Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

 

λαδια καθε 25.000 χιλ και βαλβολινες lifetime και υπερασπιζεσαι τον κατασκευστη? εισαι ασχετος.οι κατασκευαστες δεν λενε παντα την αληθεια.υπαρχει το θεμα που λεγεται κερδος.θελουν να πουλανε πλεον και θελουν τα αυτοκινητα να χαλανε για το σερβις που φερνει παλι κερδος.για να πουλησει σκεφτεται οτι μαρκετινκ βλακεια του ερχεται.30.000 αλλαγη λαδιων😂

 

 

 

 

 

 

 

 

Έχει προχωρήσει απίστευτα η εξέλιξη των μηχανών τα τελευταία 10 χρόνια, δεν υπάρχει αμάξι πλέον που να χρειάζεται λάδια κάθε 8Κ χλμ όπως κάποτε. Βέβαια οι ώρες των service έχουν βγει σε "πειραματικό" επίπεδο βάση παρατήρησης και εμπειρίας σε δοκίμιο και σίγουρα οι πραγματικές συνθήκες αλλάζουν κατά πολύ την αντοχή. 

Και εγώ μαζί σου , τα service  στα μισά από όσα λένε και το lifetime ούτε για πλάκα , ζημιά δε του κάνεις και έχεις το κεφάλι ήσυχο. Αλλά να υποστηρίζεις ότι το κάνουν για να κερδίσουν από τις επισκευές είναι άλμα λογικής . 

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα ανταλλακτικα απο γερμανια απο το 2016 αυξηθηκαν 100% μεχρι σημερα και αναλογα την χρονια μπορει και να αυθηθουν ενα 5% ακομα..αυτο ειναι αλμα λογικης?

η πολιτικη που εχουν πλεον οι κατασκευαστες ειναι: χαλασε το παλιο σου(παλιο γιαυτους ειναι μεχρι να βγει το νεο μοντελλο,που πλεον γινεται στα 6-7 χρονια) μοντελλο? εμεις θελουμε να αγορασεις καινουριο,πως θα κινηθει ο ανταγωνισμος για να πουλησουμε? δεν μπορεις να παρεις καινουριο? πληρωσε το παλιο σαν καινουριο,εμεις οπως και αν εχει θα στα παρουμε. γιαυτο και πλεον υπαρχουν σερβις στις αντιπροσωπειες.παλια δεν υπηρχαν..ναι ειμαι μεγαλος!

παλια ισχυε το :αγορασε απο εμας γιατι αντεχουν.οντως ετσι ηταν .αυτο πλεον με τα νεα χρηματοοικονομικα προγραμματα των δυτικων κοινωνιων ειναι παρελθον.

μην κοιτας τα αυτοκινητα σερβις μεχρι 60.000 χιλ. μετα απο αυτα ολα τα νεα αυτοκινητα  βγαζουν πραγματακια.μετα τα 80.000-100 αρχιζει το γλεντι των 3ψηφιων ζημιων.

σιγουρα οι νεες τεχνολογιες εχουν εξελιξει και τις μηχανες.μονο που ειναι πιο ευαισθητες.εχουν 1000 αισθητηρες πλεον και περισοτερα ανταλλακτικα μεσα στον κινητηρα.πες μου ομως τι αλλαξε στον κινητηρα οσον αφορα τον τροπο που λειτουργει το λαδι?  γιατι βλεπω οτι ενω το προωθεις σαν εξελιξη αυτο που υποστηριζεις,μετα κοιτας και τον πισινο σου οπως ξερουμε ολοι ..αρα και εσυ φοβασαι τις νεες οδηγιες.γιατι? γιατι σου φαινεται παραλογο, γ? γιατι δεν εχει αλλαξει κατι στην διαδρομη του λαδιου και το φοβασαι.

μην πω για τον νεο τροπο αμμεσου ψεκασμου ποσο ταλαιπωρει τους ιδιοκτητες.ωραια η νεα τεχνολογια για την οικονομια αλλα επιβαρυνει την τσεπη μας.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ.
2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

τα ανταλλακτικα απο γερμανια απο το 2016 αυξηθηκαν 100% μεχρι σημερα και αναλογα την χρονια μπορει και να αυθηθουν ενα 5% ακομα..αυτο ειναι αλμα λογικης?

 

Όχι αλλά άσχετο με τη κουβέντα.

2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

η πολιτικη που εχουν πλεον οι κατασκευαστες ειναι: χαλασε το παλιο σου(παλιο γιαυτους ειναι μεχρι να βγει το νεο μοντελλο,που πλεον γινεται στα 6-7 χρονια) μοντελλο? 

Εκτός και αν είσαι manager της bmw κάνεις υποθέσεις 

2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

μην κοιτας τα αυτοκινητα σερβις μεχρι 60.000 χιλ. μετα απο αυτα ολα τα νεα αυτοκινητα  βγαζουν πραγματακια.μετα τα 80.000-100 αρχιζει το γλεντι των 3ψηφιων ζημιων

Συμβαίνει αλλά δεν είναι κανόνας 

2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

σιγουρα οι νεες τεχνολογιες εχουν εξελιξει και τις μηχανες.μονο που ειναι πιο ευαισθητες.εχουν 1000 αισθητηρες πλεον και περισοτερα ανταλλακτικα μεσα στον κινητηρα.πες μου ομως τι αλλαξε στον κινητηρα οσον αφορα τον τροπο που λειτουργει το λαδι?  γιατι βλεπω οτι ενω το προωθεις σαν εξελιξη αυτο που υποστηριζεις,μετα κοιτας και τον πισινο σου οπως ξερουμε ολοι ..αρα και εσυ φοβασαι τις νεες οδηγιες.γιατι? γιατι σου φαινεται παραλογο, γ? γιατι δεν εχει αλλαξει κατι στην διαδρομη του λαδιου και το φοβασαι

Προωθώ σαν εξέλιξη τι ακριβώς ; την εξέλιξη τη ιδια; Καλύτερα κράματα , λιγότερες τριβές , καλύτερα σύστημα λίπανσης . Αφού είσαι παλιός θυμάσαι τα λάδια στα 8000χλμ βγαίναν λάσπη , τώρα στα 15000 είναι ακόμα ξανθά. 

Και να επειδή δεν μπορώ και δεν έχει νόημα να στέλνω δείγμα από τα λάδια στο χημείο να ξέρω την κατάσταση τους τα αλλάζω νωρίτερα . Αυτό από οικονομική άποψη λέγεται βλακεία , αλλά επειδή μπορώ και γουστάρω το κάνω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Όχι αλλά άσχετο με τη κουβέντα.

πως ειναι ασχετο? αν τα ανταλλακτικα ηταν φθηνα θα εχαναν απο τις πωλησεις γιατι ολοι θα τα κρατουσαν.μαλλον εχεις αγνοια πως λειτουργουν οι αντιπροσωπειες των κατασκευαστων σημερα.εγω ξερω απο μεσα,γιατι:

5 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Εκτός και αν είσαι manager της bmw κάνεις υποθέσεις 

πως το ξερεις? ναι ημουν πρωην στελεχος της αντιπροσωπειας.

5 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Συμβαίνει αλλά δεν είναι κανόνας 

η πλειοψηφια οριζει τον κανονα,αρα ειναι.

5 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Προωθώ σαν εξέλιξη τι ακριβώς ; την εξέλιξη τη ιδια; Καλύτερα κράματα , λιγότερες τριβές , καλύτερα σύστημα λίπανσης . Αφού είσαι παλιός θυμάσαι τα λάδια στα 8000χλμ βγαίναν λάσπη , τώρα στα 15000 είναι ακόμα ξανθά. 

Και να επειδή δεν μπορώ και δεν έχει νόημα να στέλνω δείγμα από τα λάδια στο χημείο να ξέρω την κατάσταση τους τα αλλάζω νωρίτερα . Αυτό από οικονομική άποψη λέγεται βλακεία , αλλά επειδή μπορώ και γουστάρω το κάνω. 

ναι τα λαδια εχουν κανει προοδο..τα συστηματα ομως οχι.καλυτερα κραματα? ολα οικολογικα,ανακατασκευασμενα,ανακυκλωμενα,ψευτικα.μιλα με εναν τεχνικο παλιο για ποιοτητα μηχανης παλια και τωρα.μολις ανοιξει μηχανη τωρα γελαει.μην πιστευεις τα περιοδικα και το μαρκετινγκ.αν θες γνωμες να κανεις συζητησεις με τεχνικους που εκτιμας.οι κινητηρες τωρα ειναι για 100-200.000 χιλ. και ολο κατεβαινει το οριο ζωης τους.μετα τα ορια αυτα αρχιζεις ανακατασκευη.εκει που παλια δεν υπηρχε η λεξη αυτη για 300.000-400 και βαλε χιλιομετρα..κινητηρα ουνο φιατ το εδωσα για αποσυρση με 170.000 χιλ. μονο με λαδακια αλλαγη.σημερα το μονο καλο κραμα που υπαρχει στα αυτοκινητα ειναι το πλαισιο, αυτο πληρωνεις .ολα τα υπολοιπα ειναι ψευτικα.ειναι πολυπλοκα και χαλανε. μπορει να ειναι τεχνολογικα εξελιγμενα ,αλλα σαν διαρκεια ζωης μονο εξελιξη δεν ειναι στην τσεπη σου.

υ.γ. σε bmw ακριβο μοντελλο πηγε να αλλαξει φωτα και βρηκε καλωδια απο σογια.που ? σε πριμιουμ μαρκα. φαντασου εξελιξη.😂

 

αν θες να μαθεις για λαδια μπες στο σα-ιτ BITOG, bob is the oil guy, να μορφωθεις.γραφω πολυ εκει.

εκει θα επιβεβαιωσεις οτι αυτο που κανεις μονο βλακεια δεν ειναι και ασε τους ψωροπερηφανους ευρωπαιους να κοροιδευουν τους αμερικανους συντηρητικους των 8.000 χιλ.απειρα δειγματα στην blackstone το επιβεβαιωνουν αυτο.θα διαβασεις πολυ πραγμα εκει .

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

τα συστηματα ομως οχι.καλυτερα κραματα? ολα οικολογικα,ανακατασκευασμενα,ανακυκλωμενα,ψευτικα μιλα με εναν τεχνικο παλιο για ποιοτητα μηχανης παλια και τωρα.μολις ανοιξει μηχανη τωρα γελαει

Αυτό δεν ισχύει, απλά δεν έχεις τις γνώσεις όπως και ένας τεχνικός και εκφέρεται μια αδιάφορη άποψη.

36 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

ολα τα υπολοιπα ειναι ψευτικα.ειναι πολυπλοκα και χαλανε. μπορει να ειναι τεχνολογικα εξελιγμενα ,αλλα σαν διαρκεια ζωης μονο εξελιξη δεν ειναι στην τσεπη σου.

Αυτό ισχύει σε όλη τη βιομηχανία πλέον. Τα συστήματα ελέγχου είναι περίπλοκα και δεν έχουν αντοχή αλλά πλέον δεν γίνεται χωρίς αυτά . 

36 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

αν θες να μαθεις για λαδια μπες στο σα-ιτ BITOG, bob is the oil guy, να μορφωθεις.γραφω πολυ εκει.

Είναι μέρος των σπουδών και της εργασία μου οπότε δεν έχει να μου προσφέρει κάτι ένα τυχαίο site. Άμα θες κάνει σεμινάρια η verifuel πάνω στα λιπαντικά στην Ελλάδα σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. 

Επεξ/σία από Akor1981
Δημοσ.
Στις 28/1/2024 στις 3:34 ΜΜ, Klausx είπε


Castrol δεν θα έβαζα ποτέ σε λάδι κινητήρα αλλά στις βαλβολίνες είναι μια χαρά από τα χαρακτηριστικά που είδα.

Γιατί;  βάζω 10w40 ta magnetic  η ultra clean , χωρίς να καεί  λάδι  καθόλου  

Το μόνο που έχω  παρατηρήσει είναι  ότι σκουρενουν μετά από 2 κ χιλιόμετρα 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Γιατί;  βάζω 10w40 ta magnetic  η ultra clean , χωρίς να καεί  λάδι  καθόλου  

Το μόνο που έχω  παρατηρήσει είναι  ότι σκουρενουν μετά από 2 κ χιλιόμετρα 

Γιατί όσοι τα έχουν δοκιμάσει σε πίστα έχουν θέματα, είναι ακριβά για αυτά που προσφέρουν και επίσης έχουν κυκλοφορήσει άπειρα μαϊμού, γιατί να το ρισκάρεις; Μην αναφέρω και τις παραπλανητικές διαφημίσεις για συνθετικά λάδια που είχαν παλιότερα και τους κυνήγησε η Mobil.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Αυτό δεν ισχύει, απλά δεν έχεις τις γνώσεις όπως και ένας τεχνικός και εκφέρεται μια αδιάφορη άποψη.

αποψη με επιχειρηματα αντι να λες αυτο δεν ισχυει εχεις? επειδη ειμαι χομπυστας στα αυτοκινητα εδω και 40 χρονια εχω πολλες γνωσεις.εσυ ποσα χρονια γνωσεις εχεις? 

38 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Αυτό ισχύει σε όλη τη βιομηχανία πλέον. Τα συστήματα ελέγχου είναι περίπλοκα και δεν έχουν αντοχή αλλά πλέον δεν γίνεται χωρίς αυτά . 

ενα αυτοκινητο μπορει χωρις αυτα.το δειχνει το παρελθον,δεν υπηρχαν και τσουλουσαν μια χαρα.εξαιρω τον τομεα ασφαλειας ενεργητικης και παθητικης.στον τομεα οικονομια ομως ειναι ολα αθλια.μπορουμε χωρις αυτα μια χαρα.ολα τα προβληματα απο αυτα τα συστηματα ξεκινουν.

38 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Είναι μέρος των σπουδών και της εργασία μου οπότε δεν έχει να μου προσφέρει κάτι ένα τυχαίο site. Άμα θες κάνει σεμινάρια η verifuel πάνω στα λιπαντικά στην Ελλάδα σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. 

ΤΥΧΑΙΟ site??? εκει γραφουν  σεβαστοι επιστημονες που εχουν εργαστει στις μεγαλυτερες εταιρειες πετρελαιου παγκοσμιως.καλυτερα να παρατησεις τα σεμιναρια και ναρχισεις να διαβαζεις το ΤΥΧΑΙΟ site.αν το κανεις θα παρεις αριστα στην εργασια σου και θα με ευχαριστεις.εγω αυτο εκανα 2 χρονια τωρα και εχω παρει δοκτορα στα λαδια.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Klausx είπε

Γιατί όσοι τα έχουν δοκιμάσει σε πίστα έχουν θέματα, είναι ακριβά για αυτά που προσφέρουν και επίσης έχουν κυκλοφορήσει άπειρα μαϊμού, γιατί να το ρισκάρεις; Μην αναφέρω και τις παραπλανητικές διαφημίσεις για συνθετικά λάδια που είχαν παλιότερα και τους κυνήγησε η Mobil.

Ισχύει  για τα μαϊμού  θέλει καλό ψάξιμο  πριν αγοράσεις και τσεκαρισμα σε συγκριμενα σημεία  στο κουτί του λαδιού. ακριβά  πάντως δεν τα λες   έχουν πολύ καλές αξιολογήσεις  . Και προσωπικά  που τα χρησιμοποιώ  δεν είχα κάποιο θέμα  και πολλοί σε αξιολογήσεις  γράφουν ότι είχαν μειωμένη  κατανάλωση  λαδιού,  εμένα δεν  καεί ούτως ή αλλιώς  η σταρλεταρα λάδι οπότε. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

επειδη ειμαι χομπυστας στα αυτοκινητα εδω και 40 χρονια εχω πολλες γνωσεις.εσυ ποσα χρονια γνωσεις εχεις?

Ακριβώς εσύ χομπίστας εγώ επαγγελματίας 20 χρόνια χωρίς τις σπουδές . 

18 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

ενα αυτοκινητο μπορει χωρις αυτα.το δειχνει το παρελθον,δεν υπηρχαν και τσουλουσαν μια χαρα.εξαιρω τον τομεα ασφαλειας ενεργητικης και παθητικης.στον τομεα οικονομια ομως ειναι ολα αθλια.μπορουμε χωρις αυτα μια χαρα.

Όχι δε μπορούμε πλέον , αναρωτιέμαι πως δε το καταλαβαίνεις.

19 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

εγω αυτο εκανα 2 χρονια τωρα και εχω παρει δοκτορα στα λαδια.

Σεβαστοί επιστήμονες που έχουν διδακτορικό σαν το δικό σου, στο ξαναλέω δεν έχουν να μου προσφέρουν τίποτα . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Ακριβώς εσύ χομπίστας εγώ επαγγελματίας 20 χρόνια χωρίς τις σπουδές . 

απο τις απαντησεις που δινεις δεν εισαι και πολυ επαγγελματιας.

11 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Όχι δε μπορούμε πλέον , αναρωτιέμαι πως δε το καταλαβαίνεις.

επειδη δεν ειμαι πιο μπροστα απο εσενα,τον επαγγελματια.

11 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Σεβαστοί επιστήμονες που έχουν διδακτορικό σαν το δικό σου, στο ξαναλέω δεν έχουν να μου προσφέρουν τίποτα . 

ε φυσικα αφου εσυ σαν εμπειρος επαγγελματιας τα ξερεις ολα ,ΛΑΘΟΣ

48 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Γιατί;  βάζω 10w40 ta magnetic  η ultra clean , χωρίς να καεί  λάδι  καθόλου  

Το μόνο που έχω  παρατηρήσει είναι  ότι σκουρενουν μετά από 2 κ χιλιόμετρα 

αρα κανουν καλη δουλεια

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

επειδη δεν ειμαι πιο μπροστα απο εσενα,τον επαγγελματια

Για να μη σου πω μπροστά από την εποχή μας, χωρίς να αντιλαμβάνεσαι τις νόρμες τις αυτοβιομηχανίας 

Επεξ/σία από Akor1981
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, salvador_ είπε

Ισχύει  για τα μαϊμού  θέλει καλό ψάξιμο  πριν αγοράσεις και τσεκαρισμα σε συγκριμενα σημεία  στο κουτί του λαδιού. ακριβά  πάντως δεν τα λες   έχουν πολύ καλές αξιολογήσεις  . Και προσωπικά  που τα χρησιμοποιώ  δεν είχα κάποιο θέμα  και πολλοί σε αξιολογήσεις  γράφουν ότι είχαν μειωμένη  κατανάλωση  λαδιού,  εμένα δεν  καεί ούτως ή αλλιώς  η σταρλεταρα λάδι οπότε. 

υπαρχει μεγαλο προβλημα με τα καστρολ στην ελλαδα απο τοτε που τα πηρε η bp. προσοχη μεγαλη.σου συστηνω να αγοραζεις απο καταστηματα που προμηθευονται απο την αντιπροσωπεια.μπορεις να μπεις μεσα στην σελιδα η' να ρωτησεις για την πολη σου ποια ειναι αυτα τα καταστηματα.κατα τα αλλα για το σταρλετ μια χαρα ειναι,αυτα οτι και να τους βαλεις δεν καταλαβαινουν τιποτα.

38 λεπτά πριν, Klausx είπε

Γιατί όσοι τα έχουν δοκιμάσει σε πίστα έχουν θέματα, είναι ακριβά για αυτά που προσφέρουν και επίσης έχουν κυκλοφορήσει άπειρα μαϊμού, γιατί να το ρισκάρεις; Μην αναφέρω και τις παραπλανητικές διαφημίσεις για συνθετικά λάδια που είχαν παλιότερα και τους κυνήγησε η Mobil.

η οποια ομως μετα ακολουθησε την ιδια μεθοδο παραγωγης  μην μπορωντας να αντεξει τον ανταγωνισμο στην τιμη παραγωγης και αφου ετσι κιαλλιως η καστρολ δικαιωθηκε . κιομως με αυτο που εκανε η καστρολ ανοιξε εναν μεγαλο δρομο στην παραγωγη λαδιων και επεσε η τιμη των λαδιων.πλεον η συνθετικη μεθοδος των hydrocrack γκρουπ 3 ,εχει επικρατησει σε ολες τις εταιρειες ακομα και την μομπιλ.και εχουν εξελιχθει τοσο που δεν εχουν να ζηλεψουν σε τιποτα απο τα συνθετικα του γκρουπ 4 που ειναι και πιο ακριβα.μικρες οι διαφορες πλεον.γιαυτο και τα hydrocrack γκρουπ 3 επικρατησαν και ειναι η πλειοψηφια

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Όχι αλλά άσχετο με τη κουβέντα.

Εκτός και αν είσαι manager της bmw κάνεις υποθέσεις 

Συμβαίνει αλλά δεν είναι κανόνας 

Προωθώ σαν εξέλιξη τι ακριβώς ; την εξέλιξη τη ιδια; Καλύτερα κράματα , λιγότερες τριβές , καλύτερα σύστημα λίπανσης . Αφού είσαι παλιός θυμάσαι τα λάδια στα 8000χλμ βγαίναν λάσπη , τώρα στα 15000 είναι ακόμα ξανθά. 

Και να επειδή δεν μπορώ και δεν έχει νόημα να στέλνω δείγμα από τα λάδια στο χημείο να ξέρω την κατάσταση τους τα αλλάζω νωρίτερα . Αυτό από οικονομική άποψη λέγεται βλακεία , αλλά επειδή μπορώ και γουστάρω το κάνω. 

 

12 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Αυτό δεν ισχύει, απλά δεν έχεις τις γνώσεις όπως και ένας τεχνικός και εκφέρεται μια αδιάφορη άποψη.

Αυτό ισχύει σε όλη τη βιομηχανία πλέον. Τα συστήματα ελέγχου είναι περίπλοκα και δεν έχουν αντοχή αλλά πλέον δεν γίνεται χωρίς αυτά . 

Είναι μέρος των σπουδών και της εργασία μου οπότε δεν έχει να μου προσφέρει κάτι ένα τυχαίο site. Άμα θες κάνει σεμινάρια η verifuel πάνω στα λιπαντικά στην Ελλάδα σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. 

 

11 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Ακριβώς εσύ χομπίστας εγώ επαγγελματίας 20 χρόνια χωρίς τις σπουδές . 

Όχι δε μπορούμε πλέον , αναρωτιέμαι πως δε το καταλαβαίνεις.

Σεβαστοί επιστήμονες που έχουν διδακτορικό σαν το δικό σου, στο ξαναλέω δεν έχουν να μου προσφέρουν τίποτα . 

 

11 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Για να μη σου πω μπροστά από την εποχή μας, χωρίς να αντιλαμβάνεσαι τις νόρμες τις αυτοβιομηχανίας 

Δε διαβάζεις καλά ούτε το ίδιο το manual του αυτοκινήτου σου μου φαίνεται. Λέει πχ ο κατασκευαστής για αλλαγη λαδιων στις 30000 χλμ αλλά περιγράφει παράλληλα και κάποιες συνθήκες (μονιμα αργες ταχύτητες, δυσκολες συνθήκες όπως επιβαρυμενοι δρόμοι με κακές περιβαλλοντικες συνθηκες πχ σκονη) στις οποίες επιβάλλει να κάνεις διαστήματα service στο μισό. Κάνε εσύ στον Κηφισό καθημερινά χλμ με λάδια 0-20 και άστα μέσα 30000χλμ να δούμε πότε παίρνεις το μοτέρ στο χερι 🙄

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Akor1981 είπε

Για να μη σου πω μπροστά από την εποχή μας, χωρίς να αντιλαμβάνεσαι τις νόρμες τις αυτοβιομηχανίας 

νορμες? στην πτυχιακη εργασια σου μαθαινεις αυτες τις ξενες λεξεις? σπουδαστη επαγγλεματια😛

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...