Προς το περιεχόμενο

Efood & Cu smart pocket , αν ακυρωθει η παραγγελια απο το καταστημα χανεις τα λεφτα σου


nermain

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κανω αυτο το post για να ξερετε καθως απο οτι βλεπω στο CU smart pocket συνεργαζονται μονο με την efood αυτη την στιγμη.

Καλησπερα, τι εγινε λοιπον. Εχω νεο αριθμο CU με τον οποιο για 6 μηνες μου δινει καποια λεπτα + gb για 1 μηνα με καθε ανανεωση, ετσι σημερα αποφασισα να χρησιμοποιησω το υπολοιπο για παραγγελια απο ενα καταστημα (delicatessen) παραγγελια της ταξεως 17 ευρω περιπου τα 12 ευρω ηταν κουπονι smart pocket. Κανω λοιπον την παραγγελια και ακυρωνεται αφου ηταν στην αναμονη 11-12 λεπτα, δεν το ειδα κατευθειαν αλλα μετα λεω δεν πειραζει θα παρω κατι αλλο, ελα ομως που δεν δουλευε το κουπονι. Και εδω αρχιζει η ιστορια.

 

Το efood παιρνει ενα κουπονι της CU πχ CUWΧΧΧΧΧΧΧΧ και το μετατρεπει κατευθειαν σε CUWALLET-CUΧΧΧΧΧΧΧΧ-ΥΥ-??? δηλαδη το εξαργυρωνει κατευθειαν  το X ειναι ο αριθμος κουπονιου,  το Y ειναι το ποσο, το ?? ειναι παντα κατι διαφορετικο. Πως το εμαθα αυτο; Μιλησα με το support και μου λεει βλεπω στον λογαριασμο σας ενεργο κανονικα το CUWALLET-CUΧΧΧΧΧΧΧΧ-ΥΥ-??? μα του λεω εμενα το κουπονι μου ηταν αυτο CUWΧΧΧΧΧΧΧΧ, τελος παντως το δοκιμαζω και μου λεει οτι εχει ληξει επειτα μου λεει αφου επικοινωνει με το τμημα του (??) για κανα 20 λεπτο οτι το κουπονι διαρκει 15 λεπτα. Δηλαδη ας πουμε εκανα παραγγελια στις 15:00 και η παραγγελια ακυρωθηκε 15:11 επρεπε να φανταστω με καποιον μαγικο τροπο πως μετατραπηκε το κουπονι σε CUWALLET-CUΧΧΧΧΧΧΧΧ-ΥΥ-??? και να βρω αλλο καταστημα σε 3μιση λεπτα και προιοντα για να τον εξαργυρωσω. 

Του λεω γιατι γινεται αυτο και μου λεει "ετσι ειναι οι οροι της vodafone εγω δεν μπορω να κανω κατι" ρωταω λοιπον ποιοι ειναι οι οροι της vodafone να μου τους στειλει και λεει "δεν εχω προσβαση στους ορους της vodafone" ??????? και μου λεει να επικοινωνησω με τη vodafone

Στο CU smart pocket λεει οτι καθε κωδικος διαρκει 15 ημερες, δεν βλεπω κανεναν αλλο ορο στην εφαρμογη.

Αφου εχουν σπασει τα νευρα μας δηλαδη 2 ωρες τωρα με το efood πρεπει να σπασουν τα νευρα μας και με το support της vodafone 

Η vodafone τι μας λεει; Οτι το κουπονι φαινεται εξαργυρωμενο απο αυτους. Πρεπει μαλλον να ξανα επικοινωνησω για να μου πουν και αυτοι για το τι οροι πραγματικα υπαρχουν που δεν φαινονται σε εμας.

 

Πριν 1μιση χρονο ειχε τυχει το ιδιο (απο αλλο καταστημα που ακυρωσε παλι 10-15 λεπτα μετα) και μου εδωσαν ενα αντιστοιχο κουπονι απο την efood κατευθειαν, στη βονταφον λεγαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι γιατι σε αυτους φαινοταν εξαργυρωμενο και ας στελνα και αποδειξεις απο εμαιλ , εμαιλ ακυρωσης κλπ. Ποιος φταιει τελικα; 

Η αποδεσμευση ποσου δεν εχει γινει καν εντωμεταξυ

 

Λετε να προβω σε καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη; Και ποια απο τις δυο εταιριες; Εγω μπερδευτει και εγω τοσες ωρες και εχω να διαβασω και για εξεταστικη. 

Εχει συμβει σε καποιον αλλο αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλησε μαζι τους ηρεμα και απλα!

Το χρησιμοποιω 2 μηνες ηδη που ειμαι πελατης VODA και δεν εχω προβλημα ουτε με ακυρωση ουτε με κατι αλλο!

Αυτο που θελω να μαθω ειναι ποσο καιρο κρατανε τα χρηματα μεσα για E-food δεδοεμνου οτι σε μερες πρεπει να βαλω νεα 13υρη για να εχω ομιλια και κλπ κλπ!

Και κατι τελευταιο μηωπς ξερει κανεις πως μπορω να κανω χρηση με 2.5 ευρω της υπηρεσια Vodaafone TV???? και αν μπορω να το βαλω στην Τηλεοραση μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.e-food.gr/page/tos

 

Quote

 

Εκπτωτικοί Κωδικοί/ Κουπόνια

"Μόλις εξαργυρωθούν, τα κουπόνια παύουν να ισχύουν".

 

Η Vodafone δε μπορεί να κάνει κάτι, απ'τη στιγμή που το efood εξαργύρωσε το κουπόνι.

Χαζομάρα του efood που εξαργυρώνει τα κουπόνια προκαταβολικά, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία. Θα έπρεπε να τα δεσμεύουν μέχρι να παραδοθεί η παραγγελία και μετά να τα εξαργυρώνουν... όπως ακριβώς γίνεται και στη πληρωμή με κάρτα.

Στο Συνήγορο του Καταναλωτή μπορείς να κάνεις καταγγελία μόνο κατά του efood ότι καρπώθηκε κουπόνι αξίας 12 ευρώ, χωρίς να παρέχει αντάλλαγμα ανάλογης αξίας... και ζητάς 12 ευρώ αποζημίωση.

Πριν όμως κάνεις καταγγελία στον ΣτΚ, πρέπει να έχεις στείλει email στο efood και να έχεις λάβει απάντηση με mail... ώστε να τα επισυνάψεις στον ΣτΚ.

Δοκίμασε αρχικά (μέσω email) να ζητήσεις απ'το efood να σου δώσουν 12 ευρώ κουπόνι (δικό τους) ως αποζημίωση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 30/01/2024 at 14:21, ekrepali said:

https://www.e-food.gr/page/tos

 

Η Vodafone δε μπορεί να κάνει κάτι, απ'τη στιγμή που το efood εξαργύρωσε το κουπόνι.

Χαζομάρα του efood που εξαργυρώνει τα κουπόνια προκαταβολικά, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία. Θα έπρεπε να τα δεσμεύουν μέχρι να παραδοθεί η παραγγελία και μετά να τα εξαργυρώνουν... όπως ακριβώς γίνεται και στη πληρωμή με κάρτα.

Στο Συνήγορο του Καταναλωτή μπορείς να κάνεις καταγγελία μόνο κατά του efood ότι καρπώθηκε κουπόνι αξίας 12 ευρώ, χωρίς να παρέχει αντάλλαγμα ανάλογης αξίας... και ζητάς 12 ευρώ αποζημίωση.

Πριν όμως κάνεις καταγγελία στον ΣτΚ, πρέπει να έχεις στείλει email στο efood και να έχεις λάβει απάντηση με mail... ώστε να τα επισυνάψεις στον ΣτΚ.

Δοκίμασε αρχικά (μέσω email) να ζητήσεις απ'το efood να σου δώσουν 12 ευρώ κουπόνι (δικό τους) ως αποζημίωση.

 

 

Απο vodafone ειπαν σε 24 ωρες θα επικοινωνησουμε μαζι σου και ακομα τπτ θα ξαναστειλω στο support σημερα. Θα κανω αυτο π ειπες με efood και θα στειλω στο ΣτΚ ειτε μου δωσουν τα 12ε ειτε δεν τα δωσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...