papoys1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Προ διμήνου έχω κάνει επισκευή δυναμό αλλάζοντας αυτόματο , ρουλεμαν , τακάκια γιατί βούιζε. Σήμερα κινούμαι επί της Λ.Μαραθώνος με μέτρια ταχύτητα όταν ξαφνικά βλέπω να ανάβουν κάποια φωτάκια στο καντράν θυμάμαι κόκκινο ABS νοιώθω βαρύ το τιμόνι πατάω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές στρίβω δεξιά σε ανοιχτό χώρο και σβήνει. Γυρίζω κλειδί τίποτε δεν ανταποκρίνεται γιατί μάλλον δεν έχει δύναμη η μπαταρία. Κάποιος από δίπλα είχε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 , φέρνει και μηχάνημα εκκίνησης δεν παίρνει μπροστά. Μετά από αυτά οδική και συνεργείο. Εδώ να πω το ίδιο είχε κάνει προ μηνός περίπου , εκεί με άλλη μπαταρία με καλώδια και τη βοήθεια ένός βενζινά πήρε τελικά και ήρθα Αθήνα. Σήμερα δεν επαιρνε. Το μυαλό μου πάει σε δυναμό και μάλιστα κακή - ελλειπή επισκευή γιατί από τη στιγμή που πήρε κανονικά μπροστά και είμαι σε κίνηση την τροφοδοσία με ρεύμα έχει το δυναμό το οποίο συγχρόνως φορτίζει και τη μπαταρία. Πιστεύω ότι τις δύο αυτές φορές δεν παρήγαγε ρεύμα το αυτοκίνητο κινήθηκε με τα αποθέματα της μπαταρίας και μόλις αυτά τελείωσαν έμεινε. Ακούω απόψεις περιμένοντας τηλέφωνο από το συνεργείο. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δεν θα σου άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας αν είναι το δυναμό;Εχεις ελέγξει του πόλους αν ειναι σφιχτοί;Και τα καλωδια απο μπαταρία προς μιζα ; 1 1
konpat Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δυναμό, όπως είπες, το έχω πάθει και γω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα και δεν άναψε κανένα λαμπάκι μπαταρίας για να το καταλάβω. 1
Akor1981 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Μη μετράς τα volt της μπαταρίας αλλά τα ampere εκκίνησης . Όταν συνδέσεις το μηχάνημα και κάνεις εκκίνηση θα δεις και τα ampere του δυναμό. 1
phanispal Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Γιατί να σβήσει εν κινήσει ακόμα κι αν τα έφτυσε η μπαταρία; 2
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, phanispal είπε Γιατί να σβήσει εν κινήσει ακόμα κι αν τα έφτυσε η μπαταρία; Αν ο εγκέφαλος διαβάζει χαμηλά βολτ σβήνει μηχανή.Στα παλιά αμάξια μπορούσες να βγάλεις τελείως την μπαταρία και η μηχανή συνέχιζε να δουλευει,στα νέα αμάξια δεν γίνεται. 3 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 1 hour ago, papoys1 said: Προ διμήνου έχω κάνει επισκευή δυναμό αλλάζοντας αυτόματο , ρουλεμαν , τακάκια γιατί βούιζε. Σήμερα κινούμαι επί της Λ.Μαραθώνος με μέτρια ταχύτητα όταν ξαφνικά βλέπω να ανάβουν κάποια φωτάκια στο καντράν θυμάμαι κόκκινο ABS νοιώθω βαρύ το τιμόνι πατάω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές στρίβω δεξιά σε ανοιχτό χώρο και σβήνει. Γυρίζω κλειδί τίποτε δεν ανταποκρίνεται γιατί μάλλον δεν έχει δύναμη η μπαταρία. Κάποιος από δίπλα είχε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 , φέρνει και μηχάνημα εκκίνησης δεν παίρνει μπροστά. Μετά από αυτά οδική και συνεργείο. Εδώ να πω το ίδιο είχε κάνει προ μηνός περίπου , εκεί με άλλη μπαταρία με καλώδια και τη βοήθεια ένός βενζινά πήρε τελικά και ήρθα Αθήνα. Σήμερα δεν επαιρνε. Το μυαλό μου πάει σε δυναμό και μάλιστα κακή - ελλειπή επισκευή γιατί από τη στιγμή που πήρε κανονικά μπροστά και είμαι σε κίνηση την τροφοδοσία με ρεύμα έχει το δυναμό το οποίο συγχρόνως φορτίζει και τη μπαταρία. Πιστεύω ότι τις δύο αυτές φορές δεν παρήγαγε ρεύμα το αυτοκίνητο κινήθηκε με τα αποθέματα της μπαταρίας και μόλις αυτά τελείωσαν έμεινε. Ακούω απόψεις περιμένοντας τηλέφωνο από το συνεργείο. Εγώ πάλι αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει αδειάσει η μπαταρία επειδή δεν φόρτιζε το δυναμό, αν ήταν έτσι τότε θα μετρούσες τάση κάπου σκάρτα 12v, 12,9 σημαίνει όχι μόνο πως είναι φουλ φορτισμένη αλλά και ότι πριν λίγο φόρτιζε... Πιθανότατα φταίει η μπαταρία σου, τα συμπτώματα (δλδ χωρίς φορτίο κανονική τάση και με φορτίο σαν να μην έχει καν μπαταρία) δείχνουν κομμένο στοιχείο. 3
papoys1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εγώ πάλι αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει αδειάσει η μπαταρία επειδή δεν φόρτιζε το δυναμό, αν ήταν έτσι τότε θα μετρούσες τάση κάπου σκάρτα 12v, 12,9 σημαίνει όχι μόνο πως είναι φουλ φορτισμένη αλλά και ότι πριν λίγο φόρτιζε... Πιθανότατα φταίει η μπαταρία σου, τα συμπτώματα (δλδ χωρίς φορτίο κανονική τάση και με φορτίο σαν να μην έχει καν μπαταρία) δείχνουν κομμένο στοιχείο. Στέκει αυτό που λες. Για να διαπιστωθεί αυτό νομίζω πρέπει να μετράς τη μπαταρία όταν μιζάρεις. Αν πέφτει η τάση εκείνη τη στιγμή πιθανά είναι αυτό που λες. Δε με πήραν τηλέφωνο ακόμη άρα με βλέπω για αύριο. 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 26 minutes ago, papoys1 said: Στέκει αυτό που λες. Για να διαπιστωθεί αυτό νομίζω πρέπει να μετράς τη μπαταρία όταν μιζάρεις. Αν πέφτει η τάση εκείνη τη στιγμή πιθανά είναι αυτό που λες. Δε με πήραν τηλέφωνο ακόμη άρα με βλέπω για αύριο. Πάντως αν όντως το πήγες σε συνεργείο όπως έγραψες κακώς, σε ηλεκτρολόγο έπρεπε να το πας απευθείας μια και είναι ξεκάθαρα ηλεκτρολογικό πρόβλημα, άσε που τον έλεγχο της μπαταρίας θα τον έκανε επιτόπου μια και είναι διαδικασία που παίρνει λιγότερο από 1 λεπτό. 1
bill999r Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 3 ώρες πριν, papoys1 είπε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 Με τέτοια τάση δεν φαίνεται αποφορτισμενη η μπαταρία. Μήπως ήταν εξαρχής κάποιο καλώδιο που δεν κάνει καλή επαφή και δεν στέλνει ρεύμα; 1
andreaspA Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 3 ώρες πριν, Akor1981 είπε Μη μετράς τα volt της μπαταρίας αλλά τα ampere εκκίνησης . Όταν συνδέσεις το μηχάνημα και κάνεις εκκίνηση θα δεις και τα ampere του δυναμό. εστω ας μετρησει τα volt οταν τραβαει μιζιά. Να δει πόσο πέφτουν. 1
sstratos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Σε hyundai sonata παρόμοια συμπτώματα , και το λαμπάκι της μπαταρίας αχνοφαινόταν αναμμένο παρα πολύ λίγο και μονο το βραδύ. Πρωί με φως δεν φαινόταν καθόλου
Stam53 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Τα αυτοκίνητα αποθηκεύουν κωδικούς βλάβης. Από εκεί θα ξεκινήσουν στο συνεργείο. Τώρα τι να υποθέσεις; Μπορεί να φταίει οτιδήποτε. 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 1 hour ago, Stam53 said: Τα αυτοκίνητα αποθηκεύουν κωδικούς βλάβης. Από εκεί θα ξεκινήσουν στο συνεργείο. Τώρα τι να υποθέσεις; Μπορεί να φταίει οτιδήποτε. Τα 20ετίας χλωμό, τότε ήταν ελάχιστες οι βλάβες που θα μπορούσαν να καταγραφούν, και σίγουρα όχι κωδικοί που αφορούν μπαταρία ή αλτενέιτορ. Όσο για τις υποθέσεις απλά να χουμε κάτι να λέμε, δεν ειν κακό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα