villasg Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Καλησπέρα , εχω ενα hyundai i30 1400 2010 που κανω περιπου 10000χλμ το χρονο Εκτος απο τα service που κανω καθε χρονο αλλα ζω τα υγρα παραφλού , φρένων , τιμονιού καθε 4 χρονια ( δλδ περιπου 40000χλμ). Σε προσφατη συζητηση με φιλους , αναφερθηκε οτι ειναι μεγαλο το διαστημα των 4 ετων και καλο ειναι να γινεται καθε 2 . Θα ηθελα την αποψη σας
Joshua21 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Καλό θα ήταν να σταματήσεις να ακούς τις απόψεις του καθένα, και να λάβεις υπόψιν μόνο ότι ακριβώς προβλέπει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου. 8
meletis_m Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 51 λεπτά πριν, villasg είπε Καλησπέρα , εχω ενα hyundai i30 1400 2010 που κανω περιπου 10000χλμ το χρονο Εκτος απο τα service που κανω καθε χρονο αλλα ζω τα υγρα παραφλού , φρένων , τιμονιού καθε 4 χρονια ( δλδ περιπου 40000χλμ). Σε προσφατη συζητηση με φιλους , αναφερθηκε οτι ειναι μεγαλο το διαστημα των 4 ετων και καλο ειναι να γινεται καθε 2 . Θα ηθελα την αποψη σας Δες τι αναφέρει ο κατασκευαστής . Εαν βαζεις με τις προδιαγραφές που συνιστά τότε ακολουθάς το κατασκευαστή. Υπάρχουν όργανα μέτρησης ποιότητας τόσο των υγρων φρένων , όσο και του αντιψυκτικού .
2MM Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 3 ώρες πριν, villasg είπε Καλησπέρα , εχω ενα hyundai i30 1400 2010 που κανω περιπου 10000χλμ το χρονο Εκτος απο τα service που κανω καθε χρονο αλλα ζω τα υγρα παραφλού , φρένων , τιμονιού καθε 4 χρονια ( δλδ περιπου 40000χλμ). Σε προσφατη συζητηση με φιλους , αναφερθηκε οτι ειναι μεγαλο το διαστημα των 4 ετων και καλο ειναι να γινεται καθε 2 . Θα ηθελα την αποψη σας Μια χαρα ειναι
theopan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 4 ώρες πριν, villasg είπε Καλησπέρα , εχω ενα hyundai i30 1400 2010 που κανω περιπου 10000χλμ το χρονο Εκτος απο τα service που κανω καθε χρονο αλλα ζω τα υγρα παραφλού , φρένων , τιμονιού καθε 4 χρονια ( δλδ περιπου 40000χλμ). Σε προσφατη συζητηση με φιλους , αναφερθηκε οτι ειναι μεγαλο το διαστημα των 4 ετων και καλο ειναι να γινεται καθε 2 . Θα ηθελα την αποψη σας Παραφλού ανάλογα το αυτοκίνητο, καλό είναι κάθε 2 χρόνια ειδικά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ή αν βάζεις κακής ποιότητας "χρωματιστό νεράκι". Φρένων καλό είναι κάθε 2 επίσης ειδικά αν κάνεις σκληρή χρήση (στροφιλίκια, κατηφόρες κλπ.). Τιμονιού δεν έχω αλλάξει ποτέ σε αυτοκίνητο και είναι και το πλέον ακίνδυνο σε σχέση με τα άλλα δύο. Διάβασε το βιβλίο χρήσης/συντήρησης του αυτοκινήτου σου.
Klausx Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, meletis_m είπε Δες τι αναφέρει ο κατασκευαστής . Εαν βαζεις με τις προδιαγραφές που συνιστά τότε ακολουθάς το κατασκευαστή. Υπάρχουν όργανα μέτρησης ποιότητας τόσο των υγρων φρένων , όσο και του αντιψυκτικού . Το όργανο μέτρησης υγρών φρένων απλά μετράει αν έχει υγρασία μέσα. Του αντιψυκτικού απλά μετράει την αντιθερμική / αντιπαγωτική προστασία του και όχι αν τα αντισκωριακά πρόσθετα κτλ είναι οκ. Καλά τα αλλάζεις κάθε 4 χρόνια.... το θέμα είναι δεν είδα πουθενά να αναφέρεις αλλαγή στα λάδια του σασμάν (βαλβολίνες). Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2024 από Klausx 2
papoys1 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 2 ώρες πριν, Klausx είπε Καλά τα αλλάζεις κάθε 4 χρόνια.... το θέμα είναι δεν είδα πουθενά να αναφέρεις αλλαγή στα λάδια του σασμάν (βαλβολίνες). Αυτό με τις βαλβολίνες άλυτο μυστήριο χωρίς εξήγηση. Εχω το vectra c 2005 με 372.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες άκουγα τον ένα τον άλλο λέω άντε να τις αλλάξω. Για να μην πάρω λάθος πάω σε επίσημο με ανταλλακτικά opel ζητάω βαλβολίνες για αλλαγή και τι μου λένε. Η opel δεν προτείνει αλλαγή στις βαλβολίνες. Δεν άλλαξα , πρόβλημα με το σασμάν δεν έχω , δίσκο πλατώ δεν έχω αλλάξει μια χαρά δουλεύει αναρωτιέμαι τι να κάνω. Να το αφήσω στην ησυχία του ή να τις αλλάξω;;; Και αν τις αλλάξω και κάτσει καμια στραβή μετά θα βαράω το κεφαλι μου.😂
jimis_vts Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Αυτό με τις βαλβολίνες άλυτο μυστήριο χωρίς εξήγηση. Εχω το vectra c 2005 με 372.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες άκουγα τον ένα τον άλλο λέω άντε να τις αλλάξω. Για να μην πάρω λάθος πάω σε επίσημο με ανταλλακτικά opel ζητάω βαλβολίνες για αλλαγή και τι μου λένε. Η opel δεν προτείνει αλλαγή στις βαλβολίνες. Δεν άλλαξα , πρόβλημα με το σασμάν δεν έχω , δίσκο πλατώ δεν έχω αλλάξει μια χαρά δουλεύει αναρωτιέμαι τι να κάνω. Να το αφήσω στην ησυχία του ή να τις αλλάξω;;; Και αν τις αλλάξω και κάτσει καμια στραβή μετά θα βαράω το κεφαλι μου.😂 Αν βάλεις φουλ συνθετικές βαλβολίνες θα δεις διαφορά. Redline, torco κλπ. Αλλά κάνα 20€ το λίτρο πάνε αυτές. Όταν ζεσταθούν όμως δεν θα καταλαβαίνεις αν αλλάζεις ταχύτητα...
papoys1 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 13 λεπτά πριν, jimis_vts είπε Αν βάλεις φουλ συνθετικές βαλβολίνες θα δεις διαφορά. Redline, torco κλπ. Αλλά κάνα 20€ το λίτρο πάνε αυτές. Όταν ζεσταθούν όμως δεν θα καταλαβαίνεις αν αλλάζεις ταχύτητα... Ελεγα να τις αλλαξω μόνος αλλα δεν ξέρω πόσες παίρνει και δεν μπορώ να βρω πουθενά. Κάτι για 2,5 λίτρα έχω ακούσει ,άρα θέλω 3 , αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Αν φυσικά τις αλλάξω θα πάω σε πολύ καλές. Redline 27 το λίτρο οι πιο φτηνές. Από τι είναι φτιαγμένες.
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 47 λεπτά πριν, jimis_vts είπε Αν βάλεις φουλ συνθετικές βαλβολίνες θα δεις διαφορά. Redline, torco κλπ. Αλλά κάνα 20€ το λίτρο πάνε αυτές. Όταν ζεσταθούν όμως δεν θα καταλαβαίνεις αν αλλάζεις ταχύτητα... Aν συνθετικές=GL5 τότε θέλει προσοχή γιατί δεν κάνουν για όλα τα σασμάν,έχουν άλλα πρόσθετα που μπορεί να καταστρέψουν τα μπρούτζινα μέρη του σασμάν. https://www.rymax-lubricants.com/updates/the-differences-between-gl-4-and-gl-5/ The main difference between GL-4 and GL-5 gear oils is the amount of EP additives. Sulphur/Phosphorus containing products are used as EP-additive. This additive has the purpose to prevent the occurrence of micro-welds on the gear flanks at the local high temperatures which prevail in EP circumstances (temperatures well in excess of 800℃!) GL-5 has roughly twice the amount of EP additives compared to GL-4, which is why it is often used in high-pressure circumstances such as in a front axle and rear axle differential. Sulphur/Phosphorus additives however have an unfavourable property: they can react aggressively towards bronze and copper. This can be disastrous for the synchromesh rings of a gearbox. Therefore it is not recommended to use GL-5 in a gearbox unless the manufacturer allows this. To conclude: GL-4 is suitable for hypoid gear service when they are under severe service but are without shock loading. GL-5 is suitable for hypoid gear service under severe service and shock loads and not for use in a gearbox. 41 λεπτά πριν, papoys1 είπε Ελεγα να τις αλλαξω μόνος αλλα δεν ξέρω πόσες παίρνει και δεν μπορώ να βρω πουθενά. Κάτι για 2,5 λίτρα έχω ακούσει ,άρα θέλω 3 , αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Αν φυσικά τις αλλάξω θα πάω σε πολύ καλές. Redline 27 το λίτρο οι πιο φτηνές. Από τι είναι φτιαγμένες. Aν ψάξεις στους καταλόγους λιπαντικών θα δεις τι ποσότητα παίρνει. Πχ https://www.liqui-moly.com/en/gb/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/GBR/ENG/1/ και να θυμάσαι,πρώτα ξεβιδώνεις την τάπα πλήρωσης και μετά την τάπα να αδειάσει. 2
papoys1 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Aν συνθετικές=GL5 τότε θέλει προσοχή γιατί δεν κάνουν για όλα τα σασμάν,έχουν άλλα πρόσθετα που μπορεί να καταστρέψουν τα μπρούτζινα μέρη του σασμάν. https://www.rymax-lubricants.com/updates/the-differences-between-gl-4-and-gl-5/ The main difference between GL-4 and GL-5 gear oils is the amount of EP additives. Sulphur/Phosphorus containing products are used as EP-additive. This additive has the purpose to prevent the occurrence of micro-welds on the gear flanks at the local high temperatures which prevail in EP circumstances (temperatures well in excess of 800℃!) GL-5 has roughly twice the amount of EP additives compared to GL-4, which is why it is often used in high-pressure circumstances such as in a front axle and rear axle differential. Sulphur/Phosphorus additives however have an unfavourable property: they can react aggressively towards bronze and copper. This can be disastrous for the synchromesh rings of a gearbox. Therefore it is not recommended to use GL-5 in a gearbox unless the manufacturer allows this. To conclude: GL-4 is suitable for hypoid gear service when they are under severe service but are without shock loading. GL-5 is suitable for hypoid gear service under severe service and shock loads and not for use in a gearbox. Aν ψάξεις στους καταλόγους λιπαντικών θα δεις τι ποσότητα παίρνει. Πχ https://www.liqui-moly.com/en/gb/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/GBR/ENG/1/ και να θυμάσαι,πρώτα ξεβιδώνεις την τάπα πλήρωσης και μετά την τάπα να αδειάσει. Νασαι καλά το βρήκα μιλάει για 1,6 λίτρα 75-80 αλλά για χιλιόμετρα λέει απλά κανονικό φαίνεται επειδή η opel δεν δίνει αλλαγή. Θα την αγοράσω και θα κάνω μία αλλαγή με την πρώτη ευκαιρία. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2024 από papoys1
andreaspA Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 12 λεπτά πριν, papoys1 είπε Νασαι καλά το βρήκα μιλάει για 1,6 λίτρα 75-80 αλλά για χιλιόμετρα λέει απλά κανονικό φαίνεται επειδή η opel δεν δίνει αλλαγή. Θα την αγοράσω και θα κάνω μία αλλαγή με την πρώτη ευκαιρία. Εκανες 372,000 με τις opel βαλβολινες χωρις κανενα προβλημα. Εχεις λυσσαξει να τις αλλαξεις, και αφου το εχεις παρει αποφαση, αντι να πας να παρεις βαλβολινες απο την Opel, θελεις να κανεις πειραματα για να γινει τι ? Αφου 372.000χλμ δεν εχεις κανενα προβλημα! τι καλυτερο περιμενεις απο μια αλλη βαλβολινη ?? 9
papoys1 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, andreaspA είπε Εκανες 372,000 με τις opel βαλβολινες χωρις κανενα προβλημα. Εχεις λυσσαξει να τις αλλαξεις, και αφου το εχεις παρει αποφαση, αντι να πας να παρεις βαλβολινες απο την Opel, θελεις να κανεις πειραματα για να γινει τι ? Αφου 372.000χλμ δεν εχεις κανενα προβλημα! τι καλυτερο περιμενεις απο μια αλλη βαλβολινη ?? Σωστός Αντρέα εμείς οι παππούδες ορισμένες φορές έχουμε παράξενες αυτοκτονικές συμπεριφορές και ευτυχώς είναι κάποιοι νεώτεροι και μας επαναφέρουν.😂 Αλλα ρε γαμώτο αναρωτιέμαι 19 χρόνια και 372.000 χιλιόμετρα δεν αλλοιώνονται έστω και λίγο όπως τα λάδια κινητήρα που οι εταιρείες μιλάνε αλλαγή στα 20.000 χιλιόμετρα π.χ. ή στο χρόνο;;; Θα μου πεις τα λαδια κινητήρα φτάνουν σε υψηλές θερμοκρασίες μέσα στον κινητήρα αλλα και πάλι όσα χιλιόμετρα και να κάνεις σου λένε αλλαγή στο χρόνο. Έτσι να κάνουμε και κουβέντα ρωτάω μιας και σήμερα αργία είναι οι βαλβολίνες δεν παθαίνουν τίποτε δεν χάνουν τις ιδιότητές τους ούτε μετά από 19 χρόνια;;; Α να δεις και το opel κουκλί το έχω 😝 Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2024 από papoys1 10
andreaspA Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, papoys1 είπε Έτσι να κάνουμε και κουβέντα ρωτάω μιας και σήμερα αργία είναι οι βαλβολίνες δεν παθαίνουν τίποτε δεν χάνουν τις ιδιότητές τους ούτε μετά από 19 χρόνια;;; Εχω κουραστει να θεωρειται συνεχεια ο κατασκευαστης μαλακας και ο μαστορας στην γωνια εξυπνος μηχανολογος. Το αντιθετο το εχω δει. Το συνεργειο μου που γενικα το εκτιμω πολυ, μου ειπε "ποτε" για τις βαλβολινες στο DSG της VW. Εστειλα email στην κοσμοκαρ με το πλαισιο μου και μου ειπαν 60.000χλμ αλλαγη-. Αλλα δεν ειναι βαλβολινη ομως. Ενα λεπτορευστο λαδι ειναι που βρωμοκοπαει. Οχι δεν παθαινουν τιποτα. Δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες. Μια "βαζελινη" ειναι για να μην κοπανανε τα γραναζια. Σφραγισμενο ειναι το κιβωτιο, ουτε υγρασια ρουφαει, ουτε καπνα απο την καυση οπως ο κινητηρας. θες να τα αλλαξεις? βαλε της μανας του! μην κανεις πειραματα. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2024 από andreaspA 3
villasg Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 9 ώρες πριν, Klausx είπε το θέμα είναι δεν είδα πουθενά να αναφέρεις αλλαγή στα λάδια του σασμάν (βαλβολίνες). Αυτα τα αλλαζω καθε 70000 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα