Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προ διμήνου έχω κάνει επισκευή δυναμό αλλάζοντας αυτόματο , ρουλεμαν , τακάκια γιατί βούιζε.

Σήμερα κινούμαι επί της Λ.Μαραθώνος με μέτρια ταχύτητα όταν ξαφνικά βλέπω να ανάβουν κάποια φωτάκια στο καντράν θυμάμαι κόκκινο ABS νοιώθω βαρύ το τιμόνι πατάω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές στρίβω δεξιά σε ανοιχτό χώρο και σβήνει. Γυρίζω κλειδί τίποτε  δεν ανταποκρίνεται γιατί μάλλον δεν έχει δύναμη η μπαταρία. Κάποιος από δίπλα είχε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 , φέρνει και μηχάνημα εκκίνησης δεν παίρνει μπροστά.

Μετά από αυτά οδική και συνεργείο.

Εδώ να πω το ίδιο είχε κάνει προ μηνός περίπου , εκεί με άλλη μπαταρία με καλώδια και τη βοήθεια ένός βενζινά πήρε τελικά και ήρθα Αθήνα. Σήμερα δεν επαιρνε.

Το μυαλό μου πάει σε δυναμό και μάλιστα κακή - ελλειπή επισκευή γιατί από τη στιγμή που πήρε κανονικά μπροστά και είμαι σε κίνηση την τροφοδοσία με ρεύμα έχει το δυναμό το οποίο συγχρόνως φορτίζει και τη μπαταρία. Πιστεύω ότι τις δύο αυτές φορές δεν παρήγαγε ρεύμα το αυτοκίνητο κινήθηκε με τα αποθέματα της μπαταρίας και μόλις αυτά τελείωσαν έμεινε.

Ακούω απόψεις περιμένοντας τηλέφωνο από το συνεργείο.

  • Sad 1
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυναμό, όπως είπες, το έχω πάθει και γω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα και δεν άναψε κανένα λαμπάκι μπαταρίας για να το καταλάβω.

  • Like 1
Δημοσ.

Μη μετράς τα volt της μπαταρίας αλλά τα ampere εκκίνησης . Όταν συνδέσεις το μηχάνημα και κάνεις εκκίνηση θα δεις και τα ampere του δυναμό.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Γιατί να σβήσει εν κινήσει ακόμα κι αν τα έφτυσε η μπαταρία;

Αν ο εγκέφαλος διαβάζει χαμηλά βολτ σβήνει μηχανή.Στα παλιά αμάξια μπορούσες να βγάλεις τελείως την μπαταρία και η μηχανή συνέχιζε να δουλευει,στα νέα αμάξια δεν γίνεται.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, papoys1 said:

Προ διμήνου έχω κάνει επισκευή δυναμό αλλάζοντας αυτόματο , ρουλεμαν , τακάκια γιατί βούιζε.

Σήμερα κινούμαι επί της Λ.Μαραθώνος με μέτρια ταχύτητα όταν ξαφνικά βλέπω να ανάβουν κάποια φωτάκια στο καντράν θυμάμαι κόκκινο ABS νοιώθω βαρύ το τιμόνι πατάω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές στρίβω δεξιά σε ανοιχτό χώρο και σβήνει. Γυρίζω κλειδί τίποτε  δεν ανταποκρίνεται γιατί μάλλον δεν έχει δύναμη η μπαταρία. Κάποιος από δίπλα είχε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 , φέρνει και μηχάνημα εκκίνησης δεν παίρνει μπροστά.

Μετά από αυτά οδική και συνεργείο.

Εδώ να πω το ίδιο είχε κάνει προ μηνός περίπου , εκεί με άλλη μπαταρία με καλώδια και τη βοήθεια ένός βενζινά πήρε τελικά και ήρθα Αθήνα. Σήμερα δεν επαιρνε.

Το μυαλό μου πάει σε δυναμό και μάλιστα κακή - ελλειπή επισκευή γιατί από τη στιγμή που πήρε κανονικά μπροστά και είμαι σε κίνηση την τροφοδοσία με ρεύμα έχει το δυναμό το οποίο συγχρόνως φορτίζει και τη μπαταρία. Πιστεύω ότι τις δύο αυτές φορές δεν παρήγαγε ρεύμα το αυτοκίνητο κινήθηκε με τα αποθέματα της μπαταρίας και μόλις αυτά τελείωσαν έμεινε.

Ακούω απόψεις περιμένοντας τηλέφωνο από το συνεργείο.

Εγώ πάλι αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει αδειάσει η μπαταρία επειδή δεν φόρτιζε το δυναμό, αν ήταν έτσι τότε θα μετρούσες τάση κάπου σκάρτα 12v, 12,9 σημαίνει όχι μόνο πως είναι φουλ φορτισμένη αλλά και ότι πριν λίγο φόρτιζε...

Πιθανότατα φταίει η μπαταρία σου, τα συμπτώματα (δλδ χωρίς φορτίο κανονική τάση και με φορτίο σαν να μην έχει καν μπαταρία) δείχνουν κομμένο στοιχείο.

  • Like 3
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει αδειάσει η μπαταρία επειδή δεν φόρτιζε το δυναμό, αν ήταν έτσι τότε θα μετρούσες τάση κάπου σκάρτα 12v, 12,9 σημαίνει όχι μόνο πως είναι φουλ φορτισμένη αλλά και ότι πριν λίγο φόρτιζε...

Πιθανότατα φταίει η μπαταρία σου, τα συμπτώματα (δλδ χωρίς φορτίο κανονική τάση και με φορτίο σαν να μην έχει καν μπαταρία) δείχνουν κομμένο στοιχείο.

Στέκει αυτό που λες. Για να διαπιστωθεί αυτό νομίζω πρέπει να μετράς τη μπαταρία όταν μιζάρεις. Αν πέφτει η τάση εκείνη τη στιγμή πιθανά είναι αυτό που λες. Δε με πήραν τηλέφωνο ακόμη άρα με βλέπω για αύριο.

  • Like 1
Δημοσ.
26 minutes ago, papoys1 said:

Στέκει αυτό που λες. Για να διαπιστωθεί αυτό νομίζω πρέπει να μετράς τη μπαταρία όταν μιζάρεις. Αν πέφτει η τάση εκείνη τη στιγμή πιθανά είναι αυτό που λες. Δε με πήραν τηλέφωνο ακόμη άρα με βλέπω για αύριο.

Πάντως αν όντως το πήγες σε συνεργείο όπως έγραψες κακώς, σε ηλεκτρολόγο έπρεπε να το πας απευθείας μια και είναι ξεκάθαρα ηλεκτρολογικό πρόβλημα, άσε που τον έλεγχο της μπαταρίας θα τον έκανε επιτόπου μια και είναι διαδικασία που παίρνει λιγότερο από 1 λεπτό.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

μηχάνημα τη μετράμε 12,9

Με τέτοια τάση δεν φαίνεται αποφορτισμενη η μπαταρία. Μήπως ήταν εξαρχής κάποιο καλώδιο που δεν κάνει καλή επαφή και δεν στέλνει ρεύμα;

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Μη μετράς τα volt της μπαταρίας αλλά τα ampere εκκίνησης . Όταν συνδέσεις το μηχάνημα και κάνεις εκκίνηση θα δεις και τα ampere του δυναμό.

εστω ας μετρησει τα volt οταν τραβαει μιζιά. Να δει πόσο πέφτουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε hyundai sonata παρόμοια συμπτώματα , και το λαμπάκι της μπαταρίας αχνοφαινόταν αναμμένο  παρα πολύ λίγο και μονο το βραδύ. Πρωί με φως δεν φαινόταν καθόλου

Δημοσ.

Τα αυτοκίνητα αποθηκεύουν κωδικούς βλάβης. Από εκεί θα ξεκινήσουν στο συνεργείο.

Τώρα τι να υποθέσεις; Μπορεί να φταίει οτιδήποτε. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Stam53 said:

Τα αυτοκίνητα αποθηκεύουν κωδικούς βλάβης. Από εκεί θα ξεκινήσουν στο συνεργείο.

Τώρα τι να υποθέσεις; Μπορεί να φταίει οτιδήποτε. 

Τα 20ετίας χλωμό, τότε ήταν ελάχιστες οι βλάβες που θα μπορούσαν να καταγραφούν, και σίγουρα όχι κωδικοί που αφορούν μπαταρία ή αλτενέιτορ.

Όσο για τις υποθέσεις απλά να χουμε κάτι να λέμε, δεν ειν κακό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...