NeraBlack Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 1 hour ago, nepomuk said: Σοβαρολογεις ; Ποια η σχεση του στανταρ 737 με το Max ; Δεκαδες χιλιαδες 737 πετανε αυτη την στιγμη ανα την υφηλιο . Τα προβληματα εντοπιζονται στα Max, ενα μοντελο που ανετα θα μπορουσε να ειχε αλλο ονομα . Ευθυνη του Μαρκετινγκ ηταν να λαβει την πιασαρικη ονομασια 737 , κατι σαν το "pentium" της ιντελ οπου το ονομα κρατησε για πολλες εκδοσεις επεξεργαστων που καμμια σχεση δεν ειχαν με τους ιστορικους Pentium. Τεσπα ως Ευρωπαιος υποστηριζω - ψηφιζω AirBus . Ενα 737 ειναι,με μεγαλυτερους κινητηρες. Για αυτο τους βαλαν πιο μεσα στα φτερα,γιατι κυριολεκτικα δε χωραγαν ,πραγμα που πιεζε τη μυτη του σκαφους προς τα κάτω. Για αυτό βγαλαν το ΜΚΑΣ,για να διορθωνει αυτο το προβλημα. Δεν ειπαν σε κανεναν τιποτα,γιατι τοτε θα επρεπε να δοκιμαστει εξ αρχης,και αυτο ηθελε να αποφύγει,για να προλάβει την αιρβας με το ΝΕΟ,και τους εξαιρετικα οικονομικούς κινητηρες του. Ήξερε πως αργά ή γρήγορα καποιο θα πέσει,υπαρχουν τα εμαιλ,προσπαθησε να το κουκουλωσει,δεν της εκατσε. Κανεις δεν πηγε φυλακη για ανθρωποκτονια εκ προμελετης, ξεκάθαρα γιατι η Boeing είναι νο.2 στον κοσμο,και δεν υπαρχει νο.3. Ναι,ειναι ο νεοφιλελευθερισμός. 6 1
mader Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Τέτοια συμβαίνουν όταν «καρεκλάτοι θεωρητικάντες» νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα παρακάμπτοντας τους τεχνικούς τους. 2
nepomuk Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 34 λεπτά πριν, NeraBlack είπε Ενα 737 ειναι,με μεγαλυτερους κινητηρες. Κανεις δεν πηγε φυλακη για ανθρωποκτονια εκ προμελετης, ξεκάθαρα γιατι η Boeing είναι νο.2 στον κοσμο,και δεν υπαρχει νο.3. Ναι,ειναι ο νεοφιλελευθερισμός. Δεν γνωριζω λεπτομερειες αλλα σιγουρα και η ατρακτος ειναι μεγαλυτερη αφου το λενε max και εχει σαφως μεγαλυτερη μεταφορικη ικανοτητα . Επομενως η διατηρηση του 737 ειναι πιο πολυ μαρκετιστικη. Εμπορικα - οικονομικα ατυχησε και η AiRBus με το πολυδιαφημισμενο και τεραστιο Α380 που κοστισε ενα σκασμο σε ερευνα και αναπτυξη , ενω η παραγωγη του σταματησε μετα το πρωτο κυμα. Ο θρυλος του Seattle θα συνεχισει να πρωταγωνιστει στην Αεροδιαστημικη Βιομηχανια για πολλες δεκαετιες ακομα . Εκτιμω οτι στην περιπτωση του Max επεσαν ολες οι ατυχιες μαζι , εξ αλλου στην Boeing η μεγαλη πλειοψηφια απαρτιζεται απο Παλαιο- φιλελευθερους και εν γενει συντηρητικους ως προς τα πολιτικα φρονηματα. Ισως μετα απο 20ετια ξεπροβαλλει και Νο 3 απο πλευρας Κινας η καποιος συνασπισμος Ιαπωνων - Κορεατων , που σιγουρα το μπορουν. 1
anax111 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, Arkin είπε Μπορει να μου εξηγησει καποιος πως γινεται ολοκληρα αεροπλανα που μεταφερουν καθημερινα χιλιαδες εκατομμυρια κοσμο να εχουν τοσο σοβαρα προβληματα και κανεις να μην κανει τιποτα? Δηλαδη παιζουν τη ζωη των ανθρωπων κυριολεκτικα κορονα γραμματα? Τοσο αναλωσιμη ειναι η ανθρωπινη ζωη μπροστα στο κερδος των αδηφαγων εταιριων? Κανενας ελεγχος καμια εταιρια δεν κλεινει κανενας δεν περνει ευθυνες να παει φυλακη ενω την ιδια ωρα εχουν σκοτωσει αρκετες εκατονταδες ανθρωπους. Ξερω οτι η ανθρωπινη ζωη δεν μετραει καθολου τουλαχιστον σε ηπειρους οπως Αφρικης που πεθαινουν καθημερινα 25 χιλιαδες παιδια αλλα βλεπω οτι ειναι παγκοσμιο φαινομενο και περα απο αυτους που εχουν τα δις ολου του κοσμου κανενας αλλος δεν μετραει παρα μονο τα λεφτα που δινει μετρανε τιποτα αλλο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Δυστυχώς με τα 2 ατυχήματα έγινε διακανονισμός μεταξύ εταιρίας και εισαγγελίας και οι δικηγόροι έπεισαν τις οικογένειες των θυμάτων να δεχτούν τις αποζημιώσεις αντί να επιμείνουν στην φυλάκιση των υπευθύνων. Η συμφωνία ήταν του τύπου "Θα συνεργαστούμε για την διαλεύκανση των ατυχημάτων, θα σας δώσουμε ότι ζητήσετε σε αποζημιώσεις αλλά κανένας από την διοίκηση και τους υπαλλήλους δεν θα μπει φυλακή". Η εισαγγελία το δέχτηκε, προφανώς με κρατική εντολή, η Boeing είναι εθνικό κεφάλαιο για τις ΗΠΑ και οι διοικούντες της αποτελούν κομμάτι του κρατικού κατεστημένου της. Το δέχτηκαν αναγκαστικά και οι οικογένειες, τα χρήματα για τις αποζημιώσεις ήταν πολλά και οι νεκροί δεν γυρνάνε πίσω. Αλλά δεν είχαν και άλλη ρεαλιστική επιλογή καθώς από την στιγμή που το δέχτηκε η εισαγγελία οποιαδήποτε οικογένεια απέρριπτε τον διακανονισμό και συνέχιζε μόνη της θα έπρεπε να επιδοθεί σε έναν πολυχρόνιο και δαπανηρό δικαστικό αγώνα με αμφίβολα αποτελέσματα καθώς θα είχαν απέναντί τους μια εταιρία μεγαθήριο. Αυτή δυστυχώς είναι η σύγχρονη δικαιοσύνη. Σκοτώσανε 350 ανθρώπους εν γνώση τους (ξέρανε ότι το αεροπλάνο είχε πρόβλημα και ότι κάποια στιγμή κάποια από αυτά θα έπεφταν) και δεν πήγαν ούτε μια μέρα φυλακή. Αντίθετα είναι ακόμα έξω και προσπαθούν να το πουλήσουν και να βγάλουν λεφτά από αυτό! 1 3
Arkin Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, anax111 είπε Δυστυχώς με τα 2 ατυχήματα έγινε διακανονισμός μεταξύ εταιρίας και εισαγγελίας και οι δικηγόροι έπεισαν τις οικογένειες των θυμάτων να δεχτούν τις αποζημιώσεις αντί να επιμείνουν στην φυλάκιση των υπευθύνων. Η συμφωνία ήταν του τύπου "Θα συνεργαστούμε για την διαλεύκανση των ατυχημάτων, θα σας δώσουμε ότι ζητήσετε σε αποζημιώσεις αλλά κανένας από την διοίκηση και τους υπαλλήλους δεν θα μπει φυλακή". Η εισαγγελία το δέχτηκε, προφανώς με κρατική εντολή, η Boeing είναι εθνικό κεφάλαιο για τις ΗΠΑ και οι διοικούντες της αποτελούν κομμάτι του κρατικού κατεστημένου της. Το δέχτηκαν αναγκαστικά και οι οικογένειες, τα χρήματα για τις αποζημιώσεις ήταν πολλά και οι νεκροί δεν γυρνάνε πίσω. Αλλά δεν είχαν και άλλη ρεαλιστική επιλογή καθώς από την στιγμή που το δέχτηκε η εισαγγελία οποιαδήποτε οικογένεια απέρριπτε τον διακανονισμό και συνέχιζε μόνη της θα έπρεπε να επιδοθεί σε έναν πολυχρόνιο και δαπανηρό δικαστικό αγώνα με αμφίβολα αποτελέσματα καθώς θα είχαν απέναντί τους μια εταιρία μεγαθήριο. Αυτή δυστυχώς είναι η σύγχρονη δικαιοσύνη. Σκοτώσανε 350 ανθρώπους εν γνώση τους (ξέρανε ότι το αεροπλάνο είχε πρόβλημα και ότι κάποια στιγμή κάποια από αυτά θα έπεφταν) και δεν πήγαν ούτε μια μέρα φυλακή. Αντίθετα είναι ακόμα έξω και προσπαθούν να το πουλήσουν και να βγάλουν λεφτά από αυτό! Τραγικο οντως ας τα βαλουν εκει που ξερουν τα λεφτα οι δολοφονοι που σκοτωσαν τον γιο την κορη τους γονεις καποιων. Ντροπη και αισχος αλλα οπως ειπες δεν υπαρχει πραγματικη δικαιοσυνη. Το χρημα κυβερνα και τιποτα αλλο. Ολοι αναλωσιμοι. 1 2
NeraBlack Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, nepomuk said: Δεν γνωριζω λεπτομερειες Ειναι όμως 3 άνθρωποι εδώ που σου λένε το ίδιο πράγμα,αλλά επιμένεις στην δική σου άποψη. Είναι τόσο αλλαγμένο,όσο επέτρεπαν οι κανονισμοί για να μη θεωρηθεί νέο αεροσκάφος.Πρακτικά,καθόλου δηλαδή. Ειδικα,το whataboutism για το Α380 που απλά δεν πούλησε,ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΞΕΡΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΌΝΤΩΣ ΣΚΌΤΩΣΕ,εξαιρετικό. Καλώς.Ειναι άλλο αεροπλάνο.Έπεφτε γιατί ο Κρόνος είναι στον Κράτος.Και η Ζήνα ειναι ανάδρομη. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από NeraBlack 1
Giorgos17589 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, nepomuk είπε Δεν γνωριζω λεπτομερειες αλλα σιγουρα και η ατρακτος ειναι μεγαλυτερη αφου το λενε max και εχει σαφως μεγαλυτερη μεταφορικη ικανοτητα . Επομενως η διατηρηση του 737 ειναι πιο πολυ μαρκετιστικη. Εμπορικα - οικονομικα ατυχησε και η AiRBus με το πολυδιαφημισμενο και τεραστιο Α380 που κοστισε ενα σκασμο σε ερευνα και αναπτυξη , ενω η παραγωγη του σταματησε μετα το πρωτο κυμα. Ο θρυλος του Seattle θα συνεχισει να πρωταγωνιστει στην Αεροδιαστημικη Βιομηχανια για πολλες δεκαετιες ακομα . Εκτιμω οτι στην περιπτωση του Max επεσαν ολες οι ατυχιες μαζι , εξ αλλου στην Boeing η μεγαλη πλειοψηφια απαρτιζεται απο Παλαιο- φιλελευθερους και εν γενει συντηρητικους ως προς τα πολιτικα φρονηματα. Ισως μετα απο 20ετια ξεπροβαλλει και Νο 3 απο πλευρας Κινας η καποιος συνασπισμος Ιαπωνων - Κορεατων , που σιγουρα το μπορουν. Δεν σημαίνει οτι επειδη η ατρακτος ειναι μεγαλύτερη αλλαζεις και το όνομα ριζικα. Γι αυτο αλλωστε υπαρχουν τα 737-200,737-800..Α340-400,Α340-600...777-300,777-300ER Παραδείγματα σου φερνω που υπάρχουν σχεδον σε καθε μοντελο αεροσκάφους οποιασδήποτε εταιρίας... Ειναι ιδιο μοντέλο με διαφορετικη χωρητικότητα η κινητήρες η και τα δυο σε κάποιες περιπτώσεις ... Δεν διαφερει σε κατι αλλο ριζικά ωστε να αλλαξεις το ονομα εντελως. Ειδικα στην περίπτωση του 737 ειναι διαφορετικοι κινητηρες και μικρη αύξηση στη χωρητικότητα, καμια αλλη διαφορά στην άτρακτο απλα τα εβγαλαν max οπως η airbus τα ονομαζει NEO(Νew Εngine Option) χωρις να αλλαξει το ονομα (να το εκανε πχ Α322 αντι Α321 ΝΕΟ)
Stergios74 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Spoiler Δεν γνωρίζω τίποτα για το θέμα αλλά μ άρεσε η εικόνα 1 1
dpolal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, nepomuk είπε Δεν γνωριζω λεπτομερειες αλλα σιγουρα και η ατρακτος ειναι μεγαλυτερη αφου το λενε max και εχει σαφως μεγαλυτερη μεταφορικη ικανοτητα . Επομενως η διατηρηση του 737 ειναι πιο πολυ μαρκετιστικη. Εμπορικα - οικονομικα ατυχησε και η AiRBus με το πολυδιαφημισμενο και τεραστιο Α380 που κοστισε ενα σκασμο σε ερευνα και αναπτυξη , ενω η παραγωγη του σταματησε μετα το πρωτο κυμα. Ο θρυλος του Seattle θα συνεχισει να πρωταγωνιστει στην Αεροδιαστημικη Βιομηχανια για πολλες δεκαετιες ακομα . Εκτιμω οτι στην περιπτωση του Max επεσαν ολες οι ατυχιες μαζι , εξ αλλου στην Boeing η μεγαλη πλειοψηφια απαρτιζεται απο Παλαιο- φιλελευθερους και εν γενει συντηρητικους ως προς τα πολιτικα φρονηματα. Ισως μετα απο 20ετια ξεπροβαλλει και Νο 3 απο πλευρας Κινας η καποιος συνασπισμος Ιαπωνων - Κορεατων , που σιγουρα το μπορουν. Όπως σου λένε οι υπόλοιποι είναι τα πράματα. Πήραν το ίδιο ακριβώς σχέδιο και το απλά το μεγάλωσαν με τις τις ουσιαστικές διαφορές να είναι στους κινητήρες. 3 2
nlogginidis Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, Arkin είπε Τραγικο οντως ας τα βαλουν εκει που ξερουν τα λεφτα οι δολοφονοι που σκοτωσαν τον γιο την κορη τους γονεις καποιων. Ντροπη και αισχος αλλα οπως ειπες δεν υπαρχει πραγματικη δικαιοσυνη. Το χρημα κυβερνα και τιποτα αλλο. Ολοι αναλωσιμοι. Παντού στον πολιτισμένο κόσμο έτσι γίνεται φιλτατε. Δεν χρειάζεται να βγούμε καν από τα σύνορα μας για να βρούμε παρόμοιες τακτικές συγκάλυψης με κάθε τροπο 2
Arkin Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, nlogginidis είπε Παντού στον πολιτισμένο κόσμο έτσι γίνεται φιλτατε. Δεν χρειάζεται να βγούμε καν από τα σύνορα μας για να βρούμε παρόμοιες τακτικές συγκάλυψης με κάθε τροπο Το αντίθετο του πολιτισμού ειναι αυτό. Και όταν οι δολοφόνοι δεν πληρώνουν τίποτα για ότι έχουν κάνει συνεχίζουν να κάνουν τα ίδια. 1
Stratosnis Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Εικάζω μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές να ταξιδεύουμε με Boeing στα Ελληνικά νησιά... 1
Kaboomzer Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Οποιοσδήποτε παραλληλισμός με τον ελληνικό σιδηρόδρομο στον οποίο μία εβδομάδα πριν από το ατύχημα ο αρμόδιος υπουργός σε ερώτηση στη βουλή κουνούσε το δάχτυλο και έλεγε να μην τρομάζουνε τον κόσμο χωρίς λόγο και τα τρένα είναι απολύτως ασφαλή, είναι εντελώς τυχαία. Άλλωστε όπως και με τη boeing , έτσι κι εδώ το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο και όλοι οι υπεύθυνοι θα λογοδοτήσουν και θα πάνε φυλακή...... Τι, όχι ; 3 1 1
panther_512 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 13 hours ago, Arkin said: Oλόκληρα αεροπλανα που μεταφερουν καθημερινα χιλιαδες εκατομμυρια κοσμο εχουν τοσο σοβαρα προβληματα και κανεις να μην κανει τιποτα. Δηλαδη παιζουν τη ζωη των ανθρωπων κυριολεκτικα κορονα γραμματα. Τοσο αναλωσιμη ειναι η ανθρωπινη ζωη μπροστα στο κερδος των αδηφαγων εταιριων. Κανενας ελεγχος καμια εταιρια δεν κλεινει κανενας δεν περνει ευθυνες να παει φυλακη ενω την ιδια ωρα εχουν σκοτωσει αρκετες εκατονταδες ανθρωπους. Η ανθρωπινη ζωη δεν μετραει καθολου τουλαχιστον σε ηπειρους οπως Αφρικης που πεθαινουν καθημερινα 25 χιλιαδες παιδια αλλα ειναι παγκοσμιο φαινομενο και περα απο αυτους που εχουν τα δις ολου του κοσμου κανενας αλλος δεν μετραει παρα μονο τα λεφτα που δινει μετρανε τιποτα αλλο. Με μικρές τροποποιήσεις, το πόστ σου είναι μία ακριβής περιγραφή του σήμερα. 2
Ukforthemoment Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Μερικοί γράφουν λες και πέφτει ένα 737 κάθε 10 λεπτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα