Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Black Demis είπε

200,000 ειναι for life κατα καποιον τροπο ας φτασει εκει το αυτοκινιτο (Σε αυτα τα χιλομετρα) θα παει για πρεσσα ετσι και αλλιος)

Ανάλογα την χρήση του αυτοκινήτου, οι παλιοί αγόραζαν αυτοκίνητο πραγματικά for life που το έπαιρναν μετά τα παιδιά τους μην σου πω και τα εγγόνια τους. Τώρα οι καινούριοι και φυσικά οικολόγοι αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια για διάφορους λόγους, κυρίως γιατί στην 5ετια έχει απογίνει χρέπι.

  • Like 1
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Just now, Klausx said:

Ανάλογα την χρήση του αυτοκινήτου, οι παλιοί αγόραζαν αυτοκίνητο πραγματικά for life που το έπαιρναν μετά τα παιδιά τους μην σου πω και τα εγγόνια τους. Τώρα οι καινούριοι και φυσικά οικολόγοι αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια για διάφορους λόγους, κυρίως γιατί στην 5ετια έχει απογίνει χρέπι.

του 2012 αμαξι  150,000 χιλομετρα ειναι ηδη άρχισε να ζηταει ψαλιδια ακρομπαρα top mount κλπ (ανανγαστικα  θα τα αλλάξω μόνο μιας όλα) δενε ειναι  οτι εχει τρελο κοστος ολο αυτο απλα ειναι χρονος και προτιμω να αλλαζω αμαξι ανα 6 7 χρονια απο το να χανω χρονο να το αφήνω συνεργειο για 1+ μέρες κλπ

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Klausx είπε

Ανάλογα την χρήση του αυτοκινήτου, οι παλιοί αγόραζαν αυτοκίνητο πραγματικά for life που το έπαιρναν μετά τα παιδιά τους μην σου πω και τα εγγόνια τους. Τώρα οι καινούριοι και φυσικά οικολόγοι αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια για διάφορους λόγους, κυρίως γιατί στην 5ετια έχει απογίνει χρέπι.

Στα 5 χρόνια το αμάξι μπορείς να το κρατήσεις σαν καινούργιο. Αλλά σε αυτό το διάστημα με τον ρυθμό που τρέχει η βιομηχανία θα έχει βγει ένα καλύτερο. Δεν υπάρχει λόγος να συμβιβαστείς . 

  • Confused 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

και να θυμάσαι,πρώτα ξεβιδώνεις την τάπα πλήρωσης και μετά την τάπα να αδειάσει.

αν το κανεις αναποδα, τι πειραζει ?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, 2MM είπε

αν το κανεις αναποδα, τι πειραζει ?

σκεψου να μην ξεβιδωνει η επάνω τάπα,για τον όποιο λόγο μπορεί να συμβεί αυτό.Πως θα ρίξεις την βαλβολίνη μέσα;

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

σκεψου να μην ξεβιδωνει η επάνω τάπα,για τον όποιο λόγο μπορεί να συμβεί αυτό.Πως θα ρίξεις την βαλβολίνη μέσα;

Μπορείς να το ρίξεις από το εξαεριστικό που έχει στο πάνω μέρος ή την βαλβίδα της όπισθεν, υπάρχουν λύσεις αλλά ναι είναι μία σωστή πρακτική να λύνεις πρώτα την επάνω τάπα.

Δημοσ.

φιλε ,θα μπεις στο δικο σου φορουμ να δεις τι κανουν οι αλλοι.καθε μαρκα εχει τα δικα της στανταρ.

σε μενα λεει lifetime βαλβολινες,αντιψυκτικο,λαδια καθε 2 χρονια η΄29.000 χιλ. κ.λ.π. ο κατασκευαστης.μου φανηκαν ολα παραλογα.οποτε ειμαι απο την πρωτη μερα στο φορουμ του αυτοκινητου μου και εμαθα-επιβεβαιωσα τις λαλακιες του κατασκευαστη μου και αλλαζω συμφωνα με αυτα που εχω μαθει.

δλδ. φρενων θελει ανα 2 χρονια αλλα εγω παντα δινω παραταση κανα χρονο να συμβαδισει με την αλλαγη στα τακακι,μην αλλαζω 2 φορες υγρα μεσα σε ενα χρονο,ειπαμε φθηνα ειναι αλλα δεν παθαινει τιποτα.

υγρα κιβωτιου που τα δινει για μια ζωη,αλλαγη καθε 50.000 χιλ.

μονο με συζητησεις με χρηστες ιδιας μαρκας μοντελλου θα βρεια ακρη,οι οδηγιες που δινουν οι γερμανοι ειναι συμφωνα με τις δικες τους χρησεις εκει πανω και τις δικες τους νοοτροπιες.εκει τα αυτοκινητα δινουν τοσο μεγαλα διαστηματα αλλαγων γιατι τα πουλανε σε 5 χρονια αφου τα σκισουν χωρις να αλλαξουν λαδια περα απο μια φορα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, megapaixtaras είπε

μονο με συζητησεις με χρηστες ιδιας μαρκας μοντελλου θα βρεια ακρη,οι οδηγιες που δινουν οι γερμανοι ειναι συμφωνα με τις δικες τους χρησεις εκει πανω και τις δικες τους νοοτροπιες.εκει τα αυτοκινητα δινουν τοσο μεγαλα διαστηματα αλλαγων γιατι τα πουλανε σε 5 χρονια αφου τα σκισουν χωρις να αλλαξουν λαδια περα απο μια φορα.

Κλασσικες αηδιες συνεργειατζηδων αποφοιτων δημοτικου. Τις ιδιες βλακειες ακουω απο οταν θυμαμαι τον εαυτο μου. Ουτε τα σκιζουν, ουτε τα αλλαζουν σε 5 χρονια και φυσικα αλλαζουν και τα λαδια τους και τα ξυδια τους και τα παντα, και ειναι και πολυ πιο καλοσυντηρημενα απο τα δικα μας χρεπια που κανει ο καθενας οτι του καπνισει στο κεφαλι με οτι σαπιο ανταλλακτικο βρει σε οποιοδηποτε Online ψαχτηρι γιατι δεν εχει μαντηλι να κλάψει.

Αυτό που περιγραφεις ειναι αντιστοιχο με το "πηγα στο καφενειο και εκει εμαθα τι χρειαζεται το αμαξι μου αντι για τις βλακειες που λέει ο κατασκευαστης".

Προτιμώ τον κατασκευαστη απο το καφενείο!
 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 28/1/2024 στις 4:11 ΜΜ, Black Demis είπε

του 2012 αμαξι  150,000 χιλομετρα ειναι ηδη άρχισε να ζηταει ψαλιδια ακρομπαρα top mount κλπ (ανανγαστικα  θα τα αλλάξω μόνο μιας όλα) δενε ειναι  οτι εχει τρελο κοστος ολο αυτο απλα ειναι χρονος και προτιμω να αλλαζω αμαξι ανα 6 7 χρονια απο το να χανω χρονο να το αφήνω συνεργειο για 1+ μέρες κλπ

Εμενα στα 150.000  του αλλαξα μονο αμορτισερ.

Χανεις χρονο, 1+ ημερα για συνεργειο, ενω το καινουργιο αυτοκινητο το παιρνεις  ας πουμε  με delivery.Παιρνεις τηλ και το εχεις στην πορτα σου στο μισαωρο.

Δημοσ.

Προσωπικα, παραφλου ανα δυο χρονια, υγρα φρενων στην τετραετια. Λαδια ανα 10k και ας λεει η Renault ανα 20k στον Κ9Κ. Στο σασμαν (DC4, 6αρι) δεν δινει αλλαγη και το υπολογιζει για την διαρκεια ζωης του αυτοκινητου. Προσωπικα τα αλλαξα στο γενικο σερβις που εκανα, για να ξερω τι μου γινεται (εξειδικευμενα συνεργεια Renault συστηνουν ανα 80k). Τα λαδια που βγαλαμε στα 130k ηταν χαλια και για 30€ τα 3 λιτρα δεν θα παιζω με την τυχη μου. Βεβαια εχω μαστορι που το εμπιστευομαι, ασχολειται μονο με Renault εδω και 30 χρονια και πληρωνω μονο υλικα αφου τον βοηθαω στις εργασιες…

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Προσωπικα, παραφλου ανα δυο χρονια, υγρα φρενων στην τετραετια. Λαδια ανα 10k και ας λεει η Renault ανα 20k στον Κ9Κ. Στο σασμαν (DC4, 6αρι) δεν δινει αλλαγη και το υπολογιζει για την διαρκεια ζωης του αυτοκινητου. Προσωπικα τα αλλαξα στο γενικο σερβις που εκανα, για να ξερω τι μου γινεται (εξειδικευμενα συνεργεια Renault συστηνουν ανα 80k). Τα λαδια που βγαλαμε στα 130k ηταν χαλια και για 30€ τα 3 λιτρα δεν θα παιζω με την τυχη μου. Βεβαια εχω μαστορι που το εμπιστευομαι, ασχολειται μονο με Renault εδω και 30 χρονια και πληρωνω μονο υλικα αφου τον βοηθαω στις εργασιες…

ποιος ειναι αυτος και που ?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, andreaspA said:

ποιος ειναι αυτος και που ?

Ανδρεα, δυστυχως ειναι συνταξιουχος πλεον, πιανει μονο παλιους πελατες του ή φιλους οταν εχει χρονο, μιας και ασχολειται στο σπιτι του. Φιλος με τον πατερα μου απο παιδια, ηταν ο λογος που δοκιμασαμε και πηγαμε πριν χρονια και σε Renault. Η Laguna ΙΙ που ειχαμε πριν το Megane βγηκε σκυλι. Καναμε 400k+ χλμ. τα 200k+ με υγραεριο και συνεχιζει να το κυκλοφορει ακομη ο γαμπρος μου…

Επεξ/σία από SaFiS
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, toyo73 said:

Εμενα στα 150.000  του αλλαξα μονο αμορτισερ.

Χανεις χρονο, 1+ ημερα για συνεργειο, ενω το καινουργιο αυτοκινητο το παιρνεις  ας πουμε  με delivery.Παιρνεις τηλ και το εχεις στην πορτα σου στο μισαωρο.

προφανώς άλλη χρήση κάνεις εσύ εμενα κινείται 2 φορές την εβδομάδα και κστα 95% μέσα στην πόλη ετσι τα 150 δικά μου ανιστοιχουν στης 300+++ καποιου άλλου
αμορτισερ αλλαξα 3 φορες και πάει για τετάρτη πάντως

Στα καινουργια πας το παράτας σου δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης όταν μπορείς και εχεις χρόνο (δεν χρειαζεται να ξοδεύεις άδεια) για να καταλαβεις την μηχανη οταν εκανα 1000 χιλομετρα στρώσιμο την ειχα 3 βδομάδες σταματημένη μετά στο γκαράζ γιατι δεν ειχα χρόνο να πάω να την αφισω (δεν ήθελα να ξοδέψω άδεια απο την δουλειά)

πας το παιρνεις και το ποιο σημαντικό τα πρώτα χρονια σχεδόν οτι χαλάει εγγύηση
το επόμενο πάντως οτι και να γίνει ηλεκτρικό θα πάρω (με το καλό πρώτα να μετακομίσω σε καποιο σπίτι που να έχει παρκινγ) ας κανουν καλο η κινεζοι mg , byd ολο και κατι κατάλληλο για την τσέπη θα βρω

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SaFiS είπε

Ανδρεα, δυστυχως ειναι συνταξιουχος πλεον, πιανει μονο παλιους πελατες του ή φιλους οταν εχει χρονο, μιας και ασχολειται στο σπιτι του. Φιλος με τον πατερα μου απο παιδια, ηταν ο λογος που δοκιμασαμε και πηγαμε πριν χρονια και σε Renault. Η Laguna ΙΙ που ειχαμε πριν το Megane βγηκε σκυλι. Καναμε 400k+ χλμ. τα 200k+ με υγραεριο και συνεχιζει να το κυκλοφορει ακομη ο γαμπρος μου…

που βρισκεται? σε ποια περιοχη? αθηνα?

 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, andreaspA είπε

Κλασσικες αηδιες συνεργειατζηδων αποφοιτων δημοτικου. Τις ιδιες βλακειες ακουω απο οταν θυμαμαι τον εαυτο μου. Ουτε τα σκιζουν, ουτε τα αλλαζουν σε 5 χρονια και φυσικα αλλαζουν και τα λαδια τους και τα ξυδια τους και τα παντα, και ειναι και πολυ πιο καλοσυντηρημενα απο τα δικα μας χρεπια που κανει ο καθενας οτι του καπνισει στο κεφαλι με οτι σαπιο ανταλλακτικο βρει σε οποιοδηποτε Online ψαχτηρι γιατι δεν εχει μαντηλι να κλάψει.

Αυτό που περιγραφεις ειναι αντιστοιχο με το "πηγα στο καφενειο και εκει εμαθα τι χρειαζεται το αμαξι μου αντι για τις βλακειες που λέει ο κατασκευαστης".

Προτιμώ τον κατασκευαστη απο το καφενείο!
 

αποτι φαινεται δεν εχεις ιδεα απο αυτοκινητα,.πανε να δεις ποσο καλα συντηρουν τα αυτοκινητα τους οι γερμανοι που φοβουνται να πλησιασουν σε συνεργειο ,μην τυχον και αδειασει κανα μηνιατικο απο τα εργατικα.

ξερεις ποσοι ερχονται στην ελλαδα διακοπες και στις αξιολογησεις τους λενε οτι εδω ειναι φθηνα και κανουν και καλη εργασια χωρις να τους κοροιδευουν? γιατι στην ελλαδα που ο ελληνας οντως την ψαχνει λογω χαμηλων μισθων φτιαχνει το αυτοκινητο του γιατι θα το κρατησει 10 χρονια. ο γερμανος εχει δανειο στην τραπεζα ,μολις τελειωσει η πενταετια η΄το πληρωνει η΄το αλλαζει με νεο.και τρεχει το δανειο μεχρι τα γεραματα.γιαυτο θελουμε μεταχειρισμενα απο εκει των 5 χρονων σε καλη τιμη,τα δινουν καινουρια σαν αξια αλλα κακομεταχειρισμενα γιατι δεν κανουν συχνα σερβις αφου ξερουν οτι θα το δωσουν γρηγορα.σαυτο συμβαλλει και η νεα πολιτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων που δινουν πιο αραια σερβις γιατι εχουν καταλαβει την νοοτροπια αυτη και θελουν να δωσουν κινητρο το αραιο σερβις να παρουν πελατες.

τα φορουμ ειναι καφενεια? σε φορουμ εισαι και μιλας.και το κατακρινεις 😂 και δινεις συμβουλες? κλασικος νεολληνας κατακρινεις τα φορουμ καφενεια και γραφεις σαυτα,υποκρισια ενω εισαι ενας απο αυτους1

τα εξειδικευμενα φορουμ αυτοκινητου εχουν μεσα εμπειρους ιδιοκτητες που γνωριζουν την μαρκα,εχουν εμπειρους μηχανικους που ξερουν τα προβληματα ,που σεβονται τον κατασκευαστη αλλα και οτι ειναι παραλογο θα το αναδειξουν.

λαδια καθε 25.000 χιλ και βαλβολινες lifetime και υπερασπιζεσαι τον κατασκευστη? εισαι ασχετος.οι κατασκευαστες δεν λενε παντα την αληθεια.υπαρχει το θεμα που λεγεται κερδος.θελουν να πουλανε πλεον και θελουν τα αυτοκινητα να χαλανε για το σερβις που φερνει παλι κερδος.για να πουλησει σκεφτεται οτι μαρκετινκ βλακεια του ερχεται.30.000 αλλαγη λαδιων😂

χιλιες φορες να ακουσει το καφενειο φορουμ να σωσει την μηχανη του.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...