Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v3


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, cubilone είπε

Κανείς άλλος που να μπαίνει στο θέμα μπας και δει τίποτα νέο για BotW 2 και κάθε μέρα είναι μια νέα απογοήτευση;

Έχουν πει 2023. Όποτε επίσημη κυκλοφορία θα ανακοινώσουν προς το τέλος του χρόνου. Μην τρέφεις φρούδες ελπίδες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, mansa2k είπε

Είστε off για off (offside,off the record, κτλ):

1296222976_01.jpg

 

Ότι να 'ναι. Τα σκ@τωσε για τα καλά σε αυτή την περίπτωση. Για πιο λόγο θα μας πει;;; Ή να πιστέψουμε την δήθεν δικαιολογία του σαλονιού; 🤡 Θέλουν να το κάνουν πιο inclusive μην πειραχτούν τα νευράκια των feminazis; Μήπως διάβασαν αυτό το άρθρο; 

https://gamingcypher.com/inclusivity-in-the-video-game-industry/

(Μου θυμίζει αυτούς που γράφουν, και επιμένουν κιόλας, για easy mode στα παιχνίδια της From. Μόνο που εκεί η From δεν ακούει κανέναν.)

Επεξ/σία από maniacos93
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, maniacos93 είπε

Ότι να 'ναι. Τα σκ@τωσε για τα καλά σε αυτή την περίπτωση. Για πιο λόγο θα μας πει;;; Ή να πιστέψουμε την δήθεν δικαιολογία του σαλονιού; 🤡 Θέλουν να το κάνουν πιο inclusive μην πειραχτούν τα νευράκια των feminazis; Μήπως διάβασαν αυτό το άρθρο; 

https://gamingcypher.com/inclusivity-in-the-video-game-industry/

(Μου θυμίζει αυτούς που γράφουν, και επιμένουν κιόλας, για easy mode στα παιχνίδια της From. Μόνο που εκεί η From δεν ακούει κανέναν.)

Εσένα γιατί σε χαλάει μία επιλογή παραπάνω που δεν σε επηρεάζει καθόλου? Σημαίνει ότι παραπάνω άτομα θα παίξουν το game, και ότι έχει καλύτερες πιθανότητες να βγει sequel, γιατί η Platinum Games δεν τα πάει και τόσο καλά τελευταία, και χρειάζονται απεγωσμένα μία νίκη. Άσε που τα προηγούμενα Bayonetta, παρότι πολύ ωραία games, δεν έχουν πουλήσει και πολύ καλά. 

Και επίσης, εννεοίται ότι easy mode σε οποιδήποτε game είναι εξαιρετική προσθήκη που εν τέλει ελκύει περισσότερο κόσμο χωρίς να επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τους hardcore gamers που δεν γουστάρουν τα εύκολα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 minutes ago, alexwolf1991 said:

Εσένα γιατί σε χαλάει μία επιλογή παραπάνω που δεν σε επηρεάζει καθόλου? Σημαίνει ότι παραπάνω άτομα θα παίξουν το game, και ότι έχει καλύτερες πιθανότητες να βγει sequel, γιατί η Platinum Games δεν τα πάει και τόσο καλά τελευταία, και χρειάζονται απεγωσμένα μία νίκη. Άσε που τα προηγούμενα Bayonetta, παρότι πολύ ωραία games, δεν έχουν πουλήσει και πολύ καλά. 

Και επίσης, εννεοίται ότι easy mode σε οποιδήποτε game είναι εξαιρετική προσθήκη που εν τέλει ελκύει περισσότερο κόσμο χωρίς να επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τους hardcore gamers που δεν γουστάρουν τα εύκολα. 

Εξαρτάται τι σημαίνει «easy mode» και γιατί μπορεί να το χρειάζεται κάποιος τίτλος. 

Τα Bayonetta δεν χρειάζονται easy mode, αφιερώνεις μερικές ώρες, μαθαίνεις πως παίζονται και βγάζεις το παιχνίδι με χαμηλό grade.

Όταν λέμε «easy mode» τι εννοούμε; Να γίνονται one-hit τα mobs; Να μην χρειάζεται να μάθει κάποιος καν πως παίζεται το game; Ξέρω 'γω γιατί να δώσει 60 ευρώ σε αυτή την περίπτωση, ας δει καμιά ταινία καλύτερα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, alexwolf1991 είπε

Εσένα γιατί σε χαλάει μία επιλογή παραπάνω που δεν σε επηρεάζει καθόλου? Σημαίνει ότι παραπάνω άτομα θα παίξουν το game, και ότι έχει καλύτερες πιθανότητες να βγει sequel, γιατί η Platinum Games δεν τα πάει και τόσο καλά τελευταία, και χρειάζονται απεγωσμένα μία νίκη. Άσε που τα προηγούμενα Bayonetta, παρότι πολύ ωραία games, δεν έχουν πουλήσει και πολύ καλά. 

Και επίσης, εννεοίται ότι easy mode σε οποιδήποτε game είναι εξαιρετική προσθήκη που εν τέλει ελκύει περισσότερο κόσμο χωρίς να επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τους hardcore gamers που δεν γουστάρουν τα εύκολα. 

Να πω μια γνωμη, αν και δεν με ρωτας.

Προσωπικα, δεν εχω μεγαλο προβλημα με το να μπει easy mode. Με επηρεαζει στο βαθμο οπου αν κολλησω για πολυ ωρα καπου, καποια στιγμη θα πω "δεν γαμιε...", θα το βαλω στο ευκολο και θα περασω. Θα μου πεις βεβαια, αυτο ειναι δικο μου προβλημα, ας μην το κανω.

Το ενα ειναι αυτο. Το δευτερο, που θεωρω και βαρυτερο ειναι το εξης. Οι developers εχουν φτιαξει ενα παιχνιδι και θελουν να σου δωσουν ενα συγκεκριμενο συναισθημα. Στα souls για παραδειγμα, αυτο που παιρνεις απο το παιχνιδι, εχει να κανει απολυτα με το gameplay του και την δυσκολια. Οποτε αν ετσι το εχουν εμπνευστει, ετσι πρεπει να το δωσουν.

Να πω ενα παραδειγμα: Θα μου φαινοταν εντελως φυσιολογικο, σε ενα storydriven παιχνιδι, να μην σου επιτρεπουν να κανεις skip τα cutscenes. Θα μου πεις "τι σε πειραζει, εσυ αν θες δες τα". Δεν επηρεαζει εμενα, ομως επηρεαζει το τι "παιρνει" ο καθενας απο το παιχνιδι.

Θα κατσω λοιπον να συζητησω με ενα φιλο για το ταδε boss, οπου θα εχω φαει σκατο και θα μου πει ο αλλος "ενταξει αερα το περασα". Ή θα του πω για ενα διαλογο σε ενα cutscene και θα μου πει "δεν βλεπω τα cutscenes".

Σε καθε περιπτωση βεβαια, δεν λεω πως πρεπει με το ζορι να γινει αυτο που λεω εγω, ουτε να γινουν ολα τα παιχνιδια πανδυσκολα. Δυσκολα games παιζω μια στο τοσο, τα περισσοτερα προτιμω να ειναι βατα, για να χαλαρωνω. Η αποψη μου ειναι να κρινουν οι ιδιοι οι developers, στο κατω-κατω δικο τους ειναι το παιχνιδι, δικη τους και η τσεπη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Malthador είπε

Εξαρτάται τι σημαίνει «easy mode» και γιατί μπορεί να το χρειάζεται κάποιος τίτλος. 

Τα Bayonetta δεν χρειάζονται easy mode, αφιερώνεις μερικές ώρες, μαθαίνεις πως παίζονται και βγάζεις το παιχνίδι με χαμηλό grade.

Όταν λέμε «easy mode» τι εννοούμε; Να γίνονται one-hit τα mobs; Να μην χρειάζεται να μάθει κάποιος καν πως παίζεται το game; Ξέρω 'γω γιατί να δώσει 60 ευρώ σε αυτή την περίπτωση, ας δει καμιά ταινία καλύτερα.

Ας εννοόυμε ότι θέλουμε, το πρόβλημα ποιο είναι? Αν δεν θέλεις, δεν το επιλέγεις, παίζεις σε Normal η Hard mode, και διασκεδάζεις όπως γουστάρεις εσύ. Γιατί χάνει ένα game την αξία του όταν έχει accessibility options? Ίσα ίσα που γίνεται διαθέσιμο σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. 

Με τη λογική σου, το Celeste, ένα από τα καλύτερα platformers ever, και αρκετά δύσκολο, δεν έχει καμία αξία επειδή έχει easy mode, infinite lives, κλπ, για όδους δεν είναι αρκετά καλοί αλλά θέλουν να παίξουν ένα game που όλοι λένε ότι είναι εξαιρετικό.

 

2 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Να πω μια γνωμη, αν και δεν με ρωτας.

Προσωπικα, δεν εχω μεγαλο προβλημα με το να μπει easy mode. Με επηρεαζει στο βαθμο οπου αν κολλησω για πολυ ωρα καπου, καποια στιγμη θα πω "δεν γαμιε...", θα το βαλω στο ευκολο και θα περασω. Θα μου πεις βεβαια, αυτο ειναι δικο μου προβλημα, ας μην το κανω.

Το ενα ειναι αυτο. Το δευτερο, που θεωρω και βαρυτερο ειναι το εξης. Οι developers εχουν φτιαξει ενα παιχνιδι και θελουν να σου δωσουν ενα συγκεκριμενο συναισθημα. Στα souls για παραδειγμα, αυτο που παιρνεις απο το παιχνιδι, εχει να κανει απολυτα με το gameplay του και την δυσκολια. Οποτε αν ετσι το εχουν εμπνευστει, ετσι πρεπει να το δωσουν.

Να πω ενα παραδειγμα: Θα μου φαινοταν εντελως φυσιολογικο, σε ενα storydriven παιχνιδι, να μην σου επιτρεπουν να κανεις skip τα cutscenes. Θα μου πεις "τι σε πειραζει, εσυ αν θες δες τα". Δεν επηρεαζει εμενα, ομως επηρεαζει το τι "παιρνει" ο καθενας απο το παιχνιδι.

Θα κατσω λοιπον να συζητησω με ενα φιλο για το ταδε boss, οπου θα εχω φαει σκατο και θα μου πει ο αλλος "ενταξει αερα το περασα". Ή θα του πω για ενα διαλογο σε ενα cutscene και θα μου πει "δεν βλεπω τα cutscenes".

Σε καθε περιπτωση βεβαια, δεν λεω πως πρεπει με το ζορι να γινει αυτο που λεω εγω, ουτε να γινουν ολα τα παιχνιδια πανδυσκολα. Δυσκολα games παιζω μια στο τοσο, τα περισσοτερα προτιμω να ειναι βατα, για να χαλαρωνω. Η αποψη μου ειναι να κρινουν οι ιδιοι οι developers, στο κατω-κατω δικο τους ειναι το παιχνιδι, δικη τους και η τσεπη.

Θέτεις ένα πολύ καλό point, για αυτό και σε ορισμένα games, υπάρχει disclaimer του στυλ ότι ''το game έχει φτιαχτεί για να παιχτεί στο τάδε difficulty setting'', όπως το Celeste που είπα και πριν. Τώρα για όσους δεν την παλεύουν μία με τη δυσκολία, καλύτερα να το παίξουν σε easy mode, παρά να παρατήσoυν το παιχνίδι τελείως.

Και για εμένα ας πόύμε, που σχέδον όλα τα games τα παίζω στο default mode, normal συνήθως δηλαδή, επειδή έχω δουλειά, παιδί, και ένα σκασμό υποχρεώσεις, και πολύ λίγη ώρα μέσα στη μέρα για gaming, μου αρέσει να έχω την επιλογή αν κολλήσω άσχημα σε ένα σημείο λόγω δυσκολίας, να μπορώ να κατεβάσω τη δυσκολία για να ξεκολλήσω, γιατί δεν έχω την πολυτέλεια να παίξω το boss 30 φορές μέχρι να μάθω ακριβώς τα patterns και τα σωστά reactions. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
21 minutes ago, alexwolf1991 said:

Ας εννοόυμε ότι θέλουμε, το πρόβλημα ποιο είναι? Αν δεν θέλεις, δεν το επιλέγεις, παίζεις σε Normal η Hard mode, και διασκεδάζεις όπως γουστάρεις εσύ. Γιατί χάνει ένα game την αξία του όταν έχει accessibility options? Ίσα ίσα που γίνεται διαθέσιμο σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. 

Με τη λογική σου, το Celeste, ένα από τα καλύτερα platformers ever, και αρκετά δύσκολο, δεν έχει καμία αξία επειδή έχει easy mode, infinite lives, κλπ, για όδους δεν είναι αρκετά καλοί αλλά θέλουν να παίξουν ένα game που όλοι λένε ότι είναι εξαιρετικό.

Μην μου τα μπλέκεις όμως, μιλάμε για το Bayonetta, το Celeste είναι ένα άλλο πράγμα και ένα εντελώς διαφορετικό είναι π.χ. τα Soulsborne games.

- Στο Celeste «χωράει» easy mode, puzzle game είναι, από το οποίο παίρνεις όσα έχει να σου δώσει ακόμα και με άπειρες ζωές, αφού είτε έτσι, είτε αλλιώς θα περάσεις από τον gameplay μηχανισμό του (που είναι το puzzle-solving).

- Στα Soulsborne δεν «χωράει» easy mode, το gameplay τους είναι το learning curve τους που κουμπώνει πάνω στην δυσκολία τους. Αν γίνουν πιο εύκολα, τότε είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε ο dev στο μυαλό του.

- Στα Bayonetta ίσως και να μπορεί να μπει easy mode, απλά δεν βλέπω τον λόγο. Ήδη είναι εύκολα games, με την έννοια «easy to learn, impossible to master». Mashάρεις εκεί πέρα ένα κουμπάκι και πέφτουν τα mobs, χωρίς να σε ενδιαφέρουν combos κλπ. Θα παιρνεις χάλια grade μεν, αλλά το game θα το βγάλεις (χωρίς να σου προσφέρει αυτό για το οποίο έχει σχεδιαστεί και πάλι, αλλά πάντως θα το βγάλεις).

Αυτό λέω, τίποτα περισσότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, alexwolf1991 είπε

Ας εννοόυμε ότι θέλουμε, το πρόβλημα ποιο είναι? Αν δεν θέλεις, δεν το επιλέγεις, παίζεις σε Normal η Hard mode, και διασκεδάζεις όπως γουστάρεις εσύ. Γιατί χάνει ένα game την αξία του όταν έχει accessibility options? Ίσα ίσα που γίνεται διαθέσιμο σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. 

Με τη λογική σου, το Celeste, ένα από τα καλύτερα platformers ever, και αρκετά δύσκολο, δεν έχει καμία αξία επειδή έχει easy mode, infinite lives, κλπ, για όδους δεν είναι αρκετά καλοί αλλά θέλουν να παίξουν ένα game που όλοι λένε ότι είναι εξαιρετικό.

 

Θέτεις ένα πολύ καλό point, για αυτό και σε ορισμένα games, υπάρχει disclaimer του στυλ ότι ''το game έχει φτιαχτεί για να παιχτεί στο τάδε difficulty setting'', όπως το Celeste που είπα και πριν. Τώρα για όσους δεν την παλεύουν μία με τη δυσκολία, καλύτερα να το παίξουν σε easy mode, παρά να παρατήσoυν το παιχνίδι τελείως.

Και για εμένα ας πόύμε, που σχέδον όλα τα games τα παίζω στο default mode, normal συνήθως δηλαδή, επειδή έχω δουλειά, παιδί, και ένα σκασμό υποχρεώσεις, και πολύ λίγη ώρα μέσα στη μέρα για gaming, μου αρέσει να έχω την επιλογή αν κολλήσω άσχημα σε ένα σημείο λόγω δυσκολίας, να μπορώ να κατεβάσω τη δυσκολία για να ξεκολλήσω, γιατί δεν έχω την πολυτέλεια να παίξω το boss 30 φορές μέχρι να μάθω ακριβώς τα patterns και τα σωστά reactions. 

Δεν ειμαι "ελιτιστης", ουτε τρελος souls fan. Απλα υπαρχουν παιχνιδια που αν κοπιασεις παιρνεις το κατι παραπανω.

Το τελευταιο παιχνιδι που τερματισα ηταν το Hades. Ηταν δυσκολο. Μεχρι να το τερματισω ειπα πολλες φορες "Γιατι δεν βαζατε ενα save point ρε μαλακες και μας ταλαιπωρειτε;". Αν ομως ηταν ευκολο δεν θα ειχα παρει την ιδια ικανοποιηση.

Παιζει παντα ρολο το ειδος του παιχνιδιου. Στο Uncharted το ιδιο συναισθημα παιρνεις ανεξαρτητα απο τη δυσκολια πχ.

Απο την αλλη, υπαρχουν τοσες χιλιαδες παιχνιδια. Υπαρχουν και 100 που ειναι πολυ δυσκολα. Καποιοι θελουν να παιξουν και τα 100. Εγω απο αυτα θα παιξω 5. Καποιος αλλος κανενα. Δεν τρεχει κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Μην μου τα μπλέκεις όμως, μιλάμε για το Bayonetta, το Celeste είναι ένα άλλο πράγμα και ένα εντελώς διαφορετικό είναι π.χ. τα Soulsborne games.

- Στο Celeste «χωράει» easy mode, puzzle game είναι, από το οποίο παίρνεις όσα έχει να σου δώσει ακόμα και με άπειρες ζωές, αφού είτε έτσι, είτε αλλιώς θα περάσεις από τον gameplay μηχανισμό του (που είναι το puzzle-solving).

- Στα Soulsborne δεν «χωράει» easy mode, το gameplay τους είναι το learning curve τους που κουμπώνει πάνω στην δυσκολία τους. Αν γίνουν πιο εύκολα, τότε είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε ο dev στο μυαλό του.

- Στα Bayonetta ίσως και να μπορεί να μπει easy mode, απλά δεν βλέπω τον λόγο. Ήδη είναι εύκολα games, με την έννοια «easy to learn, impossible to master». Mashάρεις εκεί πέρα ένα κουμπάκι και πέφτουν τα mobs, χωρίς να σε ενδιαφέρουν combos κλπ. Θα βγάλεις χάλια grade μεν, αλλά το game θα το βγάλεις (χωρίς να σου προσφέρει αυτό για το οποίο έχει σχεδιαστεί και πάλι, αλλά πάντως θα το βγάλεις).

Αυτό λέω, τίποτα περισσότερο.

Αυτή είναι η δική σου ερμηνεία. Το platforming στο Celeste είναι πολύ tight και θέλει πολύ ακρίβεια σε timings και επανάληψη, το οποίο είναι και ένα από τα νοήματα του παιχνιδιού. Αν τα παρακάμψεις, χάνεις ένα από τα νοήματα του παιχνδιού, όπως λένε και οι ίδιοι οι devs στο warning τους όταν πας να αλλάξεις δυσκολία. Οι ίδιοι οι devs έχουν δηλώσει ότι το game έχει φτιαχτεί και γίνει balanced με συγκεκριμένο difficulty setting. 

Αυτό ακριβώς ισχύει και για τα Soulsborne games. Μέσω trial and error γίνεσαι καλύτερος, και οι devs έτσι έχουν κάνει balance το game. Τώρα τι σε πειράζει εσένα αν κάποιος δεν έχει την υπομονή για να παίξει το game όπως θα ήθελαν οι devs και όπως κατά τη γνώμμη σου θα έπρεπε να παιχτεί. αφού εσύ μπορείς να το πάιξεις έτσι? Δεν απολαμβάνουμε όλοι τα games με τον ίδιο τρόπο, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί προτιμάς κάποιος να μην παίξει ένα game καθόλου από το να το παίξει με πιο εύκολα settings.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, alexwolf1991 είπε

 Σημαίνει ότι παραπάνω άτομα θα παίξουν το game, και ότι έχει καλύτερες πιθανότητες να βγει sequel, γιατί η Platinum Games δεν τα πάει και τόσο καλά τελευταία, και χρειάζονται απεγωσμένα μία νίκη.

Άσε που τα προηγούμενα Bayonetta, παρότι πολύ ωραία games, δεν έχουν πουλήσει και πολύ καλά. 

Easy mode στο περίπου είχε και το Astral Chain και από πωλήσεις και αυτό δεν τα πήγε φανταστικά. Μόνο αν ήταν multiplatform το bayonetta όπως το πρώτο, θα έβλεπαν περισσότερες πωλήσεις.

οπως έγραψα και πιο πίσω, Σεπτέμβριο βγαίνει το splatoon 3 και Νοέμβριο τα pokemon. Σε αυτά τα παιχνίδια θα πάνε όλες οι πωλήσεις.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Easy mode στο περίπου είχε και το Astral Chain και από πωλήσεις και αυτό δεν τα πήγε φανταστικά. Μόνο αν ήταν multiplatform το bayonetta όπως το πρώτο, θα έβλεπαν περισσότερες πωλήσεις.

οπως έγραψα και πιο πίσω, Σεπτέμβριο βγαίνει το splatoon 3 και Νοέμβριο τα pokemon. Σε αυτά τα παιχνίδια θα πάνε όλες οι πωλήσεις.

Δεν λέω ότι easy mode = πωλήσεις, αλλά σίγουρα βοηθάει, έστω και λίγο, τα νούμερα.

Σίγουρα έχεις δίκιο για splatoon και pokemon, είναι από τα πιο επιτυχημένα IPs της Nintendo, αλλά ο Οκτώβριος είναι φωτιά, με Persona 5, Bayonetta 3, Mario & Rabbids, και Nier Automata. Μπορεί το κάθε game ξεχωριστά να μην έχει τις πωλήσεις των pokemon και splatoon, αλλά συνδυαστικά νομίζω ότι θα πλησιάσουν, τουλάχιστον το splatoon. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά οι δυνατότητες για επιλογές είναι ευπρόσδεκτες και δεν συμμερίζομαι τα παράπονα για το easy mode ή το Naive Angel Mode που είναι μια χαρά επιλογή. Δεν γνωρίζω αν συσχετίζεται με τις τάσεις που αναφέρθηκαν γιατί προσωπικά η εμφάνιση της νέας μάγισσας φαίνεται να ταιριάζει περισσότερο προς αυτές.

Ως προς το easy και γενικότερα την δυναμική πωλήσεων να θυμίσω:

-Το Β σαν σειρά δεν θα έβλεπε άλλο παιχνίδι αν δεν μεσολαβούσε η Ν. 
-Το Β2 (WiiU) είχε δυνατότητα για χειρισμό μέσω γραφίδας.
-Η Ν τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να αυξήσει την δημοτικότητα των hack and slash μέσω αντίστοιχων κυκλοφοριών. Αυτό είναι εμφανέστατο στο NSW με παιχνίδια όπως Astral Chain, B1&2 Collection, Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order και τέλος Warriors βασισμένα σε ips της Ν και τα κλασσικά της Tecmo.
-To Hyrule Warriors: Age Of Calamity τελευταία έφτασε τα 4 εκατομμύρια ξεπερνώντας τα κλασσικά Warriors της Tecmo. Το αμέσως επόμενο (αν δεν κάνω λάθος) τα τελευταία χρόνια είναι το  Devil May Cry V με 5 εκατομμύρια πωλήσεις το οποίο έχει ΕΞΙ διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας για τα οποία δεν σημαίνει πως δεν υπήρξαν και παρατηρήσεις αλλά σίγουρα δεν έβλαψαν την δυναμική του παιχνιδιού. Ουσιαστικά σε αυτά τα νούμερα κυμαίνεται η δυναμική του συγκεκριμένου είδους και δεν υπάρχει κάτι που να έχει ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια. Η Ν βοήθησε επιπλέον στην δημοτικότητα της Β με την ενσωμάτωση της στο Smash Bros. που η έκδοση στο NSW έχει φτάσει στα 28 εκατομμύρια και συνεχίζει.
-Η Ν δέχτηκε αρνητικά σχόλια για επιλογές σε παιχνίδια όπως Tropical Freeze επειδή αν ο παίκτης έχανε πολλές φορές είχε πρόσβαση σε έναν "άτρωτο" DK. Παρόλα αυτά, στο πέρασμα του χρόνου, αρκετά παιχνίδια πρόσφεραν επιλογές ως προς το κομμάτι της δυσκολίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το LoU2 το οποίο προσφέρει 60 ρυθμίσεις προσβασιμότητας που οδήγησαν στην βράβευση του ως Innovation in Accessibility.

Για εμένα είναι ξεκάθαρο πως δεν παίζει ρόλο ούτε η παρουσίαση αλλά ούτε και τα επίπεδα δυσκολίας ενός παιχνιδιού όσο οι μηχανισμοί (ειδικά όταν μιλάμε για Ν) που αυτοί θα κρίνουν την προσβασιμότητα.
Δύο γνωστά παραδείγματα ξεκινώντας από Metroid Dread το οποίο παρέμεινε πιστό στα δεδομένα της σειράς και με την πολύ καλή προώθηση από την Ν το παιχνίδι κατέληξε να είναι το εμπορικότερο της σειράς. Όμως είχε ελάχιστη διαφορά από τον προηγούμενο τίτλο ενώ δεν κατάφερε ιδιαίτερα να ξεπεράσει και τα όρια δυναμικής των backtracking τίτλων. 
Από την άλλη το BotW κατάφερε να ξεπεράσει κάθε τίτλο της σειράς με πολλαπλάσιες πωλήσεις από τον αμέσως προηγούμενο τροποποιώντας μηχανισμούς. Στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς κάθε μπουντρούμι είχε και το δικό του αντικείμενο ενώ στην πορεία ο παίκτης κατέληγε με πληθώρα αντικειμένων που έπρεπε να εναλλάσσει συνεχώς κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Αντίθετα στο BotW  η προσβασιμότητα πέρασε σε άλλα επίπεδα αφού τα "αντικείμενα" για την επίλυση των γρίφων παρέχονται στον παίκτη σχεδόν άμεσα μέσω του sheikah slate (Remote Bomb, Magnesis, Stasis and Cryonis) ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα για την επίλυση τους με πολλαπλούς τρόπους. Τα δύο χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με άλλα δευτερεύοντα (που δεν θα είχα τόση σημασία χωρίς την ύπαρξη τους) όπως open world, ελευθερία κινήσεων χωρίς γραμμικότητα ως προς το επόμενο μπουντρούμι, κτλ είναι που εκτίναξαν την προσβασιμότητα και παράλληλα τις πωλήσεις του παιχνιδιού.

Γενικώς αυτό το κομμάτι είναι που πιστεύω πως πρέπει να αλλάξει για να υπάρξουν και πολύ καλύτερα νούμερα. Βέβαια τα σενάρια είναι πολλά, μπορεί κάποιος άλλος τίτλος στην κατηγορία να πετύχει υψηλά νούμερα δημιουργώντας βάση και για τους υπόλοιπους τίτλους. Στην παρούσα φάση λόγω πληθώρας hack and slash και την εγκατεστημένη βάση του NSW το B3 μπορεί να καταφέρει περισσότερα σε σχέση με τους δύο προηγούμενους τίτλους της σειράς.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και εγώ το ξεκίνησα όλο αυτό, ας απαντήσω.

Για αρχή, όσον αφορά τον Bayonetta 3, εγώ έγραψα να βγει η N και να μας πει τον πραγματικό λόγο που έβαλε αυτό το mode. Προφανώς και εμένα δεν με χαλάει και θα το παίξω έτσι όπως πρέπει να παιχτεί ένα Bayonetta, αλλά δεν μπορώ τις μ@λ@κοδικαιολογίες από τέτοιες μεγάλες εταιρίες. Ας βγει και ας πει ξεκάθαρα ΄΄Παίδες, επειδή ζούμε το 2022 και επειδή ο καθένας θίγεται με το παραμικρό, προσθέτουμε και το τάδε mode για να μην έχουμε κανένα backlash και τρέχουμε΄΄. Θα ήταν πιο τίμιο και πιο σεβαστό σε σχέση με την φθηνή δικαιολογία του σαλονιού που μας πουλάει τώρα.

Και δεύτερον, όσον αφορά το easy mode, όταν ο developer έχει ένα όραμα για ένα game δεν μπορούμε να του το χαλάσουμε εμείς επειδή έχουμε καλομάθει και θέλουμε easy mode. Π.χ τα Souls games αν γίνουν easy πολύ απλά δεν θα είναι πλέον Souls. Θα χάσουν τον χαρακτήρα τους.  Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά αυτόν τον games είναι η δυσκολία τους και η ευχαρίστηση όταν τελικά πετυχαίνεις τον στόχο σου μετά από πολλές προσπάθειες που, μέσω αυτών, γίνεσαι καλύτερος. Αυτό συνεπάγεται ότι ένας που έχει παίξει με το easy mode θα έχει πάρει άλλη εμπειρία, κατώτερη κατ' εμέ, για το ίδιο game με ένα που έχει παίξει το ίδιο ακριβώς game έτσι όπως πρέπει και είχε οραματιστεί ο εκάστοτε δημιουργός του. 

Αυτά και συγγνώμη για το σεντόνι. Εγώ το κλείνω εδώ γιατί ξεφεύγουμε από το θέμα του νήματος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

meh , θα το ξαναποσταρω 

 

31A8E1C6-657B-49FF-BF0C-BBBD8FD20C13.jpeg
Edit:

επίσης , επιτέλους σταματήστε να συνάγετε την δυσκολία ενός παιχνιδιού με “accessibility”

..κάπου αηδία κατάντησε αυτή η καραμέλα 

Επεξ/σία από mAs_81
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/7/2022 στις 1:37 ΜΜ, menthol1979 είπε

Τώρα θα με πεις χαζό και θα έχεις και δίκιο, αλλά όταν πάω να αλλάξω region έχει μόνο Greece και με βγάζει στο site της cdmedia...

Uk εγω εκει το εχω μεταφραζει σε ευρω οταν μπαινω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...