Axlmon Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Η ιαπωνική εταιρία διατήρισε για άλλη μία χρονιά τα σκήπτρα, επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη θέση της στη βιομηχανία αυτοκινήτων Η Toyota διέθεσε στην αγορά περισσότερα αυτοκίνητα μέσα στο 2023 από κάθε άλλη ανταγωνίστρια εταιρία, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ιαπωνικός κολοσσός. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota κατόρθωσε να αφήσει στη δεύτερη θέση τη γερμανική Volkswagen, καθώς κατέγραψε πωλήσεις 11,2 εκατομμυρίων οχημάτων σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα στη χρονιά που μας πέρασε, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 7,2% σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι η Toyota διατηρεί τα σκήπτρα για τέταρτο συνεχόμενο χρόνο και σημειώνει νέο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων μεταξύ όλων των κατασκευαστών. Η Volkswagen πρόσφατα ανακοίνωσε πωλήσεις οι οποίες ανήλθαν στα 9,2 εκατομμύρια οχήματα, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Η νοτιοκορεατική Hyundai-Kia κατέλαβε την τρίτη θέση, με 7,3 εκατομμύρια πωλήσεις, βελτιώνοντας τις επιδόσεις της κατά 6,7%. Η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας αφορούσαν οχήματα τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα της Toyota ή της Lexus, με τις υπόλοιπες να προέρχονται από τις θυγατρικές της Toyota, Daihatsu και Hino Motors. Μεγαλύτερη αγορά για την Toyota υπήρξαν οι Ηνωμένες Πολιτείες, με 2,6 εκατομμύρια πωλήσεις, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 7% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Τα υβριδικά οχήματα αποτέλεσαν περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας, ενώ τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα -τομέας στον οποίο η Toyota προχωρούσε με αργά βήματα αλλά πλέον πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις- αποτέλεσαν λιγότερο από το 1% των συνολικών της πωλήσεων. Όμως, δεν κύλησαν όλα ρόδινα για τον ιαπωνικό κολοσσό, καθώς πρόσφατα η Toyota ήρθε αντιμέτωπη με μια σειρά σκανδάλων. Στις αρχές της εβδομάδας που διανύουμε, ανακοινώθηκε ότι η εταιρία θα προχωρούσε στην αναστολή της διάθεσης αρκετών μοντέλων, μεταξύ των οποίων του ημιφορτηγού Hilux και του Land Cruiser 300 SUV, καθώς εντοπίστηκαν ζητήματα σε δοκιμές των κινητήρων diesel που ανέπτυξε η Toyota Industries, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters. Εντωμεταξύ, προς τα τέλη του 2023, αποκαλύφθηκαν πολυετείς ατασθαλίες στα τεστ ασφαλείας της Daihatsu, ενώ νωρίτερα, το 2022, η Hino Motors αποδείχτηκε πως είχε παραποιήσει τα στοιχεία εκπομπών καυσαερίων. Σε μια προσπάθεια να περιορίσει τη ζημιά για το όνομα της εταιρίας, ο πρόεδρος της Toyota, Άκιο Τογιόντα, δισεγγονός του ιδρυτή της εταιρίας, δήλωσε σε δημοσιογράφους, στη διάρκεια εκδήλωσης την Τρίτη: "Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθύτατη λύπη μου στους πελάτες και τους μετόχους μας, για την αναστάτωση και την ανησυχία που προκάλεσαν τα διαδοχικά ζητήματα στη Hino Motors, τη Daihatsu και την Toyota Industries", υπογραμμίζοντας την πρόθεσή του να ηγηθεί "προσωπικά της μεταρρύθμισης του ομίλου". Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
SaFiS Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Τελικα δεν κλεινει?? Δεν τρεχει καταϊδρωμενη να προλαβει τον σωτηρα Ελονα?? 12 1
Le Perv Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αναπτυξη? Αυξηση πωλησεων? Απο 5% - 7%? Ειδικοτερα στην Αμερικη? Δλδ λενε ψεματα οι αμερικανοι στα μεσα που δηλωνουν οτι δεν κινειται φυλλο στην αγορα αυτοκινητων? Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου από Le Perv 2
Dimitris_1981 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Πρώτη σε πωλήσεις σοκοφρετας η ION. Το ίδιο σχετικό…. 2 4
drjohn1980 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου οντως?ναι ρε η καλυτερη,θανατος στην σερενατα!!!!!! 1
GCX Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Λογικό Πουλάνε πολλά αγροτικά τα οποία κουβαλάνε πυραύλους στην μέση Ανατολή 1
Aprile Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Από ότι διαβάζω η Volkswagen την έχει άσχημα και θα φανεί σύντομα δεν μπορεί να κρυφτεί η κατάσταση αφού τα στοιχήματα για την πτώση της μετοχής της φτάνουν πλέον σε δισεκατομμύρια. Η Toyota από την άλλη έχει εξελιχθεί σε ότι ήταν η FIAT για την Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πάρει όλες τις μικρομεσαίες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας κάτω από τα φτερά της. Ουσιαστικά εκπροσωπεί ολόκληρη την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και είναι too big to fail . 2
grayden Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Το μόνο που έχει σημασία είναι η παρακάτω εικονίτσα. 2 1 3
cpc464 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δεν μου κάνει εντύπωση,τα αυτοκίνητα που φτιάχνει είναι πολύ γερά, τα corrola και τα rav4 είναι αθάνατα, επιπλέον αναπτύσσει και άλλες τεχνολογίες κινητήρων, όπως κινητήρες υδρογόνου και αμμωνίας. 1
xaris1990 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου "Η Volkswagen πρόσφατα ανακοίνωσε πωλήσεις οι οποίες ανήλθαν στα 9,2 εκατομμύρια οχήματα, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο." Σοβαρά τώρα??? Εν έτη 2024 και με το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει συνεχίζουν και αγοράζουν Volkswagen??? 🤔🤔🤔🙄🙄🙄🤨🤨🤨😮💨😤😠😡🤬
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα