Προς το περιεχόμενο

ξαφνική παύση λειτουργίας κινητήρα εν κινήσει


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απο  προσωπικη   εμπειρια  δυο  φορες  μου  νεκρωσε  στον  δρομο  το  αυτοκινητο.

1.Απο  κεντρικο  διακοπτη. (κλειδι).

2.Τρομπα  βενζινης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tigergreg είπε

Απο  προσωπικη   εμπειρια  δυο  φορες  μου  νεκρωσε  στον  δρομο  το  αυτοκινητο.

1.Απο  κεντρικο  διακοπτη. (κλειδι).

2.Τρομπα  βενζινης.

η τρόμπα βενζίνης γιατι χαλάει ? απο κακή βενζίνη ? υπάρχει κάποιο οριο χλμ που χαλάει ? σε φίλο με corolla 2008 τον αφησε σε ταξίδι ετσι ξαφνικά πηγε ταξίδι 350 χλμ στο δρόμο ολα αψογα ,σταματάει για να πάρει ψωμί καφέ κλπ ,γυρίζει στο αμάξι γυρίζει το κλειδί τίποτα - ερχεται οδική μετράει ασφάλειες ολες καλές -χτυπάει την αντλία μπας κ πάρει τιποτα ,τον πάει σε συνεργείο βγάζει ο μάστορας την τρόμπα πεντακάθαρη ουτε λάσπες ουτε σκουριές  και ΠΑΝΤΑ δεν αφηνε αδειο το ρεζερβουάρ ,ο μάστορας ειπε απλα φυσιολογική φθορά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tigergreg είπε

Απο  προσωπικη   εμπειρια  δυο  φορες  μου  νεκρωσε  στον  δρομο  το  αυτοκινητο.

1.Απο  κεντρικο  διακοπτη. (κλειδι).

2.Τρομπα  βενζινης.

 

4 ώρες πριν, kostis444t είπε

η τρόμπα βενζίνης γιατι χαλάει ? απο κακή βενζίνη ? υπάρχει κάποιο οριο χλμ που χαλάει ? σε φίλο με corolla 2008 τον αφησε σε ταξίδι ετσι ξαφνικά πηγε ταξίδι 350 χλμ στο δρόμο ολα αψογα ,σταματάει για να πάρει ψωμί καφέ κλπ ,γυρίζει στο αμάξι γυρίζει το κλειδί τίποτα - ερχεται οδική μετράει ασφάλειες ολες καλές -χτυπάει την αντλία μπας κ πάρει τιποτα ,τον πάει σε συνεργείο βγάζει ο μάστορας την τρόμπα πεντακάθαρη ουτε λάσπες ουτε σκουριές  και ΠΑΝΤΑ δεν αφηνε αδειο το ρεζερβουάρ ,ο μάστορας ειπε απλα φυσιολογική φθορά...

και γω έχω μείνει από (τρόμπα ) αντλία βενζίνης συνηθισμένη βλάβη σε μας που έχουμε υγραέριο αλλά η βλάβη βρίσκεται εύκολα και πας σε αντικατάσταση.

Εμένα έμεινε τρεις φορές στο δρόμο νεκρώνοντας τελείως τα ρεύματα έτσι ξαφνικά και δεν ήξερα τι συμβαίνει. Τελικά διαπιστώθηκε πως έπεσα σε ηλεκτρολόγο παπατζή που έκανε λάθος επισκευή δυναμό και έπρεπε να πάω σε άλλον να βρει τη βλάβη και να πάω σε αντικατάσταση.Το δυναμό πρέπει να φορτίζει σταθερά με 13,7 - 13,8 και εμένα έπαιζε από 11 μέχρι 15 όπως μου ειπε ο δεύτερος ηλεκτρολόγος που εντόπισε το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεταξύ μας σε έφαγε και λίγο η φθήνια που αντί για αντικατάσταση πηγες για επισκευή με το οποίο ρίσκο  εκτός  αν νόμιζες ότι  τα στέλνουν Στουτγκαρδη και όχι στο Μενιδι 😛 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Morosana είπε

Μεταξύ μας σε έφαγε και λίγο η φθήνια που αντί για αντικατάσταση πηγες για επισκευή με το οποίο ρίσκο  εκτός  αν νόμιζες ότι  τα στέλνουν Στουτγκαρδη και όχι στο Μενιδι 😛 

Τωρα που την πάτησα τα μαθαίνω. Bosch καινούργια δυναμό δεν υπάρχουν αγοράζεις το ανακατασκευασμένο δυναμό από επίσημα καταστήματα ανταλλακτικών στα οποία πρέπει να παραδώσεις το παλιό για να έχεις κάποια έκπτωση. Αν δεν το παραδώσεις έχεις καπέλλο κοντά στα 100 ευρώ.Το παλιό παραδίνεται στη bosch η οποία το στέλνει για ολική επισκευή και το πουλάει στον επόμενο.Εμένα μάλλον επισκευάστηκε στα περίχωρα της Αττικής και είδα τα αποτελέσματα. 🤣Περιμένω να περάσουν λίγες μέρες να ξαναπάω για έλεγχο και ελπίζω μόνο να μη μου έχει και άλλες ζημιές στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Οπότε προσέχετε που πάτε για ανάλογη επισκευή.

Δεν ξέρω από που είναι , Ινδό τον κόβω , αν φτιάχνει και της bosch αλλά ο τύπος κάνει παππάδες (μέχρι σελίδα στο amazon έχει)🤙

https://www.youtube.com/watch?v=iCOOrmuZU_4

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε υπήρχαν αρκετοί αντίστοιχοι Ινδοί και στην Ελλάδα που υα ανταλλακτικά ήταν δύσκολα. Θυμάμαι  εποχές  προ Ίντερνετ που για να παραγγείλουμε ανταλλακτικα αν υπήρχαν έπρεπε να αγοράσουμε το part catalogue του εργοστασίου και τον κατάλογο του εμπόρου και με φαξ και τηλέφωνα εξωτερικό να βρούμε άκρη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αντίστοιχη περίπτωση σε Polo του 97 που ξαφνικά έσβηνε στο δρόμο, ανεβοκατέβαζε στροφές και δεν έπαιρνε μπροστά εύκολα δεν ήταν μηχανικό το πρόβλημα πχ αντλία βενζίνης, πολλαπλασιαστής , μπαταρία ή κάτι άλλο αλλά ένα συγκεκριμένο ρελέ λευκό τετράγωνο των 5€ στην ασφαλειοθηκη που δίνει εντολή σε αντλία, μίζα, ρεύματα και δε ξέρω εγώ σε τι άλλο. Μηχανικός όσο και να έψαχνε δεν το έβρισκε, μόνο ηλεκτρολόγος μόλις είπαμε μοντέλο και πρόβλημα σε 1 λεπτό από το τηλέφωνο, έγινε αντικατάσταση και κιχ από τότε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε audi a3 tfsi 2008 δεν ήταν εύκολα αντιληπτό. Για εβδομάδες συχνά δυσκολευόταν σε πρωινή εκκίνηση η μίζα (έπαιρνε μπροστά με την 2η προσπάθεια πάντα, στην 1η ζοριζόταν ή και καθόλου). "παίξαμε" με ρεύματα και με νέα μπαταρία, χωρίς αποτέλεσμα. Μέχρι και ο λεχρίτης ο παλιός μου μηχανικός μου έβαλε μεταχειρο μπεκ και αντλία υψηλής που καμουφλάρισε το πρόβλημα για μερικές ημέρες.

Αργότερα, χωρίς κάποια δυσλειτουργία, αναβόσβηνε το check engine, μέχρι που στο τέλος με έβαλε σε safe mode (δεν με άφησε στο δρόμο καθόλου).

Προσωπική εκτίμηση: ποτέ ξανά μεταχερισμένη αντλία υψηλής και επίσης ποτέ... φθηνότερη της γνήσιας (παθών ο ίδιος και γνωστοί). Το ίδιο τηρώ και για αντλία νερού.

και έμπιστο μηχανικό (κλισέ πια το ξέρω, αλλά ισχύει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...