sphinxgr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Διάβασα μια γρήγορα κάποιες απαντήσεις, δεν μπαίνω στη διαδικασία να απαντήσω την καθεμία ξεχωριστά. θα γράψω όμως τι ισχύει, ελπίζω σύντομα Αλλαγές λαδιών. Αρχικά οι αλλαγές, πρέπει να γίνονται με ώρες χρήσης και όχι χιλιόμετρα. Άλλες έχει ένα όχημα πόλης, άλλο ένα που κάνει μόνο ταξίδια. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και το αν κάνεις μικρές διαδρομές. Εκεί γίνονται χειρότερα τα πράγματα. Το ζουμί είναι όμως στα πόσα χιλιόμετρα. Όσα προτείνουν οι κατασκευαστές για χρονικά διαστήματα αλλαγής λαδιών λοιπόν ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ. Η πρόταση είναι με στόχο την τσέπη τους και να φαίνεται ότι ειναι φθηνά σε συντήρηση τα οχήματα τους. Με αυτό τον τρόπο ρίχνουν και το τιμολόγιο τους οι Leasing και προτιμούν τα πιο φθηνά. Το θέμα είναι τι θέλει ο ιδιοκτήτης? Αν κρατήσει το αμάξι 60.000χμ κ μετά το δώσει, δεν τον απασχολεί να κάνει συντηρήσεις. Τον απασχολεί να πληρώσει τα πιο λίγα. Αν το αμάξι δεν βγάλει 100.000χμ, δεν ειναι δικό του πρόβλημα. Αν λοιπόν σέβεστε το αμάξι σας και θα το κρατήσετε πολλά χρόνια, αλλάζετε λάδια κάθε 7500χμ. Αν κάνετε ταξίδια πάτε παραπάνω. Σε απάντηση όσων λένε ότι "η τεχνολογία πάει μπροστά" θα τους απαντήσω, ότι γίνεται μετά το 2010, το ακριβώς αντίθετο. Πίσω πάει. Δείτε τα Low tension rings και πόσες αλλαγές γίνονται για να επιτευχθεί το Euro 6 και σε λίγο το Euro 7 και θα καταλάβετε ότι πλέον τα οχήματα είναι αναλώσιμα εντελώς σε σχέση με τα παλιότερα. Τέλος, βάζουμε πάντα το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Δεν ισχύουν τα "ααααα το 0-20 είναι λεπτό για Ελλάδα" . Λεπτό δεν είναι. Ακριβό ειναι και αν σου πουν 20€ το λίτρο θα τους πεις κλέφτες. Ενημερωτικα, μέχρι και 0-8 χρησιμοποιείται πλέον και πάμε σιγά σιγά και σε πιο λεπτά λάδια. Τέλος #2, εκτός απο το χρόνο αλλαγής και το σωστό ιξώδες, ΔΕΝ παίζει ρόλο η μάρκα λαδιών που πολλοί αλλάζουν συνέχεια μάρκες λες κ θα δουν διαφορά. Ρόλο παίζει να είναι σωστές οι προδιαγραφές των λαδιών, αλλά το πιο σημαντικό να ειναι αυθεντικά τα λάδια. ΔΕΝ αγοράζουμε με βάση την τιμή. Αγοράζουμε με βάση την αξιοπιστία του πωλητή. Αν βρούμε αξιόπιστο πωλητή με αυθεντικά λάδια, ΔΕΝ τον αλλάζουμε. Δεν ειναι αυτονόητο ότι τα λάδια ειναι αυθεντικά 4
papoys1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Λάδια επώνυμα λέει. Να πω προσωπική εμπειρία;;; Βάζω σε τρία αυτοκίνητα τα 10/40 συνθετικά πλέον του lidl με κανένα δεν έχω πρόβλημα. Επειδή της συζύγου χτυπάει λίγο (μάλλον καδένα) με έφαγε ο γιος να βάλουμε επώνυμα λέει πιο καλά μπας και μειωθεί το χτύπημα. Παίρνει τα 5/30 liqui moly τα βάζουμε χαμός. Χτύπημα το ίδιο μπορεί και περισσότερο σε 1000 χιλιόμετρα δεν είναι ότι έκαψε ένα λίτρο αλλα είχαν γίνει μαύρα λες και είχα ρίξει μαζούτ στο αυτοκίνητο και όχι λάδι. Πάω τα πετάω ξαναβάζω τα 10/40 του lidl με καινούργιο φίλτρο φυσικά ξαναήρθε στα ίσια το φιατάκι. Τώρα να ήταν μαιμού ένας θεός ξέρει αφού γέμισε η αγορά μαιμού επώνυμα. 1000 φορές του lidl που ποτέ δεν πρόκειται να πάρεις μαιμού 1
andreaspA Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, sphinxgr είπε Αν λοιπόν σέβεστε το αμάξι σας και θα το κρατήσετε πολλά χρόνια, αλλάζετε λάδια κάθε 7500χμ Εσυ λες οτι υπαρχει παγκοσμια συνομωσια για να χαλανε τα αυτοκινητα και να εχουν χαμηλο κοστος συντηρησης και εγω θα σου πω οτι το παραπανω ειναι φθηνες δικιολογιες συνεργειατζηδων για να μην μεινουν ανεργοι. Τα αυτοκινητα εχουν εξελιxθει απιστευτα. Εχουν περασει οι εποχες του datsun. Πρακτικα τα αυτοκινητα δεν χρειαζονται σερβις πια. Συγχωραμε , αλλα εμπιστευομαι περισσοτερο τον κατασκευαστη παρά τον μάστορα στην γωνία που "θελει το καλο μου". Οποιο συνεργειο δεν εξελιχθει σε κομπιουτερακιας θα πεινασει! 4 ώρες πριν, papoys1 είπε Λάδια επώνυμα λέει. Να πω προσωπική εμπειρία;;; Βάζω σε τρία αυτοκίνητα τα 10/40 συνθετικά πλέον του lidl με κανένα δεν έχω πρόβλημα. Επειδή της συζύγου χτυπάει λίγο (μάλλον καδένα) με έφαγε ο γιος να βάλουμε επώνυμα λέει πιο καλά μπας και μειωθεί το χτύπημα. Παίρνει τα 5/30 liqui moly τα βάζουμε χαμός. Χτύπημα το ίδιο μπορεί και περισσότερο σε 1000 χιλιόμετρα δεν είναι ότι έκαψε ένα λίτρο αλλα είχαν γίνει μαύρα λες και είχα ρίξει μαζούτ στο αυτοκίνητο και όχι λάδι. Πάω τα πετάω ξαναβάζω τα 10/40 του lidl με καινούργιο φίλτρο φυσικά ξαναήρθε στα ίσια το φιατάκι. Τώρα να ήταν μαιμού ένας θεός ξέρει αφού γέμισε η αγορά μαιμού επώνυμα. 1000 φορές του lidl που ποτέ δεν πρόκειται να πάρεις μαιμού Δεν εχω παρει ποτε τιποτα κακο απο το lidl. Και φαγητα που εχω παρει, δεν ειναι χειροτερα απο τα αντιστοιχα σκουπιδια που τρωνε στις χώρες τους. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2024 από andreaspA
Akor1981 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 2 ώρες πριν, salss είπε Δε διαβάζεις καλά ούτε το ίδιο το manual του αυτοκινήτου σου μου φαίνεται. Λέει πχ ο κατασκευαστής για αλλαγη λαδιων στις 30000 χλμ αλλά περιγράφει παράλληλα και κάποιες συνθήκες Κανονικά θα έπρεπε να το αναφέρουν αλλά σε 4 εγχειρίδια χρήσης που έχω, Renault 1970 , Opel 2007, Peugeot 2017, Fiat 2018 δεν αναφέρει κάτι τέτοιο . Σε ποια εταιρεία το βρήκες στο εγχειρίδια χρήσης; 2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε νορμες? στην πτυχιακη εργασια σου μαθαινεις αυτες τις ξενες λεξεις? σπουδαστη επαγγλεματια😛 Όχι. Μπορείς όμως να την χρησιμοποίησης στο επόμενο διδακτορικό σου από τον Bob τον γερολαδά
sphinxgr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, andreaspA είπε Εσυ λες οτι υπαρχει παγκοσμια συνομωσια για να χαλανε τα αυτοκινητα και να εχουν χαμηλο κοστος συντηρησης και εγω θα σου πω οτι το παραπανω ειναι φθηνες δικιολογιες συνεργειατζηδων για να μην μεινουν ανεργοι. Τα αυτοκινητα εχουν εξελιφθει απιστευτα. Εχουν περασει οι εποχες του datsun. Πρακτικα τα αυτοκινητα δεν χρειαζονται σερβις πια. Συγχωραμε , αλλα εμπιστευομαι περισσοτερο τον κατασκευαστη παρά τον μάστορα στην γωνία που "θελει το καλο μου". Ανάμεσα σε 2 ίδια αυτοκίνητα που στο ένα αναφέρει αλλαγές λαδιών ανά 7500χμ και σε ένα άλλο που αναφέρει 15.000χμ και είναι πιο φθηνό, εσύ ποιο θα επέλεγες? Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2024 από sphinxgr
Joshua21 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 2 hours ago, papoys1 said: Παίρνει τα 5/30 liqui moly τα βάζουμε χαμός. Χτύπημα το ίδιο μπορεί και περισσότερο σε 1000 χιλιόμετρα δεν είναι ότι έκαψε ένα λίτρο αλλα είχαν γίνει μαύρα λες και είχα ρίξει μαζούτ στο αυτοκίνητο και όχι λάδι. Λάθος συμπεράσματα έβγαλες, φυσιολογικό ήταν που έκαψε περισσότερο μια και του έβαλες πιο ψιλό, επίσης το ότι έγιναν μαύρα σημαίνει ότι τα καθαριστικά πρόσθετα του liqui moly έκαναν καλύτερη δουλειά, βοήθησαν στο να απομακρυνθεί η "λάσπη" που είχε συσσωρευτεί στον κινητήρα. 4
andreaspA Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 29 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Ανάμεσα σε 2 ίδια αυτοκίνητα που στο ένα αναφέρει αλλαγές λαδιών ανά 7500χμ και σε ένα άλλο που αναφέρει 15.000χμ και είναι πιο φθηνό, εσύ ποιο θα επέλεγες? Δεν υπαρχει αυτοκινητο να αναφερει αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ. Οποτε ξεκινας απο λαθος βαση. Σε καθε περιπτωση , ολο το σκεπτικο ειναι λαθος. Ακολουθω τις οδηγιες του κατασκευαστη οπως οριζονται στο manual. Οπως πρεπει να κανω σε ολα τα πραγματα. RTFM. "Οταν ολα τα αλλα αποτυχουν, διάβασε το manual" Στην γερμανια εκανε 15 λεπτα σε απταιστα γερμανικα φιλος να εξηγησει στο εξουσιοδοτημενο της VOLVO οτι θελει να αλλαξει λαδια χωρις να εχει αναψει το service. Φυσικα και δεν του αλλαξαν λαδια ακομα και που το ζητουσε. Δεν υπαρχει σαν διαδικασια. Οι ιδιοι ανθρωποι λοιπον στο ενα thread θα λενε οτι ολα τα εισαγωγης εχουν 1.000.000χλμ και τα γυρνανε εδω, και στο αλλο thread θα λενε οτι τα Γερμανικα διαλυονται και ειναι για 100.000χλμ γιατι τηρουν τις οδηγιες του κατασκευαστη. Το 5000-7500χλμ λαδια ειναι εποχες Fiat 127, Scirocco 1979, και οριακα Renault 19 του 1991 με λαδια Mobil 450δραχμες στο πρατηριο απεναντι απο την πυλη του στρατοπεδου. Απο τοτε εχουν περασει 30-40 χρονια. Δεν υπαρχει πιθανοτητα να με πεισεις οτι στο αυτοκινητο του 2024, πρεπει να τηρώ τα διαστηματα συντήρησης που τηρουσα στο Scirocco του 1979. Το παρακατω προς αυτους που λενε οτι δεν εχει σημασια η μαρκα. Εχουν περασει βεβαια 40 χρονια απο τοτε, αλλα σημερα νομιζω ειναι ακομα πιο ευκολο να γινει κατι τετοιο. https://cpjournalist.wordpress.com/2010/05/28/4τροχοι-εν-λευκώ-δεκέμβριος-1976-τ-75-για-να/ Ψαχνω να βρω ενα αρθρο των 4 τροχων. Το ειχα διαβασει. Μαζί με το πολυτεχνείο, ειχαν παρει ενα Rallye 106 , και του επιναν το αιμα για 100.000χλμ με τα ιδια λαδια, απλα συμπληρωνοντας. Αν θυμαμαι καλα τα νουμερα, το λαδι στο τελος των 100.000χλμ, ειχε χασει το 4% της λιπαντικης του ικανοτητας. 1
sphinxgr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, andreaspA είπε Δεν υπαρχει αυτοκινητο να αναφερει αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ. Οποτε ξεκινας απο λαθος βαση. Σε καθε περιπτωση , ολο το σκεπτικο ειναι λαθος. Ακολουθω τις οδηγιες του κατασκευαστη οπως οριζονται στο manual. Οπως πρεπει να κανω σε ολα τα πραγματα. RTFM. "Οταν ολα τα αλλα αποτυχουν, διάβασε το manual" Στην γερμανια εκανε 15 λεπτα σε απταιστα γερμανικα φιλος να εξηγησει στο εξουσιοδοτημενο της VOLVO οτι θελει να αλλαξει λαδια χωρις να εχει αναψει το service. Φυσικα και δεν του αλλαξαν λαδια ακομα και που το ζητουσε. Δεν υπαρχει σαν διαδικασια. Οι ιδιοι ανθρωποι λοιπον στο ενα thread θα λενε οτι ολα τα εισαγωγης εχουν 1.000.000χλμ και τα γυρνανε εδω, και στο αλλο thread θα λενε οτι τα Γερμανικα διαλυονται και ειναι για 100.000χλμ γιατι τηρουν τις οδηγιες του κατασκευαστη. Το 5000-7500χλμ λαδια ειναι εποχες Fiat 127, Scirocco 1979, και οριακα Renault 19 του 1991 με λαδια Mobil 450δραχμες στο πρατηριο απεναντι απο την πυλη του στρατοπεδου. Απο τοτε εχουν περασει 30-40 χρονια. Δεν υπαρχει πιθανοτητα να με πεισεις οτι στο αυτοκινητο του 2024, πρεπει να τηρώ τα διαστηματα συντήρησης που τηρουσα στο Scirocco του 1979. Το παρακατω προς αυτους που λενε οτι δεν εχει σημασια η μαρκα. Εχουν περασει βεβαια 40 χρονια απο τοτε, αλλα σημερα νομιζω ειναι ακομα πιο ευκολο να γινει κατι τετοιο. https://cpjournalist.wordpress.com/2010/05/28/4τροχοι-εν-λευκώ-δεκέμβριος-1976-τ-75-για-να/ Ψαχνω να βρω ενα αρθρο των 4 τροχων. Το ειχα διαβασει. Μαζί με το πολυτεχνείο, ειχαν παρει ενα Rallye 106 , και του επιναν το αιμα για 100.000χλμ με τα ιδια λαδια, απλα συμπληρωνοντας. Αν θυμαμαι καλα τα νουμερα, το λαδι στο τελος των 100.000χλμ, ειχε χασει το 4% της λιπαντικης του ικανοτητας. Ότι είχα να γράψω, το έγραψα πιο πάνω. Αν ασχοληθείς πρακτικά κάμποσες 100άδες ώρες να μάθεις τι γίνεται τα τελευταία 15 χρόνια, θα σου φύγει η αίσθηση του ότι οι κινητήρες έχουν γίνει πιο αξιόπιστοι και θα καταλήξεις σε ότι έχω γράψει. Βοηθητικά πάρε και αυτό το τυχαίο βίντεο. *στα 100αδες αυτοκίνητα leasing που διαχειρίζομαι, κάνουμε αλλαγές λαδιών κάθε 35.000χμ ή 2 έτη. Αυτό λέει η εταιρεία παραγωγής. Ποιος είμαι εγώ να αντικρούσω την εταιρία και να παω το OPEX στο θεό? Σου προτείνω να κάνεις ότι λέει η εταιρία και έλα στα 5 χρόνια να συζητήσουμε σε πόσα αλλάχτηκε ο κινητήρας σε <100.000χμ.... Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2024 από sphinxgr 2
megapaixtaras Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 3 ώρες πριν, sphinxgr είπε Αλλαγές λαδιών. Αρχικά οι αλλαγές, πρέπει να γίνονται με ώρες χρήσης και όχι χιλιόμετρα. Άλλες έχει ένα όχημα πόλης, άλλο ένα που κάνει μόνο ταξίδια. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και το αν κάνεις μικρές διαδρομές. Εκεί γίνονται χειρότερα τα πράγματα. πολυ σωστο.απλα αντι να λεμε στα 10.000 χιλ ,συνυπολογιζοντας τις ωρας χρησης δλδ. για καποιον που δεν το καταλαβαινει,τις ωρες που το αυτοκινητο δουλευει εν σταση μποτιλιαρισμενο σε φαναρια,κινηση ,οι οποιες ειναι πιο σκληρες για το λαδι ακομα και αν τρεχεις στην ιμολα.στις μικρες διαδρομες κοβεις την αλλαγη στα μισα η΄αν πας καθε μερα κεντρο με μποτιλιαρισματα.δλ. στα 5.000 χιλ. η μαερικη εχει διαφορετικη νοοτροπια και ειναι φανατικη αυτων που λεμε και εμεις εδω.οι βορειοευρωπαιοι εκτος των λιζινγκ κανουν μεγαλες διαδρομες για την δουλεια τους ,τρεχουν πολυ στα ταξιδια τους οποτε τα αλλαζουν στα 15.000 και πανω. 3 ώρες πριν, sphinxgr είπε Αν λοιπόν σέβεστε το αμάξι σας και θα το κρατήσετε πολλά χρόνια, αλλάζετε λάδια κάθε 7500χμ. Αν κάνετε ταξίδια πάτε παραπάνω. Σε απάντηση όσων λένε ότι "η τεχνολογία πάει μπροστά" θα τους απαντήσω, ότι γίνεται μετά το 2010, το ακριβώς αντίθετο. Πίσω πάει. Δείτε τα Low tension rings και πόσες αλλαγές γίνονται για να επιτευχθεί το Euro 6 και σε λίγο το Euro 7 και θα καταλάβετε ότι πλέον τα οχήματα είναι αναλώσιμα εντελώς σε σχέση με τα παλιότερα. και καδενες και ελατηρια βαλβιδων και τσιμουχες κ.α ολα υπερευαισθητα χαλανε.ποτε τα συνεργεια δεν ειχαν τοση δουλεια.πας να κλεισεις διαγνωση και σου λενε μετα απο 2 εβδομαδες.ολα τα αυτοκινητα ομως. 3 ώρες πριν, sphinxgr είπε Τέλος, βάζουμε πάντα το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Δεν ισχύουν τα "ααααα το 0-20 είναι λεπτό για Ελλάδα" . Λεπτό δεν είναι. Ακριβό ειναι και αν σου πουν 20€ το λίτρο θα τους πεις κλέφτες. Ενημερωτικα, μέχρι και 0-8 χρησιμοποιείται πλέον και πάμε σιγά σιγά και σε πιο λεπτά λάδια. Τέλος #2, εκτός απο το χρόνο αλλαγής και το σωστό ιξώδες, ΔΕΝ παίζει ρόλο η μάρκα λαδιών που πολλοί αλλάζουν συνέχεια μάρκες λες κ θα δουν διαφορά. Ρόλο παίζει να είναι σωστές οι προδιαγραφές των λαδιών, αλλά το πιο σημαντικό να ειναι αυθεντικά τα λάδια. ΔΕΝ αγοράζουμε με βάση την τιμή. Αγοράζουμε με βάση την αξιοπιστία του πωλητή. Αν βρούμε αξιόπιστο πωλητή με αυθεντικά λάδια, ΔΕΝ τον αλλάζουμε. Δεν ειναι αυτονόητο ότι τα λάδια ειναι αυθεντικά αν ψαξεις βρισκεις και πιο φθηνα εχει ποικιλια,αν πας απο αντιπροσωπεια τοτε ναι το πληρωνεις ακριβα,αλλα δνε χρειαζεται,της αντιπροσωπειας ειναι με καπελλο παντα.και οχι παντα το καλυτερο. επισης στην πλειοψηφια των νεων αυτοκινητων δινει μια γκαμα ιξωδους,απο 0-20 εως 5-30 π.χ. αν δινει ενα ιξωδες μπορουμε να παμε σε πιο μεγαλο αν ξερουμε,αν δεν ξερουμε δεν παμε. και στις μαρκες μπορει να μην εχει διαφορα αλλα εχει ως προς τις προδιαγραφες..χ περσυ αρχισαν να βγαινουν λαδια που εχουν σνα απαιτηση την προδιαγραφη για το lspi που εμφανιζεται σε τουρμπο πανω απο 2000 κ,ε αν και μερικοι λενε και κατω απο αυτο το οριο.αν τωρα την θες και δεν εχει το λαδι που φορας τοτε πας σε αλλη μαρκα. 8 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Ότι είχα να γράψω, το έγραψα πιο πάνω. Αν ασχοληθείς πρακτικά κάμποσες 100άδες ώρες να μάθεις τι γίνεται τα τελευταία 15 χρόνια, θα σου φύγει η αίσθηση του ότι οι κινητήρες έχουν γίνει πιο αξιόπιστοι και θα καταλήξεις σε ότι έχω γράψει. Βοηθητικά πάρε και αυτό το τυχαίο βίντεο. *στα 100αδες αυτοκίνητα leasing που διαχειρίζομαι, κάνουμε αλλαγές λαδιών κάθε 35.000χμ ή 2 έτη. Αυτό λέει η εταιρεία παραγωγής. Ποιος είμαι εγώ να αντικρούσω την εταιρία και να παω το OPEX στο θεό? Σου προτείνω να κάνεις ότι λέει η εταιρία και έλα στα 5 χρόνια να συζητήσουμε σε πόσα αλλάχτηκε ο κινητήρας σε <100.000χμ.... ειδικα με τα τελεια καυσιμα που εχουμε εμεις εδω και τα μη μαιμου λαδια! τζαμι οι κινητηρες! εγω λοιπον θα βαλω μια ερευνα που λεει ποσο καλους κινητηρες εχουν τα ναε αυτοκινητα,τα ''εξελιγμενα'' που δεν χρειαζονται συνεργεια 😂 τι αλλο θα ακουσουμε!!! https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Apotelesmata-Autocheck-ikanopoihsh-katoxwn-2022_225615.asp κατω εχει αν πατησετε σε καθε μαρκα, μαρτυριες -με ολη την σημασια της λεξης- απο κατοχους της καθε μαρκας τι τραβανε με τα εξελιγμενα αυτοκινητα,τα ''αχαλαστα'' 1
sphinxgr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 7 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε στην πλειοψηφια των νεων αυτοκινητων δινει μια γκαμα ιξωδους,απο 0-20 εως 5-30 π.χ. αν δινει ενα ιξωδες μπορουμε να παμε σε πιο μεγαλο αν ξερουμε,αν δεν ξερουμε δεν παμε. Έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια με ένα συγκεκριμένο κινητήρα. 1NR-FE toyota (2008-2013). Πολλές φορές δεν έβγαζε ούτε 100.000χμ. Ποιοι ήταν οι λόγοι? Έκαναν αλλαγές στα 15.000χμ και όχι νωρίτερα Δεν έβαζαν το ιξωδες που πρέπει (0-20) Δεν το πάταγαν. Ας μείνουμε στο 2ο το οποίο ανέφερες. ΝΑΙ σου δίνει μια γκάμα για πιθανές επιλογές ιξώδους. Σου λέει όμως, ότι ουσιαστικά ένα είναι το σωστό. Όσοι δεν έβαζαν αυτό το ένα λοιπόν, έπαιρναν δωράκι 3000-4000€ επισκευή. Στις επίσημες αντιπροσωπείες "που αυτές ξέρουν" έβαζαν 5-30. Γιατί? Γιατί απλά είναι πιο φθηνό και δεν θα γκρίνιαζε ο άσχετος που τον χρέωσαν 100€+ για αλλαγή λαδιών (4*20€+φίλτρο+εργασία). 1
megapaixtaras Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 1 ώρα πριν, Akor1981 είπε Κανονικά θα έπρεπε να το αναφέρουν αλλά σε 4 εγχειρίδια χρήσης που έχω, Renault 1970 , Opel 2007, Peugeot 2017, Fiat 2018 δεν αναφέρει κάτι τέτοιο . Σε ποια εταιρεία το βρήκες στο εγχειρίδια χρήσης; Όχι. Μπορείς όμως να την χρησιμοποίησης στο επόμενο διδακτορικό σου από τον Bob τον γερολαδά ο μπομπ ο γερολαδας εχει 3 διδακτορικα ,εσυ ακομα εισαι στην πτυχιακη σου εργασια..και εισαι και 20 χρονων επαγγελματιας,που σπουδαζει βεβαια..ε ρε σανο που πουλας. τελειωσε την σχολη σου πρωτα να μαθεις κατι και μετα ελα εδω να γραψεις τι εμαθες. οσο γαι μενα δεν βλεπω να γραφεις κατι να δουμε ποσα περισοτερα ξερεις.μονο δεν γινεται,δεν ισχυει ακουω δλδ. αερα κοπανιστο. αντε ρε γραψε να δουμε τις γνωσεις σου,επαγγελματια! η΄θα διβασεις πρωτα τα εγχειριδια χρησης και μετα θα απαντησεις?
Joshua21 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 1 hour ago, Akor1981 said: Κανονικά θα έπρεπε να το αναφέρουν αλλά σε 4 εγχειρίδια χρήσης που έχω, Renault 1970 , Opel 2007, Peugeot 2017, Fiat 2018 δεν αναφέρει κάτι τέτοιο . Σε ποια εταιρεία το βρήκες στο εγχειρίδια χρήσης; Στα Nissan για παράδειγμα που ξέρω στα σίγουρα, τα manual στις δεκαετίες του 90 και του 00 λένε πως όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται σε δύσκολες συνθήκες (αναφέρουν κιόλας ποιες είναι) οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γίνονται στους μισούς μήνες ή στα μισά διανυθέντα χιλιόμετρα. 2
megapaixtaras Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια με ένα συγκεκριμένο κινητήρα. 1NR-FE toyota (2008-2013). Πολλές φορές δεν έβγαζε ούτε 100.000χμ. Ποιοι ήταν οι λόγοι? Έκαναν αλλαγές στα 15.000χμ και όχι νωρίτερα Δεν έβαζαν το ιξωδες που πρέπει (0-20) Δεν το πάταγαν. Ας μείνουμε στο 2ο το οποίο ανέφερες. ΝΑΙ σου δίνει μια γκάμα για πιθανές επιλογές ιξώδους. Σου λέει όμως, ότι ουσιαστικά ένα είναι το σωστό. Όσοι δεν έβαζαν αυτό το ένα λοιπόν, έπαιρναν δωράκι 3000-4000€ επισκευή. Στις επίσημες αντιπροσωπείες "που αυτές ξέρουν" έβαζαν 5-30. Γιατί? Γιατί απλά είναι πιο φθηνό και δεν θα γκρίνιαζε ο άσχετος που τον χρέωσαν 100€+ για αλλαγή λαδιών (4*20€+φίλτρο+εργασία). ναιιι παιζει και αυτο που λες..οχι εγω δεν μιλω για τους τεχνικους αντιπροσωπων λεγοντας αυτοι ξερουν..ασε που ειναι οι πιο ασχετοι τεχνικοι.αυτοι πανε by the book..ενοουσα αυτους που ασχολουνται πιο φανατικα με την τεχνολογια λαδιων.υπαρχουν περιπτωσεις,δεν μιλω για τον κινητηρα σου,δεν τον γνωριζω, που εβαζαν και προτειναν αυτο το λαδι λογω οτι υπαρχει οδηγια για οικονομια καυσιμου.οποτε οταν δινετια ενα ιξωδες γιαυτον τον λογο τοσο λεπτο πρεπει να ξερεις γιατι δινεται.αν δινεται γιαυτον τον λογο τοτε καλυτερα να βαλεις ενα πιο χοντρο εφοσον βεβαια δεν εχουν παρατηρηθει ανωμαλιες.φυσικα να υπαρχει το μεγλυτερο μεσα στην γκαμα.ΠΟΤΕ εξω απο την γκαμα του κατασκευαστη. εγω πιστευω οτι μονο το 1 και 3 επαιξε ρολο και κυριως το 3.δεν το παταγαν.τα αυτοκινητα σημερα λογω των συστηματων τροφοδοσιας που εχουν και της χρησης κοντινων διαδρομων και μεσα στην πολη ,μπουκωνουν,μαζευουν ακαθαρσιες στον κινητηρα και τα εμβολα γεμιζουν καρβουνιλα και λασπη.ερχεται μετα και το 1 και του δινει και καταλαβαινει,παρτον στο χερι. μπορει ομως να υπαρχει και κατασκευαστικο λαθος,που ειναι που συχνο σε πολλους κινητηρες σημερα. στα λαδι παντως το αν ειναι χοντρα η' οχι δεν τα καθοριζει το ιξωδες .τα καθοριζει ενα χαρακτηριστικο τους που πρεπει να το διαβαζετε μεσα στο τεχνικο φυλλαδιο.λεγεται hths και καθοριζει την αντοχη και ποση αντισταση εχει το λαδι πριν σπασει.αν το λαδι που βαζεις και ειναι λεπτο σαν ιξωδες ας πουμε στο δικο σου το 0-20 εχει μεγαλυτερο αριθμο hths απο ενα πιο χοντρο που εχει μικροτερο τοτε το 5-30 θεωρειται πιο λεπτο λαδι.,παροτι με μεγαλυτερο ιξωδες. αλλα αυτα δεν τα μαθαινεις στις σχολες,τα μαθαινεις στα φορουμ του μπομπ του γερολαδα η' σε ορισμενα καφενεια 😂 εξειδικευμενων φορουμ αυτοκινητου και μη,4 τροχοι,αουτοτριτη,ινσομνια που γραφουν ανθρωποι που εχουν ασχοληθει πραγματικα οχι παπαγαλοι δηθεν. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου 2024 από megapaixtaras 1
papoys1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Λάθος συμπεράσματα έβγαλες, φυσιολογικό ήταν που έκαψε περισσότερο μια και του έβαλες πιο ψιλό, επίσης το ότι έγιναν μαύρα σημαίνει ότι τα καθαριστικά πρόσθετα του liqui moly έκαναν καλύτερη δουλειά, βοήθησαν στο να απομακρυνθεί η "λάσπη" που είχε συσσωρευτεί στον κινητήρα. Άποψη που σέβομαι και ενδεχομένως να έχεις δίκιο αλλά προσωπικά δεν τα ξαναβάζω από τη στιγμή που είμαι ευχαριστημένος με αυτά που χρησιμοποιώ.
sphinxgr Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2024 2 ώρες πριν, Akor1981 είπε Κανονικά θα έπρεπε να το αναφέρουν αλλά σε 4 εγχειρίδια χρήσης που έχω, Renault 1970 , Opel 2007, Peugeot 2017, Fiat 2018 δεν αναφέρει κάτι τέτοιο . Σε ποια εταιρεία το βρήκες στο εγχειρίδια χρήσης; Δεν ξέρω για όλες τις εταιρίες του κόσμου, αλλά το έχω δει ότι το γράφουν. Σαφέστατα δεν σου κάνουν ανάλυση ακριβείας, απλά σου γράφουν ενημερωτικά, πως αν έχεις κάποιες "ιδιαίτερες συνθήκες", άλλαζε σε λιγότερα χιλιόμετρα. Με αυτό λοιπόν αλλά και με το 1λ/1000χμ ότι είναι προβλεπόμενη κατανάλωση, έχουν καλυφθεί να μην σου κάνουν επισκευή μέσω εγγύησης όταν χρειαστεί... Χώρία του ότι το 1λ το φτάνεις, όταν βγαίνεις απο την εγγύηση γιατί ούτως ή αλλως θέλουν χρόνο οι μετρήσεις για να τους το αποδείξεις. https://support.toyota.com/s/article/What-are-the-oil-chan-7604?language=en_US 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα