Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v3


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 10/11/2021 στις 5:18 ΜΜ, vdanasto είπε

 

Επιβεβαιώνω πως το συγκεκριμένο powerbank φορτίζει με την ταχύτητα του original φορτιστή. Το συνδέω με type-c σε type-c καλώδιο. Το έχω πάνω από χρόνο και είναι ΑΨΟΓΟ σε όλα τα σενάρια χρήσης, αν και λίγο βαρύ 😋.

να συμπληρωσω οτι με το ιδιο powerbank κανεις δουλεια αμα θες να δωσεις ρευμα στο επισημο dock ή καποιο third party σαν το jumpgate, btw οποιος εκανε το sidegrade απο OG σε  OLED και εχει ξεμεινει με το παλιο jumpgate αναγκαστικα θα πρεπει να παρει καινουργιο ... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλυτερα neogrip ^ το TPU shell  ειναι καπως και γενικα το αποφευγω, το νιωθω καθε φορα σαν ξενο σωμα πανω στην ταμπλετα, πολυ flex και κουνημα περα δωθε, χωρια οτι επειδη ακριβως ειναι διαφανη, αργα ή γρηγορα απο "clear" θα γινει  χρυσοκιτρινη :P  

edit : βλεπω τωρα να γραφουν για αντι-yellow coating   🤔

 

Επεξ/σία από SoFGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, SoFGR είπε

απο “clear" θα γινει  χρυσοκιτρινη :P  

edit : βλεπω τωρα να γραφουν για αντι-yellow coating   🤔

Και γω γι αυτο δε τις προτιμώ τις clear πουθενά…μου φαίνονται πιο φτηνιάρικες γενικά…

 

Εμενα παντως η OG gripcase που εχω με βολεύει αφάνταστα και επειδή νοσώ απο αυτο που λενε “butter fingers” στο χωριό μου,γενικά προτιμώ τέτοιες θήκες απο ανοιχτού τύπου οπως satisfye..

Ο διάολος εχει πολλά ποδάρια άλλωστε 😋

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Σχετικά με το Hollow Knight στο Switch: δεν έχει input lag σε φορητό mode, έχει input lag σε dock/tablet mode λόγω του bluetooth. Υπάρχουν δύο bosses στο game που δεν μπορούν να βγουν στο dock με καμία δύναμη, σε όλο το υπόλοιπο game είναι ανεπαίσθητο το lag.

@Malthador Δεν γνωρίζω κάτι για επιπρόσθετο input lag σε φορητό. Αναφέρθηκα σε αυτό

Αναφορά σε κείμενο

Our input timing is basically as fast as Unity (which applies vsync on Switch) allows. Hollow Knight was built and tested around very similar timings. On PC we test with vsync on, because we know many players want/use the feature. That means the game, all its challenges and player motion, were designed from the start around the response times players on Switch are experiencing (barring a particularly laggy TV).

σύμφωνα με τον Ari Gibson της TC. Και πράγματι, αν παρατηρήσεις, υπάρχει ένα ελαφρύ lag (ανεξάρτητα αν είναι handheld ή docked) που απουσιάζει από την έκδοση του PC υπο προϋποθέσεις. Επίσης, σε ποια δύο bosses αναφέρεσαι;

Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση.

Επεξ/σία από RafGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

In 2017-2018, Nintendo gave Retro Studios the greenlight to remaster/remake the entire trilogy. They wanted to develop and release Prime 1 first. Then, they would use Prime 1's engine/tools/assets to remaster Prime 2 and 3 later. I repeat, the OLD plan was Prime 1 would be developed/released first, and then Prime 2-3 would be developed/released later.

But that was the OLD plan before Retro Studios took over Metroid Prime 4... before the Covid-19 pandemic....before one of their big projects got canned in 2018. I don't know if that's still the plan after Retro took over Prime 4. There's a strong chance that Covid may have changed development plans.

What I do know is:

  • Metroid Prime 1 entered QA/Testing this past summer.
  • Retro Studios was the main developer.
  • In 2019, Nintendo was actively looking for an external studio to provide additional support/assistance to Retro Studios with the Prime remaster.


Could builds of Prime 2 HD and Prime 3 HD be floating around somewhere at Nintendo? Yes, it's very, very possible. I don't know every single project or product that Nintendo is working on.

But I only have strong evidence of Metroid Prime 1 Remaster's existence.

 

Oλα αυτα συμφωνα με την emily rogers.Tωρα ειναι γενικα αξιοπιστη.Συμφωνα με αυτα η nintendo εχει το prime 1 τελειωμενο και καθεται.Βεβαια εδω να μου πειτε εχει ολοκληρη βιβλιοθηκη παλιων τιτλων και δεν το βγαζει στο online.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
12 hours ago, RafGR said:

@Malthador Δεν γνωρίζω κάτι για επιπρόσθετο input lag σε φορητό. Αναφέρθηκα σε αυτό

σύμφωνα με τον Ari Gibson της TC. Και πράγματι, αν παρατηρήσεις, υπάρχει ένα ελαφρύ lag (ανεξάρτητα αν είναι handheld ή docked) που απουσιάζει από την έκδοση του PC υπο προϋποθέσεις. Επίσης, σε ποια δύο bosses αναφέρεσαι;

Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση.

Δεν έχω να σου δώσω πηγή, η γνώμη μου είναι εντελώς εμπειρική. Σε ορισμένα games έχω συναντήσει input lag σε docked που δεν το έχω σε φορητό mode. Όταν τα joycons είναι wired επάνω στην κονσόλα δεν παρουσιάζουν το lag που παρουσιάζουν όταν συνδέονται με bluetooth. Δεν γίνεται σε όλα τα games, αλλά σε όσα γίνεται είναι συνήθως σε σημεία που απαιτούν αστραπιαία αντανακλαστικά.

Σε ότι αφορά το Hollow Knight αναφέρομαι στον Radiance και στους Watcher Knights (και λίγο λιγότερο στο rematch με την Hornet). Ειδικά οι Watcher Knights δεν έβγαιναν με καμία δύναμη σε docked, όποιος το κατάφερε για μένα αξίζει μπράβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Σε ότι αφορά το Hollow Knight αναφέρομαι στον Radiance και στους Watcher Knights (και λίγο λιγότερο στο rematch με την Hornet). Ειδικά οι Watcher Knights δεν έβγαιναν με καμία δύναμη σε docked, όποιος το κατάφερε για μένα αξίζει μπράβο.

To radiance δεν εχω ασχοληθει οσο επρεπε να πω την αληθεια,κανα 5αρι φορες δοκιμασα,αλλα πολυ ξυλο.Τωρα τους watcher knights μια χαρα τους εβγαλα σε docked. 😁 

Bεβαια εγω δεν ειμαι κρητιριο σε αυτα καθως και τα fps drops που λετε δεν τα παρατηρω καν σε παιχνιδια(π.χ botw)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sorry για το cameltoe παιδιά αλλά γνωρίζω ότι θηλυκές δεν υπάρχουν στην ομάδα μας. Κατά τα άλλα η παιχνιδαρα ήρθε!!!!! 

 

 

received_560654755033004.jpeg

Επεξ/σία από ikaruga24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Sorry για το cameltoe παιδιά αλλά γνωρίζω ότι θηλυκές δεν υπάρχουν στην ομάδα μας. Κατά τα άλλα η παιχνιδαρα ήρθε!!!!! 

 

 

Περιμένουμε εντυπώσεις!! Είμαστε με το δάχτυλο στη σκανδάλη.... 😀

Επεξ/σία από p07apo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου έκανε κάτι παράξενο ο docker χθές καθώς έχασε το ethernet και δεν το έβλεπε. Mόνο όταν το έβγαλα από το ρεύμα και επανήλθε μετά το είδε. 

Nα θυμίσω ότι στο store υπάρχει το πρώτο star wars rpg στα 13 ευρώ. Mπορεί να είναι παλιό game αλλά είναι ένα από τα καλύτερα rpg που έχουν κυκλοφορήσει ακόμα και τώρα παίζεται ευχάριστα. Του έχουν κάνει βέβαια και ένα ρετουσάρισμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/11/2021 στις 12:56 ΜΜ, Malthador είπε

Δεν έχω να σου δώσω πηγή, η γνώμη μου είναι εντελώς εμπειρική. Σε ορισμένα games έχω συναντήσει input lag σε docked που δεν το έχω σε φορητό mode. Όταν τα joycons είναι wired επάνω στην κονσόλα δεν παρουσιάζουν το lag που παρουσιάζουν όταν συνδέονται με bluetooth. Δεν γίνεται σε όλα τα games, αλλά σε όσα γίνεται είναι συνήθως σε σημεία που απαιτούν αστραπιαία αντανακλαστικά.

Σε ότι αφορά το Hollow Knight αναφέρομαι στον Radiance και στους Watcher Knights (και λίγο λιγότερο στο rematch με την Hornet). Ειδικά οι Watcher Knights δεν έβγαιναν με καμία δύναμη σε docked, όποιος το κατάφερε για μένα αξίζει μπράβο.

Docked βγαίνει μόνο με pro controller

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...