meletis11 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 ανα δεκαετια (κατα προτιμησιν λιγοτερο) ή ανα 240000 χλμ (150000 μιλια)
Slither Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2024 Δλδ αν αλλαχθεί μόνο ιμάντας πέφτει το κόστος,αλλά αν αλλαχθούν και άλλα εξαρτήματα,που είναι απαραίτητο η προεραιτικο όμως,συνιστάται από τη Φορντ,τι ακριβώς?
Black Demis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, meletis11 said: ανα δεκαετια (κατα προτιμησιν λιγοτερο) ή ανα 240000 χλμ (150000 μιλια) καλά ειπα αν κρατήσει κανείς το αμάξι τόσο, πρακτικά θα τα πληρώσει όποιος το πάρει second hand (η αλλιώς η φτωχή ελλαδα) εγώ για αυτό το λόγο προσπαθώ να μην κραταω πολύ ουτε μηχανη ουτε αυτοκίνητο τα κραταω μερικά χρονια τα πουλάω γιατι από ένα σημείο και μετά ζηταει και πέρα οτι θα πρέπει να χάσεις χρόνο και χάνεις και χρήμα κάπου σκέψου μηχανη πάνω από δυο μισή χρονια δεν κράτησα (πρακτικά καμία μηχανη δεν έφτασε καν στην ρύθμιση βαλβίδων της πάω περιπου 40 με 43 χιλιάδες χιλομετρα μέσα σε 2 με δυο μισή χρονια και φευγουν, ελάχιστα εχω δώσει μόνο για βασικά service φίλτρα λάδια και 2 φορές μπουζί ) αυτοκίνητο λίγο παραπάνω κάθετε φτάνει κάπου 80 90κ (πάνω κάτω τα ίδια έξοδα μεχρι να φύγει ) 1 hour ago, Slither said: Δλδ αν αλλαχθεί μόνο ιμάντας πέφτει το κόστος,αλλά αν αλλαχθούν και άλλα εξαρτήματα,που είναι απαραίτητο η προεραιτικο όμως,συνιστάται από τη Φορντ,τι ακριβώς? καποια πράγματα καλό ειναι να αλλαχθούν καθώς υπάρχει φθορά και σε αυτά και σχεδόν όλο το κόστος ειναι εργασία αν πάθουν κάτι θα τα πληρώσεις χρυσά για άλλη μια φορά χωρίς λόγο (ford λει έλεγχος και αν χρειαζεται αλλαγη κάτι το οποίο κρινει ο μάστορας) Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2024 από Black Demis 1
meletis11 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Συνισταται -αν εχει- ο δευτερος ιμαντα ας αλλαχθη και η αντλια υγρου (συν ο,τι αλλο χρειάζεται). Και προσοχη, Και κατα προτιμησιν μόνο λιπαντικο (λαδι) το συνιστωμενο της φορντ με πληρη προδιαγραφη, διοτι τα αλλα εχουν συστατικα τα οποια ειτε φθείρουν τον ιμαντα ειτε δεν τον προφυλαττουν επαρκως. 1
Georgebek2 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Σε πεζο 307 που ειχα αλλαζα περιπου στα 120.000 χλμ. Αλλαζουν ανα αυτοκινητο τα χλμ ή αλλαζα νωρις λετε;
meletis11 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, Georgebek2 είπε Σε πεζο 307 που ειχα αλλαζα περιπου στα 120.000 χλμ. Αλλαζουν ανα αυτοκινητο τα χλμ ή αλλαζα νωρις λετε; Δεν ειναι ιδιο μοντελο. Αναζήτησε αν θέλεις τι συνιστα η πεζω. 1
meletis11 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2024 Επισημανση παλι Προσοχη. Το λιπαντικο βασει προδιαγραφης κατασκευαστου 5-20 WSS-M2C948-B. Διοτι αλλα λιπαντικα περιεχουν συστατικα-προσθετικα τα οποια φθειρουν και διαλυουν τον ιμαντα. 1
meletis11 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Προδιαγραφή λιπαντικού (λαδιού) για 1.0 μκ7 φιεστα και μκ3 φοκους. 5-20 WSS-M2C948-B API SN και ILSAC GF-5 Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2024 από meletis11 1
Slither Δημοσ. 1 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Ρωτησα στην αντιπροσωπεια του Βροχιδη-Χατζη και μου ανεφεραν για αλλαγη ιμαντα στις 180.000 η στα 10 ετη οτι ερθει πρωτο απο τα δυο,σε ερωτηση μου για προβληματα που εχουν βγει σε αμερικη και uk με τον 1.0αρη,μου απαντησαν πως εχει ερθει οδηγια απο την Ford,σε μερη οπου το κλιμα εχει αρκετη υγρασια,να γινεται αλλαγη λιγο νωριτερα,9-9,5 ετη,διοτι επηρεαζεται ο ιμαντας και φευγουν κομματια κλπ. Σε καθε περιπτωση,μαλλον του χρονου θα παω για αλλαγη,καθως δεν εχει το αμαξι πολλα χιλιομετρα,ουτε τα εχει μεσα σε αστικη μετακινηση,οποτε δεν θελω να κανω και προωρα την αλλαγη του.Υπαρχει ενδεικτικο κοστος της συγκεκριμενης αλλαγης,το εχει κανει καποιος Fordακιας να μας δωσει τα φωτα του? Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2024 από Slither
meletis11 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Σε απλο συνεργειο 500-700ε. Σε αντιπροσωπεια απο 1200ε και περισσοτερα. 1
meletis11 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Και θεωρητικως τουλαχιστον - με την γνωστη πληροφορια, ανθεκτικοτερος ιμαντας ειναι της continental οχι της dayco η οποια ειναι τοποθετημενη εργοστασιακως. Πιθανως να χρειασθουν και αλλα αλλαγη. Ας καθαριστουν καποιες σιτες, πιθανως αλλαγη του αλλου ιμαντα παρελκομενων, ελεγχος ή αλλαγη αντλια υγρου κλπ. 1
famas Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Στις 1/3/2024 στις 7:19 ΜΜ, Slither είπε Σε καθε περιπτωση,μαλλον του χρονου θα παω για αλλαγη,καθως δεν εχει το αμαξι πολλα χιλιομετρα,ουτε τα εχει μεσα σε αστικη μετακινηση,οποτε δεν θελω να κανω και προωρα την αλλαγη του.Υπαρχει ενδεικτικο κοστος της συγκεκριμενης αλλαγης,το εχει κανει καποιος Fordακιας να μας δωσει τα φωτα του? 700 ο Βροχίδης, 640 ο Στάθης. Ecoboost 1.0 focus Μοντέλο 2015 με 98.000 χλμ. 2
meletis11 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Σε αλλους γνωστους περισσοτερο απο 1500ε. Αν ειναι τοσα τοτε καλυτερα για τον πελατη.
NiKoSmile Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Για τα Fiesta από το 2014 και μετά είναι αυτό έτσι? Γιατί από τότε βγήκε η πρώτη έκδοση EcoBoost Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2024 από NiKoSmile
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα