papoys1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Προ διμήνου έχω κάνει επισκευή δυναμό αλλάζοντας αυτόματο , ρουλεμαν , τακάκια γιατί βούιζε. Σήμερα κινούμαι επί της Λ.Μαραθώνος με μέτρια ταχύτητα όταν ξαφνικά βλέπω να ανάβουν κάποια φωτάκια στο καντράν θυμάμαι κόκκινο ABS νοιώθω βαρύ το τιμόνι πατάω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές στρίβω δεξιά σε ανοιχτό χώρο και σβήνει. Γυρίζω κλειδί τίποτε δεν ανταποκρίνεται γιατί μάλλον δεν έχει δύναμη η μπαταρία. Κάποιος από δίπλα είχε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 , φέρνει και μηχάνημα εκκίνησης δεν παίρνει μπροστά. Μετά από αυτά οδική και συνεργείο. Εδώ να πω το ίδιο είχε κάνει προ μηνός περίπου , εκεί με άλλη μπαταρία με καλώδια και τη βοήθεια ένός βενζινά πήρε τελικά και ήρθα Αθήνα. Σήμερα δεν επαιρνε. Το μυαλό μου πάει σε δυναμό και μάλιστα κακή - ελλειπή επισκευή γιατί από τη στιγμή που πήρε κανονικά μπροστά και είμαι σε κίνηση την τροφοδοσία με ρεύμα έχει το δυναμό το οποίο συγχρόνως φορτίζει και τη μπαταρία. Πιστεύω ότι τις δύο αυτές φορές δεν παρήγαγε ρεύμα το αυτοκίνητο κινήθηκε με τα αποθέματα της μπαταρίας και μόλις αυτά τελείωσαν έμεινε. Ακούω απόψεις περιμένοντας τηλέφωνο από το συνεργείο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δεν θα σου άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας αν είναι το δυναμό;Εχεις ελέγξει του πόλους αν ειναι σφιχτοί;Και τα καλωδια απο μπαταρία προς μιζα ; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konpat Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δυναμό, όπως είπες, το έχω πάθει και γω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα και δεν άναψε κανένα λαμπάκι μπαταρίας για να το καταλάβω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Akor1981 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Μη μετράς τα volt της μπαταρίας αλλά τα ampere εκκίνησης . Όταν συνδέσεις το μηχάνημα και κάνεις εκκίνηση θα δεις και τα ampere του δυναμό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Γιατί να σβήσει εν κινήσει ακόμα κι αν τα έφτυσε η μπαταρία; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, phanispal είπε Γιατί να σβήσει εν κινήσει ακόμα κι αν τα έφτυσε η μπαταρία; Αν ο εγκέφαλος διαβάζει χαμηλά βολτ σβήνει μηχανή.Στα παλιά αμάξια μπορούσες να βγάλεις τελείως την μπαταρία και η μηχανή συνέχιζε να δουλευει,στα νέα αμάξια δεν γίνεται. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δυναμο είναι σου εκαναν πατάτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 1 hour ago, papoys1 said: Προ διμήνου έχω κάνει επισκευή δυναμό αλλάζοντας αυτόματο , ρουλεμαν , τακάκια γιατί βούιζε. Σήμερα κινούμαι επί της Λ.Μαραθώνος με μέτρια ταχύτητα όταν ξαφνικά βλέπω να ανάβουν κάποια φωτάκια στο καντράν θυμάμαι κόκκινο ABS νοιώθω βαρύ το τιμόνι πατάω γκάζι δεν ανεβάζει στροφές στρίβω δεξιά σε ανοιχτό χώρο και σβήνει. Γυρίζω κλειδί τίποτε δεν ανταποκρίνεται γιατί μάλλον δεν έχει δύναμη η μπαταρία. Κάποιος από δίπλα είχε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 , φέρνει και μηχάνημα εκκίνησης δεν παίρνει μπροστά. Μετά από αυτά οδική και συνεργείο. Εδώ να πω το ίδιο είχε κάνει προ μηνός περίπου , εκεί με άλλη μπαταρία με καλώδια και τη βοήθεια ένός βενζινά πήρε τελικά και ήρθα Αθήνα. Σήμερα δεν επαιρνε. Το μυαλό μου πάει σε δυναμό και μάλιστα κακή - ελλειπή επισκευή γιατί από τη στιγμή που πήρε κανονικά μπροστά και είμαι σε κίνηση την τροφοδοσία με ρεύμα έχει το δυναμό το οποίο συγχρόνως φορτίζει και τη μπαταρία. Πιστεύω ότι τις δύο αυτές φορές δεν παρήγαγε ρεύμα το αυτοκίνητο κινήθηκε με τα αποθέματα της μπαταρίας και μόλις αυτά τελείωσαν έμεινε. Ακούω απόψεις περιμένοντας τηλέφωνο από το συνεργείο. Εγώ πάλι αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει αδειάσει η μπαταρία επειδή δεν φόρτιζε το δυναμό, αν ήταν έτσι τότε θα μετρούσες τάση κάπου σκάρτα 12v, 12,9 σημαίνει όχι μόνο πως είναι φουλ φορτισμένη αλλά και ότι πριν λίγο φόρτιζε... Πιθανότατα φταίει η μπαταρία σου, τα συμπτώματα (δλδ χωρίς φορτίο κανονική τάση και με φορτίο σαν να μην έχει καν μπαταρία) δείχνουν κομμένο στοιχείο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εγώ πάλι αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει αδειάσει η μπαταρία επειδή δεν φόρτιζε το δυναμό, αν ήταν έτσι τότε θα μετρούσες τάση κάπου σκάρτα 12v, 12,9 σημαίνει όχι μόνο πως είναι φουλ φορτισμένη αλλά και ότι πριν λίγο φόρτιζε... Πιθανότατα φταίει η μπαταρία σου, τα συμπτώματα (δλδ χωρίς φορτίο κανονική τάση και με φορτίο σαν να μην έχει καν μπαταρία) δείχνουν κομμένο στοιχείο. Στέκει αυτό που λες. Για να διαπιστωθεί αυτό νομίζω πρέπει να μετράς τη μπαταρία όταν μιζάρεις. Αν πέφτει η τάση εκείνη τη στιγμή πιθανά είναι αυτό που λες. Δε με πήραν τηλέφωνο ακόμη άρα με βλέπω για αύριο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 26 minutes ago, papoys1 said: Στέκει αυτό που λες. Για να διαπιστωθεί αυτό νομίζω πρέπει να μετράς τη μπαταρία όταν μιζάρεις. Αν πέφτει η τάση εκείνη τη στιγμή πιθανά είναι αυτό που λες. Δε με πήραν τηλέφωνο ακόμη άρα με βλέπω για αύριο. Πάντως αν όντως το πήγες σε συνεργείο όπως έγραψες κακώς, σε ηλεκτρολόγο έπρεπε να το πας απευθείας μια και είναι ξεκάθαρα ηλεκτρολογικό πρόβλημα, άσε που τον έλεγχο της μπαταρίας θα τον έκανε επιτόπου μια και είναι διαδικασία που παίρνει λιγότερο από 1 λεπτό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, papoys1 είπε μηχάνημα τη μετράμε 12,9 Με τέτοια τάση δεν φαίνεται αποφορτισμενη η μπαταρία. Μήπως ήταν εξαρχής κάποιο καλώδιο που δεν κάνει καλή επαφή και δεν στέλνει ρεύμα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, Akor1981 είπε Μη μετράς τα volt της μπαταρίας αλλά τα ampere εκκίνησης . Όταν συνδέσεις το μηχάνημα και κάνεις εκκίνηση θα δεις και τα ampere του δυναμό. εστω ας μετρησει τα volt οταν τραβαει μιζιά. Να δει πόσο πέφτουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sstratos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Σε hyundai sonata παρόμοια συμπτώματα , και το λαμπάκι της μπαταρίας αχνοφαινόταν αναμμένο παρα πολύ λίγο και μονο το βραδύ. Πρωί με φως δεν φαινόταν καθόλου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stam53 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Τα αυτοκίνητα αποθηκεύουν κωδικούς βλάβης. Από εκεί θα ξεκινήσουν στο συνεργείο. Τώρα τι να υποθέσεις; Μπορεί να φταίει οτιδήποτε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Stam53 said: Τα αυτοκίνητα αποθηκεύουν κωδικούς βλάβης. Από εκεί θα ξεκινήσουν στο συνεργείο. Τώρα τι να υποθέσεις; Μπορεί να φταίει οτιδήποτε. Τα 20ετίας χλωμό, τότε ήταν ελάχιστες οι βλάβες που θα μπορούσαν να καταγραφούν, και σίγουρα όχι κωδικοί που αφορούν μπαταρία ή αλτενέιτορ. Όσο για τις υποθέσεις απλά να χουμε κάτι να λέμε, δεν ειν κακό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα