Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν χρόνια,ίσως 9 , που έστηνα το ebanking της €bank είχα μπλοκάρει την κάρτα μου 2 φορές.Και τις δύο φορές κάλεσα μετά τα μεσάνυχτα για να την ξεμπλοκάρουν.Θυμάμαι να έχω ελάχιστη αναμονή.

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πριν χρόνια,ίσως 9 , που έστηνα το ebanking της €bank είχα μπλοκάρει την κάρτα μου 2 φορές.Και τις δύο φορές κάλεσα μετά τα μεσάνυχτα για να την ξεμπλοκάρουν.Θυμάμαι να έχω ελάχιστη αναμονή.

Μια απο τα ιδια (το πιο προσφατο λογω προσπαθειας προσθηκης σε gpay). Οι ωρες πχ 9-5 ισχυουν για ανοιγματα λογαριασμων, αιτησεις πιστωτικων, δανειων κτλ κτλ. Οτιδηποτε αλλο εχει 24ωρη εξυπηρετηση. 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.

Να το πω άλλη μία φορά, για όσους δεν το έχουν καταλάβει.

Από τότε που οι τράπεζες έχουν γίνει "υποχρεωτικές" με νόμο (με τις γνωστές δικαιολογίες/εξηγήσεις για φοροδιαφυγή και τα ρέστα) κρατάνε "και το μαχαίρι και το καρπούζι". Και κατά συνέπεια σου λένε (με τον τρόπο τους πάντα) "δεν σε θέλουμε εδώ και σίγουρα δεν θέλουμε να μας στοιχίζεις" (προσωπικό, φυσικά καταστήματα, κλπ).

Κατά συνέπεια "παίζουμε" με τους δικούς τους όρους ως προς τους τρόπους και το χρόνο εξυπηρέτησης. Είτε μας αρέσει είτε όχι. Όσο και να "χτυπηθούμε" στο insomnia και λοιπά φόρουμς......

Σημ. Προκειμένου να μην τα λέω μονομερώς, όχι πως σε άλλες εταιρίες η εξυπηρέτηση με bot, chat, κλπ είναι καλύτερη. Πρόσφατο προσωπικό παράδειγμα, χρειάστηκα περίπου 2 ώρες chat support ένα πρωινό για πρόβλημα με τη νόβα, όπου ξεκάθαρα η κοπέλα που μιλούσα, αν κρίνω από το χρόνο απόκρισης πρέπει να μιλούσε ταυτόχρονα με πολύύύ κόσμο.

Συμπέρασμα; Η όποια "υποστήριξη" αυτή την εποχή απαιτεί να έχεις ΠΟΛΥ ελεύθερο χρόνο (για υπομονή και επιμονή δεν το συζητάω καν)

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δεν είμαι πελάτης alpha bank και προσπαθώ να βοηθήσω έναν συγγενή μου με το tourist pass που δεν μπορεί να περάσει πληρωμή στο booking γιατί αναγνωρίζει ως «λάθος» τον ΑΦΜ του για να προσωρησει έπειτα στον ορισμό e com pin (αλλο πάλι και αυτό!).
Περιμενω ήδη 1 ώρα και 15 λεπτά και ακόμα είναι στο «εκτιμώμενος χρόνος αναμονής πάνω από 20 λεπτά». 

Στη Eurobank είμαι εγώ, τέτοιο χάλι ποτέ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, kotsonatos04 said:

Δεν είμαι πελάτης alpha bank και προσπαθώ να βοηθήσω έναν συγγενή μου με το tourist pass που δεν μπορεί να περάσει πληρωμή στο booking γιατί αναγνωρίζει ως «λάθος» τον ΑΦΜ του για να προσωρησει έπειτα στον ορισμό e com pin (αλλο πάλι και αυτό!).
Περιμενω ήδη 1 ώρα και 15 λεπτά και ακόμα είναι στο «εκτιμώμενος χρόνος αναμονής πάνω από 20 λεπτά». 

Τα ίδια έγραψα πριν 2 βδομάδες για τη Πειραιώς (διάβασε τη προηγούμενη σελίδα), και ένας συμφορουμήτης επέμενε πως είναι τυχαίο. Εγώ επιμένω ότι δουλεύει μόνο 1 άτομο στο τηλεφωνικό κέντρο για όλη την Ελλάδα. Εδώ θέλει να'χεις χρήματα να τους τραβήξεις μια μήνυση και να ζητήσεις στοιχεία (βάσει δηλωμένων εργατοωρών) πόσα άτομα έχουν και δουλεύουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Να προσκομίσεις κι ένα αντίγραφο παρόχου τηλεφωνίας πόσες ώρες είχες ανοιχτή τη γραμμή στην αναμονή, να πέσει γέλιο.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, kotsonatos04 είπε

Δεν είμαι πελάτης alpha bank και προσπαθώ να βοηθήσω έναν συγγενή μου με το tourist pass που δεν μπορεί να περάσει πληρωμή στο booking γιατί αναγνωρίζει ως «λάθος» τον ΑΦΜ του για να προσωρησει έπειτα στον ορισμό e com pin (αλλο πάλι και αυτό!).
Περιμενω ήδη 1 ώρα και 15 λεπτά και ακόμα είναι στο «εκτιμώμενος χρόνος αναμονής πάνω από 20 λεπτά». 

Στη Eurobank είμαι εγώ, τέτοιο χάλι ποτέ!

Αντε πάλι. Booking και Airbnb δεν θα περάσει η κάρτα γιατί έχουν έδρα εξωτερικό. Γενικά, διαβάστε την σελίδα του τουρισμού και θα σας λυθούν πολλεεεεεες απορίες 

Μπορεί να βρει κατάλυμα με πληρωμή στο κατάλυμα, και να χρησιμοποιήσει μια δίκαιη του κάρτα για εγγύηση. Όταν φτάσει, θα πληρώσει μέσω nfc εκει

16 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Τα ίδια έγραψα πριν 2 βδομάδες για τη Πειραιώς (διάβασε τη προηγούμενη σελίδα), και ένας συμφορουμήτης επέμενε πως είναι τυχαίο. Εγώ επιμένω ότι δουλεύει μόνο 1 άτομο στο τηλεφωνικό κέντρο για όλη την Ελλάδα. Εδώ θέλει να'χεις χρήματα να τους τραβήξεις μια μήνυση και να ζητήσεις στοιχεία (βάσει δηλωμένων εργατοωρών) πόσα άτομα έχουν και δουλεύουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Να προσκομίσεις κι ένα αντίγραφο παρόχου τηλεφωνίας πόσες ώρες είχες ανοιχτή τη γραμμή στην αναμονή, να πέσει γέλιο.

Συμφωνώ εν μέρη, αλλά όταν πιάνουν σειρές άτομα τα οποία θέλουν να ρωτήσουν κάτι όπως το παραπάνω, το οποίο είναι γραμμένο αν όχι στον τουρισμό, τότε είναι σίγουρα εδώ αρκετές φορές, καταλαβαίνεις για ποιο λόγο έχει τέτοια ουρά. 

"και διατηρούν την έδρα τους στην ελληνική επικράτεια." το γράφει τελικά στο σαιτ 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αντε πάλι. Booking και Airbnb δεν θα περάσει η κάρτα γιατί έχουν έδρα εξωτερικό. Γενικά, διαβάστε την σελίδα του τουρισμού και θα σας λυθούν πολλεεεεεες απορίες 

Μπορεί να βρει κατάλυμα με πληρωμή στο κατάλυμα, και να χρησιμοποιήσει μια δίκαιη του κάρτα για εγγύηση. Όταν φτάσει, θα πληρώσει μέσω nfc εκει

Ούτε με κράτηση σε κατάλυμα γίνεται, απορρίπτεται, όταν δίνω τα στοιχεία κάρτας. 
Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; Ότι ο κόσμος μπορεί και να κάνει ένα λάθος ή ότι δεν εξυπηρετείται; Κι αν δεν περάσει ούτε με nfc, το εγγυάσαι; 
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία, άσχετα αν Χ άτομα θα μπορούσαν να είχαν λύσει τις απορίες τους μέσω ιστοσελίδας, για αναμονή σε support για ώρες.

Αν ήταν κάποια εταιρία που αντιμετωπίζει ανταγωνισμό ή προσπαθεί να εδραιωθεί στην αγορά θα είχαν κόψει το λαιμό τους έτσι ώστε οι χρόνοι αναμονής να είναι μικροί. Επειδή όμως, όπως έχω ξαναπεί, μιλάμε για πρακτικά 4 τράπεζες και άρα "που θα μας πας;" και επίσης είσαι αναγκασμένος να έχεις συνεργασία με τουλάχιστον μία από αυτές, απλά...χέστηκαν. Και 10 ώρες να περιμένεις, θα γκρινιάξεις και μετά....τίποτα.

Σημ. Στην πράξη μια χαρά μονοπώλιο (για να μην πω καρτέλ) είναι η φάση με τις τράπεζες. Εκτός αν κάποιος έχει δει τον όποιο (πραγματικό) ανταγωνισμό μεταξύ τους

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kotsonatos04 είπε

Ούτε με κράτηση σε κατάλυμα γίνεται, απορρίπτεται, όταν δίνω τα στοιχεία κάρτας. 
Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; Ότι ο κόσμος μπορεί και να κάνει ένα λάθος ή ότι δεν εξυπηρετείται; Κι αν δεν περάσει ούτε με nfc, το εγγυάσαι; 
 

Παμε παλι. Δεν θα δουλεψει η καρτα του τουρισμου για οποιαδηποτε χρηση στο booking, ειτε αυτο ειναι πληρωμη, ειτε κρατηση. Θα χρησιμοποιησεις αλλη καρτα για κρατηση/εγγυηση, και θα πληρωσεις με nfc το καταλυμα. Αν το καταλυμα διαθετει εδρα στην Βουλγαρια και κρυβει ΦΠΑ, αυτο δεν μπορω να το ξερω. 

  

5 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία, άσχετα αν Χ άτομα θα μπορούσαν να είχαν λύσει τις απορίες τους μέσω ιστοσελίδας, για αναμονή σε support για ώρες.

Αν βγαινουν οι καρτες του τουρισμου, και ξαφνικα αυξηθουν οι κλησεις στο τηλ κεντρο, δεν φταινε οι τραπεζες. Πειραιως και Euro δεν εχω τυχει καθυστερησης παντως

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
2 minutes ago, kotsonatos04 said:

Ούτε με κράτηση σε κατάλυμα γίνεται, απορρίπτεται, όταν δίνω τα στοιχεία κάρτας. 
Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; Ότι ο κόσμος μπορεί και να κάνει ένα λάθος ή ότι δεν εξυπηρετείται; Κι αν δεν περάσει ούτε με nfc, το εγγυάσαι; 
 

Αυτό που σου λέει ο συμφορουμίτης είναι ότι στη σελίδα του tourism pass λέει ότι αυτός που πληρώνεις πρέπει να έχει έδρα στην Ελλάδα (ελληνική επιχείρηση δλδ με ελληνικό ΑΦΜ) και προφανώς ΚΑΔ σχετικό με τον τουρισμό. Το booking και το airbnb προφανώς δεν έχουν έδρα Ελλάδα ούτε ελληνικό ΑΦΜ και άρα δεν μπορούν να χρεώσουν την κάρτα του tourism pass. Σου λέει στο booking να δώσεις για κράτηση άλλη κάρτα (κανονική) να διαλέξεις κατάλυμα που θα πληρώσεις στο κατάλυμα (άρα δεν θα χρεωθεί η κανονική σου κάρτα) και να πληρώσεις με το tourism pass εκεί επί τόπου. Και ναι, αν είναι ελληνική επιχείρηση με ΚΑΔ σχετικό με τον τουρισμό θα περάσει, στο "εγγυώμαι" :)

Δημοσ.

Η κάρτα δεν περνάει ηλεκτρονικά ούτε σε site ξενοδόχων, κολλάει στο e com pin. 

Στο booking πχ είναι χωρίς ακύρωση, άρα πρέπει να πληρωθεί, όποτε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το «τέχνασμα» που περιγράφετε. 
 

Και να πω την αλήθεια, έχει φοβηθεί ο άνθρωπος να χρησιμοποιήσει με Google wallet την κάρτα από κοντά, μην τυχόν και φάει άκυρο. 
 

Τον βλέπω να κάθεται τριήμερο στην Αθήνα λόγω alpha bank. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kotsonatos04 είπε

Η κάρτα δεν περνάει ηλεκτρονικά ούτε σε site ξενοδόχων, κολλάει στο e com pin. 

Εισαι παρων στην διαδικασια? Τι σφαλμα ακριβως του βγαζει? 

7 λεπτά πριν, kotsonatos04 είπε

Στο booking πχ είναι χωρίς ακύρωση, άρα πρέπει να πληρωθεί, όποτε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το «τέχνασμα» που περιγράφετε. 

Ακυρωση ή χωρις, πρεπει να βρειτε καταλυμα με πληρωμη κατα την αφιξη image.png.8aa728e8ac5ac6338fe18b4dffe31a45.png

8 λεπτά πριν, kotsonatos04 είπε

Και να πω την αλήθεια, έχει φοβηθεί ο άνθρωπος να χρησιμοποιήσει με Google wallet την κάρτα από κοντά, μην τυχόν και φάει άκυρο. 

Δεν υπαρχει λογος να φαει ακυρο. Αν προσθετει επιτυχως την καρτα στο wallet (και αρα δεν υπαρχει καποιο προβλημα με το 3ψηφιο), τοτε δεν θα εχει θεμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Εισαι παρων στην διαδικασια? Τι σφαλμα ακριβως του βγαζει

Ζητάει myalpha code και μετά να βάλω ΑΦΜ για να συνεχίσω για το e com pin. 
Όταν βάζω τον ΑΦΜ, λαμβάνω μηνυμα «λανθασμένος κωδικός». 
Η alpha ακόμα στην αναμονή με έχει…..Το ζήτημα λύθηκε, μίλησα με ξενοδόχο απευθείας, του έδωσα την κάρτα και έγινε αποδεκτή. 
 

Δημοσ.
1 hour ago, kotsonatos04 said:

Η κάρτα δεν περνάει ηλεκτρονικά ούτε σε site ξενοδόχων, κολλάει στο e com pin. 

Στο booking πχ είναι χωρίς ακύρωση, άρα πρέπει να πληρωθεί, όποτε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το «τέχνασμα» που περιγράφετε. 
 

Και να πω την αλήθεια, έχει φοβηθεί ο άνθρωπος να χρησιμοποιήσει με Google wallet την κάρτα από κοντά, μην τυχόν και φάει άκυρο. 
 

Τον βλέπω να κάθεται τριήμερο στην Αθήνα λόγω alpha bank. 

Θα πρέπει να έχεις κατεβάσει την εφαρμογή της Alpha ώστε να κάνεις απο εκεί approve τις αιτήσεις.  (στοιχεία για ebanking έχει κάνει για να μπορέσει να βγάλει κάρτα)

το ecom pin,   σου ζητάει να το φτιάξεις εσύ την πρώτη φορά που θα πας να κάνεις συναλλαγή αν δεν έχεις την εφαρμογή της alpha,    μάλλον το έκανε κάποιος και δεν το θυμάται.

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αν βγαινουν οι καρτες του τουρισμου, και ξαφνικα αυξηθουν οι κλησεις στο τηλ κεντρο, δεν φταινε οι τραπεζες. Πειραιως και Euro δεν εχω τυχει καθυστερησης παντως

Στην θεωρία αυτό που λες ακούγεται σωστό.

Επέτρεψέ μου όμως, λόγω επαφής με τράπεζες τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο, να έχω μία άλλη άποψη για την γενικότερη κατεύθυνση που έχει πάρει η "εξυπηρέτηση" των τραπεζών (πέραν των, χωρίς αντιπρόσωπο, τηλεφωνικών επαφών)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...