Dimitris_1981 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, xaris1990 είπε "Η Volkswagen πρόσφατα ανακοίνωσε πωλήσεις οι οποίες ανήλθαν στα 9,2 εκατομμύρια οχήματα, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο." Σοβαρά τώρα??? Εν έτη 2024 και με το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει συνεχίζουν και αγοράζουν Volkswagen??? 🤔🤔🤔🙄🙄🙄🤨🤨🤨😮💨😤😠😡🤬 Λογικά στα @@ τους το περιβάλλον. Ίσως πλήρωναν και λιγότερα τέλη. Win - win….. Οταν θα χάνονται πόλεις κάτω από το νερό θα του βάλουν εξωλέμβια…. σ.σ. Παρόμοιο με το στα @@ μας η απόδειξη…. Μετά ήρθαν οι μνημονιαρες …. Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου από Dimitris_1981 3 1 1
kinitos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου τις προαλες διαβασα σε φορουμ για αυτοκινητα κατι για πολησεις υπολογιστων και λειτουργικα συστηματα δεν θυμαμαι που ομως 1 1
teomaniacos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου ακομα βλεπω μοντελα του 90 να γυρνανε στους δρομους. αυτο δειχνει οτι κατι θα καναν καλα. ισως εχει να κανει με τα μεταλλα που χρησιμοποιουν. 1
Vasilisxd Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 15 hours ago, SaFiS said: Τελικα δεν κλεινει?? Δεν τρεχει καταϊδρωμενη να προλαβει τον σωτηρα Ελονα?? Καλομελέτα και έρχεται. Είναι η πιο χρεωμένη εταιρία παγκοσμίως ανεξάρτητα κλάδου και δραστηριότητας και τα assets της, κυρίως εξοπλισμός/εργοστάσια παραγωγής θερμικών αυτοκινήτων τα οποία μέχρι το 2030 θα αποτελούν (δια νόμου) το μισό και λιγότερο ποσοστό νέας αγοράς αυτοκινήτου. Το ότι τα Tesla model Y και model 3, ξεπέρασαν σε πωλήσεις αμάξια τύπου Corolla και Yaris των 18.000€ λέει παρα πολλά. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από Vasilisxd 3 1
sattack Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 7 3 ώρες πριν, cpc464 είπε , επιπλέον αναπτύσσει και άλλες τεχνολογίες κινητήρων, όπως κινητήρες υδρογόνου και αμμωνίας. Αυτό το λες για καλό?! Αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Καμμια τεχνολογία υδρογόνου αμμωνίας ή άλλης τέτοιας κουταμάρας δεν πρόκειται να επιβιώσει, για αποκλειστικα οικονομικούς λόγους. Οποίος πάει να ασχοληθεί με τέτοιες ανοησίες, θα βρεθεί να πληρώνει καράβια λεφτά σε κοστη για μεταφορά και αποθήκευση αυτών των ουσιών, χωρια η συντήρηση των μηχανικών μονάδων, χωρια οι απώλειες ενέργειας για τη μετατροπή ηλεκτρικής ενέργειας σε τέτοιες ουσίες, απώλειες κατά τη μεταφορά και αποθήκευση και ξανά απώλειες για την μετατροπή πίσω σε χρησιμοποιούμενη ηλεκτρικη ενέργεια. Όλα αυτά είναι απείρως πιο κοστοβορα από το να κάνεις το ίδιο με ντιζελ/βενζίνη σαν καυσιμο, την ώρα που το να κάνεις το ίδιο με ηλεκτρικο ρεύμα και μπαταρίες είναι πολύ φτηνότερο από το να κινησαι με βενζινη/ντιζελ και το κόστος μπαταριών πέφτει ήδη σε σημείο που στα επόμενα 2-3 χρόνια τα ηλεκτρικα θα είναι φθηνότερα και στο κόστος αγοράς από τα ICE. Οι Κινεζοι έχουν πάρει τρελλη φορά, η CATL ετοιμάζει παμφθηνες μπαταρίες και οι της Toyota μιλάνε για υδρογονα και αμμωνιες? Θα γελάσει κάθε πικραμένος με τις ανακαταταξεις που θα γίνουν στα επόμενα 5 χρόνια. Σε 10 χρόνια δε, θα νομίζει κάνεις ότι βρίσκεται σε άλλο πλανήτη σε σύγκριση με το 2023. 4 1
NikosKallithea Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 9 ώρες πριν, Axlmon είπε Η ιαπωνική εταιρία διατήρισε για άλλη μία χρονιά τα σκήπτρα, επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη θέση της στη βιομηχανία αυτοκινήτων Η Toyota διέθεσε στην αγορά περισσότερα αυτοκίνητα μέσα στο 2023 από κάθε άλλη ανταγωνίστρια εταιρία, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ιαπωνικός κολοσσός. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota κατόρθωσε να αφήσει στη δεύτερη θέση τη γερμανική Volkswagen, καθώς κατέγραψε πωλήσεις 11,2 εκατομμυρίων οχημάτων σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα στη χρονιά που μας πέρασε, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 7,2% σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι η Toyota διατηρεί τα σκήπτρα για τέταρτο συνεχόμενο χρόνο και σημειώνει νέο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων μεταξύ όλων των κατασκευαστών. Η Volkswagen πρόσφατα ανακοίνωσε πωλήσεις οι οποίες ανήλθαν στα 9,2 εκατομμύρια οχήματα, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Η νοτιοκορεατική Hyundai-Kia κατέλαβε την τρίτη θέση, με 7,3 εκατομμύρια πωλήσεις, βελτιώνοντας τις επιδόσεις της κατά 6,7%. Η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας αφορούσαν οχήματα τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα της Toyota ή της Lexus, με τις υπόλοιπες να προέρχονται από τις θυγατρικές της Toyota, Daihatsu και Hino Motors. Μεγαλύτερη αγορά για την Toyota υπήρξαν οι Ηνωμένες Πολιτείες, με 2,6 εκατομμύρια πωλήσεις, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 7% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Τα υβριδικά οχήματα αποτέλεσαν περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας, ενώ τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα -τομέας στον οποίο η Toyota προχωρούσε με αργά βήματα αλλά πλέον πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις- αποτέλεσαν λιγότερο από το 1% των συνολικών της πωλήσεων. Όμως, δεν κύλησαν όλα ρόδινα για τον ιαπωνικό κολοσσό, καθώς πρόσφατα η Toyota ήρθε αντιμέτωπη με μια σειρά σκανδάλων. Στις αρχές της εβδομάδας που διανύουμε, ανακοινώθηκε ότι η εταιρία θα προχωρούσε στην αναστολή της διάθεσης αρκετών μοντέλων, μεταξύ των οποίων του ημιφορτηγού Hilux και του Land Cruiser 300 SUV, καθώς εντοπίστηκαν ζητήματα σε δοκιμές των κινητήρων diesel που ανέπτυξε η Toyota Industries, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters. Εντωμεταξύ, προς τα τέλη του 2023, αποκαλύφθηκαν πολυετείς ατασθαλίες στα τεστ ασφαλείας της Daihatsu, ενώ νωρίτερα, το 2022, η Hino Motors αποδείχτηκε πως είχε παραποιήσει τα στοιχεία εκπομπών καυσαερίων. Σε μια προσπάθεια να περιορίσει τη ζημιά για το όνομα της εταιρίας, ο πρόεδρος της Toyota, Άκιο Τογιόντα, δισεγγονός του ιδρυτή της εταιρίας, δήλωσε σε δημοσιογράφους, στη διάρκεια εκδήλωσης την Τρίτη: "Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθύτατη λύπη μου στους πελάτες και τους μετόχους μας, για την αναστάτωση και την ανησυχία που προκάλεσαν τα διαδοχικά ζητήματα στη Hino Motors, τη Daihatsu και την Toyota Industries", υπογραμμίζοντας την πρόθεσή του να ηγηθεί "προσωπικά της μεταρρύθμισης του ομίλου". Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Οποτε διαβαζω τέτοια αρθρα μου θυμίζουν εκείνο το βιντεάκι που ο ενας είναι με ενα σαραβαλο και ο αλλος με Φεράρι σταματημένοι στο φανάρι και του λέει: είναι καλό αυτό ρε φίλε γιατί δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά! Καταραμένη φτώχια 😂 2
mikegad Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 12 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Το ότι τα Tesla model Y και model 3, ξεπέρασαν σε πωλήσεις αμάξια τύπου Corolla και Yaris των 18.000€ λέει παρα πολλά. Λέει πως δεν λέει...τα tesla επιδοτούνται στην Aμερική. Και γενικά αν το Αμερικάνικό κράτος δεν επιδοτούσε την tesla απλά δεν θα υπήρχε αυτή την στιγμή. 12 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Είναι η πιο χρεωμένη εταιρία παγκοσμίως ανεξάρτητα κλάδου και δραστηριότητας και τα assets της, κυρίως εξοπλισμός/εργοστάσια παραγωγής θερμικών αυτοκινήτων τα οποία μέχρι το 2030 θα αποτελούν (δια νόμου) το μισό και λιγότερο ποσοστό νέας αγοράς αυτοκινήτου. Αν θες δώσε μας και την πηγή σου σε παρακαλώ. Γιατί όταν η Τοyota έβγαζε υβριδικά, οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να ανάψουν φωτιά με τις πέτρες 5 1
Vasilisxd Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 10 minutes ago, mikegad said: Αν θες δώσε μας και την πηγή σου σε παρακαλώ. Γιατί όταν η Τοyota έβγαζε υβριδικά, οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να ανάψουν φωτιά με τις πέτρες Εδώ είσαι. Σκρόλλαρε λιγο να δεις τον κατάλογο με τις Top 10 πιο χρεωμένες.
mikegad Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 28 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Εδώ είσαι. Σκρόλλαρε λιγο να δεις τον κατάλογο με τις Top 10 πιο χρεωμένες. Εδώ πάλι είναι στην θέση 23. Εκτός και αν οι εταιρίες χρηματοοικονομικών θεωρηθούν αδύνατο να (ξανα)χρεοκοπήσουν https://companiesmarketcap.com/companies-with-the-highest-debt/ Ακόμα και έτσι να ήταν όμως, η Toyota (σύμφωνα με την σελίδα που παρέθεσες) έχει μακράν την καλύτερη αξιολόγηση στην αποπληρωμή του χρέους της. Πράγμα που σημαίνει πως τα δάνεια της αποπληρώνονται με ευκολία από τα έσοδα που παρουσιάζει σε ετήσια βάση. Πως συμπεραίνεις λοιπόν πως οδεύει σε χρεωκοπία με αξιολογήσεις Α+ είναι απορίας άξιο *Ξαναλέω πως η Τoyota μακράν η πρώτη (τουλάχιστόν στις μεγάλες εταιρίες) που επένδυσε σε ηλεκτροκινητήρες μέσω της υβριδικής τεχνολογίας. Επίσημα ο πρόεδρος της είχε ανακοινώσει προ μερικών ετών πως δεν υπάρχουν ακόμα οι κατάλληλες συνθήκες για τα αμιγώς ηλεκτρικά. Πρόσφατα τα μέσα του έπλεκαν το εγκώμιο για τις τότε δηλώσεις του, καθώς δικαιώθηκαν τα λεγόμενα του https://www.autoblog.gr/2023/10/26/proedros-tis-toyota-sas-ta-elega-gia-ta-ilektrika/ 3 2
gurgurant Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, grayden είπε Το μόνο που έχει σημασία είναι η παρακάτω εικονίτσα. Δν ισχύει φίλε μου,δν την πέρασε σε πωλήσεις τελικώς ήταν απλά φήμες ότι πέρασε η Tesla την Toyota σε πωλήσεις.Αυτο διότι κοιτάς στατιστικά Αμερικής,στην ευρωπαϊκή ένωση η Toyota είναι πρώτη. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από gurgurant 1
sattack Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, gurgurant είπε Δν ισχύει φίλε μου,δν την πέρασε σε πωλήσεις τελικώς ήταν απλά φήμες ότι πέρασε η Tesla την Toyota σε πωλήσεις.Αυτο διότι κοιτάς στατιστικά Αμερικής,στην ευρωπαϊκή ένωση η Toyota είναι πρώτη. Πωλήσεις συγκεκριμενου μοντέλου, όχι πωλήσεις συνολικά σαν εταιρεία. Το Tesla model Y είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως (και στην Ευρώπη ξεχωριστα) για το 2023, παίρνοντας τηθεση που είχε για δεκαετίες το Toyota Corolla που κοστίζει λιγότερο από τα μισά λεφτά. 53 λεπτά πριν, mikegad είπε Εδώ πάλι είναι στην θέση 23. Εκτός και αν οι εταιρίες χρηματοοικονομικών θεωρηθούν αδύνατο να (ξανα)χρεοκοπήσουν https://companiesmarketcap.com/companies-with-the-highest-debt/ Ακόμα και έτσι να ήταν όμως, η Toyota (σύμφωνα με την σελίδα που παρέθεσες) έχει μακράν την καλύτερη αξιολόγηση στην αποπληρωμή του χρέους της. Πράγμα που σημαίνει πως τα δάνεια της αποπληρώνονται με ευκολία από τα έσοδα που παρουσιάζει σε ετήσια βάση. Πως συμπεραίνεις λοιπόν πως οδεύει σε χρεωκοπία με αξιολογήσεις Α+ είναι απορίας άξιο Περίμενε να δεις πως θα πάνε οι πωλήσεις της Toyota τα επόμενα χρόνια, πρώτα στην Κίνα που είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου και βαδιζει ταχύτατα προς τα BEV και μετά και στην EU που είναι η 2η-3η (μαζί με USA) μεγαλύτερη αγορά και ακολουθεί επίσης πολύ γρήγορα προς τα ΒΕV. Aν η Toyota συνεχίσει τις ίδιες ανοησίες του στυλ ο κόσμος δεν θέλει ηλεκτρικα και περιμένετε γιατί εμείς θα βγάλουμε υδρογόνο και αμμωνίες, τα ξαναλέμε σε 3 χρόνια που εκτός από τα Tesla ο κόσμος θα έχει πλημμυρίσει και με Κινέζικα ηλεκτρικα υπερυψηλης τεχνολογίας σε παμφθηνες τιμές. Οποίος θέλει να γελάσει τώρα με το "Κινέζικα ηλεκτρικα υπερηψηλης τεχνολογιας", ας το γράψει τώρα εδώ, για να το ξαναθυμηθουμε μετά από 3 χρόνια. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από sattack
mtifosi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Παλι οι γνωστες του insomnia σχολιαζουν την toyota. Αυτοι που λεγανε πως παιρνει την κατιουσα και η tesla θα την εξαφανισει. Τωρα πηγαμε στα υπολοιπα 10 χρονια οτι θα εξαφανιστει. Ουτε για ανεκδοτα δεν ειναι αυτα που γραφονται. Ας κοιταξει η tesla μηπως την παρουν με πετρες οι πελατες της στα επομενα 10 χρονια οπως εκανε η Ηertz στην Αμερικη που ανακαλυψε τι σκουπιδια δινει ο elon...καλα για τις κινεζικες ηλεκτρικες σκουπες ασχολιαστο, μαθανε να κανουν αυτοκινητα και οι κινεζοι... 4
Chachanoulis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, sattack είπε Πωλήσεις συγκεκριμενου μοντέλου, όχι πωλήσεις συνολικά σαν εταιρεία. Το Tesla model Y είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως (και στην Ευρώπη ξεχωριστα) για το 2023, παίρνοντας τηθεση που είχε για δεκαετίες το Toyota Corolla που κοστίζει λιγότερο από τα μισά λεφτά. Περίμενε να δεις πως θα πάνε οι πωλήσεις της Toyota τα επόμενα χρόνια, πρώτα στην Κίνα που είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου και βαδιζει ταχύτατα προς τα BEV και μετά και στην EU που είναι η 2η-3η (μαζί με USA) μεγαλύτερη αγορά και ακολουθεί επίσης πολύ γρήγορα προς τα ΒΕV. Aν η Toyota συνεχίσει τις ίδιες ανοησίες του στυλ ο κόσμος δεν θέλει ηλεκτρικα και περιμένετε γιατί εμείς θα βγάλουμε υδρογόνο και αμμωνίες, τα ξαναλέμε σε 3 χρόνια που εκτός από τα Tesla ο κόσμος θα έχει πλημμυρίσει και με Κινέζικα ηλεκτρικα υπερυψηλης τεχνολογίας σε παμφθηνες τιμές. Οποίος θέλει να γελάσει τώρα με το "Κινέζικα ηλεκτρικα υπερηψηλης τεχνολογιας", ας το γράψει τώρα εδώ, για να το ξαναθυμηθουμε μετά από 3 χρόνια. εγω ειμαι υπερ του ηλεκτρικου για πολλους λογους και ειμαι σιγουρος οτι αργα ή γρηγορα θα αντικαταστησει τους εσωτερικης καυσης. αλλα οχι και κινεζικο αμαξι ρε φιλε..
NikosKallithea Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 22 λεπτά πριν, mtifosi είπε καλα για τις κινεζικες ηλεκτρικες σκουπες ασχολιαστο, μαθανε να κανουν αυτοκινητα και οι κινεζοι... Εγω θα μενω σε αυτο, και για τους Γιαπωνέζους πριν κάτι χρόνια τα ιδια έλεγαν Αλλα επειδή ζουμε στον αιώνα της ταχύτητας τα αποτελέσματα πλέον θα ειναι πολύ πιο ταχύτατα στην εξέλιξη των αυτοκινήτων 2
grayden Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, mikegad είπε Λέει πως δεν λέει...τα tesla επιδοτούνται στην Aμερική. Και γενικά αν το Αμερικάνικό κράτος δεν επιδοτούσε την tesla απλά δεν θα υπήρχε αυτή την στιγμή. Απλά δεν έχεις ιδέα για το τι παίζει στην Αμερική. Την επιδότηση για ηλεκτρικά την παίρνει αυτός που αγοράζει το αυτοκίνητο και ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά συμπεριλαμβανωμένων αυτών της Toyota. Επιπλέον, η Tesla ήταν η πρώτη εταιρεία που είχε ξεπεράσει το όριο πωλήσεων το 2018 που ίσχυε η παλιά επιστροφή φόρου και για τα χρόνια μέχρι το νέο πρόγραμμα συνέχισε να πουλάει σαν τρελή χωρίς οι αγοραστές να έχουν καμία επιστροφή (ενώ για όλες τις άλλες εταιρίες η επιστροφή ίσχυε κανονικά). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα