Προς το περιεχόμενο

Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, ZELDA είπε

Καλησπέρα,  έχει η κοπέλα μου ένα φιατ αυτό το 500αρακι του 2007 .  προχθές μου παραπονέθηκε ότι δεν βγάζει ζεστό αέρα το a/c και σε έλεγχο που έκανα βρήκα ότι έλειπαν νερά από το ψυγείο περίπου 2000 - 2200 ml περίπου , εφοσον γέμισα το ψυγείο νερό το a/c τώρα δουλεύει κανονικά...

 Ερώτηση1 : τι σχέση έχει το ψυγείο με το κλιματιστικό ?

Ερώτηση 2 :  Πόσα λίτρα έχει χωρητικότητα το ψυγείο απο το 500αρακι γνωρίζει κανεις?

  Επισης τα 2,2 λίτρα που έλειπαν ηταν αρκετα ωστε να έπαθε ζημιά η φλατζα ή παιρνει αρκετό νερό το ψυγείο και την γλύτωσε?

Από ότι μου είπε  τις τσέκαραν τα υγρά σε κάποιο βενζινάδικο πριν κανένα χρόνο χοντρικά .. Αλλά όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβηκε η ποτε η θερμοκρασία πάνω από τα φυσιολογικά επίπεδα.

Υπ

Τώρα το έχω γεμίσει νερό μέχρι επάνω φουλ για να τσεκάρω αν χάνει από καποιο κολάρο. 

Αρχικά καλό είναι να το κοιτάς εσύ παρά σε βενζινάδικα. Είναι τακτική σε μερικά ούτε τα αφήνουν να κάτσε το λάδι και προσθέτουν . Εάν δε συμπληρώνει τα χιλιόμετρα αλλαγής , τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο αλλαγή τα λάδια φίλτρα .

Λάδια κινητήρα και αντιψυκτικό ποτέ τα έχει δει τελευταία.

Δες τι προδιαγραφές προτείνει ο κατασκευαστής και βάλε αντιψυκτικό και παρακολούθησε το .

Επιπλέον έλεγχο και σε θερμοστάτη μήπως μενει ανοικτός και φέρνει χλιαρό αέρα .

Για να δεις εάν χάνει το σωστό είναι πρεσαρισμα το κύκλωμα ψύξης το συνεργείο.

Πόσα χιλιόμετρα έχει σύνολο ; 

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήταν λάθος κίνηση να βάλεις νερό για να τσεκάρεις διαρροές. Λάθος κίνηση θα είναι να μην το αδειάσεις τελείως και να βάλεις παραφλου μέχρι εκεί που πρέπει . Υπάρχουν κάποια μοντέλα είχα διαβάσει που δεν μπορείς να βάλεις καθόλου νερό γιατί πιάνουν αμέσως σκουριά . Καλό θα είναι πάντως να το πας για έναν έλεγχο του κυκλώματος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, ZELDA said:

ρε φίλε αλήθεια τώρα..  Εχεις ενα ψυγείο που παιζει να εχει διαρροή κατα 99 % και θα πας να βάλεις παραφλου για να το τσεκάρεις? Αλήθεια απαντησε μου  επίσης βλέπεις καπου να ρώτησα τι υγρό να επιλέξω ή αν είναι καλύτερο απιονισμενο , απεσταγμένο , παραφλού ή σκετο νερό ?

 

Το ότι βάζοντας νερό θα προκαλέσεις μεγάλη βλάβη στον κινητήρα δεν σου περνά από το μυαλό? Σοβαρά ρωτά σκέφτεστε το κόστος του παρά φλου και όχι το κόστος επισκευής του κινητήρα? Σοβαρά τώρα !!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, ZELDA said:

Σιγά ρε έξυπνε, το γεμισα για να το παρακολουθησω προφανώς ..

Επρεπε να βαλεις κοκα κολα ζερο. Θα μπορουσες να το παρακολουθεις ευκολότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο κάτω από 5 λίτρα χωράει αν είναι 1.2.

Σε ψυγείο με διαρροή βάζουμε νερό βρύσης μέχρι να βρεθεί η διαρροή, δεν έκανες κάτι λάθος. Δεν προλαβαίνει να γίνει ζημιά σε λίγες μέρες. Εδώ και χρόνια η οδηγία της Fiat είναι ποτέ απεσταγμένο νερό λόγω ηλεκτρόλυσης, μόνο Paraflu Up Petronas 50-50 με νερό βρύσης. Και που το φούλαρες δεν τρέχει κάτι, είτε από τη διαρροή είτε από το καπάκι του παγουριού θα εξατμιστεί.

Αν είναι διαρροή στο κανονικό ψυγείο θα δεις ότι αφήνει νερά όταν το σβήνεις.

Το 500 αν είναι 1.2 έχει συχνά θέμα με τα κολάρα του καλοριφέρ, φαίνονται εύκολα δεξιά όπως κοιτάς το μηχανοστάσιο. Φθηνό ανταλλακτικό και εύκολη σχετικά εργασία, μαζί με γνήσιο παραφλού και εργασία δε νομίζω να περάσεις κατά πολύ το 100ρικο.

Σε όλα τα αυτοκίνητα το καλοριφέρ δουλεύει πάντα, δεν έχει καμία σημασία αν έχει κλίμα, χειροκίνητο ac ή και τίποτα. Αυτό που κάνεις με το clima ή τη χειροκίνητη ρύθμιση είναι να δρομολογείς τον αέρα να περνάει από το ψυγειάκι του καλοριφέρ. Αν υπάρχει διαρροή στο ψυγειάκι καλοριφέρ η σε κάποιο κολλάρο θα χάνεις πάντα νερά.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ZELDA είπε

Από ότι μου είπε  τις τσέκαραν τα υγρά σε κάποιο βενζινάδικο πριν κανένα χρόνο χοντρικά .. Αλλά όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβηκε η ποτε η θερμοκρασία πάνω από τα φυσιολογικά επίπεδα.

Τώρα το έχω γεμίσει νερό μέχρι επάνω φουλ για να τσεκάρω αν χάνει από καποιο κολάρο. 

Πριν κανένα χρόνο;;;; Απαράδεκτο να λέει κάποιος πως είναι ιδιοκτήτης αυτοκινήτου να το χρησιμοποιεί καθημερινά και να του φέρεται έτσι.

Εάν δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασίες το πιο πιθανό δεν έχει ζημιά αλλά αυτό θα δείξει με τον καιρό. Πρέπει καθημερινά να τσεκάρει νερό - λάδια.

Λέγοντας μέχρι πάνω είναι λάθος αν γέμισες το δοχείο διαστολής τελείως. Εχουν δείκτη μέχρι που μπορεί να βάλουμε νερό και  μπορεί να γίνει ζημιά αν δεν υπάρχει χώρος να εκτονώσει την πίεση όταν ανεβάζει θερμοκρασία. Αν πέρασες  το σημείο να το αφαιρέσεις ώστε να πέσει. Και όπως είπαν οι περισσότεροι το νερό για 2-3-4 μέρες . Μετά αδειασμα και γέμισμα με παραφλού.Αν το αφήσεις σίγουρα θα κάνεις ζημιά αν δεν έχει γίνει. 

Από την άλλη και δύο λίτρα παραφλού το ακριβότερο δεν έχει πάνω από 6-7 ευρώ. Αξίζει για ένα τέτοιο ποσό να κινδυνεύεις να πιάσει σκουριά και άλατα ο κινητήρας βάζοντας νερό βρύσης;; Μόνο το ψυγειάκι καλοριφέρ να βουλώσει που είναι ευαίσθητο ζημιά τουλάχιστον 250-300 ευρώ.(αυτό ενισχύει και την πρώτη μου παράγραφο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, ZELDA είπε

ρε φίλε αλήθεια τώρα..  Εχεις ενα ψυγείο που παιζει να εχει διαρροή κατα 99 % και θα πας να βάλεις παραφλου για να το τσεκάρεις? Αλήθεια απαντησε μου  επίσης βλέπεις καπου να ρώτησα τι υγρό να επιλέξω ή αν είναι καλύτερο απιονισμενο , απεσταγμένο , παραφλού ή σκετο νερό ?

 

ναι παραφλου θα βαλεις , πιο ευκολα θα δεις διαρροή γιατι ειναι χρωματιστο παρα με νερο. νερο ποτε και για κανεναν λογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, Ukforthemoment said:

οταν το έχεις στο ζεστό δεν υπάρχει λόγος να δουλευει το ac πέρα απο το να μαζευει την υγρασία στην καμπίνα και να ξεθολώνουν πιο γρήγορα τα τζάμια.Σε μερικά αμάξια μπαίνει αυτόματα  όταν βάζεις στο φουλ τον ανεμιστήρα να ξεθολώσει το παρμπριζ.

Όταν το έχεις γυρισμένο στο τζάμι, ενεργοποιεί και το ac για ξεθόλωμα ανεξαρτήτου ταχύτητας ανεμιστήρα, 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, papoys1 είπε

Πριν κανένα χρόνο;;;; Απαράδεκτο να λέει κάποιος πως είναι ιδιοκτήτης αυτοκινήτου να το χρησιμοποιεί καθημερινά και να του φέρεται έτσι.

Εάν δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασίες το πιο πιθανό δεν έχει ζημιά αλλά αυτό θα δείξει με τον καιρό. Πρέπει καθημερινά να τσεκάρει νερό - λάδια.

Λέγοντας μέχρι πάνω είναι λάθος αν γέμισες το δοχείο διαστολής τελείως. Εχουν δείκτη μέχρι που μπορεί να βάλουμε νερό και  μπορεί να γίνει ζημιά αν δεν υπάρχει χώρος να εκτονώσει την πίεση όταν ανεβάζει θερμοκρασία. Αν πέρασες  το σημείο να το αφαιρέσεις ώστε να πέσει. Και όπως είπαν οι περισσότεροι το νερό για 2-3-4 μέρες . Μετά αδειασμα και γέμισμα με παραφλού.Αν το αφήσεις σίγουρα θα κάνεις ζημιά αν δεν έχει γίνει. 

Από την άλλη και δύο λίτρα παραφλού το ακριβότερο δεν έχει πάνω από 6-7 ευρώ. Αξίζει για ένα τέτοιο ποσό να κινδυνεύεις να πιάσει σκουριά και άλατα ο κινητήρας βάζοντας νερό βρύσης;; Μόνο το ψυγειάκι καλοριφέρ να βουλώσει που είναι ευαίσθητο ζημιά τουλάχιστον 250-300 ευρώ.(αυτό ενισχύει και την πρώτη μου παράγραφο)

Εσύ τσεκαρεις καθημερινά λάδια και νερό δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dj_kourampies είπε

Εσύ τσεκαρεις καθημερινά λάδια και νερό δηλαδή;

Απο το μια φορά τον χρόνο μέχρι το καθημερινά είναι τεράστια η απόσταση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, ZELDA είπε

Καλησπέρα,  έχει η κοπέλα μου ένα φιατ αυτό το 500αρακι του 2007 .  προχθές μου παραπονέθηκε ότι δεν βγάζει ζεστό αέρα το a/c και σε έλεγχο που έκανα βρήκα ότι έλειπαν νερά από το ψυγείο περίπου 2000 - 2200 ml περίπου , εφοσον γέμισα το ψυγείο νερό το a/c τώρα δουλεύει κανονικά...

2 λίτρα είναι πολλά, σίγουρα θα ανέβασε θερμοκρασία εάν δεν το κατάλαβε πολύ νωρίς απλά ο δείκτης δεν ανεβαίνει πάνω από την μέση γρήγορα έχει πολύ μεγάλο εύρος για να μην αλλάζει θέση + ότι όταν χάσει πολλά νερά δεν θα το διαβάσει λόγω της θέσης του σενσορα της θερμοκρασίας που μετράει μόνο το ψυκτικό υγρό και όχι τον κορμό για παράδειγμα.

Αναφορά σε κείμενο

Ερώτηση1 : τι σχέση έχει το ψυγείο με το κλιματιστικό ?

2 διαφορετικά συστήματα, έχει 2 ψυγεία πίσω από την κονσόλα. 1 εβαπορέτα της ψύξης (ac) και άλλη μια για την θέρμανση που περνάει συνέχεια ζεστό υγρό (δεν διακόπετεται η ροή του υγρού σε αυτά τα μοντέλα μόνο του αέρα)

Αναφορά σε κείμενο

Ερώτηση 2 :  Πόσα λίτρα έχει χωρητικότητα το ψυγείο απο το 500αρακι γνωρίζει κανεις?

Δεν γράφεις κινητήρα αλλά κάτω απο 5 λίτρα περίπου.

Αναφορά σε κείμενο

Επισης τα 2,2 λίτρα που έλειπαν ηταν αρκετα ωστε να έπαθε ζημιά η φλατζα ή παιρνει αρκετό νερό το ψυγείο και την γλύτωσε?

Ναι είναι αρκετά για ζημιά αλλά θα το καταλάβεις στο μέλλον αυτό.

Αναφορά σε κείμενο

Από ότι μου είπε  τις τσέκαραν τα υγρά σε κάποιο βενζινάδικο πριν κανένα χρόνο χοντρικά .. Αλλά όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβηκε η ποτε η θερμοκρασία πάνω από τα φυσιολογικά επίπεδα.

Τα φυσιολογικά επίπεδα = στη μέση ο δείκτης = πολύ μεγάλο εύρος θερμοκρασιών δεν θα το καταλάβεις από εκεί νωρίς

Αναφορά σε κείμενο

Τώρα το έχω γεμίσει νερό μέχρι επάνω φουλ για να τσεκάρω αν χάνει από καποιο κολάρο. 

Αν και στην είπαν όπως είδα γι' αυτό θα σου πω απλά πως είναι οκ να βάλεις σκέτο νερό για κάποια δοκιμή το τετράγωνο ή για ένα απλό καθαρισμό που κάνουμε αλλά σε καμία περίπτωση για καιρό, ούτε μια νορμαλ διαδρομή για ώρα. Όχι τόσο για σκουριές που διάβασα (που ισχύει) αλλά κυρίως γιατί το σκέτο νερό έχει άλλο σημείο βρασμού από το αντιψυκτικό υγρό και ειδικά στα συγκεκριμένα μοντέλα το υγρό ανεβαίνει αρκετά (πολύ πάνω απο 100C). Επίσης είναι τέρμα λάθος να το γεμίσεις μέχρι επάνω φουλ όπως έγραψες. Πρέπει μέχρι το max που γράφει το δοχείο. Πρέπει να υπάρχει χώρος διαστολής, εάν δεν υπάρχει θα σκάσει κάποιο κολλάρο ή το ίδιο το παγούρι από στην τάπα.

 

Συνήθως βρίσκεις αμέσως την διαρροή γιατί το κόκκινο υγρό κάνει μπαμ (ροζίζει στον αέρα), οπότε ψάξε όλα τα κολλάρα και θα την βρείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Dj_kourampies είπε

Εσύ τσεκαρεις καθημερινά λάδια και νερό δηλαδή;

Όχι και καθημερινά ρε φίλε αλλά μια φορά τη βδομάδα ή τις 10-15  μέρες ρίχνω μια ματιά.Δεν είναι κάτι χρονοβόρο.Ειδικά το νερό απλά ρίχνεις μια ματιά στο δοχείο διαστολής και βλέπεις τη στάθμη ακόμη και ανίδεος να είσαι.Όσο για λάδια επειδή στο σπίτι που παρκάρω έχει κλιση σε κάποιο s/m που θα πάω , μετά τα ψώνια που θα έχουν καθίσει , μία στις τόσες θα κοιτάξω το δείκτη επειδή το πάρκινγκ είναι ίσιο.

Θα σου πω μόνο επειδή το προσέχω έχει 372.000 χιλιόμετρα χτες τα άλλαξα μετά από 6.500 χιλιόμετρα και έβγαλα όσα είχα βάλει. Το θέμα είναι να μην το κάνεις αγγαρεία αλλά να το κάνεις γιατί σου αρέσει να το κάνεις και γιατί αγαπάς το αυτοκίνητό σου που σε εξυπηρετεί.

Στον TS  είπα καθημερινά για να δει αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα μετα την έλλειψη νερού που διαπίστωσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε

Εδώ και χρόνια η οδηγία της Fiat είναι ποτέ απεσταγμένο νερό λόγω ηλεκτρόλυσης, μόνο Paraflu Up Petronas 50-50 με νερό βρύσης.

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που γράφεις;

https://eshop-best-chemical.com/products/petronas-paraflu-up

Το "DI water" σημαίνει "distilled" (απεσταγμένο) νερό. Νερό βρύσης από νερό βρύσης μπορεί να έχει τεράστια διαφορά και ποτέ δεν ξέρεις τι βλαβερό για το κύκλωμα μπορεί να περιέχει.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, theopan είπε

Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που γράφεις;

https://eshop-best-chemical.com/products/petronas-paraflu-up

Το "DI water" σημαίνει "distilled" (απεσταγμένο) νερό. Νερό βρύσης από νερό βρύσης μπορεί να έχει τεράστια διαφορά και ποτέ δεν ξέρεις τι βλαβερό για το κύκλωμα μπορεί να περιέχει.

DI water = deionized 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...