Προς το περιεχόμενο

BMW316i πετάει τα νερά (τι μπορεί να συμβαίνει?)


elen46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως γράφει ο τίτλος το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά κάνει μια διαδρομή ενός τετάρτου και μόλις το σβήσεις μετά από λίγα λεπτά πετάει τα νερά από την τάπα του ψυγείου. Η θερμοκρασία κανονική και ο θερμοστάτης αλλαχτηκε στο συνεργείο επειδή ήταν παλιός. Ο μηχανικός ανέφερε ότι μπορεί  να είναι το ψυγείο το οποίο είναι παλιό λόγω σκουριάς η και ο κορμός μηχανής, ωστόσο επειδή δεν είναι εξειδικευμένος στη συγκεκριμένη μάρκα θα ήταν πιο ασφαλές να επισκεφτώ κάποιον εξειδικευμένο ή μήπως υπάρχουν κι άλλα ενδεχόμενα. Έχω πελαγώσει δεν ξέρω τι να κάνω...να σημειώσω ότι είναι μοντέλο του 2000 και μέχρι στιγμής δεν είχε θέμα  με αρκετά χιλιόμετρα διαδρομής σε πρόσφατα ταξίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, bill999r είπε

Τάπα δοχείου άλλαξες;

Ναι και αυτό το άλλαξα και  η τρόμπα νερού ελέγχθηκε....εν κινήσει δεν υπάρχει πρόβλημα το πήγα μια βόλτα ζοριζοντας το και μόλις σταματησε δούλεψε και το βεντιλατερ, θερμοκρασία κανονική αλλά....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

ακριβή ζημιά.

Ωχ κατάλαβα, η οποία προκαλείται από  φυσιολογική φθορά η από συγκεκριμένη μεταχειριση-συνθηκη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, hawkpilot είπε

Ρήγμα στο μπλοκ δε θα δημιουργούσε προβλήματα κατά την κίνηση?!

Σωστή απορία αυτή, επίσης πως θα μπορούσε να διαγνωστεί κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, elen46 said:

Σωστή απορία αυτή, επίσης πως θα μπορούσε να διαγνωστεί κάτι τέτοιο?

Δεν είμαι μηχανικός αλλά φαντάζομαι το πιο λογικο θα ήταν το αυτοκίνητο να εμφανίζει απώλεια ισχύος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα τεταρτο διαδρομη λειτουργει κανονικα οπως λες δεν ειναι επαρκης χρονος ειδικα τωρα χειμωνα για να δειξει προβλημα υπερθερμανσης

θα μπορουσε να ηταν βουλωμενο ψυγειο,αντλια νερου κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, hawkpilot είπε

Ρήγμα στο μπλοκ δε θα δημιουργούσε προβλήματα κατά την κίνηση?!

Οταν υπαρχει ρήγμα τα προβλήματα εμφανίζονται σιγα σιγά και στο τέλος αν το αφήσεις ετσι κανει ενα μπραφ και σου δίνει τον κινητήρα στο χερι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, hawkpilot είπε

Δεν είμαι μηχανικός αλλά φαντάζομαι το πιο λογικο θα ήταν το αυτοκίνητο να εμφανίζει απώλεια ισχύος.

Παρεμπιπτόντως ούτε αυτό παρατηρήθηκε για την ώρα. Ο μηχανικός όπως προανέφερα μίλησε αλλαγή ψυγείου ή πίεση κορμού που ξεσπάει στην τάπα ή και στο κολάρο. Δεν ξέρω πραγματικά ευχηθώ να συμβαίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, elen46 είπε

Όπως γράφει ο τίτλος το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά κάνει μια διαδρομή ενός τετάρτου και μόλις το σβήσεις μετά από λίγα λεπτά πετάει τα νερά από την τάπα του ψυγείου. Η θερμοκρασία κανονική και ο θερμοστάτης αλλαχτηκε στο συνεργείο επειδή ήταν παλιός. Ο μηχανικός ανέφερε ότι μπορεί  να είναι το ψυγείο το οποίο είναι παλιό λόγω σκουριάς η και ο κορμός μηχανής, ωστόσο επειδή δεν είναι εξειδικευμένος στη συγκεκριμένη μάρκα θα ήταν πιο ασφαλές να επισκεφτώ κάποιον εξειδικευμένο ή μήπως υπάρχουν κι άλλα ενδεχόμενα. Έχω πελαγώσει δεν ξέρω τι να κάνω...να σημειώσω ότι είναι μοντέλο του 2000 και μέχρι στιγμής δεν είχε θέμα  με αρκετά χιλιόμετρα διαδρομής σε πρόσφατα ταξίδια. 

Τάπα δοχείου εάν δε έχεις αλλάξει δες τη.

Είχα ταλαιπωρηθεί σε Corsa C με αυτό το πράγμα ακόμη και με καινούργιο ψυγείο (λόγω διαρροής ).

Γνήσια τάπα έχει καταργηθεί , και έπρεπε να αλλάξω 4 τάπες δοχείου και δοχείο διαστολής.

Στη ουσία δε άνοιγε η βαλβίδα που έχει βαλβίδα . Μπορεί να έκανες και 1000 χιλιόμετρα και να ήταν όλα φυσιολογικά.

Αντιψυκτικό έχεις παρατηρήσει διαρροές ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τάπα δοχείου εάν δε έχεις αλλάξει δες τη.

Είχα ταλαιπωρηθεί σε Corsa C με αυτό το πράγμα ακόμη και με καινούργιο ψυγείο (λόγω διαρροής ).

Γνήσια τάπα έχει καταργηθεί , και έπρεπε να αλλάξω 4 τάπες δοχείου και δοχείο διαστολής.

Στη ουσία δε άνοιγε η βαλβίδα που έχει βαλβίδα . Μπορεί να έκανες και 1000 χιλιόμετρα και να ήταν όλα φυσιολογικά.

Αντιψυκτικό έχεις παρατηρήσει διαρροές ;

Ναι αυτό μου είπε σήμερα ο μηχανικός γιατί νόμιζα ότι ήταν λάδια και μου λέει ότι είναι το αντιψυκτικο μαζί με τα νερά. Την τάπα την άλλαξε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...