Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι προτιμετερο να μπει ο dayco η ο contintental ιμαντας χρονισμου,εχουν ιδια τιμη,ειναι η αντοχη του 2ου επιβεβαιωμενα μεγαλυτερη?

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Για λαδια εκτος απο castrol magnatec professional,εχετε δοκιμασει κατι αλλο,περυσι εβαλα Liqui Moly Special Tech 5w20,ακριβο βεβαια.Τα cyclon βλεπω ειναι πιο οικονομικα αλλα δεν εχω εικονα αν ειναι ποιοτικα για τον ecoboost.

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα,

Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα, έχω βρει ενα μεταχειρισμένο focus τους 18 απο Αυστρια και τις επομενες μέρες θα το φέρω. η Λογική λεει οτι στα 120.000 χλμ που εχει δεν έχουν αλλάξει ιμάντα οποτε παει για αλλαγή, Πάνω κάτω πόσο περίπου θα πάει το σερβις με αλλαγή ιμάντα? Το έχει κάνει κανείς πρόσφατα?

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Stemis1995 είπε

Καλησπέρα,

Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα, έχω βρει ενα μεταχειρισμένο focus τους 18 απο Αυστρια και τις επομενες μέρες θα το φέρω. η Λογική λεει οτι στα 120.000 χλμ που εχει δεν έχουν αλλάξει ιμάντα οποτε παει για αλλαγή, Πάνω κάτω πόσο περίπου θα πάει το σερβις με αλλαγή ιμάντα? Το έχει κάνει κανείς πρόσφατα?

Αναλόγως και τη διάταξη κινητήρα και τι θέλει να λυθεί. Συνήθως σετ χρονισμού μαζί με αντλία σε εμπορίου πηγαίνει 300-400€

  • Thanks 1
Δημοσ.
On 08/03/2024 at 07:09, famas said:

Αλλαγή ιμάντα σε ΜΚ 3.5 μοντέλο 3/2015 με 103.000 χλμ.
640 με αλλαγή και αντλίας νερού + ικανού αριθμού φλαντζών και ιμάντα αντλίας λαδιού. Όταν θα έχω την απόδειξη θα αναφέρω αναλυτικά. Σε εξουσιοδοτημένο της Θεσσαλονίκης(ένα έχει τέτοιο). Το σύνολο έκατσε πολύ παραπάνω λόγω κι άλλων εργασιών, το καλό είναι ότι υπάρχουν δόσεις με κάρτα(τα συν των μεγάλων μαγαζιών)

Χαιρετώ.

Επειδή ενδιαφέρεται φίλος, στο συνεργειο της οδου Παπαφη το πηγες?

 

Δημοσ.

Οχι, σε απλη αλλαγη λαδιων ειχε βγει τα ιδια με αντιπροσωπεια. Χρυσαυγη πηγε το αυτοκινητο.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλημέρα στην ομάδα 

Πρόκειται να αγοράσω ένα ford focus χιλιάρι ecoboost με τον ιμάντα μες στο λάδι, έχει 125.000 χιλιόμετρα 

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει ιμάντα στις 100.000 θα είμαι εντάξει άμα το πάρω από θέμα ιμάντα ;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, poukamisas97 είπε

Καλημέρα στην ομάδα 

Πρόκειται να αγοράσω ένα ford focus χιλιάρι ecoboost με τον ιμάντα μες στο λάδι, έχει 125.000 χιλιόμετρα 

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει ιμάντα στις 100.000 θα είμαι εντάξει άμα το πάρω από θέμα ιμάντα ;

Για να είναι ο ιμάντας μες το λαδι , μάλλον θέλουν αλλαγή τσιμούχες. Αφού θα τις αλλάξεις και αυτές και θα πρέπει να βγει ο ιμάντας ,γιατί να μην αλλάξεις και ιμάντα να είσαι σίγουρος ? 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, atheatos είπε

Για να είναι ο ιμάντας μες το λαδι , μάλλον θέλουν αλλαγή τσιμούχες. Αφού θα τις αλλάξεις και αυτές και θα πρέπει να βγει ο ιμάντας ,γιατί να μην αλλάξεις και ιμάντα να είσαι σίγουρος ? 

Mάλλον δεν ξέρεις τον κινητήρα,είναι wet belt.

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Mάλλον δεν ξέρεις τον κινητήρα,είναι wet belt.

Έχεις δίκιο. Το είχα ακούσει παλιά , αλλά δεν ήθελα να πιστέψω ότι η ford έκανε τέτοια βλακεία. 

Δημοσ.
Στις 12/1/2025 στις 10:25 ΠΜ, poukamisas97 είπε

Καλημέρα στην ομάδα 

Πρόκειται να αγοράσω ένα ford focus χιλιάρι ecoboost με τον ιμάντα μες στο λάδι, έχει 125.000 χιλιόμετρα 

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει ιμάντα στις 100.000 θα είμαι εντάξει άμα το πάρω από θέμα ιμάντα ;

Πριν ποσα χρονια αλλαχθηκε ο ιμαντας;

Στις 6/5/2024 στις 9:49 ΜΜ, Slither είπε

Για λαδια εκτος απο castrol magnatec professional,εχετε δοκιμασει κατι αλλο,περυσι εβαλα Liqui Moly Special Tech 5w20,ακριβο βεβαια.Τα cyclon βλεπω ειναι πιο οικονομικα αλλα δεν εχω εικονα αν ειναι ποιοτικα για τον ecoboost.

Μονο καστρολ προτείνεται πρωτον επειδη πληροι πληρως την προδιαγραφή φορντ και δεύτερον επειδη ειναι λιγοτερο πιθανον να βλαψει τον ιμαντα.

Δεν πρεπει απλως να ειναι 5-20 πρεπει να πληροι ολη την προδιαγραφη.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, meletis11 είπε

Πριν ποσα χρονια αλλαχθηκε ο ιμαντας;

Μονο καστρολ προτείνεται πρωτον επειδη πληροι πληρως την προδιαγραφή φορντ και δεύτερον επειδη ειναι λιγοτερο πιθανον να βλαψει τον ιμαντα.

Δεν πρεπει απλως να ειναι 5-20 πρεπει να πληροι ολη την προδιαγραφη.

Δεν ΄λεει.. παντως λεει οτι εχει 130000χλμ και τον αλλαξε στις 100

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Wet Belt δεν υπαρχει περιπτωση να φτασει 240k ή 8ετια / 10ετια. Πολλα EcoBoom τον πηραν στο χερι πολυ πριν τα 100k. Η μεγαλυτερη ηλιθιοτητα που εγινε ποτε σε κινητηρα και το κακο ειναι οτι το εκαναν και Honda, PSA, κ.α.

Επεξ/σία από SaFiS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πολλα ως επι το πλείστον δεν ητανε συντηρημενα ή εβαζαν λιοαντικο που δεν πληροι προδιαγραφη. Αποτελεσμα εφθειρετο ο ιμαντας πολυ. Εχουν αναφερθει και καποια τα οποία ενω παροτι ειχαν συντηρηθει και ειχανε λιπαντικο που πληροι προδιαγραφη επαθαν την βλαβη, ωστοσο αυτη η πληροφορία βασιζεται περισσοτερο εις το τι λενε αλλοι - φημες.

Οσο το νωρίτερο σε χιλιόμετρα ή ετη γίνεται αλλαγη τοσο το καλυτερο.

Επεξ/σία από meletis11
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...