meletis11 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου ανα δεκαετια (κατα προτιμησιν λιγοτερο) ή ανα 240000 χλμ (150000 μιλια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Slither Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Δλδ αν αλλαχθεί μόνο ιμάντας πέφτει το κόστος,αλλά αν αλλαχθούν και άλλα εξαρτήματα,που είναι απαραίτητο η προεραιτικο όμως,συνιστάται από τη Φορντ,τι ακριβώς? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, meletis11 said: ανα δεκαετια (κατα προτιμησιν λιγοτερο) ή ανα 240000 χλμ (150000 μιλια) καλά ειπα αν κρατήσει κανείς το αμάξι τόσο, πρακτικά θα τα πληρώσει όποιος το πάρει second hand (η αλλιώς η φτωχή ελλαδα) εγώ για αυτό το λόγο προσπαθώ να μην κραταω πολύ ουτε μηχανη ουτε αυτοκίνητο τα κραταω μερικά χρονια τα πουλάω γιατι από ένα σημείο και μετά ζηταει και πέρα οτι θα πρέπει να χάσεις χρόνο και χάνεις και χρήμα κάπου σκέψου μηχανη πάνω από δυο μισή χρονια δεν κράτησα (πρακτικά καμία μηχανη δεν έφτασε καν στην ρύθμιση βαλβίδων της πάω περιπου 40 με 43 χιλιάδες χιλομετρα μέσα σε 2 με δυο μισή χρονια και φευγουν, ελάχιστα εχω δώσει μόνο για βασικά service φίλτρα λάδια και 2 φορές μπουζί ) αυτοκίνητο λίγο παραπάνω κάθετε φτάνει κάπου 80 90κ (πάνω κάτω τα ίδια έξοδα μεχρι να φύγει ) 1 hour ago, Slither said: Δλδ αν αλλαχθεί μόνο ιμάντας πέφτει το κόστος,αλλά αν αλλαχθούν και άλλα εξαρτήματα,που είναι απαραίτητο η προεραιτικο όμως,συνιστάται από τη Φορντ,τι ακριβώς? καποια πράγματα καλό ειναι να αλλαχθούν καθώς υπάρχει φθορά και σε αυτά και σχεδόν όλο το κόστος ειναι εργασία αν πάθουν κάτι θα τα πληρώσεις χρυσά για άλλη μια φορά χωρίς λόγο (ford λει έλεγχος και αν χρειαζεται αλλαγη κάτι το οποίο κρινει ο μάστορας) Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου από Black Demis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Συνισταται -αν εχει- ο δευτερος ιμαντα ας αλλαχθη και η αντλια υγρου (συν ο,τι αλλο χρειάζεται). Και προσοχη, Και κατα προτιμησιν μόνο λιπαντικο (λαδι) το συνιστωμενο της φορντ με πληρη προδιαγραφη, διοτι τα αλλα εχουν συστατικα τα οποια ειτε φθείρουν τον ιμαντα ειτε δεν τον προφυλαττουν επαρκως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georgebek2 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Σε πεζο 307 που ειχα αλλαζα περιπου στα 120.000 χλμ. Αλλαζουν ανα αυτοκινητο τα χλμ ή αλλαζα νωρις λετε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Georgebek2 είπε Σε πεζο 307 που ειχα αλλαζα περιπου στα 120.000 χλμ. Αλλαζουν ανα αυτοκινητο τα χλμ ή αλλαζα νωρις λετε; Δεν ειναι ιδιο μοντελο. Αναζήτησε αν θέλεις τι συνιστα η πεζω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Επισημανση παλι Προσοχη. Το λιπαντικο βασει προδιαγραφης κατασκευαστου 5-20 WSS-M2C948-B. Διοτι αλλα λιπαντικα περιεχουν συστατικα-προσθετικα τα οποια φθειρουν και διαλυουν τον ιμαντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Προδιαγραφή λιπαντικού (λαδιού) για 1.0 μκ7 φιεστα και μκ3 φοκους. 5-20 WSS-M2C948-B API SN και ILSAC GF-5 Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου από meletis11 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Slither Δημοσ. 1 Μαρτίου Share Δημοσ. 1 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ρωτησα στην αντιπροσωπεια του Βροχιδη-Χατζη και μου ανεφεραν για αλλαγη ιμαντα στις 180.000 η στα 10 ετη οτι ερθει πρωτο απο τα δυο,σε ερωτηση μου για προβληματα που εχουν βγει σε αμερικη και uk με τον 1.0αρη,μου απαντησαν πως εχει ερθει οδηγια απο την Ford,σε μερη οπου το κλιμα εχει αρκετη υγρασια,να γινεται αλλαγη λιγο νωριτερα,9-9,5 ετη,διοτι επηρεαζεται ο ιμαντας και φευγουν κομματια κλπ. Σε καθε περιπτωση,μαλλον του χρονου θα παω για αλλαγη,καθως δεν εχει το αμαξι πολλα χιλιομετρα,ουτε τα εχει μεσα σε αστικη μετακινηση,οποτε δεν θελω να κανω και προωρα την αλλαγη του.Υπαρχει ενδεικτικο κοστος της συγκεκριμενης αλλαγης,το εχει κανει καποιος Fordακιας να μας δωσει τα φωτα του? Επεξ/σία 2 Μαρτίου από Slither Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 2 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Σε απλο συνεργειο 500-700ε. Σε αντιπροσωπεια απο 1200ε και περισσοτερα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 2 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Και θεωρητικως τουλαχιστον - με την γνωστη πληροφορια, ανθεκτικοτερος ιμαντας ειναι της continental οχι της dayco η οποια ειναι τοποθετημενη εργοστασιακως. Πιθανως να χρειασθουν και αλλα αλλαγη. Ας καθαριστουν καποιες σιτες, πιθανως αλλαγη του αλλου ιμαντα παρελκομενων, ελεγχος ή αλλαγη αντλια υγρου κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
famas Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Στις 1/3/2024 στις 7:19 ΜΜ, Slither είπε Σε καθε περιπτωση,μαλλον του χρονου θα παω για αλλαγη,καθως δεν εχει το αμαξι πολλα χιλιομετρα,ουτε τα εχει μεσα σε αστικη μετακινηση,οποτε δεν θελω να κανω και προωρα την αλλαγη του.Υπαρχει ενδεικτικο κοστος της συγκεκριμενης αλλαγης,το εχει κανει καποιος Fordακιας να μας δωσει τα φωτα του? 700 ο Βροχίδης, 640 ο Στάθης. Ecoboost 1.0 focus Μοντέλο 2015 με 98.000 χλμ. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 2 Μαρτίου Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Σε αλλους γνωστους περισσοτερο απο 1500ε. Αν ειναι τοσα τοτε καλυτερα για τον πελατη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
famas Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Τιμές Δευτέρας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NiKoSmile Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Για τα Fiesta από το 2014 και μετά είναι αυτό έτσι? Γιατί από τότε βγήκε η πρώτη έκδοση EcoBoost Επεξ/σία 2 Μαρτίου από NiKoSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα