Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 2MM είπε

Οταν το πουλησες ειχε 23800 ή οταν το πηρες εσυ? 

Όταν το πήρα εγώ, μετά ανέβηκε κοινώς η αγορά είναι μπαχαλο, δεν ισχύουν ποσοστά.

Ισχύει το ετοιμοπαραδοτο πλέον, αγόρασα Formentor στα 37500 πριν 3 μήνες, ρώτησα από περιέργεια αντιπροσωπεία και μου είπαν 32000

Οπότε σε ιδιώτη σημάνει 33500-34000 , ούτε 20 ούτε 30% κάτω

Η αγορά έχει αλλάξει από Covid και μετά

  • Like 9
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

Ναι έλα στα επόμενα 4-5 χρόνια που το αμάξι θα είναι άστρωτο με 3000χλμ και όλες τις τσιμούχες μαρκούτσια ξεραμένα και θα ξερνανε λάδια. 

Πολλά μηχανικά μέρη που δε κινούνται παρά ελάχιστα με το καιρό καταστρέφονται πιο γρήγορα από ότι όταν είναι σε κίνηση και λαδώνονται. 

Καλά δε συζητάω για τα παραφλου και  βενζίνες μέσα στο τεποζιτο τι υγρασιασμενη βενζίνη θα περνάει με ένα γέμισμα το 4μηνο. 

Υπερβολές! Είμαστε κι εμείς με παραπάνω από 1 αμάξια που τα αφήνουμε στην άκρη για σεζόν και δεν παθαίνουν τίποτα 😜

Αλλά το στρώσιμο πρέπει να γίνει σωστά, ναι.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, esykas είπε

Πληροφοριακά η αξία ενός μεταχειρισμένου πέφτει 30% αμέσως μόλις βγει στο δρόμο.

δεν υπαρχουν αυτα που λες. Ειδικα σημερα η αξια ενος μεταχειρισμενου με το που βγαινει στον δρομο δεν πεφτει καθολου γιατι απλα δεν υπαρχουν αυτοκινητα.

  • Like 7
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, andreaspA είπε

δεν υπαρχουν αυτα που λες. Ειδικα σημερα η αξια ενος μεταχειρισμενου με το που βγαινει στον δρομο δεν πεφτει καθολου γιατι απλα δεν υπαρχουν αυτοκινητα.

 

8 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αυτό δεν ίσχυε ούτε πριν που υπήρχε διαθέσιμο στοκ στις ελληνικές αντιπροσωπείες, και παλιότερα.
Παίζει σε μη υψηλής ζήτησης μοντέλα/κατασκευαστές να ήταν γύρω στο 20% μεσοσταθμικά.

Αυτή τη στιγμή με τις μεγάλες αναμονές και την ανυπαρξία ετοιμοπαράδοτων, αυτό το ποσοστό έχει πέσει.
Είναι πιθανό σε Toyota να κινείται γύρω στο 10% μεσοσταθμικά.

 

7 ώρες πριν, Nabuko είπε

Γιατί όχι? Δεν αγοράζεις μόνο ένα πρακτικά καινούριο αμάξι, αγοράζεις και χρόνο.

 

7 ώρες πριν, tsofras είπε

Αν και είπα να μην συμμετέχω, πληροφοριακά η αγορά δεν είναι όπως την αφήσατε πριν 2 χρόνια.

Η ελλαδιτσα δεν φταίει για τις τιμές αυτές είναι σχεδόν παντού, αλλού είναι και ακριβότερα. Η ελλαδιτσα φταίει για τους μισθούς για αυτό μας φαίνονται όλα ακριβά.

Επίσης τα ποσοστά που πετάτε όλοι δεν ξέρω που τα βρίσκετε.

Πούλησα Leon 2ετιας με 16500χλμ 23000€ με τιμή αγοράς 23800

Και μιλάμε για εταιρεία που ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να παράγει σε λίγα χρόνια αυτοκίνητα.

Μάλλον ξεχνάτε ότι ένα Yaris παίζει να έχει πάνω από 12 μήνες παράδοση.

Οπότε ναι με 500€ κάτω, ειδικά για το συγκεκριμένο παίζει να το δώσει μέσα στην εβδομάδα.

Τα σχόλια γιατί θέλει να το δώσει ή γιατί αγόρασε αμάξι και έχει κάνει 400χλμ τα αφήνω στην άκρη

Υ.Γ. μην το παίζετε όλοι ειδικοί αν δεν ακολουθείτε την αγορά

Πάντως δεν θα ήμουν στην ευχάριστη θέση να πουλήσω ένα "καινούργιο" αυτοκίνητο με τις τιμές που αναφέρετε 

να πούμε ότι έχουν ακριβύνει τα πολύ παλιά αυτοκίνητα για ιδιαίτερους λόγους, ναι, ο ένας λόγος είναι η έλλειψη χρημάτων, και ο άλλος η προσμονή παράδοσης του ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου.

Υ.Γ. Φυσικά η αγορά αυτό ρυθμίζετε, με βάση την πληρωμένη παραπληροφόρηση, περί ελεύθερης αγοράς.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, zestikios είπε

Και μηδέν χλμ να είχες κάνει, ένα 10% της αξίας αυτόματα το ξεχνάς. Γιαυτό και πάντα λέω πως η αγορά καινούριου  αμαξιού είναι από τις χειρότερες αγορές που μπορεί να κανει κάποιος. 

Αυτό αν βλέπεις το αυτοκίνητο ως κουτί που μεταφέρει ανθρώπους και πράγματα μεταξύ διαφόρων σημείων. Ειδάλλως θα διαφωνήσω. Ποτέ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο στρώμα κρεβατιού, ή οποιοδήποτε άλλο που εμπεριέχει κάτι πολύ προσωπικό. Ούτε αγοράζω αυτοκίνητο για να ασχολούμαι με το πόσο χάνει την αξία του κάθε λεπτό που περνάει. Αγοράζω νέο αυτοκίνητο γιατί μόνο τότε ξέρω ακριβώς τι αγοράζω, αλλά και μόνο τότε ξέρω ότι τα λεφτά που έδωσα είναι εκεί μέχρι και την τελευταία βίδα. Και εννοείται ότι αγοράζω το αυτοκίνητο που ονειρεύομαι στον ύπνο μου και τον ξύπνιο μου μήνες/χρόνια πριν.  Αγοράζω κάτι που ξέρω τον χαρακτήρα του και που το ποθώ τρελά. Ξέρω τι θέλω. Όταν δε το αποκτήσω θα του πιώ το αίμα. Όπως άλλωστε και όλα στην ζωή, αλλά και τον εαυτό μας τον ίδιο. Στο τέλος του προορισμού μου θέλω να νοιώθω ένα χορτασμένο ράκος και να πω «ω τι ταξίδι ήταν αυτό!».

  • Like 6
  • Thanks 4
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Imola είπε

Αυτό αν βλέπεις το αυτοκίνητο ως κουτί που μεταφέρει ανθρώπους και πράγματα μεταξύ διαφόρων σημείων. Ειδάλλως θα διαφωνήσω. Ποτέ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο στρώμα κρεβατιού, ή οποιοδήποτε άλλο που εμπεριέχει κάτι πολύ προσωπικό. Ούτε αγοράζω αυτοκίνητο για να ασχολούμαι με το πόσο χάνει την αξία του κάθε λεπτό που περνάει. Αγοράζω νέο αυτοκίνητο γιατί μόνο τότε ξέρω ακριβώς τι αγοράζω, αλλά και μόνο τότε ξέρω ότι τα λεφτά που έδωσα είναι εκεί μέχρι και την τελευταία βίδα. Και εννοείται ότι αγοράζω το αυτοκίνητο που ονειρεύομαι στον ύπνο μου και τον ξύπνιο μου μήνες/χρόνια πριν.  Αγοράζω κάτι που ξέρω τον χαρακτήρα του και που το ποθώ τρελά. Ξέρω τι θέλω. Όταν δε το αποκτήσω θα του πιώ το αίμα. Όπως άλλωστε και όλα στην ζωή, αλλά και τον εαυτό μας τον ίδιο. Στο τέλος του προορισμού μου θέλω να νοιώθω ένα χορτασμένο ράκος και να πω «ω τι ταξίδι ήταν αυτό!».

Τι όχημα είναι αυτό που σε κάνει να νοιωθεις όλα αυτά;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Imola είπε

Αυτό αν βλέπεις το αυτοκίνητο ως κουτί που μεταφέρει ανθρώπους και πράγματα μεταξύ διαφόρων σημείων. Ειδάλλως θα διαφωνήσω. Ποτέ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο στρώμα κρεβατιού, ή οποιοδήποτε άλλο που εμπεριέχει κάτι πολύ προσωπικό. Ούτε αγοράζω αυτοκίνητο για να ασχολούμαι με το πόσο χάνει την αξία του κάθε λεπτό που περνάει. Αγοράζω νέο αυτοκίνητο γιατί μόνο τότε ξέρω ακριβώς τι αγοράζω, αλλά και μόνο τότε ξέρω ότι τα λεφτά που έδωσα είναι εκεί μέχρι και την τελευταία βίδα. Και εννοείται ότι αγοράζω το αυτοκίνητο που ονειρεύομαι στον ύπνο μου και τον ξύπνιο μου μήνες/χρόνια πριν.  Αγοράζω κάτι που ξέρω τον χαρακτήρα του και που το ποθώ τρελά. Ξέρω τι θέλω. Όταν δε το αποκτήσω θα του πιώ το αίμα. Όπως άλλωστε και όλα στην ζωή, αλλά και τον εαυτό μας τον ίδιο. Στο τέλος του προορισμού μου θέλω να νοιώθω ένα χορτασμένο ράκος και να πω «ω τι ταξίδι ήταν αυτό!».

Αυτη τη στιγμη ποιο αυτοκινητο θα αγοραζες? 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Imola είπε

Αυτό αν βλέπεις το αυτοκίνητο ως κουτί που μεταφέρει ανθρώπους και πράγματα μεταξύ διαφόρων σημείων. Ειδάλλως θα διαφωνήσω. Ποτέ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο στρώμα κρεβατιού, ή οποιοδήποτε άλλο που εμπεριέχει κάτι πολύ προσωπικό. Ούτε αγοράζω αυτοκίνητο για να ασχολούμαι με το πόσο χάνει την αξία του κάθε λεπτό που περνάει. Αγοράζω νέο αυτοκίνητο γιατί μόνο τότε ξέρω ακριβώς τι αγοράζω, αλλά και μόνο τότε ξέρω ότι τα λεφτά που έδωσα είναι εκεί μέχρι και την τελευταία βίδα. Και εννοείται ότι αγοράζω το αυτοκίνητο που ονειρεύομαι στον ύπνο μου και τον ξύπνιο μου μήνες/χρόνια πριν.  Αγοράζω κάτι που ξέρω τον χαρακτήρα του και που το ποθώ τρελά. Ξέρω τι θέλω. Όταν δε το αποκτήσω θα του πιώ το αίμα. Όπως άλλωστε και όλα στην ζωή, αλλά και τον εαυτό μας τον ίδιο. Στο τέλος του προορισμού μου θέλω να νοιώθω ένα χορτασμένο ράκος και να πω «ω τι ταξίδι ήταν αυτό!».

Απ' το nickname και το avatar μόνο καταλαβαίνει κάποιος ότι είσαι petrolhead, οπότε είναι προφανές ότι βλέπεις κατ' αυτόν τον τρόπο το θέμα του αυτοκινήτου.

Δεν υπάρχει μόνο άλλη μία κατηγορία όμως, εκείνων που το βλέπουν ως ένα κουτί με ρόδες.

Υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βρε και εγω υπερ του καινουριου ειμαι παντα. αλλα συμφωνω με τον φιλο ιμολα. αν αγορασω καινουριο να ειναι κατι τετοιο.αν θελω ενα οχημα απλα για να πηγαινω απο το ενα μερος στο αλλο ,θα ψαξω μεταχειρισμενο απο χερι,ολοι εχουμε καποιον γνωστο που θα πουλαει και ξερουμε πως του εχει φερθει.

19.000 το γιαρις,

22.000  bmw 1

η αξια ενος καινουριου αυτοκινητου που μολις βγηκε απο την αντιπροσωπεια πεφτει 20% .αυτο σου λενε οι υπαλληλοι της αντιπροσωπειας αν το πας.αν δλδ. εσυ θες να αγορασεις ενα καινουριο αυτοκινητο και θες να δωσεις 20.000 και ο αλλος σου πουλαει μεταχειρισμενο με 384 χιλ στην ιδια τιμη η' ενα χιλιαρικο κατω ,δεν θα σου εμπαιναν υποψιες ? εγω θα εδινα το χιλιαρικο και θα αγοραζα το καινουριο με 0 χιλ...γιαυτο πρεπει να κατεβει η τιμη για να δωσεις κινητρο να μην μπει ο αλλος στο διλλημα για ενα χιλιαρικο,δεν μπαινει.

η καλυτερη φαση αν θες να πουλησεις ενα καινουριο ειναι μετα απο 10.000 χιλ η' 1-2 χρονια.εκει μπορεις να το δωσεις 2.000 κατω και να εισαι καλα με τον ευατο σου.

εξαρταται βεβαια και το αυτοκινητο.και την αναμονη για το καινουριο πλεον,που εχει γινει βασανο.

 

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ.
41 minutes ago, Imola said:

Αυτό αν βλέπεις το αυτοκίνητο ως κουτί που μεταφέρει ανθρώπους και πράγματα μεταξύ διαφόρων σημείων. Ειδάλλως θα διαφωνήσω. Ποτέ δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο στρώμα κρεβατιού, ή οποιοδήποτε άλλο που εμπεριέχει κάτι πολύ προσωπικό. Ούτε αγοράζω αυτοκίνητο για να ασχολούμαι με το πόσο χάνει την αξία του κάθε λεπτό που περνάει. Αγοράζω νέο αυτοκίνητο γιατί μόνο τότε ξέρω ακριβώς τι αγοράζω, αλλά και μόνο τότε ξέρω ότι τα λεφτά που έδωσα είναι εκεί μέχρι και την τελευταία βίδα. Και εννοείται ότι αγοράζω το αυτοκίνητο που ονειρεύομαι στον ύπνο μου και τον ξύπνιο μου μήνες/χρόνια πριν.  Αγοράζω κάτι που ξέρω τον χαρακτήρα του και που το ποθώ τρελά. Ξέρω τι θέλω. Όταν δε το αποκτήσω θα του πιώ το αίμα. Όπως άλλωστε και όλα στην ζωή, αλλά και τον εαυτό μας τον ίδιο. Στο τέλος του προορισμού μου θέλω να νοιώθω ένα χορτασμένο ράκος και να πω «ω τι ταξίδι ήταν αυτό!».

Μα είναι ένα κουτί με ρόδες που σε πάει από σημείο α στο σημείο β και ακόμη καλύτερα αν θα το έκανε και μόνο του αλλά ακόμη νωρίς για αυτό, συμφωνώ βέβαια με την αγορά καινούργιου καθος λιγότερα θα χρειαστεί να ασχοληθείς αργότερα (όλα είναι καινούργια λίγα πράγματα θα αποτύχουν σαν συνέπεια δεν θα χάσεις χρόνο με συνεργεία κλπ) πρακτικά ο μοναδικός λόγος.

Βέβαια υπάρχουν άτομα που το αμάξι είναι τρόπος ζωής και κομμάτι του εαυτού τους κλπ αυτά δεν τα μετράω καν δεν είναι κανόνας αλλά εξαίρεση κάτι σαν Hobbie

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, blackpele είπε

Γεια σας ρε μαγκες, πηγα και προκοψα και αγορασα πριν 4 μηνες το καινουργιο Yaris, τιμη 19.000€, το αμαξι ειναι μια χαρα απλα εγω αλλαξα γνωμη και σκεφτομαι να το δωσω πισω στην αντιπροσωπεια για να παρω το Yaris Cross το υβριδικο, ποσο λετε να μου το παρουν, ενας δικος μου λεει μη δεχτεις κατω απο 18.000€ αλλα μου φαινονται πολλα, εσεις τι πιστευετε? Ευχαριστω.

 

P.S. Το αμαξι εχει 385Km

Με χρηση σκάρτα 100km/μήνα είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι αυτοκίνητο;

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

Το ιδανικό είναι περιπτώσεις σαν αυτή του TS.

Ουσιαστικά καινούργιο με τιμή ~15-20% κάτω (το ότι εδώ και 2-3 χρόνια η αγορά είναι στρεβλή δε σημαίνει ότι ήταν, ούτε ότι θα είναι πάντα έτσι).

Κατά τ' άλλα καινούργιο δεν αξίζει. Αξίζει μόνο για συγκεκριμένη κατηγορία.

https://youtu.be/p8gT4N-UHtI?si=8Epj9jDtRymFxkHt

3 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Με χρηση σκάρτα 100km/μήνα είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι αυτοκίνητο;

Το δικό μου έχω να το κουνήσω απ' την τελευταία εθνική εορτή, και πριν από αυτό τον Αύγουστο στα ταξίδια.

Έχει συζητηθεί ξανά, είμαστε ακόμα πίσω στην ενοικίαση αυτοκινήτου για να πεις ότι έχει νόημα να μην έχεις δικό σου αυτοκίνητο για περιστασιακή χρήση.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...