Slither Δημοσ. 21 Απριλίου 2024 Δημοσ. 21 Απριλίου 2024 Ειναι προτιμετερο να μπει ο dayco η ο contintental ιμαντας χρονισμου,εχουν ιδια τιμη,ειναι η αντοχη του 2ου επιβεβαιωμενα μεγαλυτερη?
Slither Δημοσ. 6 Μαΐου 2024 Δημοσ. 6 Μαΐου 2024 Για λαδια εκτος απο castrol magnatec professional,εχετε δοκιμασει κατι αλλο,περυσι εβαλα Liqui Moly Special Tech 5w20,ακριβο βεβαια.Τα cyclon βλεπω ειναι πιο οικονομικα αλλα δεν εχω εικονα αν ειναι ποιοτικα για τον ecoboost.
Stemis1995 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα, Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα, έχω βρει ενα μεταχειρισμένο focus τους 18 απο Αυστρια και τις επομενες μέρες θα το φέρω. η Λογική λεει οτι στα 120.000 χλμ που εχει δεν έχουν αλλάξει ιμάντα οποτε παει για αλλαγή, Πάνω κάτω πόσο περίπου θα πάει το σερβις με αλλαγή ιμάντα? Το έχει κάνει κανείς πρόσφατα?
meletis_m Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 9 ώρες πριν, Stemis1995 είπε Καλησπέρα, Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα, έχω βρει ενα μεταχειρισμένο focus τους 18 απο Αυστρια και τις επομενες μέρες θα το φέρω. η Λογική λεει οτι στα 120.000 χλμ που εχει δεν έχουν αλλάξει ιμάντα οποτε παει για αλλαγή, Πάνω κάτω πόσο περίπου θα πάει το σερβις με αλλαγή ιμάντα? Το έχει κάνει κανείς πρόσφατα? Αναλόγως και τη διάταξη κινητήρα και τι θέλει να λυθεί. Συνήθως σετ χρονισμού μαζί με αντλία σε εμπορίου πηγαίνει 300-400€ 1
vadergr Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 On 08/03/2024 at 07:09, famas said: Αλλαγή ιμάντα σε ΜΚ 3.5 μοντέλο 3/2015 με 103.000 χλμ. 640 με αλλαγή και αντλίας νερού + ικανού αριθμού φλαντζών και ιμάντα αντλίας λαδιού. Όταν θα έχω την απόδειξη θα αναφέρω αναλυτικά. Σε εξουσιοδοτημένο της Θεσσαλονίκης(ένα έχει τέτοιο). Το σύνολο έκατσε πολύ παραπάνω λόγω κι άλλων εργασιών, το καλό είναι ότι υπάρχουν δόσεις με κάρτα(τα συν των μεγάλων μαγαζιών) Χαιρετώ. Επειδή ενδιαφέρεται φίλος, στο συνεργειο της οδου Παπαφη το πηγες?
famas Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Οχι, σε απλη αλλαγη λαδιων ειχε βγει τα ιδια με αντιπροσωπεια. Χρυσαυγη πηγε το αυτοκινητο. 1
poukamisas97 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Καλημέρα στην ομάδα Πρόκειται να αγοράσω ένα ford focus χιλιάρι ecoboost με τον ιμάντα μες στο λάδι, έχει 125.000 χιλιόμετρα Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει ιμάντα στις 100.000 θα είμαι εντάξει άμα το πάρω από θέμα ιμάντα ;
atheatos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, poukamisas97 είπε Καλημέρα στην ομάδα Πρόκειται να αγοράσω ένα ford focus χιλιάρι ecoboost με τον ιμάντα μες στο λάδι, έχει 125.000 χιλιόμετρα Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει ιμάντα στις 100.000 θα είμαι εντάξει άμα το πάρω από θέμα ιμάντα ; Για να είναι ο ιμάντας μες το λαδι , μάλλον θέλουν αλλαγή τσιμούχες. Αφού θα τις αλλάξεις και αυτές και θα πρέπει να βγει ο ιμάντας ,γιατί να μην αλλάξεις και ιμάντα να είσαι σίγουρος ?
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 6 λεπτά πριν, atheatos είπε Για να είναι ο ιμάντας μες το λαδι , μάλλον θέλουν αλλαγή τσιμούχες. Αφού θα τις αλλάξεις και αυτές και θα πρέπει να βγει ο ιμάντας ,γιατί να μην αλλάξεις και ιμάντα να είσαι σίγουρος ? Mάλλον δεν ξέρεις τον κινητήρα,είναι wet belt. 2
atheatos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Mάλλον δεν ξέρεις τον κινητήρα,είναι wet belt. Έχεις δίκιο. Το είχα ακούσει παλιά , αλλά δεν ήθελα να πιστέψω ότι η ford έκανε τέτοια βλακεία.
meletis11 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Στις 12/1/2025 στις 10:25 ΠΜ, poukamisas97 είπε Καλημέρα στην ομάδα Πρόκειται να αγοράσω ένα ford focus χιλιάρι ecoboost με τον ιμάντα μες στο λάδι, έχει 125.000 χιλιόμετρα Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αλλάξει ιμάντα στις 100.000 θα είμαι εντάξει άμα το πάρω από θέμα ιμάντα ; Πριν ποσα χρονια αλλαχθηκε ο ιμαντας; Στις 6/5/2024 στις 9:49 ΜΜ, Slither είπε Για λαδια εκτος απο castrol magnatec professional,εχετε δοκιμασει κατι αλλο,περυσι εβαλα Liqui Moly Special Tech 5w20,ακριβο βεβαια.Τα cyclon βλεπω ειναι πιο οικονομικα αλλα δεν εχω εικονα αν ειναι ποιοτικα για τον ecoboost. Μονο καστρολ προτείνεται πρωτον επειδη πληροι πληρως την προδιαγραφή φορντ και δεύτερον επειδη ειναι λιγοτερο πιθανον να βλαψει τον ιμαντα. Δεν πρεπει απλως να ειναι 5-20 πρεπει να πληροι ολη την προδιαγραφη.
poukamisas97 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, meletis11 είπε Πριν ποσα χρονια αλλαχθηκε ο ιμαντας; Μονο καστρολ προτείνεται πρωτον επειδη πληροι πληρως την προδιαγραφή φορντ και δεύτερον επειδη ειναι λιγοτερο πιθανον να βλαψει τον ιμαντα. Δεν πρεπει απλως να ειναι 5-20 πρεπει να πληροι ολη την προδιαγραφη. Δεν ΄λεει.. παντως λεει οτι εχει 130000χλμ και τον αλλαξε στις 100
meletis11 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Η αλλαγη γινεται ανα δεκαετια ή 240000 χιλιόμετρα, ωστόσο καλυτερα ειναι να γίνεται αλλαγη στην οκταετια.
SaFiS Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Wet Belt δεν υπαρχει περιπτωση να φτασει 240k ή 8ετια / 10ετια. Πολλα EcoBoom τον πηραν στο χερι πολυ πριν τα 100k. Η μεγαλυτερη ηλιθιοτητα που εγινε ποτε σε κινητηρα και το κακο ειναι οτι το εκαναν και Honda, PSA, κ.α. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από SaFiS
meletis11 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τα πολλα ως επι το πλείστον δεν ητανε συντηρημενα ή εβαζαν λιοαντικο που δεν πληροι προδιαγραφη. Αποτελεσμα εφθειρετο ο ιμαντας πολυ. Εχουν αναφερθει και καποια τα οποία ενω παροτι ειχαν συντηρηθει και ειχανε λιπαντικο που πληροι προδιαγραφη επαθαν την βλαβη, ωστοσο αυτη η πληροφορία βασιζεται περισσοτερο εις το τι λενε αλλοι - φημες. Οσο το νωρίτερο σε χιλιόμετρα ή ετη γίνεται αλλαγη τοσο το καλυτερο. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου από meletis11 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα