Nabuko Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 2 λεπτά πριν, greekfragma είπε 3390 και 3654 εγώ λεω να πάμε να του το πληρώσουμε εμείς το λογαριασμό γιατί άμα είναι να συνεννοηθεί με τον αδερφό του....καλό 2025. Δε σου φαίνεται περίεργο που έχει τόσο μικρή ένδειξη ημέρας και 5πλάσια νύχτας?
greekfragma Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Just now, Nabuko said: Δε σου φαίνεται περίεργο που έχει τόσο μικρή ένδειξη ημέρας και 5πλάσια νύχτας? με τέτοια συνεννόηση μπουζούκι από το είδε την ένδειξη ο αδερφός του, την είπε στο τηλέφωνο στη γυναίκα του, και εκείνη στο τηλέφωνο στον ίδιο, μου θυμίζει άνετα εκείνο το σπασμένο τηλέφωνο που παίζαμε παιδιά.
marinna Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) @vounisios Πρώτον, δες τελευταία καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ για να ξέρεις ποιες είναι οι σωστές ενδείξεις τουλάχιστον κατά προσέγγιση. Αυτό μπορείς να το βρεις παίρνοντας τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ , όλο το 24ωρο, και Σαββατοκύριακο. Είναι δωρεάν : 800 400 4000 Μετά θα καταλάβεις ποια είναι λάθος ένδειξη και θα συνεννοηθείς με τον πάροχο σου. Καλό είναι να έχεις τον αριθμό παροχής σου και το αφμ σου πρόχειρα Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2024 από marinna
vounisios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 18 λεπτά πριν, marinna είπε Όταν λες "παίρνω τις νέες ενδείξεις μετρητή" τι εννοείς; Πού τις βλέπεις αυτές τις ενδείξεις; Οταν ειμαι Αθηνα, κατεβαινω στο ρολοι και γραφω τις ενδειξεις.μετα ανοιγω την εφαρμογη και τους τα στελνω.μ αυτον τον τροπο εδω & ενα χρονο. 21 λεπτά πριν, greekfragma είπε 3390 και 3654 εγώ λεω να πάμε να του το πληρώσουμε εμείς το λογαριασμό γιατί άμα είναι να συνεννοηθεί με τον αδερφό του....καλό 2025. Δεν ζητησα εγω τετοιο πραγμα φιλε μου, με συγχωρεις..ισα ισα κανονικα & δεν τους οφειλω τιποτα, ζητησα την γνωμη σας γιατι καπου αγχωθηκα.
marinna Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 5 λεπτά πριν, vounisios είπε Οταν ειμαι Αθηνα, κατεβαινω στο ρολοι και γραφω τις ενδειξεις.μετα ανοιγω την εφαρμογη και τους τα στελνω.μ αυτον τον τροπο εδω & ενα χρονο. Ναι, εννοούσα για τις τελευταίες ενδείξεις που είπες ότι πήρες, πού τις είδες. Αν εννοείς ότι σου τις έστειλε ο αδελφός σου, οκ, τις αγνοείς. Ο ΔΕΔΔΗΕ περνάει κανονικά κάθε τετράμηνο και καταγράφει κι αυτός τις ενδείξεις του μετρητή σου, και αυτή είναι η πιο αξιόπιστη μέτρηση. Γι'αυτό (και επειδή είναι κάπως περίεργες ούτως ή άλλως οι ενδείξεις σου, εκτός αν έχει μηδενίσει ήδη το ημερήσιο και για αυτό φαίνεται μικρότερο από το νυχτερινό) λέω πάρε τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ και μάθε. Μπορείς και μέσα από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για κινητά, αλλά είναι πιο απλό να πάρεις τηλέφωνο από το να σου εξηγήσω πώς να το δεις από την εφαρμογή
georgiouu Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, marinna είπε Ναι, εννοούσα για τις τελευταίες ενδείξεις που είπες ότι πήρες, πού τις είδες. Αν εννοείς ότι σου τις έστειλε ο αδελφός σου, οκ, τις αγνοείς. Ο ΔΕΔΔΗΕ περνάει κανονικά κάθε τετράμηνο και καταγράφει κι αυτός τις ενδείξεις του μετρητή σου, και αυτή είναι η πιο αξιόπιστη μέτρηση. Γι'αυτό (και επειδή είναι κάπως περίεργες ούτως ή άλλως οι ενδείξεις σου, εκτός αν έχει μηδενίσει ήδη το ημερήσιο και για αυτό φαίνεται μικρότερο από το νυχτερινό) λέω πάρε τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ και μάθε. Μπορείς και μέσα από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για κινητά, αλλά είναι πιο απλό να πάρεις τηλέφωνο από το να σου εξηγήσω πώς να το δεις από την εφαρμογή ρευμα απο το φυσικο αεριο γραφει,εχει καποια σχεση ο δεδδηε με αυτο;
marinna Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Μόλις τώρα, georgiouu είπε ρευμα απο το φυσικο αεριο γραφει,εχει καποια σχεση ο δεδδηε με αυτο; Ε ναι, παίρνει **ρεύμα** από την εταιρεία Φυσικό αέριο. Προφανώς και έχει σχέση ο ΔΕΔΔΗΕ. 1
vounisios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 55 λεπτά πριν, greekfragma είπε ρώτα τον αδερφό του Στο ρολοι που ειναι στην εισοδο της πολυκατοικιας.εχει 2 ενδειξεις μια ημερας & μια νυχτας. 57 λεπτά πριν, greekfragma είπε ρώτα τον αδερφό του Μα καλα τοση ειρωνια ρε φιλε? Ελεος...
greekfragma Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 1 minute ago, vounisios said: Στο ρολοι που ειναι στην εισοδο της πολυκατοικιας.εχει 2 ενδειξεις μια ημερας & μια νυχτας. σου προτείνω στη καθημερινότητά σου να οργανωθείς λίγο. μέχρι και λάθος παράθεση κάνεις και δείχνει οτι αντιμετωπίζεις ελαφρά έως πρόχειρα ακόμα και τα απλά πράγματα. 1
vounisios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 58 λεπτά πριν, georgiouu είπε που τα ειπε στην γυναικα του Δεν θα σου απαντησω.λιγη ντροπη δεν βλαπτει...δυστυχως, τετοια ειναι η κοινωνια μας σημερα. 59 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δε σου φαίνεται περίεργο που έχει τόσο μικρή ένδειξη ημέρας και 5πλάσια νύχτας? Εχεις δικιο.... 56 λεπτά πριν, greekfragma είπε με τέτοια συνεννόηση μπουζούκι από το είδε την ένδειξη ο αδερφός του, την είπε στο τηλέφωνο στη γυναίκα του, και εκείνη στο τηλέφωνο στον ίδιο, μου θυμίζει άνετα εκείνο το σπασμένο τηλέφωνο που παίζαμε παιδιά. Καλο σου βραδυ φιλε.σ ευχαριστω για την βοηθεια σου. 52 λεπτά πριν, marinna είπε @vounisios Πρώτον, δες τελευταία καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ για να ξέρεις ποιες είναι οι σωστές ενδείξεις τουλάχιστον κατά προσέγγιση. Αυτό μπορείς να το βρεις παίρνοντας τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ , όλο το 24ωρο, και Σαββατοκύριακο. Είναι δωρεάν : 800 400 4000 Μετά θα καταλάβεις ποια είναι λάθος ένδειξη και θα συνεννοηθείς με τον πάροχο σου. Καλό είναι να έχεις τον αριθμό παροχής σου και το αφμ σου πρόχειρα Σ ευχαριστω παρα πολυ.θα το κανω. 31 λεπτά πριν, marinna είπε Ε ναι, παίρνει **ρεύμα** από την εταιρεία Φυσικό αέριο. Προφανώς και έχει σχέση ο ΔΕΔΔΗΕ. Σωστα.... 40 λεπτά πριν, marinna είπε Ναι, εννοούσα για τις τελευταίες ενδείξεις που είπες ότι πήρες, πού τις είδες. Αν εννοείς ότι σου τις έστειλε ο αδελφός σου, οκ, τις αγνοείς. Ο ΔΕΔΔΗΕ περνάει κανονικά κάθε τετράμηνο και καταγράφει κι αυτός τις ενδείξεις του μετρητή σου, και αυτή είναι η πιο αξιόπιστη μέτρηση. Γι'αυτό (και επειδή είναι κάπως περίεργες ούτως ή άλλως οι ενδείξεις σου, εκτός αν έχει μηδενίσει ήδη το ημερήσιο και για αυτό φαίνεται μικρότερο από το νυχτερινό) λέω πάρε τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ και μάθε. Μπορείς και μέσα από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για κινητά, αλλά είναι πιο απλό να πάρεις τηλέφωνο από το να σου εξηγήσω πώς να το δεις από την εφαρμογή Σωστο το σκεπτικο σου.θα το κανω αμεσα. 1
georgiouu Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, vounisios είπε Δεν θα σου απαντησω.λιγη ντροπη δεν βλαπτει...δυστυχως, τετοια ειναι η 1 ώρα πριν, vounisios είπε Δεν θα σου απαντησω.λιγη ντροπη δεν βλαπτει...δυστυχως, τετοια ειναι η κοινωνια μας σημερα. δεν υποννοουσα κατι δεν καταλαβαινω η απαντηση μου αφορουσε οτι οι πληροφοριες που μσς εδωσες για την καταναλωση ρευματος την μετρηση.την ειχε παρει ο αδελφος σου που μετα το ειπε στην γυναικα σου και η γυναικα σου το ειπε σε εσενα και εσυ απορεις γιατι εχεις αυξημημενη καταναλωση...λιγο σοβαροτης ρε φιλε ΔΕΣ ΤΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ και μετα γραψε οτι γραφεις Edit και μακρια να εισαι ας σου στειλουν μια φωτογραφια
vounisios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2024 19 λεπτά πριν, georgiouu είπε δεν υποννοουσα κατι δεν καταλαβαινω η απαντηση μου αφορουσε οτι οι πληροφοριες που μσς εδωσες για την καταναλωση ρευματος την μετρηση.την ειχε παρει ο αδελφος σου που μετα το ειπε στην γυναικα σου και η γυναικα σου το ειπε σε εσενα και εσυ απορεις γιατι εχεις αυξημημενη καταναλωση...λιγο σοβαροτης ρε φιλε ΔΕΣ ΤΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ και μετα γραψε οτι γραφεις Edit και μακρια να εισαι ας σου στειλουν μια φωτογραφια Δεν καταλαβες αγαπητε...αλλα ειπα εγω...τις ενδειξεις τις πηρε η συζυγος μου σημερα & μου τις εστειλε, & δεν ειναι εξοικιωμενη με αυτα. Και ειπα στη συνεχεια οτι θα παει σημερα 'αυριο ο αδελφος μου που τα κατεχει καλα να με ενημερωσει στις σωστες ενδειξεις & για τον λογο που εγω ειμαι επαρχια αυτες τις μερες.Ετσι εχουν τα πραγματα ακριβως.καλο βραδυ.
ekrepali Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 22 hours ago, george_008 said: Έλαβα σήμερα ;την την απάντηση από ΔΕΗ Κύριε , Σε απάντηση της υπ’ αριθμό 23943 ηλεκτρονικής αναφοράς, σχετικά με την παροχή με αριθμό 220561447155 σας αναφέρουμε ότι κατόπιν επικοινωνίας με τον αρμόδιο διαχειριστή ΔΕΔΔΗΕ, μας ενημέρωσαν ότι αφού κατά την επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση της παροχής, η κατανάλωση κάλυψε τις ενδείξεις που δηλώθηκαν δεν δύναται να πραγματοποιηθεί περαιτέρω διόρθωση. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι για το αναφερόμενο χρονικό διάστημα η χρέωση της κατανάλωσης έχει γίνει μόνο από τη ΔΕΗ Α.Ε. και δεν έχει πραγματοποιηθεί χρέωση από τον προηγούμενο πάροχο. Τέλος, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε, ότι στόχος μας παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας, καθώς και η βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών μας. Παραμένουμε στη διάθεσή σας. Με εκτίμηση, Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ Είχε στείλει λάθος ενδείξεις στον δεδδηε 20 hours ago, george_008 said: Αυτό έκανα φίλος. Έστειλαν τις λάθος ενδείξεις 5 του μηνός και έχω το έμαθα 6 του μήνα πριν γίνει η αλλαγή. Τα αιτήματα όλα από τότε είναι αλλά η ΔΕΗ έλεγε ότι υπεύθυνος είναι ο δεδδηε και ο δεδδηε ότι είναι η ΔΕΗ. Και τώρα αυτό. Ότι και να πεις για την σαπιλα τους είναι λίγο Σου απαντώ εδώ για να μη βγούμε offtopic στο topic της ΔΕΗ. Τα δεδομένα έχουν ως εξής: ΠΑΡΟΧΟΣ - Ο πάροχος στέλνει την ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ όταν υπογράφεις σύμβαση, και μ'αυτή την ένδειξη ξεκινά η εκπροσώπηση. Ακόμα κι αν είναι λάθος. - Ο ΔΕΔΔΗΕ δε κάνει διορθώσεις, εκτός κι αν το ζητήσει ο πάροχος. - Ο πάροχος (αν τους πιέσεις) είναι υποχρεωμένος να στείλει αίτημα διόρθωσης με τις σωστές ενδείξεις αρχικής εκπροσώπησης. - Ο ΔΕΔΔΗΕ όμως δε κάνει δεκτά τα αιτήματα διόρθωσης (γιατί στην Ελλάδα ζούμε) εκτός κι αν η ένδειξη που έχει γράψει ο πάροχος στην αίτηση εκπροσώπησης είναι μικρότερη της τελευταίας καταμέτρησης. Αν η ένδειξη είναι ίδια ή μεγαλύτερη τη κάνουν δεκτή (ακόμα κι αν είναι λάθος) και δε προχωρούν σε διορθώσεις. Συμπέρασμα από τα παραπάνω: Ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να στείλει αίτημα διόρθωσης ενδείξεων, κι αν ο ΔΕΔΔΗΕ το απορρίψει... μετά προσπαθείς μόνος σου να βγάλεις άκρη με τον ΔΕΔΔΗΕ. -------------------- ΔΕΔΔΗΕ Το αρμόδιο τμήμα που κάνει τις διορθώσεις αρχικών ενδείξεων λέγεται (ΗDNO supply support). Oι καταναλωτές δεν έχουν επικοινωνία με το συγκεκριμένο τμήμα. Είτε καλέσεις την εξυπηρέτηση του ΔΕΔΔΗΕ, είτε στείλεις αίτημα μέσω της πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω myRAE... το αίτημα σου θα καταλήξει στο τοπικό υποκατάστημα. Απ'το τοπικό υποκατάστημα θα σε καλέσουν και θα σου πούνε τα ίδια, ότι εφόσον υπάρχει αρνητική απάντηση απ'τα κεντρικά... εκείνοι δε μπορούν να κάνουν τίποτα. Επίσης καλούν απ'το κεντρικό τοπικό τηλέφωνο, το οποίο αν καλέσεις πίσω... βγαίνει κασέτα που κάνει προώθηση στα κεντρικά της Αθήνας. Εσύ λοιπόν... ειδικά αν έχεις ΚΟΤ (ευάλωτος καταναλωτής) και υπάρχει μεγάλη διαφορά στο λογαριασμό λόγω της λανθασμένης αρχικής ένδειξης (έκπτωση ΚΟΤ, ΥΚΩ κλπ), θα απαιτήσεις να γίνει διόρθωση των αρχικών ενδείξεων. Μπορεί ο υπάλληλος του τοπικού καταστήματος να καλέσει στα κεντρικά, και να ζητήσει διόρθωση. Είτε λοιπόν κάνεις αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ και μετά ζητάς τα στοιχεία του εκπροσώπου του τοπικού καταστήματος που θα καλέσει (ονοματεπώνυμο, εσωτερικό τηλέφωνο), είτε καλείς στη γραμματεία του τοπικού καταστήματος και ρωτάς σε ποιο εσωτερικό τηλέφωνο μπορώ να βρω τον υπεύθυνο για τις ενδείξεις. Ανεβάζω παρακάτω αρχείο PDF με όλα τα τοπικά τηλέφωνα. ------ Προσωπική εμπειρία Υπέγραψα σύμβαση με Protergia πριν το 15 Αύγουστο, λόγω καθυστέρησης της αποστολής της ένδειξης ξεκίνησε η εκπροσώπηση καθυστερημένα (21/8) με παλιές ενδείξεις (16/8). Ως αποτέλεσμα αυτές οι 5 μέρες κατανάλωσης φορτώθηκαν στην επόμενη καταμέτρηση η οποία έγινε τέλος Αυγούστου. Και θα έχανα το ΚΟΤ γι'αυτή τη κατανάλωση λόγω υπέρβασης. Ζήτησα από Protergia να στείλει αίτημα διόρθωσης, το έστειλαν. Απάντησαν από τα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ (στη Protergia) ότι το αίτημα δε γίνεται δεκτό επειδή η διαφορά ένδειξης είναι ασήμαντη! Την ίδια μέρα με πήρανε απ'το τοπικό κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ (σχετικά με αίτημα που είχα κάνει στο myrae) και αρχικά μου είπανε το ίδιο, πως η απάντηση απ'τα κεντρικά προς το πάροχο είναι οριστική. Αλλά ανέφερα περι ΚΟΤ, ΥΚΩ κλπ και ζήτησα απ'τον υπάλληλο του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ να επικοινωνήσει με τα κεντρικά και να απαιτήσει διόρθωση. Αποτέλεσμα... οι αρχικές ενδείξεις (21/8) που είχε στείλει η Protergia διορθώθηκαν Αλλά επειδή πριν τη διόρθωση είχε έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για επιτόπια στις 29/8, φαινόταν λάθος η διαφορά κατανάλωσης. Μετά διορθώθηκε κι αυτή... Μπορείς λοιπόν να διορθώσεις τις ενδείξεις, αρκεί να έχεις κουράγιο και υπομονή. Εμένα ευτυχώς ούτε η Volton (προηγούμενος πάροχος) ούτε η Protergia (νέος πάροχος) πρόλαβαν να εκδώσουν λογαριασμούς με τις λάθος ενδείξεις, οπότε δεν έμπλεξα με διορθωτικούς εκκαθαριστικούς. Με τη ΔΕΗ που εκδίδει γρήγορα λογαριασμούς... θα έχεις ένα πρόβλημα παραπάνω. Κι αν ο προηγούμενος πάροχος βγάλει τελικό με λάθος ενδείξεις και ο ΔΕΔΔΗΕ διορθώσει την αρχική της ΔΕΗ, θα πρέπει κι εκείνος ο πάροχος να στείλει διόρθωση τελικού. 1724496963624_Ιστορικό ενδείξεων myDEDDIEapp.pdf
george_008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, ekrepali είπε Σου απαντώ εδώ για να μη βγούμε offtopic στο topic της ΔΕΗ. Τα δεδομένα έχουν ως εξής: ΠΑΡΟΧΟΣ - Ο πάροχος στέλνει την ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ όταν υπογράφεις σύμβαση, και μ'αυτή την ένδειξη ξεκινά η εκπροσώπηση. Ακόμα κι αν είναι λάθος. - Ο ΔΕΔΔΗΕ δε κάνει διορθώσεις, εκτός κι αν το ζητήσει ο πάροχος. - Ο πάροχος (αν τους πιέσεις) είναι υποχρεωμένος να στείλει αίτημα διόρθωσης με τις σωστές ενδείξεις αρχικής εκπροσώπησης. - Ο ΔΕΔΔΗΕ όμως δε κάνει δεκτά τα αιτήματα διόρθωσης (γιατί στην Ελλάδα ζούμε) εκτός κι αν η ένδειξη που έχει γράψει ο πάροχος στην αίτηση εκπροσώπησης είναι μικρότερη της τελευταίας καταμέτρησης. Αν η ένδειξη είναι ίδια ή μεγαλύτερη τη κάνουν δεκτή (ακόμα κι αν είναι λάθος) και δε προχωρούν σε διορθώσεις. Συμπέρασμα από τα παραπάνω: Ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να στείλει αίτημα διόρθωσης ενδείξεων, κι αν ο ΔΕΔΔΗΕ το απορρίψει... μετά προσπαθείς μόνος σου να βγάλεις άκρη με τον ΔΕΔΔΗΕ. -------------------- ΔΕΔΔΗΕ Το αρμόδιο τμήμα που κάνει τις διορθώσεις αρχικών ενδείξεων λέγεται (ΗDNO supply support). Oι καταναλωτές δεν έχουν επικοινωνία με το συγκεκριμένο τμήμα. Είτε καλέσεις την εξυπηρέτηση του ΔΕΔΔΗΕ, είτε στείλεις αίτημα μέσω της πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω myRAE... το αίτημα σου θα καταλήξει στο τοπικό υποκατάστημα. Απ'το τοπικό υποκατάστημα θα σε καλέσουν και θα σου πούνε τα ίδια, ότι εφόσον υπάρχει αρνητική απάντηση απ'τα κεντρικά... εκείνοι δε μπορούν να κάνουν τίποτα. Επίσης καλούν απ'το κεντρικό τοπικό τηλέφωνο, το οποίο αν καλέσεις πίσω... βγαίνει κασέτα που κάνει προώθηση στα κεντρικά της Αθήνας. Εσύ λοιπόν... ειδικά αν έχεις ΚΟΤ (ευάλωτος καταναλωτής) και υπάρχει μεγάλη διαφορά στο λογαριασμό λόγω της λανθασμένης αρχικής ένδειξης (έκπτωση ΚΟΤ, ΥΚΩ κλπ), θα απαιτήσεις να γίνει διόρθωση των αρχικών ενδείξεων. Μπορεί ο υπάλληλος του τοπικού καταστήματος να καλέσει στα κεντρικά, και να ζητήσει διόρθωση. Είτε λοιπόν κάνεις αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ και μετά ζητάς τα στοιχεία του εκπροσώπου του τοπικού καταστήματος που θα καλέσει (ονοματεπώνυμο, εσωτερικό τηλέφωνο), είτε καλείς στη γραμματεία του τοπικού καταστήματος και ρωτάς σε ποιο εσωτερικό τηλέφωνο μπορώ να βρω τον υπεύθυνο για τις ενδείξεις. Ανεβάζω παρακάτω αρχείο PDF με όλα τα τοπικά τηλέφωνα. ------ Προσωπική εμπειρία Υπέγραψα σύμβαση με Protergia πριν το 15 Αύγουστο, λόγω καθυστέρησης της αποστολής της ένδειξης ξεκίνησε η εκπροσώπηση καθυστερημένα (21/8) με παλιές ενδείξεις (16/8). Ως αποτέλεσμα αυτές οι 5 μέρες κατανάλωσης φορτώθηκαν στην επόμενη καταμέτρηση η οποία έγινε τέλος Αυγούστου. Και θα έχανα το ΚΟΤ γι'αυτή τη κατανάλωση λόγω υπέρβασης. Ζήτησα από Protergia να στείλει αίτημα διόρθωσης, το έστειλαν. Απάντησαν από τα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ (στη Protergia) ότι το αίτημα δε γίνεται δεκτό επειδή η διαφορά ένδειξης είναι ασήμαντη! Την ίδια μέρα με πήρανε απ'το τοπικό κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ (σχετικά με αίτημα που είχα κάνει στο myrae) και αρχικά μου είπανε το ίδιο, πως η απάντηση απ'τα κεντρικά προς το πάροχο είναι οριστική. Αλλά ανέφερα περι ΚΟΤ, ΥΚΩ κλπ και ζήτησα απ'τον υπάλληλο του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ να επικοινωνήσει με τα κεντρικά και να απαιτήσει διόρθωση. Αποτέλεσμα... οι αρχικές ενδείξεις (21/8) που είχε στείλει η Protergia διορθώθηκαν Αλλά επειδή πριν τη διόρθωση είχε έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για επιτόπια στις 29/8, φαινόταν λάθος η διαφορά κατανάλωσης. Μετά διορθώθηκε κι αυτή... Μπορείς λοιπόν να διορθώσεις τις ενδείξεις, αρκεί να έχεις κουράγιο και υπομονή. Εμένα ευτυχώς ούτε η Volton (προηγούμενος πάροχος) ούτε η Protergia (νέος πάροχος) πρόλαβαν να εκδώσουν λογαριασμούς με τις λάθος ενδείξεις, οπότε δεν έμπλεξα με διορθωτικούς εκκαθαριστικούς. Με τη ΔΕΗ που εκδίδει γρήγορα λογαριασμούς... θα έχεις ένα πρόβλημα παραπάνω. Κι αν ο προηγούμενος πάροχος βγάλει τελικό με λάθος ενδείξεις και ο ΔΕΔΔΗΕ διορθώσει την αρχική της ΔΕΗ, θα πρέπει κι εκείνος ο πάροχος να στείλει διόρθωση τελικού. 1724496963624_Ιστορικό ενδείξεων myDEDDIEapp.pdf 195.83 kB · 0 downloads Το θέμα ειναι ότι στην περίπτωση μου η ΔΕΗ αρνείται να στείλει διορθωτικές ενδείξεις στον δεδδηε. Από την πρώτη μέρα
ekrepali Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 56 minutes ago, george_008 said: Το θέμα ειναι ότι στην περίπτωση μου η ΔΕΗ αρνείται να στείλει διορθωτικές ενδείξεις στον δεδδηε. Από την πρώτη μέρα Η ΔΕΗ απέστειλε αίτημα και σου απέστειλε την απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ, ότι δε γίνεται περαιτέρω διόρθωση. Τώρα πρέπει να επικοινωνήσεις με ΔΕΔΔΗΕ. Τα έγραψα αναλυτικά, αν μπορείς να βγάλεις άκρη καλώς...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα