Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v3


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρίσκεται σε πολύ καλό στάδιο το MP4 🥰. Και τεχνικά και εικαστικά. Βγάζει μια "darkίλα" που λείπει από τα υπόλοιπα Nintendo games.

Αυτό που θα ήθελα όμως είναι κανα δυο νέες δυνάμεις για την Samus. Στο τρέιλερ είδαμε μόνο το κλασικό Power Beam και missile. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, Malthador είπε

Από την στιγμή που μάθαμε πρώτα νέα για το MP4 και τίποτα για το Silksong, πλέον δεν θεωρώ ιδιαίτερα πιθανό ότι θα κυκλοφορήσει ποτέ ο τίτλος. Δεν νοείται τέτοιο development hell σε 2D Metroidvania τίτλο, απλά.

Θεωρώ ότι υπάρχουν άλλου είδους εσωτερικά προβλήματα στην Team Cherry τα οποία είναι ανυπέρβλητα.

Οπως τα λες.Θα μπορουσε ομως να βγαλει μια ανακοινωση.Να ενημερωσει για την τρεχουσα κατασταση.Εδω ολοκληρη nintendo βγηκε το 2019 και ειπε οτι ξαναξεκινησε το metroid prime 4 απο την αρχη.

10 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Το direct ήταν για εμένα. Πολύ πράμα όμως. Τι να πρωτοπώ για το MP4; Έχει γίνει το βρακι μου πατσαβούρα. Δεν περίμενα με τίποτα να το δω τώρα, ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν πακέτο με την αποκάλυψη του νέου μηχανήματος. 

Για το Zelda δηλώνω απογοήτευση. Περίμενα κάποιο Remake (oracles, minish cap, link between worlds) ή κάποιο νέο στην συνταγή του παλιού Zelda και πήρα το κοπι παστε για να περνάω τρύπες με μπαουλοντιβανα. Απαράδεκτος. Φύγε από τη σειρά ρε μάστορα, άσε να την πάρει άλλος μπας και πάρουμε καμία συνταγή Zelda όπως πρέπει. 

Εχοντας ξαναδει το trailer κραταω πλεον  επιφυλαξεις για τον τιτλο δυστηχως.Ενταξει καταλαβαινω οτι αφου βαλανε την zelda πρωταγωνιστρια επρεπε να αλλαξουν το gamestyle για να διαφοροποειται απο τον link.Aρκει να ειναι μονο στο παιχνιδι αυτο.Διοτι αυτο που ανεφερε ο Aonuma break past conventions και στα 2d παιχνιδια με ξενερωσε παρα πολυ.Δεν μου αρεσει καθολου η τροπη που εχει παρει η 3d σειρα και ειπαν να το κανουν και στα 2d.Οπως λες ikaruga ευχαριστουμε Αοnuma αλλα βλεπεις οτι οι φανατικοι της σειρας εχουμε ξενερωσει.Δωσε το zelda στον Koizumi !!!!!!

21 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Βρίσκεται σε πολύ καλό στάδιο το MP4 🥰. Και τεχνικά και εικαστικά. Βγάζει μια "darkίλα" που λείπει από τα υπόλοιπα Nintendo games.

Αυτό που θα ήθελα όμως είναι κανα δυο νέες δυνάμεις για την Samus. Στο τρέιλερ είδαμε μόνο το κλασικό Power Beam και missile. 

 

Παντως ειναι απιστευτο που βλεποντας το state of play της sony το παιχνιδι που ξεχωρισε ηταν το astro bot ενω στο χθεσινο direct το metroid prime.Τυχαιο??

Τωρα για τις δυναμεις λογικο να μην δειξουν τιποτα αφου στα metroidvania παντα ανυπομονεις για να δεις τι νεες δυναμεις υπαρχουν ,περαν των κλασσικων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Εχοντας ξαναδει το trailer κραταω πλεον  επιφυλαξεις για τον τιτλο δυστηχως.Ενταξει καταλαβαινω οτι αφου βαλανε την zelda πρωταγωνιστρια επρεπε να αλλαξουν το gamestyle για να διαφοροποειται απο τον link.Aρκει να ειναι μονο στο παιχνιδι αυτο.Διοτι αυτο που ανεφερε ο Aonuma break past conventions και στα 2d παιχνιδια με ξενερωσε παρα πολυ.Δεν μου αρεσει καθολου η τροπη που εχει παρει η 3d σειρα και ειπαν να το κανουν και στα 2d.Οπως λες ikaruga ευχαριστουμε Αοnuma αλλα βλεπεις οτι οι φανατικοι της σειρας εχουμε ξενερωσει.Δωσε το zelda στον Koizumi !!!!!!

Μα με το που είδα το κόπι παστε ως δύναμη που θα είναι και το βασικό στοιχείο του νέου παιχνιδιού έσφιξα τα δόντια μου και είπα από μέσα μου "πάει, τελείωσε και αυτή η σειρά". 

Δεν είναι αυτή συνταγή για Zelda. Βάλτο στο Captain toad, φτιάξε Wario ware ή άλλη νέα σειρά με αυτό το συστατικό. Στο νέο 2D Zelda θέλεις να το εισάγεις; Έλεος δηλαδή. Υπολόγιζαμε να λάβουμε έστω 2D κλασσικό Zelda και με κοιτάει στα μάτια το απόλυτο exploit όπλο που δεν μπορείς να έχεις γρίφους. 

Μα να βάζω τραπεζοκαθισματα κόπι παστε το ένα πάνω στο άλλο για να περνάω εμπόδια; Δηλαδή όχι φτερό του Ροκ για άλματα αλλά κιβώτια; Όχι Pegasus boots αλλά τραμπολινα; Δηλαδή ρε Αονουμα το είδες αυτό και χάρηκες και σου άρεσε; 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γέρασε άσχημα το DK Returns. Φαίνεται σαν PS2 upscaled game. 

Το μεταγενέστερο DK Tropical Freeze είναι πολύ πιο κοντά στην cgi αισθητική της original τριλογίας και δείχνει υπέροχο ακόμα και σήμερα. Δεν νομίζω ότι χρειαζόμασταν το DK Returns HD... Ελπίζω να δούμε νέο 2D game στο Switch 2.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To DKC: Returns είναι κουραστικό παιχνίδι. Δεν έχει σχέση με τον βαθμό δυσκολίας απλά είναι κουραστικό. Κάθε φορά που αλλάζει η οθόνη έπρεπε να ψάχνεις κάτι. Ευτυχώς το βελτίωσαν κατακόρυφα στο Tropical Freeze προσφέροντας πολύ καλύτερη ροή. Στην τελική είναι μόνο HD όπως αναφέρεται και στον τίτλο και τίποτα άλλο. Ούτε γούνα δεν πρόσθεσαν.

Το Zelda πιστεύω ότι εμπορικά θα κυμανθεί στα επίπεδα του Princess Peach: Showtime. Βασικά ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με τα Zelda Switch όπου αφήνει τα πράγματα στην φαντασία του παίκτη. Το NSW Lite: Zelda Edition περιμένω ότι θα πουλήσει πολύ περισσότερο από το παιχνίδι. 

Αυτό που ξεχωρίζει για τα δεδομένα της σειράς είναι το Mario and Luigi. Ωραίο αισθητικά και μεγάλο άλμα τεχνικά σε σχέση με τα προγενέστερα που αναπτύχθηκαν σε φορητά συστήματα. Αν η Ν το πλαισιώσει γύρω από το τοπικό συνεργατικό θα έχει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον. 

Και για άλλη μια φορά απογοητευμένος που η ND-Cube συνεχίζει να περιορίζεται στα πάρτυ παιχνίδια. Θα ήθελα να προσφέρουν κάποια στιγμή και κάποιο άλλο είδος.

Το MP4 ξεκάθαρα δεν έδειξε όντως τίποτα καινούργιο. Ίσως η συνεργασία με το σκάφος να έχει εμβαθύνει αν κρίνω από την εντολή που δίνει η Samus με την προσεδάφιση της. Αυτό που έχει ενδιαφέρον ως φήμη είναι το παρακάτω:

Κάποιοι υποθέτουν ότι μπορεί να υπάρχουν τηλεμεταφορές της Samus (ακόμα και στον χρόνο). Σαν πιθανότητα ενισχύεται όταν στο δεύτερο μισό του τρέιλερ, στην ζούγκλα, η Samus φαίνεται να τηλεμεταφέρθηκε εκεί μέσω ενεργειακής πύλης. Βέβαια αντίστοιχες τηλεμεταφορές με ενεργειακές πύλες υπήρχαν και στο MP2. 

Για την ώρα με προβλημάτισε περισσότερο η έλλειψη motion controls για την στόχευση. Τόσο δύσκολο είναι να αντιγράψουν το Splatoon!

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mansa2k είπε

Για την ώρα με προβλημάτισε περισσότερο η έλλειψη motion controls για την στόχευση. Τόσο δύσκολο είναι να αντιγράψουν το Splatoon!

Ειναι δεδομενο οτι θα υπαρχει σαν επιλογη στο παιχνιδι.Δες το metroid prime remastered.

Επισης μην κοιτας που εγω και εσυ,αντε και κανα αλλα 2-3 ακομη φωναζουμε γενικα για το gyro aiming ,οι περισσοτεροι δεν θελουν καν να  ακουσουνε για motion controls.

Επεξ/σία από dekulinkgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Ειναι δεδομενο οτι θα υπαρχει σαν επιλογη στο παιχνιδι.Δες το metroid prime remastered.

Εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Δεν με ενδιαφέρει υλοποίηση αντίστοιχη του MP3 στο Wii αλλά αντίστοιχη του Splatoon. Τώρα τι σκατά κόλλημα έχουν και δεν πράττουν τα αυτονόητα δεν καταλαβαίνω. Κανονικά σε οτιδήποτε συσχετίζεται με στόχευση (ακόμα και αν κοιτάς μέσα από τα κυάλια) πρέπει να αξιοποιούνται τα motion controls.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μετά το direct είχα γράψει ένα κατεβατό που δυστυχώς σβήστηκε κατά λάθος και μετά βαριόμουν να το ξαναγράψω.

Ας κάνω άλλη μια προσπάθεια. Σε γενικές γραμμές αρκετά τίμιο αυτό που μάλλον θα είναι το τελευταίο direct του NSw, είχε μερικά αξιόλογα πραγματάκια και μας μίλησε και για το μέλλον με ψιλή. Πριν πάω στις μεγάλες ανακοινώσεις, από τα μικρά κρατάω τα εξής:

  1. Σίγουρα το Mario & Luigi, είμαι fan της σειράς από τα γεννοφάσκια της. Το συγκεκριμένο είχε πανέμορφη αισθητική, αλλά επειδή δεν κατάλαβα από το τρέιλερ αν θα είναι RPG, ελπίζω να μην κάνουν κάνενα αστείο και αλλάξουν genre. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον αν υποστηρίζει και local co-op, επίσης δεν είδα κάτι τέτοιο στο τρέιλερ.
  2. Το DKCR Returns HD επίσης είναι ψιλοκαλοδεχούμενο, αν και μάλλον είναι το χειρότερο από τα 2D Donkey Kong games. Είναι weak σαν game, το έβαλαν μάλλον διεκπεραιωτικά για να υπάρχει κι αυτό στην library.
  3. Εννοείται DQIII remake, όσοι δεν το έχετε παίξει να το δείτε, μαζί με τα I+II που έρχονται.
  4. Επίσης κρατάω το Ace Attorney remake, άντε μπας και δούμε και νέο τίτλο στο επόμενο NSw.
  5. Romancing Saga 2, και Fantasian και Phantom Brave επίσης θα παιχτούν.
  6. Τέλος κρατάω το update του Sports και το νέο Mario Party για οικογενειακά sessions.

Και πάμε στα μεγάλα:

  • Metroid Prime 4: Σαν αισθητική φαίνεται πολύ όμορφο, σκοτεινό και γνώριμο. Προφανώς ο τίτλος θα είναι cross-gen, πράγμα που το θεωρώ θετικό, για δύο λόγους: αφενός θα είναι το BotW του NSw2 και θα προωθηθεί ως το game που θα σπρώξει τα νέα συστήματα, αφετέρου ως το game που θα σπρώξει την νέα κονσόλα ευελπιστώ να σπάσει κοντέρ σε πωλήσεις, γιατί η σειρά το αξίζει. Ωστόσο, δεν μου αρέσει που εμμένουν στο ίδιο μονοπάτι: η Samus που χάνει τις δυνάμεις της και πάλι θα έχουμε το γνωστό γραμμικό backtracking. Θα ήθελα και εδώ να δούμε το BotW treatment, να ήταν sandbox το game και να έριχναν ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην εξερεύνηση.
  • LoZ - Echoes of Wisdom: Το συγκεκριμένο με μπέρδεψε αρκετά. Βρήκα την υλοποίηση μάλλον άνοστη και basic. Δεν με ενοχλεί που έχει την Zelda πρωταγωνίστρια, με ενοχλεί το treatment όμως. Ένα ραβδάκι που αντιγράφει αντικείμενα και τέρατα; Παραείναι blast from the past και απευθύνεται σε πολύ παιδικό κοινό. Εγώ θα την έκανα μάγισσα που θα ξεκλείδωνε ξόρκια όσο προχωρούσε το game. Τελοσπάντων, δεν τον διαγράφω εντελώς τον τίτλο, θα μείνει στα υπόψιν.
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Ωστόσο, δεν μου αρέσει που εμμένουν στο ίδιο μονοπάτι: η Samus που χάνει τις δυνάμεις της και πάλι θα έχουμε το γνωστό γραμμικό backtracking. Θα ήθελα και εδώ να δούμε το BotW treatment, να ήταν sandbox το game και να έριχναν ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην εξερεύνηση.

Θα επαναλάβω πράγματα που είχα αναφέρει παλιότερα. Το Metroid είναι ξεκάθαρο -μετά το Dread- ότι όσο παραμένει πιστό στην κλασσική δομή, συνταγή δεν πρόκειται να κάνει την υπέρβαση στις πωλήσεις. Το Dread προωθήθηκε αρκετά, σε βαθμό που αποτελεί έκπληξη για τα δεδομένα της σειράς και της Ν,  ενώ παράλληλα πρωταγωνίστησε πάνω στην κυκλοφορία του NSW Oled. Επιπλέον είναι γνωστό πως δεν υπάρχει υψηλά εμπορικός τίτλος στο είδος γενικότερα.

Μόνη λύση με τα υπάρχοντα δεδομένα είναι να ακολουθήσουν την δομή των Zelda Switch. Αυτό σημαίνει κάποιες από τις αλλαγές που είχαν ξεχωρίσει:

-Σκαρφάλωμα παντού μέσα της morph ball (όπως στο Metroid 2) και όχι μέσα από γραμμικά μαγνητικά μονοπάτια.

-Πρόσβαση παντού χωρίς περιορισμούς.

-Επίλυση των "γρίφων" μέσα από εργαλεία που θα γίνουν άμεσα προσβάσιμα στον παίκτη (όπως τα αντίστοιχα Sheikah Runes).

-Επένδυση στην φαντασία του παίκτη.

Αν το MP4 καταλήξει να είναι κάτι από τα Zelda Switch οι πωλήσεις θα εκτοξευτούν αντίστοιχα σε άλλα επίπεδα.

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 minutes ago, mansa2k said:

Θα επαναλάβω πράγματα που είχα αναφέρει παλιότερα. Το Metroid είναι ξεκάθαρο -μετά το Dread- ότι όσο παραμένει πιστό στην κλασσική δομή, συνταγή δεν πρόκειται να κάνει την υπέρβαση στις πωλήσεις. Το Dread προωθήθηκε αρκετά, σε βαθμό που αποτελεί έκπληξη για τα δεδομένα της σειράς και της Ν,  ενώ παράλληλα πρωταγωνίστησε πάνω στην κυκλοφορία του NSW Oled. Επιπλέον είναι γνωστό πως δεν υπάρχει υψηλά εμπορικός τίτλος στο είδος γενικότερα.

Μόνη λύση με τα υπάρχοντα δεδομένα είναι να ακολουθήσουν την δομή των Zelda Switch. Αυτό σημαίνει κάποιες από τις αλλαγές που είχαν ξεχωρίσει:

-Σκαρφάλωμα παντού μέσα της morph ball (όπως στο Metroid 2) και όχι μέσα από γραμμικά μαγνητικά μονοπάτια.

-Πρόσβαση παντού χωρίς περιορισμούς.

-Επίλυση των "γρίφων" μέσα από εργαλεία που θα γίνουν άμεσα προσβάσιμα στον παίκτη (όπως τα αντίστοιχα Sheikah Runes).

-Επένδυση στην φαντασία του παίκτη.

Αν το MP4 καταλήξει να είναι κάτι από τα Zelda Switch οι πωλήσεις θα εκτοξευτούν αντίστοιχα σε άλλα επίπεδα.

Όλα αυτά που λες συν του ότι αν ήθελαν να δώσουν μία κάποια αίσθηση γραμμικότητας, θα μπορούσαν να το κάνουν και σε επίπεδο πλανητών/φεγγαριών/σταθμών. Να ξεκινούσες από έναν sandbox πλανήτη, όπου θα μπορούσες να σκαρφαλώνεις παντού και θα μπορούσες να σκανάρεις τα πάντα και μετά να ξεκλείδωνες άλλους πλανήτες ή δορυφόρους που επίσης θα είχαν sandbox στοιχεία.

Το σημαντικό είναι η φαντασία του παίκτη,θα μπορούσε να σου δίνει πέντε εργαλεία που θα συνδυάζεις για να λύσεις τους γρίφους με όποιο τρόπο θεωρείς κατάλληλο. Ότι έκαναν και στα δύο τελευταία Zelda εν ολίγοις.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oποτε μετα τα zelda να διαλυσουν και το metroid.Aυτο ουσιαστικα λετε.Sorry κιολας αλλα διαφωνω καθετα.

Τα botw-totk παρολο παιχνιδαρες,σαν παιχνιδια zelda εγω προσωπικα τα θεωρω μετρια.Δεν θυμιζουν zelda δυστηχως σε σημειο που να εχω ξενερωσει σαν φαν της σειρας.Το ιδιο αισθανομαι και με το echoes of wisdom με αυτα που εχουν δειξει.

Οποτε αν κανουν  αλλαγη και στα metroid οπως λες mansa- malthador θα ειναι σαν τα προηγουμενα zelda παιχνιδια απλα με reskin samus.Eπομενως χανει τελειως την ταυτοτητα της η σειρα.Θα παιζω παλι ενα generic fps παιχνιδι που τυχαινει να εχει skin samus.

Χιλιες φορες να τα κανουν multiplatform για να παρουν και την εμπορικη επιτυχια που αξιζει η σειρα παρα να καταντησει και αυτο σαν τα zelda.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έγραψα εσκεμμένα: "Μόνη λύση με τα υπάρχοντα δεδομένα είναι να ακολουθήσουν την δομή των Zelda Switch."

Αυτό σημαίνει πως δεν βλέπω άλλη ιδανική λύση με βάση όσα είναι γνωστά. Όμως, αυτό παράλληλα σημαίνει πως η Retro Studios θα μπορούσε να δημιουργούσε μια άλλη εναλλακτική δομή. 

Spoiler

Το backtracking είναι κομμάτι της κύριας γραμμής του παιχνιδιού. Υπάρχει και στο Zelda αλλά αποδίδεται με διαφορετικό τρόπο. Παράδειγμα στο Kakariko Village στο OoT έπρεπε να επιστρέψεις αρκετές φορές είτε για δευτερεύον λόγους είτε για να συνεχιστεί το κύριο μέρος του παιχνιδιού. Επομένως από την στιγμή που δεν υπάρχουν npc, mini games, κτήρια, δευτερεύουσες αποστολές κτλ πρέπει κάπως να διαφοροποιηθεί το υπάρχον υλικό. Πάνω σε αυτό κάποιες κοινές ιδέες που θα μπορούσαν να προσδώσουν κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα προηγούμενα της σειράς:

-Ολοκληρωμένη διάρκεια μέρας, νύκτας. Θα μπορούσε να οδηγήσει στην εμφάνιση διαφορετικών εχθρών που θα σχετίζονται και με την ζωή στον εκάστοτε πλανήτη, περιοχή.

-Μεταβολή των εποχών (χιόνι, ζεστή, κτλ) στις περιοχές που θα είχε τις ανάλογες επιπτώσεις.

-Φυσικές αλλαγές όπως σεισμός, ανεμοστρόβιλοι, κτλ.

Με λίγα λόγια εναλλαγές που θα δημιούργησαν μια διαφορετική εικόνα στην ίδια διαδρομή. Παρόλα αυτά μονόπλευρα δεν θα ήταν αρκετό και πάλι. 

Περαιτέρω μην ξεχνάμε πως υπάρχουν φήμες πως το επόμενο 2D Metroid ήδη αναπτύσσεται που σημαίνει ότι η Ν δεν πτοήθηκε από την δυναμική του Dread. 

Προσωπικά θεωρώ πως ακόμα και αν τελικά το MP4 ακολουθήσει την κλασσική συνταγή μετέπειτα στο μέλλον θα ακολουθήσουν διαφορετική δομή. Σε αυτό που θα επιμείνω είναι η ελευθερία με την morph ball.

Στην τελική λύσεις υπάρχουν. Μπορούν να δώσουν στον Koizumi το Golden Sun που είναι ο καταλληλότερος για την συγκεκριμένη σειρά ακολουθώντας την κλασσική γραμμή των Zelda. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, dekulinkgr said:

Oποτε μετα τα zelda να διαλυσουν και το metroid.Aυτο ουσιαστικα λετε.Sorry κιολας αλλα διαφωνω καθετα.

Δεν θεωρώ ότι διαλύθηκαν η σειρά Zelda με τα BotW/TotK. Και ίσα ίσα που η σειρά εκτινάχθηκε μετά τις αλλαγές, παίζει αυτά τα δύο συνολικά να έχουν πουλήσει όσο όλα τα προηγούμενα μαζί.

Παραδοσιακά τα Metroid Prime κόστιζαν πολύ στην παραγωγή τους (μάλλον περισσότερο κι από τα Zelda), ενώ οι πωλήσεις τους ήταν πενιχρές για την ποιότητά τους. Αν επαναληφθεί το ίδιο μοτίβο στο MP4 και πουλήσει τα ίδια ψίχουλα με τα προηγούμενα της σειράς, τότε το MP5 αν βγει ποτέ, τότε θα βγει πάλι σε 17 χρόνια.

Έτσι είναι τα πράγματα, καμιά φορά δεν έχει σημασία τι μας αρέσει, έχει σημασία τι πουλάει. Μπορούν αν θέλουν να αλλάξουν την δομή των Metroid Prime και να κρατήσουν το Metroidvania στοιχείο μόνο στα 2D Metroid. Δεν βλέπω άλλη λύση για να μην πάει πάλι κουβά το επόμενο Prime.

Εκτός κι αν μου έχει διαφύγει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα του Metroid δεν είναι το backtracking αλλά ότι από ανέκαθεν η N δεν έδινε μεγάλη αξία και αναγνωρισιμότητα στη σειρά. Είναι σαν παραμελημένο παιδί πολύτεκνης οικογένειας που έφυγε μόνιμα για δουλειά στο εξωτερικό... Που και που ακούμε νέα του από το τηλέφωνο αλλά όχι πολλά πολλά.

Δείτε πως ανακοινώνουν remasters όπως DKC Returns και Luigi's Mansion 2 αρκετούς μήνες πριν την κυκλοφορία τους ενώ κάνουν shadowdrop το Prime 1 από το πουθενά. Για τους παλιούς της σειράς αυτή η κίνηση μπορεί να είναι σαν μάννα εξ ουρανού αλλά για τους νέους που δεν ξέρουν τίποτα, δεν υπάρχει ο χρόνος ώστε να χτιστεί το απαραίτητο hype.

Είμαστε πολύ τυχεροί που δεν δούλεψε το συμβόλαιο με την Namco. Ποιος ξέρει τι αισχρότητα θα βλέπαμε. Η (3D) σειρά Prime ανήκει στην Retro Studios. Εκείνοι την έκαναν επιτυχία και εκείνοι μόνο μπορούν να την πάνε πιο ψηλά. 

Αρκεί μετά το Prime 4 να μην τους "κλειδώσει" πάλι η Ν σε διαφορετικά projects.

Τώρα όσο αναφορά το "open world" στοιχείο, συμφωνώ με τον @dekulinkgr. Θα προτιμούσα η σειρά να κρατήσει την ταυτότητα της.

Το Zelda έχει πολύ μεγαλύτερο clout από το Metroid να πετύχει εμπορικά μόνο και μόνο από το όνομα του. Δεν υπονοώ βέβαια ότι τα BotW δεν είναι καλά παιχνίδια αλλά ένα τέτοιο "πείραμα" αν δεν πήγαινε καλά, θα μπορούσε να θάψει το Prime για πάντα. Ήδη μετράμε 17+ ολόκληρα χρόνια από το τελευταίο. 

Τέλος, το ταλέντο της Retro είναι εξωφρενικό. Και το Prime Remastered και το Beyond, εκ πρώτης όψεως δεν θυμίζουν καν Switch games αλλά λες και έρχονται από το PS4 και μάλιστα στα 60fps... Προφανώς και δεν σπρώχνουν πολύπλοκες τεχνικές rendering από πίσω (ο φωτισμός είναι στατικός/baked) αλλά δείχνουν πόσο σημαντικό είναι το art direction ώστε να αποδοθεί κάτι με εντυπωσιακά ρεαλιστικό τρόπο. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 minutes ago, D.Luffy said:

Τέλος, το ταλέντο της Retro είναι εξωφρενικό. Και το Prime Remastered και το Beyond, εκ πρώτης όψεως δεν θυμίζουν καν Switch games αλλά λες και έρχονται από το PS4 και μάλιστα στα 60fps... Προφανώς και δεν σπρώχνουν πολύπλοκες τεχνικές rendering από πίσω (ο φωτισμός είναι στατικός/baked) αλλά δείχνουν πόσο σημαντικό είναι το art direction ώστε να αποδοθεί κάτι με εντυπωσιακά ρεαλιστικό τρόπο. 

Έχω αμφιβολίες σχετικά με το τρέιλερ που έδειξαν. Δεν νομίζω ότι έτρεχε στο τωρινό Switch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...