στην αριστερή λωρίδα. Συγκεκριμένα λέει:

«Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.»

Αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται σε αυτοκινητόδρομους ή οδούς ταχείας κυκλοφορίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, sdikr said:

Αν πηγαίνει με 10 και 20 που λες και είναι στα δεξία όπως προβλέπει ο ΚΟΚ τότε δεν υπάρχει παρεμπόδιση

Όταν υπάρχει μια και μοναδική λουρίδα για λεωφορείο χωρίς δυνατότητα προσπέραση (κίνηση) υπάρχει και μάλιστα σοβαρή, έχω δει να κάνουν ουρές με 10 12 λεωφορεία επειδή ποδηλάτης επέμενε να πηγαίνει μπροστά από το λεωφορείο, πολλές φορές ντρέπομαι που καβαλάω ποδήλατο καθος συνέχεια περνάει από το μυαλό μου ότι όσοι με βλέπουν με περνάνε για τέτοιο στόκο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

έχω δει να κάνουν ουρές με 10 12 λεωφορεία επειδή ποδηλάτης επέμενε να πηγαίνει μπροστά από το λεωφορείο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, Zus said:

 

Θέλω να πιστεύω ότι ο μέσος άνθρωπος που κυκλοφορεί γύρω μας, έχει το νιονιό να κατανοήσει ότι

α) εμποδίζει την κυκλοφορία και δημιουργεί πρόβλημα σε συμπολίτες του, από τους οποίους περιμένει να τον σκέφτονται αντίστοιχα

β) βάζει τον εαυτό του (πρωτίστως) σε κίνδυνο με αυτόν τον τρόπο

και μέσω της ανεπτυγμένης κριτικής σκέψης αντιλαμβάνεται ότι ανά διαστήματα/αποστάσεις/όπως το "επιβάλλουν" οι συνθήκες πρέπει να παραχωρεί προτεραιότητα, έτσι ώστε να *.

Για περιπτώσεις που δεν το κατανοούν αυτό (ελπίζω να είναι ελάχιστες), υπάρχει (ή θα έπρεπε να υπάρχει) νομοθεσία που τους τιμωρεί/απομακρύνει από εκείνη την θέση, έτσι ώστε *.

Θεωρητικά, μας διαχωρίζει από τα ζώα η ικανότητα να συμπεριφερόμαστε ορθύτερα μέσα σε ένα σύνολο και να παραχωρούμε διευκολύνσεις μας όταν ένας ή περισσότεροι μέσα σε αυτό, θα διευκολυνθούν περισσότερο από την δική μας ενόχληση.

*διευκολύνονται όλοι και όλες στην κοινωνία που διαβιούν

Στο τέλος της ημέρας, δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο. Αν ο Χ μπει στην λεωφορειολωρίδα γιατί δεν υπάρχει ούτε λεωφορείο σε απόσταση χιλιομέτρου, και τελικά φτάσει αρκετά πιο γρήγορα στην τουαλέτα του για να εκκενώσει το κόψιμο, είναι μία κατανοήσιμη παρανομία. Αρκεί να υπάρχει - ο φόβος και μόνο αρκεί - η αστυνομία/τροχαία/όργανο της τάξης το οποίο θα αποτρέψει όλους τους υπόλοιπους που θα το κάνουν "γιατί έτσι/και οι άλλοι καλύτεροι είναι; /μπορούν".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Bitbit είπε

Έχω απορία τι θα απαντήσουν οι insomniacs στο παρακάτω υποθετικό σενάριο.

Βρισκόμαστε σε πόλη με λεωφορειο λωρίδα και 2 λωρίδες κυκλοφορίας που λόγω των παρκαρισμένων μπορεί να γίνει και 1.

Δεν υπάρχουν κάμερες και μπάτσοι (εντάξει γι αυτό ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος, μπορεί να εμφανιστεί κάποιος). 

Οι 2 λωρίδες είναι φίσκα μέχρι όσο πάει το μάτι και η λωρίδα του λεωφορείου άδεια (όσο πάει το μάτι)

Και η ερώτηση:

Μπαίνετε στη λωρίδα του λεωφορείου ή περιμένετε σαν λαλάκες;

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

έχω παρατηρήσει ότι ελάχιστοι μπαίνουν. Προσωπικά το θεωρώ ηλίθιο να γίνεται χαμός από κίνηση στις 2 λωρίδες και η άλλη να παραμένει προκλητικά άδεια για όταν περάσει λεωφορείο. Κράξτε ελεύθερα, δεν έχω πρόβλημα.

 

Ο σκοπός της ανοιχτής λωρίδας των ΜΜΜ είναι για να κινούνται γρήγορα και να μην κολλάνε στην κίνηση με αποτέλεσμα καθυστερήσεις δρομολογίων και κόσμο μετά να γκρινιάζει και να δυσανασχετεί για τα ΜΜΜ. Είπαμε να κάνουμε καλύτερα τα ΜΜΜ στην Αθήνα και όχι χειρότερα, μπαίνοντας στην λωρίδα βάζεις και εσύ ένα λιθαράκι στο να επιδεινωθεί η κατασταση με τα λεωφορεία αν δεν είναι ήδη κακή. Για εμένα αντί να κάνει ο προηγούμενος δήμαρχος μεγάλους περιπάτους και τρίχες κατσαρές, έπρεπε να είχαν τοποθετηθεί μεγάλα σαμαρακια σε όλες τις λωρίδες αυτές για να μην μπαίνει κανένας πλην λεωφορείων. 

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ε να σου δώσουμε τότε άλλο παράδειγμα τότε χωρίς ΑΜΕΑ, είναι σαν να παρκάρεις σε θέση που εμποδίζει τη στροφή ή τη διέλευση λεωφορείων γιατί θα ήταν "ηλίθιο να γίνεται χαμός από παρκαρισμένα και να παραμένει προκλητικά άδεια η θέση αυτή για όταν πάει να περάσει λεωφορείο".

Εγώ προσωπικά περιμένω χωρίς να νιώθω μαλάκας, όπως ακριβώς όταν περιμένω στο κόκκινο φανάρι ακόμα και όταν δεν υπάρχουν κάμερες και μπάτσοι.

Σε δρόμο κοντά σε εμένα που έτυχε και μπλόκαρε μεγάλο λεωφορείο επειδή κάποιος είχε παρκάρει στην στροφή. Μαζεύτηκε κόσμος και τουμπαρε όλο το αμάξι, το είδα και δεν το πίστευα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, Black Demis said:

Όταν υπάρχει μια και μοναδική λουρίδα για λεωφορείο χωρίς δυνατότητα προσπέραση (κίνηση) υπάρχει και μάλιστα σοβαρή, έχω δει να κάνουν ουρές με 10 12 λεωφορεία επειδή ποδηλάτης επέμενε να πηγαίνει μπροστά από το λεωφορείο, πολλές φορές ντρέπομαι που καβαλάω ποδήλατο καθος συνέχεια περνάει από το μυαλό μου ότι όσοι με βλέπουν με περνάνε για τέτοιο στόκο

Ναι μπορεί να πρέπει και αυτός να το σκεφτεί να κάνει στην άκρη, δεν μπορείς να καλέσεις όργανο όμως για να του κάνει παρατήρηση, δεν προβλέπεται αυτό  εφόσον πάει με τα 10 με 20 που αναφέρεις. 

23 χλμ είναι η ταχύτητα που πιάνουν τα λεωφορεία  εκεί σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ

https://www.oasa.gr/δρομολόγια/ειδικές-γραμμές/λεωφορειολωρίδες/

Αυτό με τα 10 και 12  (υπερβολή, συνήθως είναι 5 με 6) το βλέπουμε εδώ εν  ώρα αιχμής στις στάσεις  που πλέον έχει υπάρξει κορεσμός 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Akor1981 said:

Αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται σε αυτοκινητόδρομους ή οδούς ταχείας κυκλοφορίας

Πρακτικά εξ' ορισμού, αφού λέμε για δρόμους με >= 3 λωρίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Haldol είπε

Πρακτικά εξ' ορισμού, αφού λέμε για δρόμους με >= 3 λωρίδες.

Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά τα ξεχωρίζει ο ΚΟΚ. Πχ η Συγγρού είναι ταχείας, η Μεσογείων όχι και ας έχει 3 λωρίδες.  

https://www.gocar.gr/useful/law/42853,dromos_legetai_taxeias_kykloforias.html

Επεξ/σία από Akor1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Haldol said:

Πρακτικά εξ' ορισμού, αφού λέμε για δρόμους με >= 3 λωρίδες.

Οι περισσότεροι δρόμοι με 3+ λωρίδες στην Αθήνα δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας 

μεσογειων Αλεξάνδρας Κηφησιας βας Σοφίας κλπ δεν είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Akor1981 said:

Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά τα ξεχωρίζει ο ΚΟΚ. Πχ η Συγγρού είναι ταχείας, η Μεσογείων όχι και ας έχει 3 λωρίδες.  

https://www.gocar.gr/useful/law/42853,dromos_legetai_taxeias_kykloforias.html

1 hour ago, JakeKaufman said:

Οι περισσότεροι δρόμοι με 3+ λωρίδες στην Αθήνα δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας 

μεσογειων Αλεξάνδρας Κηφησιας βας Σοφίας κλπ δεν είναι 

Ενδιαφέρον. Για κάποιες (π.χ. τη Βασ. Σοφίας, Βασ. Αμαλίας, κ.λπ) μου φαίνεται λογικό, αλλά για Μεσογείων, Κηφισίας δε το περίμενα. 

Ακόμα και αν μείνουμε σε αυτοκινητοδρόμους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας όμως, το θέμα που συζητάμε δεν αλλάζει. Αρκετός κόσμος αναγκάζεται να οδηγεί με τρόπο που ούτε πρέπει, ούτε θέλει, λόγω της υπερ-διαδεδομένης καφρίλας όλων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...