Προς το περιεχόμενο

BMW316i πετάει τα νερά (τι μπορεί να συμβαίνει?)


elen46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, elen46 είπε

Ναι αυτό μου είπε σήμερα ο μηχανικός γιατί νόμιζα ότι ήταν λάδια και μου λέει ότι είναι το αντιψυκτικο μαζί με τα νερά. Την τάπα την άλλαξε.

Παρακολούθησε το αναγκαστικά. Και πάρε να έχεις και αντιψυκτικό .

Παρακολούθησε ρελαντί σταματημένο το αμάξι να δεις ανοίγει κανονικά το βεντιλατερ; 

Εμένα με παιδεψε σχεδόν 1,5 μήνα . Πήγαινα στο συνεργείο όλα κανονικά , του έκανα καθημερινά χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες δε έδινε σημάδια . Βασικά το έκανε οπότε κολλαγε η βαλβίδα εκτόνωσης στη τάπα του δοχείου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Παρακολούθησε το αναγκαστικά. Και πάρε να έχεις και αντιψυκτικό .

Παρακολούθησε ρελαντί σταματημένο το αμάξι να δεις ανοίγει κανονικά το βεντιλατερ; 

Εμένα με παιδεψε σχεδόν 1,5 μήνα . Πήγαινα στο συνεργείο όλα κανονικά , του έκανα καθημερινά χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες δε έδινε σημάδια . Βασικά το έκανε οπότε κολλαγε η βαλβίδα εκτόνωσης στη τάπα του δοχείου.

 

Το έκανα και αυτό σταματημένο στο ρελαντί και το βεντιλατερ δούλεψε κανονικά με σωστή θερμοκρασία. Αν είναι μικροζημια θα το φτιάξω αλλά ανησυχώ μήπως είναι μηχανή και αν στοιχίσει πολύ δεν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, elen46 είπε

ωστόσο επειδή δεν είναι εξειδικευμένος στη συγκεκριμένη μάρκα θα ήταν πιο ασφαλές να επισκεφτώ κάποιον εξειδικευμένο

Αυτό να κάνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κια γω θα θα έλεγα αρχικά να ψάξεις μήπως υπάρχει κάποιο ρήγμα μηχανής που είναι βασικό στο βράσιμο νερών αλλα από προσωπική εμπειρία για δες το σωληνάκι ανακύκλωσης που βγαίνει από το καπάκι της μηχανής και πάει απευθείας στο φιλτροκούτι ή στο κολάρο αέρα που συνδέετε με το φιλτροκούτι , ώστε να εκτονώνουν οι πιέσεις στη μηχανή..

Σε φιατάκι της συζύγου του 2001 από κακό σέρβις μάστορα ,είχε μικρή τρύπα το σωληνάκι , του έβαλε φλαντζόκολα φράζοντας τελείως την έξοδο αναθυμιάσεων από το καπάκι προς το φιλτροκούτι.

Αποτέλεσμα να ζορίζεται αφάνταστα το μοτέρ να ανεβάζει θερμοκρασία , το βεντιλαντέρ να δουλεύει ακατάπαυστα να βράζει συνεχώς τα νερά φτάνοντας δε στο σημείο και εκτόνωνε την πίεση από το δείκτη λαδιού πετάγοντας μέχρι και λάδια από κεί. Τυχαία το εντόπισε συνταξιούχος γείτονας μάστορας, πήρα από ανακύκλωση άλλο το έβαλα πάνω και μονομιάς όλα (βράσιμο νερού - λάδια που πετάγονταν) διορθώθηκαν.

11 ώρες πριν, elen46 είπε

Όπως γράφει ο τίτλος το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά κάνει μια διαδρομή ενός τετάρτου και μόλις το σβήσεις μετά από λίγα λεπτά πετάει τα νερά από την τάπα του ψυγείου. Η θερμοκρασία κανονική και ο θερμοστάτης αλλαχτηκε στο συνεργείο επειδή ήταν παλιός. Ο μηχανικός ανέφερε ότι μπορεί  να είναι το ψυγείο το οποίο είναι παλιό λόγω σκουριάς η και ο κορμός μηχανής, ωστόσο επειδή δεν είναι εξειδικευμένος στη συγκεκριμένη μάρκα θα ήταν πιο ασφαλές να επισκεφτώ κάποιον εξειδικευμένο ή μήπως υπάρχουν κι άλλα ενδεχόμενα. Έχω πελαγώσει δεν ξέρω τι να κάνω...να σημειώσω ότι είναι μοντέλο του 2000 και μέχρι στιγμής δεν είχε θέμα  με αρκετά χιλιόμετρα διαδρομής σε πρόσφατα ταξίδια. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Κια γω θα θα έλεγα αρχικά να ψάξεις μήπως υπάρχει κάποιο ρήγμα μηχανής που είναι βασικό στο βράσιμο νερών αλλα από προσωπική εμπειρία για δες το σωληνάκι ανακύκλωσης που βγαίνει από το καπάκι της μηχανής και πάει απευθείας στο φιλτροκούτι ή στο κολάρο αέρα που συνδέετε με το φιλτροκούτι , ώστε να εκτονώνουν οι πιέσεις στη μηχανή..

Σε φιατάκι της συζύγου του 2001 από κακό σέρβις μάστορα ,είχε μικρή τρύπα το σωληνάκι , του έβαλε φλαντζόκολα φράζοντας τελείως την έξοδο αναθυμιάσεων από το καπάκι προς το φιλτροκούτι.

Αποτέλεσμα να ζορίζεται αφάνταστα το μοτέρ να ανεβάζει θερμοκρασία , το βεντιλαντέρ να δουλεύει ακατάπαυστα να βράζει συνεχώς τα νερά φτάνοντας δε στο σημείο και εκτόνωνε την πίεση από το δείκτη λαδιού πετάγοντας μέχρι και λάδια από κεί. Τυχαία το εντόπισε συνταξιούχος γείτονας μάστορας, πήρα από ανακύκλωση άλλο το έβαλα πάνω και μονομιάς όλα (βράσιμο νερού - λάδια που πετάγονταν) διορθώθηκαν.

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις οδηγίες θα το κοιτάξω και αυτό, αλλά στη δική μου περίπτωση η θερμοκρασία παραμένει στα φυσιολογικά επίπεδα και ευελπιστώ σύμφωνα με αυτό να μην είναι πρόβλημα στη μηχανή, παρόλα αυτά υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο και πώς διαπιστωνεται εγκαίρως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/1/2024 στις 8:46 ΜΜ, elen46 είπε

Ναι αυτό μου είπε σήμερα ο μηχανικός γιατί νόμιζα ότι ήταν λάδια και μου λέει ότι είναι το αντιψυκτικο μαζί με τα νερά. Την τάπα την άλλαξε.

Από αυτό έχεις την απάντησή σου. Ρήγμα κάπου (σε κορμό ή κεφαλή), ψώριασμα κάπου (σε κορμό ή κεφαλή) ή απλά καμμένη φλάντζα. Ακριβές στην επισκευή ζημιές (ΑΝ συμφέρει να φτιαχτεί κιόλας) με λίγο πιο "ανώδυνη" περίπτωση αν είναι μόνο το τελευταίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/2/2024 στις 7:29 ΠΜ, elen46 είπε

Ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις οδηγίες θα το κοιτάξω και αυτό, αλλά στη δική μου περίπτωση η θερμοκρασία παραμένει στα φυσιολογικά επίπεδα και ευελπιστώ σύμφωνα με αυτό να μην είναι πρόβλημα στη μηχανή, παρόλα αυτά υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο και πώς διαπιστωνεται εγκαίρως. 

Εάν υπάρχει πρόβλημα στην φλάντζα κεφαλής ο μόνος τρόπος να διαπιστωθεί είναι το άνοιγμα μηχανής. Υπάρχουν περιπτώσεις καμένης φλάντζας που περνάει νερά μόνο προς τα πιστόνια τα καίει ανεβάζοντας θερμοκρασία χωρίς να περνάνε στα λάδια.Δες όλα τα υπόλοιπα πρώτα και μετά πας σε αυτό.

Από την άλλη αν το χειμώνα που έχουμε θέρμανση ανοιχτή και βοηθάει στην ψύξη νερού και το ψυγείο καλοριφέρ αν καλοκαιριάσει τι γίνεται;;;; Γιαυτό πρέπει να βρεις το πρόβλημα πριν έρθουν οι ζέστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες μια και τη βαλβίδα βεντιλατερ οτι λειτουργεί οταν πιάσει θερμοκρασία και έχεις κλειστό το clima

και δες επίσης αν έχει γίνει καλή εξαέρωση στο ψυγείο...
 


thumb?id=15430238&m=0&n=0&lng=gr&rev=940

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, να  ενημερώσω σχετικά με το θέμα ότι...το αυτοκίνητο βρίσκεται σε νέο εξειδικευμένο συνεργείο. Για την ώρα μετά από διάφορες δοκιμές και ελέγχους σε αντλία νερού, θερμοστάτη και τάπα δοχείου (αλλαγμένη αλλά όχι γνήσια),το πρόβλημα συνεχίζει και παρατηρείται το εξής:το κύκλωμα του νερού ασκεί μεγάλη πίεση στο ένα κολάρο το οποίο φαίνεται και από τη θερμοκρασία του, ενώ το  άλλο που βρίσκεται κοντά στο ψυγείο χαμηλά είναι σχεδόν κρύο. Αυτό μου το  έδειξε ο μηχανικός όταν το πήγα, ωστόσο μετά τους παραπάνω ελέγχους που ανέφερα ακόμη το ψάχνει και η επόμενη κίνηση είναι η αλλαγή της υπάρχουσας τάπας με γνήσια. Αυτά για την  ώρα...δεκτή οποιαδήποτε άλλη πιθανότητα βλάβης. 

1 ώρα πριν, lordvec είπε

Από εξάτμιση βγάζει άσπρο σύννεφο μήπως? 

Όχι δεν  βγάζει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ανοίξεις την τάπα αφού έχει κρυώσει τελείως μετά από καμιά 50αρια χλμ, μετά από μισή μέρα ας πούμε, ακούς ένα φσσσ σα να ρουφάει/φυσάει αέρα? Ή απλά ανοίγει φυσιολογικά? Όσο πιο πολλά τα χιλιόμετρα, τόσο πιο έντονο το φύσημα. Είναι η περίπτωση να ανακατεύει καυσαέρια με το νερό. 

Το ψυγείο επίσης, παίζει να είναι βουλωμένο κάπου και να μην κυκλοφορεί το νερό? 

Επεξ/σία από lordvec
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...