Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

Εχω κουραστει να θεωρειται συνεχεια ο κατασκευαστης μαλακας και τον μαστορα στην γωνια εξυπνος μηχανολογος.
Το αντιθετο το εχω δει. Το συνεργειο μου που γενικα το εκτιμω πολυ, μου ειπε "ποτε" για τις βαλβολινες στο DSG της VW. Εστειλα email στην κοσμοκαρ με το πλαισιο μου και μου ειπαν 60.000χλμ αλλαγη-. Αλλα δεν ειναι βαλβολινη ομως. Ενα λεπτορευστο λαδι ειναι που βρωμοκοπαει.
Οχι δεν παθαινουν τιποτα. Δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες. Μια "βαζελινη" ειναι για να μην κοπανανε τα γραναζια.
Σφραγισμενο ειναι το κιβωτιο, ουτε υγρασια ρουφαει, ουτε καπνα απο την καυση οπως ο κινητηρας.

θες να τα αλλαξεις? βαλε της μανας του! μην κανεις πειραματα.

Το λάδι για τα αυτόματα κιβώτια είναι είδος υδραυλικού λαδιού και όπως όλα τα λιπαντικά η χρήση του είναι για να μειώσει τις τριβές και η ψύξη των κινουμένων μερών. Όλα τα λάδια χάνουν τις ιδιότητες τους με τις ώρες λειτουργίας. Εάν δεν τα αλλάζεις θα αυξηθούν οι φθορές στα γρανάζια και μειώνεις την ζωή του κιβωτίου. 

Επεξ/σία από Akor1981
  • Like 1
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Akor1981 είπε

Εχω κουραστει να θεωρειται συνεχεια ο κατασκευαστης μαλακας και τον μαστορα στην γωνια εξυπνος μηχανολογος.

απλα το ερωτημα μου ειναι μηπως λογω παλαιοτητας πλεον του αυτοκινητου δεν ειναι σωστο το 4 χρονια και πρεπει να αλλαξουν πιο νωρις ταα υγρα αυτα 
Αλλη καταπονηση οσο ειναι καινουργιο το αμαξι και αλλη μετα απο 14 χρονια 

Επεξ/σία από villasg
Δημοσ.
14 ώρες πριν, villasg είπε

Καλησπέρα , εχω ενα hyundai i30 1400 2010 που κανω περιπου 10000χλμ το χρονο
Εκτος απο τα service που κανω  καθε χρονο αλλα ζω τα υγρα παραφλού , φρένων , τιμονιού καθε 4 χρονια  ( δλδ περιπου 40000χλμ).
Σε προσφατη συζητηση με φιλους , αναφερθηκε οτι ειναι μεγαλο το διαστημα των 4 ετων και καλο ειναι να γινεται καθε 2 .

Θα ηθελα την αποψη σας 

Εάν δε σε βγάζει εκτός budget η συντήρηση συνέχισε την . Μπορείς να κρατήσεις τα υγρά πολύ παραπάνω αλλά υπάρχει σοβαρός λόγος; Όσο το προσέχεις τόσο καλύτερα . 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Αυτό με τις βαλβολίνες άλυτο μυστήριο χωρίς εξήγηση. Εχω το vectra c 2005 με 372.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες άκουγα τον ένα τον άλλο λέω άντε να τις αλλάξω. Για να μην πάρω λάθος πάω σε επίσημο με ανταλλακτικά opel  ζητάω βαλβολίνες για αλλαγή και τι μου λένε. Η opel δεν προτείνει αλλαγή στις βαλβολίνες.

Δεν άλλαξα , πρόβλημα με το σασμάν δεν έχω , δίσκο πλατώ δεν έχω αλλάξει μια χαρά δουλεύει αναρωτιέμαι τι να κάνω. Να το αφήσω στην ησυχία του ή να τις αλλάξω;;; Και αν τις αλλάξω και κάτσει καμια στραβή μετά θα βαράω το κεφαλι μου.😂

Και εγω κάτοχος Corsa C 3 χρόνια το έχω και εχω κάνει γύρω στις ~70,0000.Συνολο έχει 250,000+

Έχω κάνει ηδη επισκευή στο μηχανισμό αλλαγη ταχυτήτων είναι συχνό θέμα σε Corsa B/C .

Σύμφωνα με το βιβλίο υποτίθεται έχει αλλάξει συμπλεκτη / τρομπάκι . Δε έχει δωσει σημάδια .

Επειδη και εγω αυτό είχα ακούσει για τα λαδια κιβωτίου κακως δε είχα κάνει και έλεγχο. 

Αρχισε τελευταία να έχω πρόβλημα στο κούμπωμα 1ης /2ας .

Πέρα οτι έλειπε ποσότητα είχαν αλλοιωθεί.

Μπήκαν γνήσεις Opel είναι σαν κόκκινο λάδι 30€/ 2λτ και το σασμάν βελτίωθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό . Και ειδικά όταν είναι κρύο.

 

Δε ξέρω στο Vectra αλλά στα Corsa C θέλει κατέβασμα το λεκανάκι και φλάντζα για αλλαγή δε είναι όπως σε άλλα μοντέλα . 

Για μένα να αλλάξεις λάδια κιβωτίου μονο γνήσια .

9 ώρες πριν, Klausx είπε

Το όργανο μέτρησης υγρών φρένων απλά μετράει αν έχει υγρασία μέσα.
Του αντιψυκτικού απλά μετράει την αντιθερμική / αντιπαγωτική προστασία του και όχι αν τα αντισκωριακά πρόσθετα κτλ είναι οκ.





Καλά τα αλλάζεις κάθε 4 χρόνια.... το θέμα είναι δεν είδα πουθενά να αναφέρεις αλλαγή στα λάδια του σασμάν (βαλβολίνες).

Το γνωρίζω για τα οργανα μέτρησης , αλλά σου δίνουν μια εικόνα σε τι κατάσταση είναι . 

 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, villasg είπε

απλα το ερωτημα μου ειναι μηπως λογω παλαιοτητας πλεον του αυτοκινητου δεν ειναι σωστο το 4 χρονια και πρεπει να αλλαξουν πιο νωρις ταα υγρα αυτα 
Αλλη καταπονηση οσο ειναι καινουργιο το αμαξι και αλλη μετα απο 14 χρονια 

Τι αλλάζει στην καταπόνηση με τα χρόνια δεδομένου ότι αλλάζεις τα υγρά;

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τι αλλάζει στην καταπόνηση με τα χρόνια δεδομένου ότι αλλάζεις τα υγρά;

φθορα pitting στα μεταλα στα σωληνακια σωληνες κλπ 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, villasg είπε

φθορα pitting στα μεταλα στα σωληνακια σωληνες κλπ 

 

Αν πιστευεις ότι οικονομικά δεν σε επιβαρύνει κάνε πιο συχνές αλλαγές.

Αλλά το αν θα χρειαστεί αλλαγή ένα κολάρο ή το ψυγείο γιατί ξεκόλλησε το πλαστικό μέρος απο το αλουμίνιο δεν το επηρεάζει η συχνή αλλαγή του παραφλού. Τα μαρκούτσια των φρένων παθαίνουν ζημιά απο έξω προς τα μέσα,κάνουν χαρακιές απο τον χρόνο και την ταλαιπωρία.Οι δαγκάνες και οι τρόμπες ταλαιπωρούνται απο τα παλιά υγρά γιατί είναι υγροσκοπικά αλλά για αυτό λέει να τα αλλάζεις κάθε Χ χλμ.

Βαλβολίνες να αλλάζεις κάθε 20κχλμ αν δεν είναι κανίβαλος με το σασμάν είναι υπερβολικά λίγα χλμ.

Το ίδιο και για το λάδι για το τιμόνι.

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Aν  συνθετικές=GL5 τότε θέλει προσοχή γιατί  δεν κάνουν για όλα τα σασμάν,έχουν άλλα πρόσθετα που μπορεί να καταστρέψουν τα μπρούτζινα μέρη του σασμάν.

This guy knows. Εύγε!

3 ώρες πριν, andreaspA είπε

Αλλα δεν ειναι βαλβολινη ομως. Ενα λεπτορευστο λαδι ειναι που βρωμοκοπαει.

Αυτό είναι η βαλβολίνη. Γρασσόλαδο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, listerstorm είπε

This guy knows. Εύγε!

Αυτό είναι η βαλβολίνη. Γρασσόλαδο.

αυτο που φοραει το dsg δεν νομιζω οτι συγκαταλεγεται στις βαλβολινες. Σαν νερο ειναι που βρωμοκοπαει σε βαθμο εμμετου. Τελευταια φορα που ειδα βαλβολινη ηταν παχυρευστη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, andreaspA είπε

αυτο που φοραει το dsg δεν νομιζω οτι συγκαταλεγεται στις βαλβολινες. Σαν νερο ειναι που βρωμοκοπαει σε βαθμο εμμετου. Τελευταια φορα που ειδα βαλβολινη ηταν παχυρευστη.

Bλεπω να το αναφέρουν σαν ATF DSG 

https://www.motul.com/gr/el/products/multi-dctf

https://www.bardahlshop.com/DSG/59251

https://www.autotechlight.co.za/shop/passenger-vehicles/vehicles/service-kits/dsg-service-kit/

https://www.autodoc.gr/vag/13562474

 

Η honda χρησιμοποιούσε ένα λάδι για τα σασμάν της . 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, andreaspA είπε

αυτο που φοραει το dsg δεν νομιζω οτι συγκαταλεγεται στις βαλβολινες. Σαν νερο ειναι που βρωμοκοπαει σε βαθμο εμμετου. Τελευταια φορα που ειδα βαλβολινη ηταν παχυρευστη.

Α μάλιστα, κάτι μαθαίνουμε.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Aν  συνθετικές=GL5 τότε θέλει προσοχή γιατί  δεν κάνουν για όλα τα σασμάν,έχουν άλλα πρόσθετα που μπορεί να καταστρέψουν τα μπρούτζινα μέρη του σασμάν.

https://www.rymax-lubricants.com/updates/the-differences-between-gl-4-and-gl-5/

The main difference between GL-4 and GL-5 gear oils is the amount of EP additives. Sulphur/Phosphorus containing products are used as EP-additive. This additive has the purpose to prevent the occurrence of micro-welds on the gear flanks at the local high temperatures which prevail in EP circumstances (temperatures well in excess of 800℃!) GL-5 has roughly twice the amount of EP additives compared to GL-4, which is why it is often used in high-pressure circumstances such as in a front axle and rear axle differential.

Sulphur/Phosphorus additives however have an unfavourable property: they can react aggressively towards bronze and copper. This can be disastrous for the synchromesh rings of a gearbox. Therefore it is not recommended to use GL-5 in a gearbox unless the manufacturer allows this.

To conclude:

  • GL-4 is suitable for hypoid gear service when they are under severe service but are without shock loading.
  • GL-5 is suitable for hypoid gear service under severe service and shock loads and not for use in a gearbox.

Aν ψάξεις στους καταλόγους λιπαντικών θα δεις τι ποσότητα παίρνει. Πχ https://www.liqui-moly.com/en/gb/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/GBR/ENG/1/

και να θυμάσαι,πρώτα ξεβιδώνεις την τάπα πλήρωσης και μετά την τάπα να αδειάσει.

Έχει κανονικά και gl 4.  Σε όλα τα ιξωδη σχεδόν. Αλλά ακριβές... Αυτές βάζω εγώ.

https://www.trade-wind.gr/AYTOKINHTO/valvolines-gr/ixodes/75w85-gr/RED-LINE-MT-85-75W85-GL-4-946-ML-gr

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οτι λει το manual κανεις

πχ σε μένα λέει
υγρά φρένου έλεγχος κάθε 12 μήνες και αλλαγη ανά 2 χρονια
υγρά ψυγείου (longlife εχει) έλεγχος κάθε 6 μήνες και αλλαγη ανά 4 χρονια
τιμονι συμπλεκτες κλπ ηλεκτρικά ειναι δεν αλλαζω κατι εκει
βαλβολινες σε μένα λέει δεν αλλάζεις ποτέ μονό αν ανοιχτεί ο συμπλέκτης - κιβώτιο και μπαίνουν longlife

σε αλλα αυτοκίνητα λει αλλαγη υγρά ψυγείου ανα 12 μηνάς αλλα λει ανα 24 μήνες (με λιγα λογια ακολουθείς το manual)
 

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
10 ώρες πριν, papoys1 είπε

Αυτό με τις βαλβολίνες άλυτο μυστήριο χωρίς εξήγηση. Εχω το vectra c 2005 με 372.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες άκουγα τον ένα τον άλλο λέω άντε να τις αλλάξω. Για να μην πάρω λάθος πάω σε επίσημο με ανταλλακτικά opel  ζητάω βαλβολίνες για αλλαγή και τι μου λένε. Η opel δεν προτείνει αλλαγή στις βαλβολίνες.

Δεν άλλαξα , πρόβλημα με το σασμάν δεν έχω , δίσκο πλατώ δεν έχω αλλάξει μια χαρά δουλεύει αναρωτιέμαι τι να κάνω. Να το αφήσω στην ησυχία του ή να τις αλλάξω;;; Και αν τις αλλάξω και κάτσει καμια στραβή μετά θα βαράω το κεφαλι μου.😂

Είναι απλά θέμα χρήσης, κάποιος που κάνει βιαστικές αλλαγές ή γρατζουνάει συνέχεια την όπισθεν και όχι μόνο θα έχει περισσότερες φθορές / προβλήματα, μην ξεχνάνε ότι δεν υπάρχει φίλτρο σε αυτά τα σασμάν.

10 χρόνια είναι πολλά για τα πρόσθετα που έχει το λάδι, πολύ πιθανό να αφρίζει πλέον και να μην έχεις την κατάλληλη λίπανση.
Επίσης αν έχεις αλλάξει δισκο πλατο ίσως στις άλλαξαν ή συμπλήρωσαν αρκετή ποσότητα.

1,7 λίτρα παίρνει, το θέμα είναι ότι πρέπει να λύσεις το καρτερ του, ψάξε στο google "Opel F17 gearbox oil change"

Μόνο GL4 μην αναγράφει gl4/5 σε:
75w
75w80
75w90
https://www.skroutz.gr/s/39610772/Mobil-Valvolini-gia-Sasman-Aytokinitou-Multi-Vehicle-75W-1lt.html
https://www.skroutz.gr/s/49252614/Mobil-Valvolini-gia-Sasman-Aytokinitou-75W-80-1lt.html
https://www.skroutz.gr/s/18568698/Castrol-Valvolini-gia-Sasman-Aytokinitou-Syntrans-FE-75W-1lt.html

'Έχω δοκιμάσει της Mobil μετά από αλλαγή στα 18χρόνια / 60,000 χλμ που δεν είχαν αλλάξει ποτέ τα συνεργεία στον προηγούμενο ιδιοκτήτη με αποτέλεσμα να ακούγεται εσωτερικό ρουλεμάν κατά την κρύα εκκίνηση... μετά την αλλαγή μειώθηκε πάρα πολύ ο θόρυβος.

Castrol δεν θα έβαζα ποτέ σε λάδι κινητήρα αλλά στις βαλβολίνες είναι μια χαρά από τα χαρακτηριστικά που είδα.

Επίσης μην παίρνετε λάδια βάση των "oil finders".... ειδικά της Molly βγάζει ότι νάνε για να πουλάει συνθετικά gl5 και έτσι καταστρέφονται τα gl4 σασμάν.

Το πιο έμπιστο που έχω βρει είναι https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/home/car-engine-oil-and-fluids/motor-oil-and-fluids-finder.html

16 λεπτά πριν, Black Demis είπε

οτι λει το manual κανεις

πχ σε μένα λέει
υγρά φρένου έλεγχος κάθε 12 μήνες και αλλαγη ανά 2 χρονια
υγρά ψυγείου (longlife εχει) έλεγχος κάθε 6 μήνες και αλλαγη ανά 4 χρονια
τιμονι συμπλεκτες κλπ ηλεκτρικά ειναι δεν αλλαζω κατι εκει
βαλβολινες σε μένα λέει δεν αλλάζεις ποτέ μονό αν ανοιχτεί ο συμπλέκτης - κιβώτιο και μπαίνουν longlife

σε αλλα αυτοκίνητα λει αλλαγη υγρά ψυγείου ανα 12 μηνάς αλλα λει ανα 24 μήνες (με λιγα λογια ακολουθείς το manual)
 

Δεν υπάρχει for life, έτσι έλεγε και το δικό μου που είναι Ford getrag και τα βλέπεις τα αποτελέσματα. For life= 200,000 και πολλά λέω για τον κατασκευαστή.

  • Like 1
Δημοσ.
17 minutes ago, Klausx said:

Είναι απλά θέμα χρήσης, κάποιος που κάνει βιαστικές αλλαγές ή γρατζουνάει συνέχεια την όπισθεν και όχι μόνο θα έχει περισσότερες φθορές / προβλήματα, μην ξεχνάνε ότι δεν υπάρχει φίλτρο σε αυτά τα σασμάν.

10 χρόνια είναι πολλά για τα πρόσθετα που έχει το λάδι, πολύ πιθανό να αφρίζει πλέον και να μην έχεις την κατάλληλη λίπανση.
Επίσης αν έχεις αλλάξει δισκο πλατο ίσως στις άλλαξαν ή συμπλήρωσαν αρκετή ποσότητα.

1,7 λίτρα παίρνει, το θέμα είναι ότι πρέπει να λύσεις το καρτερ του, ψάξε στο google "Opel F17 gearbox oil change"

Μόνο GL4 μην αναγράφει gl4/5 σε:
75w
75w80
75w90
https://www.skroutz.gr/s/39610772/Mobil-Valvolini-gia-Sasman-Aytokinitou-Multi-Vehicle-75W-1lt.html
https://www.skroutz.gr/s/49252614/Mobil-Valvolini-gia-Sasman-Aytokinitou-75W-80-1lt.html
https://www.skroutz.gr/s/18568698/Castrol-Valvolini-gia-Sasman-Aytokinitou-Syntrans-FE-75W-1lt.html

'Έχω δοκιμάσει της Mobil μετά από αλλαγή στα 18χρόνια / 60,000 χλμ που δεν είχαν αλλάξει ποτέ τα συνεργεία στον προηγούμενο ιδιοκτήτη με αποτέλεσμα να ακούγεται εσωτερικό ρουλεμάν κατά την κρύα εκκίνηση... μετά την αλλαγή μειώθηκε πάρα πολύ ο θόρυβος.

Castrol δεν θα έβαζα ποτέ σε λάδι κινητήρα αλλά στις βαλβολίνες είναι μια χαρά από τα χαρακτηριστικά που είδα.

Επίσης μην παίρνετε λάδια βάση των "oil finders".... ειδικά της Molly βγάζει ότι νάνε για να πουλάει συνθετικά gl5 και έτσι καταστρέφονται τα gl4 σασμάν.

Το πιο έμπιστο που έχω βρει είναι https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/home/car-engine-oil-and-fluids/motor-oil-and-fluids-finder.html

Δεν υπάρχει for life, έτσι έλεγε και το δικό μου που είναι Ford getrag και τα βλέπεις τα αποτελέσματα. For life= 200,000 και πολλά λέω για τον κατασκευαστή.

200,000 ειναι for life κατα καποιον τροπο ας φτασει εκει το αυτοκινιτο (Σε αυτα τα χιλομετρα) θα παει για πρεσσα ετσι και αλλιος)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...