NikolaosKoudis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Γεια σας, πήρα ένα προϊόν από AliExpress, ελαττωματικό, το οποίο μου έγινε full refund και τώρα πρέπει να το επιστρέψω στην Κίνα, με έξοδα παραλήπτη, σύμφωνα με την απόφαση του AliExpress. Η ερώτησή μου είναι, τα ΕΛΤΑ, Γενική Ταχυδρομική, ACS δέχονται να στείλω δέμα και να χρεωθεί ο παραλήπτης? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosmakos Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Ο ποιο οικονομικος τροπος ειναι με ελτα, δεν νομιζω να εχει χρεωση παραληπτη εκτος Ελλαδας, μου ειχε συμβει το ιδιο στην περιπτωση μου, ο πωλητης το επαιζε τρελιτσα, αναγκαστηκα να του πω οτι εχω καναλι στο youtube και οτι θα τον κανω ρομπα, τοτε μονο μου πληρωσε τα εξοδα αποστολλης. Τα εξοδα ηταν με ελτα 25 ευρω για να σταλει, με ACS πιστευω πανω απο 60-70 ευρω ανετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 24 λεπτά πριν, NikolaosKoudis είπε Γεια σας, πήρα ένα προϊόν από AliExpress, ελαττωματικό, το οποίο μου έγινε full refund και τώρα πρέπει να το επιστρέψω στην Κίνα, με έξοδα παραλήπτη, σύμφωνα με την απόφαση του AliExpress. Η ερώτησή μου είναι, τα ΕΛΤΑ, Γενική Ταχυδρομική, ACS δέχονται να στείλω δέμα και να χρεωθεί ο παραλήπτης? Δεν συμφερει να το στειλεις πισω... Ειναι πολλα τα λεφτα... Μιλησε με τον πωλητη σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Με courier ξέχνα το, θα σου έρθει ο κούκος αηδόνι. Με ΕΛΤΑ αναλόγως το βάρος και τις διαστάσεις, και πάλι θα βγει ακριβό, κι επίσης το tracking θα χαθεί μόλις μπει Κίνα. Άμα ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο... θα βγεις δίπλα χαμένος. Θα σου πρότεινα να μπεις στη σελίδα του ,dispute και να κάνεις appeal, ζητώντας full refund / no return... Επειδή είναι ασύμφορο. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου από ekrepali Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Σου λενε και την διαδικασία επιστροφής χωρις την χρέωση σου ή ετσι κουβεντες του αερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δεν μπορείς να στείλεις με έξοδα παραλήπτη. Μπορείς να πληρώσεις και να σου τα δώσουν μετά, έσι κάνει το amazon πχ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikolaosKoudis Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 23 ώρες πριν, takoulou είπε Δεν συμφερει να το στειλεις πισω... Ειναι πολλα τα λεφτα... Μιλησε με τον πωλητη σου... Στη δικη μου περιπτωση, ο Κινεζος συμφωνησε να αναλαβει τα εξοδα αποστολης απο Ελλαδα. Συνεπως το στελνω με ΕΛΤΑ, απλο ταχυδρομειο οχι κουριερ και παραθετω στο AliExpress την αποδειξη για να παρω και αυτα τα χρηματα πισω. Αυτο ομως πως θα το κανω? Στο σαιτ δεν εχει καποια οδηγια. 22 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Σου λενε και την διαδικασία επιστροφής χωρις την χρέωση σου ή ετσι κουβεντες του αερα. 15 ώρες πριν, zio10 είπε Δεν μπορείς να στείλεις με έξοδα παραλήπτη. Μπορείς να πληρώσεις και να σου τα δώσουν μετά, έσι κάνει το amazon πχ. Στη δικη μου περιπτωση, ο Κινεζος συμφωνησε να αναλαβει τα εξοδα αποστολης απο Ελλαδα. Συνεπως το στελνω με ΕΛΤΑ, απλο ταχυδρομειο οχι κουριερ και παραθετω στο AliExpress την αποδειξη για να παρω και αυτα τα χρηματα πισω. Αυτο ομως πως θα το κανω? Στο σαιτ δεν εχει καποια οδηγια. 23 ώρες πριν, ekrepali είπε Με courier ξέχνα το, θα σου έρθει ο κούκος αηδόνι. Με ΕΛΤΑ αναλόγως το βάρος και τις διαστάσεις, και πάλι θα βγει ακριβό, κι επίσης το tracking θα χαθεί μόλις μπει Κίνα. Άμα ο Κινέζος κάνει τον Κινέζο... θα βγεις δίπλα χαμένος. Θα σου πρότεινα να μπεις στη σελίδα του ,dispute και να κάνεις appeal, ζητώντας full refund / no return... Επειδή είναι ασύμφορο. Στη δικη μου περιπτωση, ο Κινεζος συμφωνησε να αναλαβει τα εξοδα αποστολης απο Ελλαδα. Συνεπως το στελνω με ΕΛΤΑ, απλο ταχυδρομειο οχι κουριερ και παραθετω στο AliExpress την αποδειξη για να παρω και αυτα τα χρηματα πισω. Αυτο ομως πως θα το κανω? Στο σαιτ δεν εχει καποια οδηγια. 23 ώρες πριν, nikosmakos είπε Ο ποιο οικονομικος τροπος ειναι με ελτα, δεν νομιζω να εχει χρεωση παραληπτη εκτος Ελλαδας, μου ειχε συμβει το ιδιο στην περιπτωση μου, ο πωλητης το επαιζε τρελιτσα, αναγκαστηκα να του πω οτι εχω καναλι στο youtube και οτι θα τον κανω ρομπα, τοτε μονο μου πληρωσε τα εξοδα αποστολλης. Τα εξοδα ηταν με ελτα 25 ευρω για να σταλει, με ACS πιστευω πανω απο 60-70 ευρω ανετα. Στη δικη μου περιπτωση, ο Κινεζος συμφωνησε να αναλαβει τα εξοδα αποστολης απο Ελλαδα. Συνεπως το στελνω με ΕΛΤΑ, απλο ταχυδρομειο οχι κουριερ και παραθετω στο AliExpress την αποδειξη για να παρω και αυτα τα χρηματα πισω. Αυτο ομως πως θα το κανω? Στο σαιτ δεν εχει καποια οδηγια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 16 minutes ago, NikolaosKoudis said: Στη παλιά πλατφόρμα θυμάμαι υπήρχε κουμπί return και έβαζες απλά το tracking number. Αποδεικτικό μπορούσες να ανεβάσεις μόνο αν άνοιγε dispute ο πωλητής, ότι πχ είναι fake το tracking που έδωσες η ότι δεν παρέλαβε.. Η νέα πλατφόρμα δε ξέρω τι επιλογές εμφανίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makdan1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα στην ομάδα, έχω και εγώ το ιδιο πρόβλημα με ελλατωματικο προιον το οποιο μου ζητηθηκε επιστροφη απο τον πωλητη αλλα με εξοδα αποστολής δικα μου. Είναι νομιμο αυτο? Διοτι στους όρους επιστροφών του alliexpress εχει αυτο.. • If an item is defective, arrives not as described, or it's the incorrect item, then it will be up to the store to cover the return cost. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alfaeffe Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, makdan1 είπε Καλησπέρα στην ομάδα, έχω και εγώ το ιδιο πρόβλημα με ελλατωματικο προιον το οποιο μου ζητηθηκε επιστροφη απο τον πωλητη αλλα με εξοδα αποστολής δικα μου. Είναι νομιμο αυτο? Διοτι στους όρους επιστροφών του alliexpress εχει αυτο.. • If an item is defective, arrives not as described, or it's the incorrect item, then it will be up to the store to cover the return cost. Σε παρομοια περιπτωση αλλα στο Amazon Γερμανιας, ειχα πληρωσει τα εξοδα συστημενου δεματος ΕΛΤΑ (κανενα 30αρι νομιζω) αλλα τους εστειλα σκαναρισμενη την αποδειξη και μου εστειλαν το ποσο στην καρτα μου. Μηπως εννοουν κατι τετοιο και εδω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, makdan1 είπε Καλησπέρα στην ομάδα, έχω και εγώ το ιδιο πρόβλημα με ελλατωματικο προιον το οποιο μου ζητηθηκε επιστροφη απο τον πωλητη αλλα με εξοδα αποστολής δικα μου. Είναι νομιμο αυτο? Διοτι στους όρους επιστροφών του alliexpress εχει αυτο.. • If an item is defective, arrives not as described, or it's the incorrect item, then it will be up to the store to cover the return cost. Αν ειναι ελαττωματικό και το αποδείξεις π.χ. με βίντεο, 100% την επιστροφή την πληρώνει πάντα ο πωλητής. Άνοιξες dispute η αυτό σου το είπε ο πωλητής? Αν δεν άνοιξες άνοιξε τώρα και ανέβασε αποδείξεις να δείχνει ότι το προϊόν ειναι ελαττωματικό. Το Aliexpress θα ακούσει και τις δυο πλευρές και θα αποφασίσει ανάλογα με τις αποδείξεις ποιος θα πληρώσει τα έξοδα επιστροφής. Αν έχει επιλογη refund only δλδ επιστροφή χρημάτων χωρίς να στείλεις το προϊόν πίσω ξεκίνα έτσι και βλέπεις. Μέσα από το dispute ότι και να ζητησεις ο πωλητής θα κάνει καποια δική του πρόταση κατά 99% θα ειναι προς το συμφέρον του π.χ. να το στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα και full refund δεν το δέχεσαι και περιμένεις να κάνει step in το Aliexpress με τις προτάσεις του. Επισης ποτέ δεν κλείνουμε το dispute ότι και να μας υποσχεθεί ο πωλητής, το πάμε μεχρι το τέλος. Ετσι και το κλείσεις το έχασες το παιχνίδι δεν ξανά ανοίγει. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου από sakisgri Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makdan1 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Είχα ανοιξει dispute κ η μονη επιλογή που προτεινε ο πωλητής ηταν επιστροφη προιοντος αλλα με έξοδα δικα μου και μετα επιστροφη χρηματων. Το εκλεισα κ απευθυνθηκα στο help center του aliexpres οπου τους εξηγησα τις λεπτομερειες,και κατευθείαν ανοιξαν dispute και μου απαντησαν οτι πλεον χειριζονται αυτοί το θέμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zape Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου έκλεισα dispute και το ξανα-άνοιξα. Ο πωλητής έβαλε μετά αυτά που είχαμε συμφωνήσει πάντως γενικά με τον Αλή είναι να μην σου κάτσει η στραβή. Απλά πλέον και οι πωλητές προσπαθούν να κοροϊδεύουν....άλλα οι φωτογραφίες άλλα σου στέλνουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, makdan1 είπε Είχα ανοιξει dispute κ η μονη επιλογή που προτεινε ο πωλητής ηταν επιστροφη προιοντος αλλα με έξοδα δικα μου και μετα επιστροφη χρηματων. Το εκλεισα κ απευθυνθηκα στο help center του aliexpres οπου τους εξηγησα τις λεπτομερειες,και κατευθείαν ανοιξαν dispute και μου απαντησαν οτι πλεον χειριζονται αυτοί το θέμα Όταν ανοίγεις dispute πρώτον κάτι ζητάς εσύ, μετά είτε την δέχεται ο πωλητής είτε κάνει μια πρόταση ο ίδιος μετά είτε δέχεσαι την πρόταση του πωλητή και τελειώνει εκεί είτε την αρνείσαι και κάνει step in το Aliexpress που συνήθως κάνει 2 προτάσεις είτε δέχεσαι μια από τις δυο είτε κάνεις appeal (έφεση) ανεβάζοντας καινούργια στοιχεία, αν πιάσουν τόπο θα σου κάνει άλλη προσφορά το Aliexpress. Το κλειδί σε όλη την υπόθεση ειναι να εχεις καλές αποδείξεις. π.χ 2 φορές που παρέλαβα προϊόν ελαττωματικό είχα βίντεο το unboxing και να δείχνω δεν δουλεύει συνεχόμενο. Άνοιξα dispute ζήτησα περίπου το 90% τον χρημάτων πίσω χωρίς να στείλω το προϊόν και πήρα ακριβώς αυτό που ζήτησα. Στη μια περίπτωση ο πωλητής έκανε πρόταση να στείλω το προϊόν πίσω και να μου επιστρέψει περίπου 70% τον χρημάτων πίσω, εννοείται την αρνήθηκα και έκανε step in το Aliexpress με 2 προτάσεις η μια ήταν αυτό που ζήτησα εγώ και η άλλη ήταν να στείλω το προϊόν πίσω με έξοδα του πωλητή και να πάρω το 100% τον χρημάτων πίσω. Στη δεύτερη περίπτωση ο πωλητής δεν έκανε καμία πρόταση, πήρα ότι ζήτησα. Το μόνο που μου ζήτησε ο πωλητής ειναι φωτογραφίες να φαινεται το QC μάλλον για να πάρει και αυτός τα χρήματα του πίσω από το εργοστάσιο. Κάποιοι έχουν αναφέρει πως ζήτησαν και πήραν το 100% πίσω χωρίς να στειλουν το προϊόν. Εγώ ήθελα να το παίξω πιο safe και πήγα με το 90%. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makdan1 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Λοιπόν το θέμα εκλεισε με μεσολάβηση του ALI και πλήρη επιστροφή των χρημάτων, ηθικό δίδαγμα για να μην κανει ο κινέζος τον κινέζο παλέψτε το μέχρι τέλους, και προτιμήστε πλήρη επιστροφη χρημάτων εφόσον το προιόν ειναι ελλατωματίκο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα